Pakkelit huulipunat rajaukset piilolinssit tekotissit ne kun poistaa mitä jäljelle jää Eikös tuon voi lukitella kansanryhmän (miehet) Kiihottamiseksi, No parannus tosin käynnissä kun maailma muuttuu Muslimeiksi ei paljoa enää paklata
Naiset ovat feikkejä suurinosa
21
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se persuparka ole naisten syy ettet sinä heitä saa. Syy löytyy peilistä.
- Anonyymi
Ei tyhmyys näy peilissä. Persun jutut karkotta suurimman osan naisista.
- Anonyymi
Maisa hyvä esimerkki Bimbo mikä Bimbo näitä riittää ensin laitetaan minihameet ja tissit tyrkylle ja sit jos joku katsoo liianpitkään tulee laukusta
- Anonyymi
Ja sitten tulee monoa perseeseen, naisella ei ole mitään universaalia mielenoikuista johtuvaa oikeutta lyödä ketään.
- Anonyymi
Tyrkyt naiset antaa miesten katsella ja kuolata niitä ihan rauhassa, se oikeen nostaa niiden itsetuntoa. Maisa on tyypillinen tyrkky.
Sen kroppa ja naama on vielä muutaman vuoden kelvollisessa kuosissa.
Nyt Maisa rahastaa ja imee kaiken irti tuosta kropastansa. Kaikki on kaupan. - Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä. Jos muumilaakson Mörkö näyttää viehättävältä, niin mikäs siinä.
- Anonyymi
Maisa on laitettuna todella kaunis nainen. Maisan kropassa on heikkous, jonka se itsekin tietää, eli Maisalla on aika paksut ja pönäkät sääret.
Katselin moneen kertaan, kun se oli Vesa Keskisen kaupalla tekemssä TV-ohjelmaa, että onpa aikamoiset tukit tuon Maisan sääret. Niitä ei saa ohennettua, vaikka laihduttaisi kuinka, tukit mitkä tukit.- Anonyymi
Ilman meikkiä Maisa on aika helvetin_ruma ja meikattuna nousee elopaino kilon.
- Anonyymi
Siis reidet.
Miksi aina puhutaan sääristä, sääret sijaitsevat polvien alapuolella, tampiot.
- Anonyymi
Naisten koko elämä perustuu petokseen ihan jo hiusten väristä lähtien. Sen takia on moraalisesti oikein panna muitakin naisia kuin vaimoa, avovaimoa tai tyttöystävää.
- Anonyymi
Vanha vitsi: Mies ja nainen tapasivat ravintolassa. Lähtivät viettämään yhteistä yötä. Kun valmistauduttiin vuoteeseen menoon, nainen alkoi riisuuntua. Ensin heitti peruukin pois, sitten tekohampaat, piilolinssit, rintaliivit joissa toppaukset(silikonia ei silloin vielä käytetty).
Mies seurasi tätä aikansa ja tokaisi: sitten kun tulee sen yhden paikan vuoro niin heitä se tänne. - Anonyymi
Onhan se noinkin, mutta nimenomaan ne "feikit" naiset kovasti miehiä kiinnostavat. Kovaan ääneen kikattelevat ja näyttävän näköiset tyttelit ovat aina kiinnostaneet kaiken ikäisiä miekkosia.
- Anonyymi
Incelit raivoaa turhautumiaan :D :D
Onhan se kovaa kun TAAS jäi ilman..... voi voi sentään.- Anonyymi
Sinä lespo femakko olet löytänyt netistä tuollaisen hienon uuden sanan jota toistelet täällä sivulla,
olen silti luultavasti hässinyt useampaa naista kuin sinä olet sormettanut,
että turpaa soukemmalle surkimus.
- Anonyymi
Ettekö te reppana parat käsitä että teette itsenne yhä enemmän naurunalaiseksi!?
Teilla nauraa naurismaan aidatkin, täällä ulisette naisettomuuttanne ja surkeuttanne ja puratte raivoanne kaikkien naisten niskaan. Kuinka monen luulettte edes säälistä tällaisen surkimuksen huolivan?
Kasvakaa miehiksi, oikeiksi sellaisiksi. Palataan sitten asiaan.- Anonyymi
Minä olen nainen enkä ole aikeissa miehistyä. Minua on aina hykerryttänyt se kuinka paljon naiset uhraa rahaa ulkonäköönsä ja tulos on usein pahempi kuin alkuperäinen.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nainen enkä ole aikeissa miehistyä. Minua on aina hykerryttänyt se kuinka paljon naiset uhraa rahaa ulkonäköönsä ja tulos on usein pahempi kuin alkuperäinen.
Naiset ei ole tyytyväisiä ulkonäköönsä, siksi meikataan ja kaunistellaan kasvoja, jopa kauneusleikkauksien avulla, ja huulet laitamme törröttäviksi kalanhuuliksi tai ankan nokaksi ;)
Toisaalta taas miehet ei näytä pitävän luonnollisista naisista. Mitä meikatuin ja suuririntaisin nainen on, sitä himokkaampia miehet on :)
- Anonyymi
Katsoin Alanyan sankarit tositvsarjaa Foxilta jossa olivat mukana Maisa ja Tuurin tarjoushaukka. He olivat iltamenoissa ravintolassa ja tarjoushaukka söi silmillään Maisan niukasta yläosasta pullottavia tissejä. He tanssivat ja Maisan hinkit hyllyivät tarjoushaukan silmienkorkeudella. Oli se menoa.
- Anonyymi
vie sie niin mie viksen?OL ennen.NYT ON NYT.tuskinpa olemme erilaisia IHMISENÄ miehet ja naiset homot lesbot tai muunsukupuolen omaavat tai ees on mittää muuta ku IHMINEN homo sapiens....SIIS mikä oon ÄITI????!!
- Anonyymi
Juopottelu noin aikaisin aamusta ei ole terveellistä.
- Anonyymi
Meikki muuttaa ihmistä todella paljon eli ilman meikkiä ei meinaa tunnistaa nykyajan kaunottaria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098