Siinä olis parempi Putinille hoitaa tuokin asia kuntoon eikä setäheiluilla maailmalla vastuuttomasti.
Kohonneita säteilyarvoja: Venäläisen ydinsukellusveneen hylky vuotaa Norjanmeren pohjassa – lastina kaksi plutoniumkärkistä ydintorpedoa
Norjalais-venäläinen tutkimusryhmä kertoo havainneensa kohonneita säteilyarvoja 30 vuotta sitten uponneen venäläissukellusveneen lähistöllä.
NORJALAISET ja venäläiset tutkijat ovat tehneet yhteisen tutkimusretken Norjanmerelle, jonka pohjassa makaa 30 vuotta sitten uponnut neuvostoliittolainen Komsomolets-ydinsukellusvene.
Retken tuloksena Norjan merentutkimusinstituutti on julkaissut myös ensimmäiset kuvat ja videon hylyltä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006169225.html
Venäläisen sukellusveneen hylky vuotaa kyydissä plutonium ohjukset
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
USA sanoutui irti sopimuksen.
Yhdysvallat irtautui ydinasesopimuksesta. Se haluaa kehittää lisää tehokkaampia tuhoaseita ja että myös vastapuoli kehittää lisää ydinaseita.
On tuo vainoharhainen puolustautumistarve järjetöntä puuhastelua.
Eikö niillä nyt muka vielä ole niitä tarpeeksi?- Anonyymi
Miten tuo liittyy vuotavaan venäläiseen ydinsukellusveneeseen?
Eikö muuten Venäjä ole kehuskellut tuomiopäivän torpedoilla ja ydinohjuksilla, joilla voi tuhota kokonaisen valtion? USA sanoutui irti tuosta keskimatkan ydinohjukset kieltävästä sopimuksesta, koska Venäjä rikkoi sitä jatkuvasti.
- Anonyymi
Peukuttelee itse omille valheilleen, mitä siitä pitäisi päätellä?
Anonyymi kirjoitti:
Päätelmäsi on taas väärä: minua ei peukutukset kiinnosta, peukkuvahti.
- Anonyymi
Venäläisillä ollut aina hälläväliä asenne. Kotimaakin on kuin yksi iso kaatopaikka.
Kaikki rahat laitetaan asevarusteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisillä ollut aina hälläväliä asenne. Kotimaakin on kuin yksi iso kaatopaikka.
Kaikki rahat laitetaan asevarusteluun.Hälläväliä
Siperialainen myrkkyjärvi on suosittu Instagram-kuvauspaikka, vaikka sinne dumpataan läheisen voimalaitoksen jätteet – ”Ei tämä mikään Tšernobyl ole, mutta vaarallinen kuitenkin!”
Järvi Siperian Novosibirskissä on niin kauniin värinen, että paikkaa kutsutaan ”Novosibirskin Malediiveiksi”. Turkoosi järvi houkuttelee ihmisiä ottamaan siellä kauniita Instagram-kuvia, mutta viranomaiset ovat kauhuissaan.
Järvi on nimittäin myrkyllinen, sillä lähellä oleva voimalaitos käyttää sitä tuhkansa kaatopaikkana.
The Moscow Timesin mukaan voimalaitos onkin varoittanut ihmisiä uimasta järvessä, sillä vedessä olevat myrkylliset aineet saattavat aiheuttaa ihmiselle allergisen reaktion. Turkoosi väri syntyy voimalaitoksen mukaan veteen liuenneista metallioksideista. Vesi on voimalaitoksen mukaan vahvasti emäksistä.
Voimalaitos varoittaa myös järven pohjan olevan niin mutainen, että vedestä voi olla vaikea nousta ylös.
Varoitukset eivät ole pelottaneet järven äärellä ja vedessä poseeraavia Instagram-käyttäjiä. Yksi käyttäjä vitsailee tietävänsä järven olevan myrkyllinen, muttei välitä.
– Ei tämä mikään Tšernobyl ole, tietenkään, mutta vaarallinen joka tapauksessa! hän kirjoittaa Instagramissa BBC:n mukaan.
Toinen käyttäjä puolestaan kertoo käyneensä uimassa ja saaneensa iho-oireita, jotka hävisivät parissa päivässä. Vesi maistui miehen mielestä vähän happamalta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1239eb7-5cd9-471a-bc43-a8d44bc80cb6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaas kuka on palstan kuuluisin itsensä peukuttaja?
Joka sitten siirtyi itsensä nyrkittämiseen kun peukutusmahdollisuus vietiin.
- Anonyymi
"Venäläisen sukellusveneen hylky vuotaa kyydissä plutonium ohjukset"
YES!
Lisää ydinaseita ja maailma pelastuu! USA: ydinaseet pelastavat maailman. Iisku Iraniin tullee lisäämään normaalia taustasäteilyä Euroopassakin, mutta se on "US-democracy and freedom" säteilyä joka on vain ekologista ja terveellistä God Bless säteilyä.Jos USA iskee Iraniin, niin Iran ei voi rakentaa ydinasetta. Se olisi maailmanrauhan kannalta hienoa, vaikka sinusta se olisikin ikävää.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Jos USA iskee Iraniin, niin Iran ei voi rakentaa ydinasetta. Se olisi maailmanrauhan kannalta hienoa, vaikka sinusta se olisikin ikävää.
Moolokki-TILTUn logiikka on hieno: Kun USA aloittaa sodan, niin maailmanrauhahan siitä syntyy.
Anonyymi kirjoitti:
Moolokki-TILTUn logiikka on hieno: Kun USA aloittaa sodan, niin maailmanrauhahan siitä syntyy.
"Moolokki-TILTUn logiikka on hieno: Kun USA aloittaa sodan, niin maailmanrauhahan siitä syntyy."
Enhän minä niin väittänyt. Itse toivon, että USA ei iske Iraniin ja että Iran palaa ydinsulkusopimukseen. Jos niin ei käy, vaan Iran tosissaan pyrkii saamaan ydinaseen, seurauksena kuitenkin lienee sota. Ja jos Iranin annetaan rakentaa ydinase, seurauksena on mahdollisesti ydinsota.- Anonyymi
Jos USA iskee Iraniin, niin Iran ei voi rakentaa ydinasetta. Se olisi maailmanrauhan kannalta hienoa, vaikka sinusta se olisikin ikävää.
Amerikalla on ystävä , jonka nimi Sauli.
- Anonyymi
Kas kun moolokki ei väittänyt vastaan.
Mutta nyt hän ei saa oltua.
Tulisi muistaa, vaan kun Natottajalla ei kyseisiin tietoihin ole muistipaikkja lainkaan. että se oli Amerikka joka sen ydinsopimuksen irtisanoi.
Merkillistä kyllä monet Natomaat anoivat USA:ta pysymään siinä sopimuksessa. Suomihan ei USA:ta voi sellaisilla pyynnöillä loukata.
Tällöin ei Irakilla olisi riittävasti rikastettua uraania atomipommiinsa.
Se vaan ei Amerikalle sopinut,
No Moolokki, unohdetaanhan tyystin koko juttu. Anonyymi kirjoitti:
Tulisi muistaa, vaan kun Natottajalla ei kyseisiin tietoihin ole muistipaikkja lainkaan. että se oli Amerikka joka sen ydinsopimuksen irtisanoi.
Merkillistä kyllä monet Natomaat anoivat USA:ta pysymään siinä sopimuksessa. Suomihan ei USA:ta voi sellaisilla pyynnöillä loukata.
No Moolokki, unohdetaanhan tyystin koko juttu.Minä olen jo kauan sitten ilmoittanut kantani, että USA:nkin olisi pitnyt pitäytyä tuossa Iranin kanssa tehdyssä ydinsulkusopimuksessa, enkä myöskään hyväksy USA:n hyökkäystä Iraniin. Ole hyvä, älä keksi itse minulle kantojasi.
- Anonyymi
On se niin väärin että tuollaisella peersaukisella maalla mikä venäjä on, niin sillä on ydinase ja ydinvoima mahdollisuus.
Hälläväliä tyylillä toimivalta maalta kuten venäjä on pitäisi poistaa kaikki oikeudet näihin.
Mikään ei voi olla epävarmempaa kuin venäläinen ja venäläisen tekemä tuotos! - Anonyymi
Miksi Iranilla ei saa olla ydinasetta mutta Israelilla saa?
- Anonyymi
Koska Iran on verinen pappisdiktatuuri, joka on vannonut tuhoavansa Israelin.
Moolokki-TILTUlla on kaksoisstandardit. Mutta näinhän asianlaita TILTUjen suhteen on. Hyville aseet hyväksytään. ja disinformaatiolla hyvyyttä paisutetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Moolokki-TILTUlla on kaksoisstandardit. Mutta näinhän asianlaita TILTUjen suhteen on. Hyville aseet hyväksytään. ja disinformaatiolla hyvyyttä paisutetaan.
"Moolokki-TILTUlla on kaksoisstandardit. Mutta näinhän asianlaita TILTUjen suhteen on. Hyville aseet hyväksytään. ja disinformaatiolla hyvyyttä paisutetaan."
Sinun disinformaation levityksesi on totaalisen epäonnistunut. Maailma on kuitenkin rauhallisempi paikka, jos pappisdiktatuurit eivät saa ydinaseita käsiinsä. Useimmat ydinasemaat ovat sitoutuneet ydinaseiden leviämisen estämiseen ja minä tuen tuota tavoitetta ja päätöstä.- Anonyymi
Iran ei edes kehitä ydinasetta ja on noudattanut tehtyjä sopimuksia. USA sanoutui yksipuolisesti irti ja asetti pakotteita.
Asetelma on täysin päivänselkeä ja se ettei molok sitä ymmärrä, ei sisällä mitään uutta.
Israel toimii mielivaltaisesti alueella ja iskee esim. Syyriaan tämän tästä, itsenäiseen valtioon, sen molok ymmärtää vallan mainiosti.
Tästä näemme, millaisen tyypin kanssa ollaan tekemisissä ja vielä peukuttelee itseään..... Anonyymi kirjoitti:
Iran ei edes kehitä ydinasetta ja on noudattanut tehtyjä sopimuksia. USA sanoutui yksipuolisesti irti ja asetti pakotteita.
Asetelma on täysin päivänselkeä ja se ettei molok sitä ymmärrä, ei sisällä mitään uutta.
Israel toimii mielivaltaisesti alueella ja iskee esim. Syyriaan tämän tästä, itsenäiseen valtioon, sen molok ymmärtää vallan mainiosti.
Tästä näemme, millaisen tyypin kanssa ollaan tekemisissä ja vielä peukuttelee itseään....."Iran ei edes kehitä ydinasetta ja on noudattanut tehtyjä sopimuksia. USA sanoutui yksipuolisesti irti ja asetti pakotteita."
Tietenkin se kehittää.
"Asetelma on täysin päivänselkeä ja se ettei molok sitä ymmärrä, ei sisällä mitään uutta."
Minä ymmärrän mainiosti, että olisi ollut koko alueen etu, että tuota sopimusta ei olisi irtisanottu, mutta Trump onkin idiootti. Ja siksi Putin häntä auttoi vaaleissa.
"Israel toimii mielivaltaisesti alueella ja iskee esim. Syyriaan tämän tästä, itsenäiseen valtioon, sen molok ymmärtää vallan mainiosti."
En hyväksyisi noita iskuja ellei Iran iskisi raketein ja ohjuksin Israeliin Syyriasta.
"Tästä näemme, millaisen tyypin kanssa ollaan tekemisissä ja vielä peukuttelee itseään....."
Tästä näemme vain sinun oman vainoharhaisuutesi. En ole ikinä peukuttanut itseäni. Peukut ylipäätään eivät kiinnosta minua lainkaan, peukkuvahti.- Anonyymi
Koska Iran on verinen pappisdiktatuuri, joka on vannonut tuhoavansa Israelin.
..ja Israel on toisen maailmansodan jälkeen sairaan säälin ja -tunnekuohun vallassa, Palestiinalaisten maalle perustettu keinotekoinen satumaa, jonka olemassaolo YK:n osaltaan pitäisi takautuvasti peruuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
..ja Israel on toisen maailmansodan jälkeen sairaan säälin ja -tunnekuohun vallassa, Palestiinalaisten maalle perustettu keinotekoinen satumaa, jonka olemassaolo YK:n osaltaan pitäisi takautuvasti peruuttaa.
"..ja Israel on toisen maailmansodan jälkeen sairaan säälin ja -tunnekuohun vallassa, Palestiinalaisten maalle perustettu keinotekoinen satumaa, jonka olemassaolo YK:n osaltaan pitäisi takautuvasti peruuttaa."
Tietenkään sitä ei enää peruuteta. Vähän realismia juttuihin, jookos, vaikka kuinka olisit tiltu.
- Anonyymi
Milloin venakot nostavat sen ylös?
- Anonyymi
Pidän tämän viestin niin tärkeänä että siirran sen vielä tänne aikapaikalleen
No Moolokki, unohdetaanhan tyystin koko juttu.- Anonyymi
Haha. Pelle.
Ja niin oma pää on taas tutussa järjestyksessä.
"Venäläisen sukellusveneen hylky vuotaa kyydissä plutonium ohjukset"
Mitäpä pienistä.
Maasta olet sinä tullut
maaksi , veteen sekoittuneena, olet taas tuleva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4022141Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201962Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1301642Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151611Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211123Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925