Menikin jo tuossa joku tovi kun lentelivät moottorit sammutettuina koska taivaalla ei näkynyt vanan vanaa:
https://www.youtube.com/watch?v=wM3e9RwhXEw
Pari liikennekonetta lenteli aamutaivaalla.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä toisella videolla nuo samat vanat näkyvät selvemmin lohdasta 4.27:
https://www.youtube.com/watch?v=o91zSyWxlyQ - Anonyymi
Ja mitkä olikaan todisteet sille, että nämä on jotain kemikaaleja? "Taivaalla näkyy lentokoneen jättämä viiva, pakko olla myrkkyä "?
- Anonyymi
Näin se menee ja lähteet: koska netissä lukee niin.
- Anonyymi
Nuohan ovat normaaleja tiivistymisvanoja. Vai mikä niissä on muka erikoista. Noita on jäänyt koneiden perään jo 70 vuoden ajan.
Mutta mun mielestä on tosi kiinnostavaa MIKSI.
Kun lentokoneen moottorit polttavat polttoainetta, syntyy siitä pääasiassa hiilidioksidia ja vettä pakokaasuina. Kun se vesihöyry sitten jäätyy tuolla 10km korkeudessa vallitsevan -50 celsiusasteen takia, jää siitä tuollainen näkyvä jäävana.
Miksi sä teet tuollaisia aloituksia? Kuka muka luulee, että lentokoneet lentävät moottorit sammutettuina, miksi kukaan väittäisi noin hassuja? Miksi vain muutamat koneet jättävät vanoja?
Noina vanaotollisina päivinä kaikkien ylilentokoneiden pitäisi niitä jättää.
Eli vanoja pitäisi olla useita kymmeniä.
Viitseliäs toki voisi tarkastaa lentotutkista vanoja jättävät koneet.- Anonyymi
"Miksi vain muutamat koneet jättävät vanoja?"
Ensin täytyy ymmärtää miksi näkyviä vanoja jää taivaalle.
Näkyviä vanoja jää taivaalle silloin, kun ilmakehän ominaisuudet ovat sopivat. Polttoaine palaa, pakokaasuina tulee hiilidioksidia ja vettä. Nämä purkautuvat moottorista todella kuumana kaasuna.
Ilmakehä johon ne tulevat normaalilla 10km lentokorkeudella on noin -50c astetta kylmää. Riippuu ihan täysin ilmankehän ominaisuuksista jääkö vanaa tai kuinka pitkään se näkyy.
Jos ilmakehä on normaalia lämpimämpi ja kuiva, ehtii pakokaasut haihtua ennen jäätymistä.
Jos ilmakehä on kylmä ja kostea, ei pakokaasut ehdi haihtua, vaan ne jäätyvät näkyväksi.
Esimerkiksi tänään näin kymmeniä vanoja pitkin uuttamaata kun ajoin.
Tässä USA:n Congressin dokumentti aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=6ARk3ny65vE- Anonyymi
Tämä ei selvästikään ole USA:n kongressin dokumentti. Miksi edes väittäisit moista?
- Anonyymi
Nimimerkki nazi, mitä siinä dokumentissa sitten sanotaan?
Sinulla on tapana dumpata hirveä määrä dokumentteja tänne ja sitten kieltäytyä keskustelemasta niistä.
Mitä tuossa dokumentissa kerrotaan? - Anonyymi
Miksi uskot kaiken paskan, joka tukee sitä mitä haluat uskoa? Jos kerran olet niin kriittinen ja epäilet ns valtamediaa, miksi sama kritiikki ei toimi kaikessa? Jännää on.
Tässä Finnairin vuorokone matkalla Helsingistä Moskovaan. Ilman lämpötila ja kosteus ovat sopivia pikku vanojen muodostukseen:
https://www.youtube.com/watch?v=epa6WxEw1Xk- Anonyymi
Nazi valehtelee.
Tuo on pienimuotoista mansikkapeltojen tuholaisien myrkkyruiskutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
