Pari liikennekonetta lenteli aamutaivaalla.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja mitkä olikaan todisteet sille, että nämä on jotain kemikaaleja? "Taivaalla näkyy lentokoneen jättämä viiva, pakko olla myrkkyä "?

      • Anonyymi

        Näin se menee ja lähteet: koska netissä lukee niin.


    • Anonyymi

      Nuohan ovat normaaleja tiivistymisvanoja. Vai mikä niissä on muka erikoista. Noita on jäänyt koneiden perään jo 70 vuoden ajan.

      Mutta mun mielestä on tosi kiinnostavaa MIKSI.

      Kun lentokoneen moottorit polttavat polttoainetta, syntyy siitä pääasiassa hiilidioksidia ja vettä pakokaasuina. Kun se vesihöyry sitten jäätyy tuolla 10km korkeudessa vallitsevan -50 celsiusasteen takia, jää siitä tuollainen näkyvä jäävana.

      Miksi sä teet tuollaisia aloituksia? Kuka muka luulee, että lentokoneet lentävät moottorit sammutettuina, miksi kukaan väittäisi noin hassuja?

    • Miksi vain muutamat koneet jättävät vanoja?
      Noina vanaotollisina päivinä kaikkien ylilentokoneiden pitäisi niitä jättää.
      Eli vanoja pitäisi olla useita kymmeniä.

      Viitseliäs toki voisi tarkastaa lentotutkista vanoja jättävät koneet.

      • Anonyymi

        "Miksi vain muutamat koneet jättävät vanoja?"

        Ensin täytyy ymmärtää miksi näkyviä vanoja jää taivaalle.

        Näkyviä vanoja jää taivaalle silloin, kun ilmakehän ominaisuudet ovat sopivat. Polttoaine palaa, pakokaasuina tulee hiilidioksidia ja vettä. Nämä purkautuvat moottorista todella kuumana kaasuna.

        Ilmakehä johon ne tulevat normaalilla 10km lentokorkeudella on noin -50c astetta kylmää. Riippuu ihan täysin ilmankehän ominaisuuksista jääkö vanaa tai kuinka pitkään se näkyy.

        Jos ilmakehä on normaalia lämpimämpi ja kuiva, ehtii pakokaasut haihtua ennen jäätymistä.

        Jos ilmakehä on kylmä ja kostea, ei pakokaasut ehdi haihtua, vaan ne jäätyvät näkyväksi.

        Esimerkiksi tänään näin kymmeniä vanoja pitkin uuttamaata kun ajoin.


      • Anonyymi

        Tämä ei selvästikään ole USA:n kongressin dokumentti. Miksi edes väittäisit moista?


      • Anonyymi

        Nimimerkki nazi, mitä siinä dokumentissa sitten sanotaan?

        Sinulla on tapana dumpata hirveä määrä dokumentteja tänne ja sitten kieltäytyä keskustelemasta niistä.

        Mitä tuossa dokumentissa kerrotaan?


      • Anonyymi

        Miksi uskot kaiken paskan, joka tukee sitä mitä haluat uskoa? Jos kerran olet niin kriittinen ja epäilet ns valtamediaa, miksi sama kritiikki ei toimi kaikessa? Jännää on.


      • Anonyymi

        Nazi valehtelee.
        Tuo on pienimuotoista mansikkapeltojen tuholaisien myrkkyruiskutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe