Mihin katosi uusi maailmanjärjestys

Anonyymi

Olin noin 10v sitten innokas salaliittoteorikko ja seurasin aiheeseen liittyviä sivustoja innokkaasti mutta nyt tuntuu olevan aihe unohdettu. Tääläkään ei ole kun jotain pallo/litteä maa paskaa.
Onko maailmanhallitus, maailmanuskonto,pankki,armeija jne unohdettu

Musta tuli salaliittoteorikko katsottuani tämän leffan.

https://www.youtube.com/watch?v=i-QHvtM-PLI

Pannaan vielä oikea asiantuntian haastattelut tänne.

https://www.youtube.com/watch?v=ErF-A_4EftI&t=500s

https://www.youtube.com/watch?v=hioF3n_v1QQ

22

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Termiä uusi maailmanjärjestys ei eliittikään enää kai käytä pahemmin, vaan sen sijaan puhutaan globalisaatiosta, YK:n agenda 2030:sta ja Euroopan ja länsimaiden valkoisen väestön korvaamisesta muslimeilla ja kehitysmaalaisilla. Kansallisvaltioiden suvereniteetin romuttaminen YK-sopimusten avulla ja kansojen sekoittaminen on tietenkin osa uuden maailmanjärjestyksen agendaa, mutta NWO-termiä ei juuri enää vain käytetä.

      • Anonyymi

        Kannattaisi lukea se YK agenda kun vastustamalla sitä itseasiassa lisäät ongelmaa jossa länsimaihin tulee elintasopakolaisia.

        Yksi tavoitteista kun olisi ratkaista ne Afrikan yms ongelmat siellä paikanpäällä, väkeä valistamalla ettei tule miljoonaa lasta päivässä yms. Mutta siis haluat ettei valistusta tehdä ja että siellä on liikaa väkeä ja tulevat sitten sun pihalle pakoon?

        Agendan vastustus on myös yleistä Amerikkalaisten salaliittoteoreetikkojen toimesta koska yksi agendan tavoitteista on irroittaa maailmaa Amerikan Ihmevaltojen ohjauksesta. MAGA kun ei Suomalaisellekaan ole hyvä asia vaikka susta siltä voi tuntua?

        Lue itse mitä agenda pitää sisällään, älä luota valeisiin.

        Aloittajalle, niin, tosiaan itse olen "alaa" seurannut jo hyvinkin yli 20 vuotta, ja ensimmäiset kirjat jotka asiasta näin nuorempana oli 1970 luvulla. NWO on siis ollut tulemassa "huomenna" jo vuosikymmenet.

        Taisi mennä ylikunnon puolelle ja kompastui?

        Oikeasti NWO tulee kuten Trump (joka on osa sitä), kansa hurraa kadulla kun samalla taskuista viedään rahat, pöydältä ruoka ja kaiken lisäksi terveydenhuolto koska siihen tarvitsisi niitä vietyjä rahoja. Silti kannattajat jaksavat ylistää mitenkä kaikki on hyvin tuollaisen puhalluksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi lukea se YK agenda kun vastustamalla sitä itseasiassa lisäät ongelmaa jossa länsimaihin tulee elintasopakolaisia.

        Yksi tavoitteista kun olisi ratkaista ne Afrikan yms ongelmat siellä paikanpäällä, väkeä valistamalla ettei tule miljoonaa lasta päivässä yms. Mutta siis haluat ettei valistusta tehdä ja että siellä on liikaa väkeä ja tulevat sitten sun pihalle pakoon?

        Agendan vastustus on myös yleistä Amerikkalaisten salaliittoteoreetikkojen toimesta koska yksi agendan tavoitteista on irroittaa maailmaa Amerikan Ihmevaltojen ohjauksesta. MAGA kun ei Suomalaisellekaan ole hyvä asia vaikka susta siltä voi tuntua?

        Lue itse mitä agenda pitää sisällään, älä luota valeisiin.

        Aloittajalle, niin, tosiaan itse olen "alaa" seurannut jo hyvinkin yli 20 vuotta, ja ensimmäiset kirjat jotka asiasta näin nuorempana oli 1970 luvulla. NWO on siis ollut tulemassa "huomenna" jo vuosikymmenet.

        Taisi mennä ylikunnon puolelle ja kompastui?

        Oikeasti NWO tulee kuten Trump (joka on osa sitä), kansa hurraa kadulla kun samalla taskuista viedään rahat, pöydältä ruoka ja kaiken lisäksi terveydenhuolto koska siihen tarvitsisi niitä vietyjä rahoja. Silti kannattajat jaksavat ylistää mitenkä kaikki on hyvin tuollaisen puhalluksen jälkeen.

        Olen lukenut Agenda 2030:n raportin ja se on kaikkien aikojen syöpäisin ja mielipuolisin globaalia kommunismia ajava oksennus. Sitten YK:lla on korvaavan maahanmuuton ohjelma ja tuore globaali siirtolaissopimus, joka nimenomaan promotoi massamaahanmuuttoa kehitysmaista. YK on massiivinen kasa haisevaa NWO-paskaa.


      • Anonyymi

        Taisi tulla NWO liian tutuksi suuremmalle yleisölle ja piti olla hiljempaa ja nyt jutellaan arkisesta globalisaatiosta. Sama tapahtui ilmaston lämpenemiselle ja kasvihuoneilmiölle, kun ei lämmennytkään sen enempää ja nyt samaa sontaa vouhotetaan ilmastomuutoksen nimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut Agenda 2030:n raportin ja se on kaikkien aikojen syöpäisin ja mielipuolisin globaalia kommunismia ajava oksennus. Sitten YK:lla on korvaavan maahanmuuton ohjelma ja tuore globaali siirtolaissopimus, joka nimenomaan promotoi massamaahanmuuttoa kehitysmaista. YK on massiivinen kasa haisevaa NWO-paskaa.

        Et selvästi ole lukenut tekstiä itse, vaan olet luottanut kun joku sen on sulle tulkinnut väärät lasit päässä.

        Ja jos oikeasti olet lukenut, niin suosittelen opettelemaan ensin sen kielen jolla teksti oli kirjoitettu.

        Kumpikin, se agenda ja siirtolaissopimus kun ajaa juuri niitä asioita joita pakolaistulvaa vastustavat haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästi ole lukenut tekstiä itse, vaan olet luottanut kun joku sen on sulle tulkinnut väärät lasit päässä.

        Ja jos oikeasti olet lukenut, niin suosittelen opettelemaan ensin sen kielen jolla teksti oli kirjoitettu.

        Kumpikin, se agenda ja siirtolaissopimus kun ajaa juuri niitä asioita joita pakolaistulvaa vastustavat haluavat.

        Olen lukenut sen, minulla on siitä kopiokin tietokoneella. Se on maailmanhistorian mielipuolisin ja harhaisin kommunistinen manifesti.


      • Anonyymi

        Termi ei turhaan ole "Deep State" tai "syvä valtio". Varjohallinto toimii kuten salaseurat yleensäkin, eli ei mainosta itseään julkisesti. Harmaa eminenssi toimii kulisseissa.


    • Anonyymi

      Ei kukaan usko samaa, esim NWO-valhetta loputtomiin. Täytyy keksiä uusia. Putistanista saatte ideoita ja apua kyllä.

      • Anonyymi

        Mutta sinä et ole vieläkään kertonut kenen rakkikoira sinä olet.

        Saatko edes taputuksia vai oletko niin tyhmä että juokset oman häntäsi perässä tajuamatta sitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et ole vieläkään kertonut kenen rakkikoira sinä olet.

        Saatko edes taputuksia vai oletko niin tyhmä että juokset oman häntäsi perässä tajuamatta sitä?

        Kiitän lämpimästi huomiosta.
        Voinen todeta että elän täysin huoletonta ja sidosvapaata elämää eikä minun tarvitse kuin noudattaa lakia.

        Taputuksia en kuule mutta usein saan oikein hauskoja vastauksia.


    • Anonyymi

      Mihin katosi NESARA salkku?

      Se liittyy mm 9/11 tapaukseen.

      • No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nesara
        Naurattaa ajatus että demokraatit olisivat tällaisista uudistuksista haaveilleet.

        Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nesara
        Naurattaa ajatus että demokraatit olisivat tällaisista uudistuksista haaveilleet.

        Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.

        Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
        Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
        Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa.

        Kommareita tai ei.Nwo sisin elin on saatanan palvojia. Hyvän ja pahan taistelua käydään ennen kaikkea ihmisten välityksellä. Onhan nwo tavoite maailman uskonto ja he odottavat luciferin paluuta.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nesara
        Naurattaa ajatus että demokraatit olisivat tällaisista uudistuksista haaveilleet.

        Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.

        Kaikkien ystävä Teemu oli NESARA julistuksen evankelista Suomessa; kirjoitteli Jipiin Salaliittoteoria palstalla nimellä Teemu23.

        Hänen mukaansa myös 9/11 johtui NESARA salkusta. Kirjoitti siis tuosta salkusta myös ennen tuota 9/11 tapausta.

        Jostain syystä hyvin pian tuon jälkeen lopetti NESARA tarinat kokonaan, ja me suuri yleisö jäimme täydelliseen pimentoon mitä salkulle oikein kävi.

        Missä on siis NESARA salkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
        Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa.

        Kerrotko vielä mitenkä Trump ei ole pelannut NWO Eliitin taskuun siirtäessään triljoonia tavallisen väestön taskuista parille rikkaalle ELIITIN jäsenelle.

        Lisäksi kun mukaan lasketaan koulutuksen rahoituksen alasajo - tyhmennetään kansa - ja terveydenhuollon alasajo - tapetaan kansa - niin ei kai tässä pitäisi olla kenelläkään epäselvää mistä on kyse?

        Ja mites sitten se suoraan 1984 tarinasta lainattu toimintamalli jossa kerrotaan täysin päivänselvistä ja helposti tarkasteltavista asioista ns. vaihtoehtoinen totuus jota ei saa epäillä tai arvostella.


    • Vasemmiston ja sosiaalidemokraattien lopullinen päämäärä on kommunismi.
      Ei noiden järjestöjen tavan rivijäsenistössä monet sitä edes ymmärrä koska ovat niin taaveja.

      • Anonyymi

        Oikeiston uusliberalistien tavoite on globaali kapitaalikommunismi joka yksityistää pelurien, omistajien ja yritysten voitot, mutta sosialisoi kulut mm. palkkakulut, tappiot, ympäristörikokset, veronsa ym. yhteiskunnan, kansan, veronmaksajien, kuluttajien, autoilijoiden ym. maksettaviksi.
        Se ajaa myös "sosialismin" eli kansallisvarallisuuden, luonnollisten monopolien yksityistämistä ja hyvinvointioikeusvaltion, hyvinvointipalvelujen sekä sopimusyhteiskunnan purkua. Lopulta palataan Isäntävaltaan ja piika-renkiluokkayhteiskuntaan, jossa Isäntä vie ja paikallisesti käskytetty ihmisriiston välikappale piika tai renki vikisee. Köyhä, heikko ja velkaannutettu valtio on yhtä kuin vahva eliitin rahavallan Isäntävalta. Ylähuoneen herrojen varjohallinto (House of Lords) ja näennäisdemokratia. Suuri Babylon - petotalous ja petoyhteiskunta on ovella!
        Ei noiden järjestöjen tavan rivijäsenistössä monet sitä edes ymmärrä koska ovat niin taaveja.


    • Anonyymi

      Se nielasi Maapallon. Ei mustassa aukossakaan asuva tiedä että se asuu mustassa aukossa. Pimeyden voimat pitää osata tunnistaa ja nimetä. Uusi Maailmanjärjestys ON!

      • Anonyymi

        Viisasta tekstiä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe