Naiset ovat feikkejä suurinosa

Anonyymi

Pakkelit huulipunat rajaukset piilolinssit tekotissit ne kun poistaa mitä jäljelle jää Eikös tuon voi lukitella kansanryhmän (miehet) Kiihottamiseksi, No parannus tosin käynnissä kun maailma muuttuu Muslimeiksi ei paljoa enää paklata

21

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se persuparka ole naisten syy ettet sinä heitä saa. Syy löytyy peilistä.

• Anonyymi

Ei tyhmyys näy peilissä. Persun jutut karkotta suurimman osan naisista.

• Anonyymi

Maisa hyvä esimerkki Bimbo mikä Bimbo näitä riittää ensin laitetaan minihameet ja tissit tyrkylle ja sit jos joku katsoo liianpitkään tulee laukusta

• Anonyymi

Ja sitten tulee monoa perseeseen, naisella ei ole mitään universaalia mielenoikuista johtuvaa oikeutta lyödä ketään.

• Anonyymi

Tyrkyt naiset antaa miesten katsella ja kuolata niitä ihan rauhassa, se oikeen nostaa niiden itsetuntoa. Maisa on tyypillinen tyrkky.

Sen kroppa ja naama on vielä muutaman vuoden kelvollisessa kuosissa.
      Nyt Maisa rahastaa ja imee kaiken irti tuosta kropastansa. Kaikki on kaupan.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä. Jos muumilaakson Mörkö näyttää viehättävältä, niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Maisa on laitettuna todella kaunis nainen. Maisan kropassa on heikkous, jonka se itsekin tietää, eli Maisalla on aika paksut ja pönäkät sääret.

Katselin moneen kertaan, kun se oli Vesa Keskisen kaupalla tekemssä TV-ohjelmaa, että onpa aikamoiset tukit tuon Maisan sääret. Niitä ei saa ohennettua, vaikka laihduttaisi kuinka, tukit mitkä tukit.

• Anonyymi

Ilman meikkiä Maisa on aika helvetin_ruma ja meikattuna nousee elopaino kilon.

• Anonyymi

Siis reidet.

Miksi aina puhutaan sääristä, sääret sijaitsevat polvien alapuolella, tampiot.

• Anonyymi

Naisten koko elämä perustuu petokseen ihan jo hiusten väristä lähtien. Sen takia on moraalisesti oikein panna muitakin naisia kuin vaimoa, avovaimoa tai tyttöystävää.

• Anonyymi

Vanha vitsi: Mies ja nainen tapasivat ravintolassa. Lähtivät viettämään yhteistä yötä. Kun valmistauduttiin vuoteeseen menoon, nainen alkoi riisuuntua. Ensin heitti peruukin pois, sitten tekohampaat, piilolinssit, rintaliivit joissa toppaukset(silikonia ei silloin vielä käytetty).
      Mies seurasi tätä aikansa ja tokaisi: sitten kun tulee sen yhden paikan vuoro niin heitä se tänne.

• Anonyymi

Onhan se noinkin, mutta nimenomaan ne "feikit" naiset kovasti miehiä kiinnostavat. Kovaan ääneen kikattelevat ja näyttävän näköiset tyttelit ovat aina kiinnostaneet kaiken ikäisiä miekkosia.

• Anonyymi

Incelit raivoaa turhautumiaan :D :D
      Onhan se kovaa kun TAAS jäi ilman..... voi voi sentään.

• Anonyymi

Sinä lespo femakko olet löytänyt netistä tuollaisen hienon uuden sanan jota toistelet täällä sivulla,
        olen silti luultavasti hässinyt useampaa naista kuin sinä olet sormettanut,
        että turpaa soukemmalle surkimus.

• Anonyymi

Ettekö te reppana parat käsitä että teette itsenne yhä enemmän naurunalaiseksi!?
      Teilla nauraa naurismaan aidatkin, täällä ulisette naisettomuuttanne ja surkeuttanne ja puratte raivoanne kaikkien naisten niskaan. Kuinka monen luulettte edes säälistä tällaisen surkimuksen huolivan?
      Kasvakaa miehiksi, oikeiksi sellaisiksi. Palataan sitten asiaan.

• Anonyymi

Minä olen nainen enkä ole aikeissa miehistyä. Minua on aina hykerryttänyt se kuinka paljon naiset uhraa rahaa ulkonäköönsä ja tulos on usein pahempi kuin alkuperäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nainen enkä ole aikeissa miehistyä. Minua on aina hykerryttänyt se kuinka paljon naiset uhraa rahaa ulkonäköönsä ja tulos on usein pahempi kuin alkuperäinen.

Naiset ei ole tyytyväisiä ulkonäköönsä, siksi meikataan ja kaunistellaan kasvoja, jopa kauneusleikkauksien avulla, ja huulet laitamme törröttäviksi kalanhuuliksi tai ankan nokaksi ;)
        Toisaalta taas miehet ei näytä pitävän luonnollisista naisista. Mitä meikatuin ja suuririntaisin nainen on, sitä himokkaampia miehet on :)

• Anonyymi

Katsoin Alanyan sankarit tositvsarjaa Foxilta jossa olivat mukana Maisa ja Tuurin tarjoushaukka. He olivat iltamenoissa ravintolassa ja tarjoushaukka söi silmillään Maisan niukasta yläosasta pullottavia tissejä. He tanssivat ja Maisan hinkit hyllyivät tarjoushaukan silmienkorkeudella. Oli se menoa.

• Anonyymi

vie sie niin mie viksen?OL ennen.NYT ON NYT.tuskinpa olemme erilaisia IHMISENÄ miehet ja naiset homot lesbot tai muunsukupuolen omaavat tai ees on mittää muuta ku IHMINEN homo sapiens....SIIS mikä oon ÄITI????!!

• Anonyymi

Juopottelu noin aikaisin aamusta ei ole terveellistä.

• Anonyymi

Meikki muuttaa ihmistä todella paljon eli ilman meikkiä ei meinaa tunnistaa nykyajan kaunottaria.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2721
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      137
      2516
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      135
      2114
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2113
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1834
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1368
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1182
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      93
      1162
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1142
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1098
    Aihe