TYNKKYNEN KRITSOI SALAILUA PORVOON AMPUMISTAPAUKSESSA.

Anonyymi

55

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenellä tahansa on oikeus hakea turvapaikkaa suomesta sanoi Ohisalo. Koska kansaenvälisten muuttamattomien sopimusten, suomen perustuslain mukaan voi tosiaan kuka vaan tulla hakemaan turvapaikkaa, niin turha tässä on kenenkään turhaa enää piipittää, koska niiä ei voi muuttaa. Arvopohja Antti, Ohisalo, Haavisto ovat sitä mieltä että turvpaikka on ihmisoikeus, heidän mielestä ihmisarvo on jakamaton, tosin ei koske kantasuomalaisia. Li näillä mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää kuten ruotsissa.

      • Anonyymi

        Noin mieleltään sairaita on hallituksessa. Sanon vielä tämänkin, turvapaikka ei ole ijmisoikeus vaan ihan muu kysymys suojelun tarpeesta ja on tarkoitettu väliaikaiseksi, ehkä ministerien kannattaisi tutkia ennen kuin päästää samakoita suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin mieleltään sairaita on hallituksessa. Sanon vielä tämänkin, turvapaikka ei ole ijmisoikeus vaan ihan muu kysymys suojelun tarpeesta ja on tarkoitettu väliaikaiseksi, ehkä ministerien kannattaisi tutkia ennen kuin päästää samakoita suusta.

        Ohisalon suusta ei muuta ole tullutkaan kun sammakoita, ihan pihalla kaikesta.


    • Anonyymi

      Ja kohta Tynkkystä syytetään rasismista ja hallitus poistaa jonkun PS-puolueen tuen? ;-)

      • "Ja kohta Tynkkystä syytetään rasismista ..."
        Tynkkystä on turha syyttää rasismista. Hän on yksi Suomen maahanmuuttomyönteisemmistä henkilöistä. Katso vaikka vaimon kuvaa.


    • Anonyymi

      Poliisi pyytää yleisöltä vihjeitä , niin mistä kun ei mitään kerrota. Salailu saa vain aikaan massiivisen huhumyllyn ,nytkin kanditaatteja löytyy väliltä muslimiterroristi - äärioikeisto.Tuli mieleen esimerkki takavuosilta, kaverini palaili yöllä kotiin ja kotitalossa oli tulipalo. Hän kysyi kadunkulmassa ekalta poliisilta mikä on tilanne. Se ei kuulu teille ,poistukaa tuohon suuntaan älkääkä tulko häiriköimään , vastasi yleisön palvelija asialliseen kysymykseen.

    • Vai niin se Tynkkynen tritsoi.

      Tynkkynenkin on käynyt Kärkkäisen taikapeilikaupassa ja tunnistaa suttuisesta kuvasta tekijä sukupuolen, kansallísuuden, uskonnollisen viiteryhmän ja seksuaaliset mieltymykset.

      Voi näitä hölmöjä taas. Poliisin pitäisi kertoa heille heti ja aivan kaikki. Unohtakaamme tutkinta ja unohtakaamme todistusaineiston kerääminen, kantasuomalaiset haluavat tietää ja öyhöttää. ;))

      • Anonyymi

        Onhan tuo aika jännä, että poliisi varoittelee karanneesta nautalaumasta, yhdestä karhusta ja parista sudesta, mutta poliisien ampujat ovat vaarattomia veikkoja joita ei tarvitse tunnistaa eikä pelätä. Niin, eihän ne kellekään mitään pahaa tee, pojat on poikia kepposineen.


    • Anonyymi

      Eihän poliisilla ole oikeutta kertoa tarkempia tietoja ennen kuin pidätys katsotaan aiheelliseksi. Nimet tulevat julkisiksi vasta tuomion julistamisen jos tuomio on tarpeeksi pitkä.

      • Vangitsemisoikeudenkäynti on myös julkinen. Ainakin asialista on seinällä, vaikka oikeudenkäynti pidettäisiinkin suljetuin ovin.

        Pannaan Junes taas stalkkaamaan käräjäoikeuden aulaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Vangitsemisoikeudenkäynti on myös julkinen. Ainakin asialista on seinällä, vaikka oikeudenkäynti pidettäisiinkin suljetuin ovin.

        Pannaan Junes taas stalkkaamaan käräjäoikeuden aulaan. ;)

        Junes saisikin karvahatusta asiallista kommenttia aikaan. Aiheena suomalaisia vihaava suomalainen nettitrolli.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Vangitsemisoikeudenkäynti on myös julkinen. Ainakin asialista on seinällä, vaikka oikeudenkäynti pidettäisiinkin suljetuin ovin.

        Pannaan Junes taas stalkkaamaan käräjäoikeuden aulaan. ;)

        Niin, eikö vituta kun laki määrää että käräsalissa täytyy olla juttulista jossa syytettyjen nimet käy julki? Guppa ainakin pimittäisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vai on Putinpersu Peltokangas taas Kremlin asialla.


      • Peltokangas ei itse ymmärrä, että hän vaarantaa tutkintaa.

        Pöljäke on pöljäke myös eduskunnassa. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Peltokangas ei itse ymmärrä, että hän vaarantaa tutkintaa.

        Pöljäke on pöljäke myös eduskunnassa. ;)

        Taas haukut ihmisiä.
        Sikamaista.


    • Anonyymi

      Tynkkysen olisi jo aika kasvaa aikuiseksi ja koittaa ymmärtää miten yhteiskunta ja poliisi toimivat. Ai niin, hänhän kyllä tietää mutta haluaa tahallaan aiheuttaa sekaannusta. Kyseessä lienee tyhmänpuoleinen idea lisätä persujen kannatusta ?
      Mitähän kaikkea se Tynkkynen salaileekaan ?

      • Anonyymi

        Nyt olisi mukavampi tietää mitä Suomen poliisi salailee ja miksi.


    • Anonyymi

      Sou ? Nehän on ruotsalaismiehiä . Iltasanomat tiesi tän jo kertoo.

    • Anonyymi

      Sepastian Tynkkynen on isänmaan suoraselkäinen kansanedustaja.

    • "Iltasanomat tiesi tän jo kertoo."
      Juu, Krp kertoi asian tiedotteessaan 26.08.2019 klo 10.30.

      "Sepastian Tynkkynen on isänmaan suoraselkäinen..."
      Juu, niinhän se Sepastian.

      Nauretaan taas.

    • Odotan nyt Tynkkysen uutta kritsointia, kun Porvoon ampujat ovat vain suomalaistaustaisia ruotsalaisia.

      Lainaanpa Tynkkystä: "Tämä temppu on tehty suomalaisille jo niin monta kertaa, että me kyllä arvaamme taustat jo kertomattakin. Oli kyseessä "Eno" tai uusimmassa keississä "espoolaismies"."

      Hyvin se Sebastin arvasi ihan päin persikkaa taas. Nauretaan yhdessä. ;)

      • - Sebastin
        Herätys Tröllykkä, työ kutsuu. ;)


    • Jahas, pojat juoksevat takatukka hulmuten karkuun omia puheitaan, aivan kuten arvelinkin.

      Nauretaan taas. ;)

      • Anonyymi

        Moktarilla ei tukka hulmua, kun pitää karvahattua kesähelteelläkin.Jäähdytä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktarilla ei tukka hulmua, kun pitää karvahattua kesähelteelläkin.Jäähdytä välillä.

        moktar halveksii matalapalkka-aloja

        kertoo taustasta?

        naiset


    • "Sepastian Tynkkynen (ps) on täysin oikessa kovasanaisessa kritiikissään..."
      Nyt sitten on käynyt ilmi, että Sepastian on täysin väärässä.

      Mitä tekee maanhanmuuttovastainen kantasuomalainen avauksen kirjoittaja? Vastaan itse itselleni: Pinkoo posket punaisena karkuun.

      Nauretaan taas. ;)

      • Anonyymi

        vihaatko naisia

        haukuit matalapalkka-alaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        vihaatko naisia

        haukuit matalapalkka-alaa?

        Huutelee hän suupielestään ja pinkoo samalla karkuun sen, minkä heikot jalat antavat myötä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Huutelee hän suupielestään ja pinkoo samalla karkuun sen, minkä heikot jalat antavat myötä. ;)

        ja tuli suomeen?

        maahanmuutto 2015


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja tuli suomeen?

        maahanmuutto 2015

        Suupielestä supatus se jatkuu, mutta pakoon pinkominen ei katkea hetkeksikään.

        Naurataan taas. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        Suupielestä supatus se jatkuu, mutta pakoon pinkominen ei katkea hetkeksikään.

        Naurataan taas. ;)

        -Naurataan
        Haloo Tröllykkä. Oletkos istumalakossa?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        -Naurataan
        Haloo Tröllykkä. Oletkos istumalakossa?

        Vittuako kyselet velipoikaasi. Nukkumassa mummosi vieressä peräkammarisi hämyssä.
        Niksuttele tuokin.


    • Joo, ei ole Tynkkynen ihan penaalin terävin kynä.

      Jos satut olemaan kuulolla, kuuntele: poliisi kertoo keskeneräisissä tutkintatapauksissa vain sen verran tietoja, kuin tarpeen on. Epäillyistä henkilöistä kerrottiin itse asiassa yllättävän paljon, kuten kansalaisuus ja kielitaito.

      • Anonyymi

        Paraskin sanoja:D Rotta on kynä, jota ei ole teroitettu koskaan. Ja sen huomaa.


    • Anonyymi

      Pikku-jaakko.
      Tuomisenaan palstalle öyötyksensä.

    • Sebastian on kuitenkin puolisoineen aivan loistava esimerkki persujen monikulttuurisesta yhteisöstä.

      Nauretaan taas. ;)

      • Anonyymi

        Mitä nauramista siinä on?


      • Anonyymi

      • Arkipäivän komiikka vetää väistämättä suutani hymyyn. Tyhmät vaan eivät huomaa kaikkea. ;)


      • Anonyymi

        Itseäsikö tarkoitat tyhmällä?


      • Moktar.Gubta
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäsikö tarkoitat tyhmällä?

        Et sitten huomannut. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Arkipäivän komiikka vetää väistämättä suutani hymyyn. Tyhmät vaan eivät huomaa kaikkea. ;)

        Kyllä itseäsi pellehermannina tarkoitat.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Arkipäivän komiikka vetää väistämättä suutani hymyyn. Tyhmät vaan eivät huomaa kaikkea. ;)

        matalapalkka-ala kun on tyhmä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itseäsi pellehermannina tarkoitat.

        Kun et huomaan, niin et vaan huomaa. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kun et huomaan, niin et vaan huomaa. ;)

        - huomaan
        Hei hoi Tröllykkä, suma seisoo ja mies makaa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        - huomaan
        Hei hoi Tröllykkä, suma seisoo ja mies makaa.

        Et vaan osaa. Saunasikaan ei valmistu koskaan.


    • Anonyymi

      Poliisi tiedottaa sen verran kun on tarpeen. Ei tarvinnut laittaa mitään enempää julkisuuteen kun seurasivat vain poikien puhelinta! Turhaa huutelua Tynkkyseltä ja muilta persuilta. Poliisi tiesi koko ajan mitä teki.

      • Anonyymi

        "Poliisi tiesi koko ajan mitä teki."
        Paskan marjat jahtasivat vaarattomia ampujia tunti tolkulla samaan aikaan mamut raiskasi kymmeniä koittaisivat nyt priorisoida tehtäviä


    • Anonyymi

      Tynkkynen on rikostutkimuksessa. Miksi poliisi ei tiedota?

      • "Tynkkynen on rikostutkimuksessa. Miksi poliisi ei tiedota?"

        Miksi poliisi ei suostunut julkaisemaan tuntomerkkejä tutkiessaan vaarallisen vihapuheen kirjoittajan kirjoitusta?

        Ja miksi poliisi sumensi parrakkaan miehen naaman, joka nähtiin muutama vuosi sitten ajamassa autoa, kun isänmaalliset pölvästi yrittivät ajaa maahanmuuttajalapsia pois peruskoulusta? Kuva on julkaistava ilman sumennusta.

        Miksi ihmisten turvallisuutta ei voi laittaa etusijalle? Pelätäänkö täällä enemmän sitä, että somessa aiheutuisi raivoa, jos kerrottaisiin tämänkin tekijän oikea tausta?

        Tämä temppu on tehty suomalaisille jo niin monta kertaa, että me kyllä arvaamme taustat jo kertomattakin. Oli kyseessä "täti" tai uusimmassa keississä "eduskunnan mies".

        Tämä salailun kulttuuri on sairasta ja vaarallista. Ainoa prioriteetti pitää olla, että tekijä saadaan kiinni ja linnaan mitä pikimmin.


      • Sen täytyy olla musliimi. Kyllähän poliisi muuten olisi tiedottanut sekä tuntomerkit että kansalaisuuden! Tämä tiedetään!


      • TheRat kirjoitti:

        Sen täytyy olla musliimi. Kyllähän poliisi muuten olisi tiedottanut sekä tuntomerkit että kansalaisuuden! Tämä tiedetään!

        kyllä ne vaan oli ihan supisuomalaisia, Porvoossa lapsena eläneitä ja vanhemman lapsen ollessa kahdeksannella luokalla muuttivat Ruotsiin.


      • seijaah kirjoitti:

        kyllä ne vaan oli ihan supisuomalaisia, Porvoossa lapsena eläneitä ja vanhemman lapsen ollessa kahdeksannella luokalla muuttivat Ruotsiin.

        Tynkkymem ja kuka?


      • TheRat kirjoitti:

        Tynkkymem ja kuka?

        Tykknymem ja puolisio. ;)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe