Miika tekee kuolemaa Thaimaassa

Anonyymi

"Kuolema lähestyy – Miikalla ei ole edelleenkään pääsyä Suomeen eikä parempaan sairaalaan Thaimaassa

Suomalainen mies sairastui Thaimaassa skorpionin kahdesta pistoksesta. Näistä aiheutui maksatulehdus, jota on hoidettu valtion sairaalassa, jossa menetelmät eivät riitä tehokkaaseen hoitoon. Finnair ei suostu ottamaan Miikkaa lennolle Suomeen."

https://mvlehti.net/2019/06/22/kuolema-lahestyy-miikalla-ei-ole-edelleenkaan-paasya-suomeen-eika-parempaan-sairaalaan-thaimaassa/

Suomen yhteiskuntaa ei kiinnosta omat kansalaiset.

Sen sijaan on hirveä hätä saada isis Sanna takaisin Suomeen. Suomessa on muuten ollut eniten isis taistelijoita asukaslukuun nähden.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9d61ba8d-4722-4634-9ee0-e612e4cec37d

15

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rinteenkin olisi voinut jättää Espanjaan, tai ainakin pyyttää Espanjalaisia herättämään tuon koomapotilaan :)

• Anonyymi

Mikäs perkeleen persu minä sulle olen ?
        Millä tavalla tuossa kukaan on jakamassa yhtään mitään, tuomioita kuin muutakaan ? Taas kerran ei retardilla oikein äly toimi, eikä oikein tajua mistä on edes kyse.
        Olet tosiaan retard-antipersu.
        Täysin ymmärtämätön ja sairas mieleltäsi.
        Heittelet huoletta syytöksiä ja outoja ajatuksia.
        Sehän se onkin retard-antiperuismin perusta - ei älyn häivääkään.

• Anonyymi

MV-lehti on yksi valemedioista. Persut ne jaksaa levitellä näitä agendamedioita totuutena.

• Anonyymi

Eipä ole sellaisia retard suuremmin näkynyt, vai missä "Persut" niitä levittelevät ?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Onko tuossa linkin jutussa jokin valhe ?

• Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

Siis tuossa . . https://mvlehti.net/2019/06/22/kuolema-lahestyy-miikalla-ei-ole-edelleenkaan-paasya-suomeen-eika-parempaan-sairaalaan-thaimaassa/

En ole mikään MV-fani, mutta enpä usko muidenkaan "vastuullisten" medioiden tarinoita kritiikittä, niin kuin sinä tunnut tekevän - ja se ei ole kyllä hyväksi totuudelle eikä ymmärrykselle mitä oikein ympärillä tapahtuu.

En kommentoinut artikkelia vaan MV-lehteä. Yksittäinen artikkeli voi joskus olla jopa totta. Itse en siihen luottaisi.

MV-lehden toiminnasta ja tuomioista on paljon informaatiota eri medioissa.

• Anonyymi kirjoitti:

En kommentoinut artikkelia vaan MV-lehteä. Yksittäinen artikkeli voi joskus olla jopa totta. Itse en siihen luottaisi.

MV-lehden toiminnasta ja tuomioista on paljon informaatiota eri medioissa.

Niistä tuomioista en suuremmin kyllä perusta, oma medialukutaito on oleellinen, niin kuin tälläkin palstalla nähdään, muutamien kohdalla. Onnistuvat kertomaan käsittämättömiä tarinoita, jotka eivät sitten pidäkään paikkaansa - kun lukee linkin. Kyse ei siis ole aina edes siitä mediasta, vaan vääristyneistä tarkoitusperistä. Niitä taas on liikkeellä, aivan puolueista ja puolueihin katsomatta kaikilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ?

Kun laatumedia Seura tekee jutun, se on siis retardille täyttä totta, eikä kritiikistä tietoakaan, mites on retardilla usko Seiskaan, Hymyyn, Iltapäivälehdistöön ? Helsingin Sanomiin 🙄😖

Eikö ole aika retardia uskoa vain puolueen lehteen ja hylätä kaikki muut mediat?

MV-mediasta voit lukea oikeuden pöytäkirjoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole aika retardia uskoa vain puolueen lehteen ja hylätä kaikki muut mediat?

MV-mediasta voit lukea oikeuden pöytäkirjoista.

Taas kerran retardmainen tulkinta 🙄
        Miksi joku hylkäisi kaikki muut mediat ?
        Mutta miksi retard ei usko MV;n juttuun, vain siksi että se on MV:ssä ?

Oikeuden pöytäkirjoista saa lukea erikoisia asioita, ja MV;tä koskevissakin on aika erikoisia piirteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kerran retardmainen tulkinta 🙄
        Miksi joku hylkäisi kaikki muut mediat ?
        Mutta miksi retard ei usko MV;n juttuun, vain siksi että se on MV:ssä ?

Oikeuden pöytäkirjoista saa lukea erikoisia asioita, ja MV;tä koskevissakin on aika erikoisia piirteitä.

Tässä vaiheessa minun on pakko karsia yksinkertaiset keskustelijat pois.
        Asiallisesti voin keskustella niiden kanssa, jotka siihen kykenevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä vaiheessa minun on pakko karsia yksinkertaiset keskustelijat pois.
        Asiallisesti voin keskustella niiden kanssa, jotka siihen kykenevät.

Lopetat siis kommentoinnin palstalla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetat siis kommentoinnin palstalla ?

Ohhoh, onpa tultu aikoihin, kun ylläpitäjät osallistuu jo keskusteluihin ! Tämä on perussuomalaisten palsta, menkää nyt edes oikeille palstoille itkemään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2785
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      847
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      729
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    Aihe