MONIKULTTUURISTA RIKKAUTTA RUOTSISSA.

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas muodostui uusi no-go-alue Tukholmaan. Tuolla asuinalueella päivystää vain yksi "yhteisöpoliisi". Poliisi-paralla on aikamoinen homma pitää suuri ja väkivaltainen mamujengi aioisssa! Jos se on edes sallittua rasismisyyttelyn takia...

      • Mitään no go alueita ei Ruotsissa ole.
        Et varmasti tiedä mitä no go tarkoittaa?
        Kun jotain tapahtuu, aina sinne vaan menee poliisiautoja tutkimaan asiaa.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mitään no go alueita ei Ruotsissa ole.
        Et varmasti tiedä mitä no go tarkoittaa?
        Kun jotain tapahtuu, aina sinne vaan menee poliisiautoja tutkimaan asiaa.

        Paitsi, että onhan niitä vaikka miten monta.

        "Erittäin ongelmallinen alue on astetta ongelmallisempi. Oikeusprosesseihin ei uskalleta osallistua ollenkaan. Alueella esiintyy systemaattista uhkailua ja väkivaltaa todistajia, asianomistajia tai muita rikos- tms asiaan osallistuvia kohtaan. Tästä seuraa, että poliisin on vaikea tai lähes mahdoton suorittaa toimeksiantoja ja rikostutkintoja. Tästä on tullut monissa ongelmalähiöissä normaalia eivätkä alueen asukkaat odota muuta.

        Erittäin ongelmallisen alueen muita tunnusmerkkejä on

        sinne syntynyt oma rinnakkaisyhteiskunta,
        ääriuskonnollisuus ja systemaattinen uskonnonvapauden loukkaaminen, joka rajoittaa ihmisten erilaisia vapauksia ja vapautta,
        alueelta matkustetaan maailman eri konfliktialueille sotimaan,
        rikollisten suuri keskittyminen alueelle."

        Erittäin ongelmalliset alueet

        Vaxjö: Araby.
        Göteborg: Bergsjön, Biskopsgården, Hammarkullen, Hjällbo, Lövgärdet, Tynnered, Grevegården, Opaltorget, Västra Frölunda.
        Tukholma: Husby, Rinkeby, Tensta.
        Linköping: Skäggetorp.
        Malmö: Södra Sofielund, Nydala, Hermodsdal, Lindängen, Rosengård.
        Botkyrka: Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg.
        Borås: Hässleholmen, Hulta, Norrby.
        Örebro: Vivalla.
        Södertälje: Ronna, Geneta, Lina.
        Uppsala: Gottsunda.
        Landskrona: Karlslund.

        Lähde: Ruotsin poliisin raportti


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mitään no go alueita ei Ruotsissa ole.
        Et varmasti tiedä mitä no go tarkoittaa?
        Kun jotain tapahtuu, aina sinne vaan menee poliisiautoja tutkimaan asiaa.

        Poliisiautoja kivitetään ,olen nähnyt Ruotsin TV kuvaa,poliisit läht kauemmas autostaan,niin se tuhotaan, ambulanssimiehillä luotiliivit.Jos ne on yksittäis tapauksia,toimittajall lottovoitto kun just siitä tilanteesta kuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että onhan niitä vaikka miten monta.

        "Erittäin ongelmallinen alue on astetta ongelmallisempi. Oikeusprosesseihin ei uskalleta osallistua ollenkaan. Alueella esiintyy systemaattista uhkailua ja väkivaltaa todistajia, asianomistajia tai muita rikos- tms asiaan osallistuvia kohtaan. Tästä seuraa, että poliisin on vaikea tai lähes mahdoton suorittaa toimeksiantoja ja rikostutkintoja. Tästä on tullut monissa ongelmalähiöissä normaalia eivätkä alueen asukkaat odota muuta.

        Erittäin ongelmallisen alueen muita tunnusmerkkejä on

        sinne syntynyt oma rinnakkaisyhteiskunta,
        ääriuskonnollisuus ja systemaattinen uskonnonvapauden loukkaaminen, joka rajoittaa ihmisten erilaisia vapauksia ja vapautta,
        alueelta matkustetaan maailman eri konfliktialueille sotimaan,
        rikollisten suuri keskittyminen alueelle."

        Erittäin ongelmalliset alueet

        Vaxjö: Araby.
        Göteborg: Bergsjön, Biskopsgården, Hammarkullen, Hjällbo, Lövgärdet, Tynnered, Grevegården, Opaltorget, Västra Frölunda.
        Tukholma: Husby, Rinkeby, Tensta.
        Linköping: Skäggetorp.
        Malmö: Södra Sofielund, Nydala, Hermodsdal, Lindängen, Rosengård.
        Botkyrka: Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg.
        Borås: Hässleholmen, Hulta, Norrby.
        Örebro: Vivalla.
        Södertälje: Ronna, Geneta, Lina.
        Uppsala: Gottsunda.
        Landskrona: Karlslund.

        Lähde: Ruotsin poliisin raportti

        Onhan niitä jo aiemmin 2v sitten todettu olevan 61kpl ,vastuullinen poliisipäälikkö sanoi ja meinas saada potkut.Trumppikin piti varoittavana esimerkkinä.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mitään no go alueita ei Ruotsissa ole.
        Et varmasti tiedä mitä no go tarkoittaa?
        Kun jotain tapahtuu, aina sinne vaan menee poliisiautoja tutkimaan asiaa.

        Näköjään joku ruotsinsuomalainen vasurimamuttaja on tullut palstalle nyt valehtelemaan?

        Jo noin kolme vuotta sitten Tukholman poliisi ilmoitti, että kaupungissa on 13 no-go-aluetta! Muissa kaupungeissa toki paljon lisää.

        Vaikka tietysti mamuttajapoliitikot niin Ruotsissa kuin Suomessakin(Stubb) kielisivät asian, niin "jostain syystä" olen taipuvainen uskomaan poliisia. ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että onhan niitä vaikka miten monta.

        "Erittäin ongelmallinen alue on astetta ongelmallisempi. Oikeusprosesseihin ei uskalleta osallistua ollenkaan. Alueella esiintyy systemaattista uhkailua ja väkivaltaa todistajia, asianomistajia tai muita rikos- tms asiaan osallistuvia kohtaan. Tästä seuraa, että poliisin on vaikea tai lähes mahdoton suorittaa toimeksiantoja ja rikostutkintoja. Tästä on tullut monissa ongelmalähiöissä normaalia eivätkä alueen asukkaat odota muuta.

        Erittäin ongelmallisen alueen muita tunnusmerkkejä on

        sinne syntynyt oma rinnakkaisyhteiskunta,
        ääriuskonnollisuus ja systemaattinen uskonnonvapauden loukkaaminen, joka rajoittaa ihmisten erilaisia vapauksia ja vapautta,
        alueelta matkustetaan maailman eri konfliktialueille sotimaan,
        rikollisten suuri keskittyminen alueelle."

        Erittäin ongelmalliset alueet

        Vaxjö: Araby.
        Göteborg: Bergsjön, Biskopsgården, Hammarkullen, Hjällbo, Lövgärdet, Tynnered, Grevegården, Opaltorget, Västra Frölunda.
        Tukholma: Husby, Rinkeby, Tensta.
        Linköping: Skäggetorp.
        Malmö: Södra Sofielund, Nydala, Hermodsdal, Lindängen, Rosengård.
        Botkyrka: Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg.
        Borås: Hässleholmen, Hulta, Norrby.
        Örebro: Vivalla.
        Södertälje: Ronna, Geneta, Lina.
        Uppsala: Gottsunda.
        Landskrona: Karlslund.

        Lähde: Ruotsin poliisin raportti

        Et tosiaankaan tiedä mitä tarkoittaa no go alue :)
        Joten jätetään tähän.
        Jatketaan sitten kun olet etsinyt tietoa itsellesi mitä tarkoittaa no go alue.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisiautoja kivitetään ,olen nähnyt Ruotsin TV kuvaa,poliisit läht kauemmas autostaan,niin se tuhotaan, ambulanssimiehillä luotiliivit.Jos ne on yksittäis tapauksia,toimittajall lottovoitto kun just siitä tilanteesta kuaa.

        Luulet että tuollaista tapahtuu kaikkialla ja aina? Luulet että poliiseja kivitetään aina?
        Ei Ruotsissa tuollaista lue jatkuvasti uutisissa.
        Taidat nyt takertua eräisiin yksittäisiin tapahtumiin ja hekumoit niitten kanssa kun Suomessa ei ole hekumisaiheita paljoakaan ,aahanmuuttajista :) Niin vilkuilet naapuriin ja luulet että naapurimaassa on ruohikko vihreämpää tai tai harmaata :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään joku ruotsinsuomalainen vasurimamuttaja on tullut palstalle nyt valehtelemaan?

        Jo noin kolme vuotta sitten Tukholman poliisi ilmoitti, että kaupungissa on 13 no-go-aluetta! Muissa kaupungeissa toki paljon lisää.

        Vaikka tietysti mamuttajapoliitikot niin Ruotsissa kuin Suomessakin(Stubb) kielisivät asian, niin "jostain syystä" olen taipuvainen uskomaan poliisia. ;-)

        Ei Ruotsin poliisi ole koskaan sellaista tiedottanut. En ole koskaan lukenut mistään lehdistä sellaista.

        Minä luulen nyt että sekoitatte ongelma alueet no go alueisiin.
        '
        Ottakaa selvää mikä on ongelma alue ja mikä on no go alue :)

        Olette sekoittaneet puurot ja vellit sekaisin, mutta sekin on tietenkin luonnollista että sekoittelee vieraan maan asioita kun ei ole perillä nimityksistä saatikka sitten muustakaan.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mitään no go alueita ei Ruotsissa ole.
        Et varmasti tiedä mitä no go tarkoittaa?
        Kun jotain tapahtuu, aina sinne vaan menee poliisiautoja tutkimaan asiaa.

        Itse Bergsjössä 1970- luvun alussa asuneena TIEDÄN, että tänä päivänä tuo alue on varsinainen mamuhelvetti ja sinne ei poliisi ja muu virkavalta mielellään mene.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Ei Ruotsin poliisi ole koskaan sellaista tiedottanut. En ole koskaan lukenut mistään lehdistä sellaista.

        Minä luulen nyt että sekoitatte ongelma alueet no go alueisiin.
        '
        Ottakaa selvää mikä on ongelma alue ja mikä on no go alue :)

        Olette sekoittaneet puurot ja vellit sekaisin, mutta sekin on tietenkin luonnollista että sekoittelee vieraan maan asioita kun ei ole perillä nimityksistä saatikka sitten muustakaan.

        Mä aloin lukea koulussa Ruotsinkieltä 1965 ja onnistuin oppimaan,missähän sinä olitsilloi?.Luetun ymmärtämisessäsi lienee vikaa?.Toissa vuonna tuli TV1 Ruotsin TV jatko-osas ohjelma maahanmuutosta,ei text suomeksi,mutta kun osaa lukea nii asia selviä.Lienee ollut liiana vaarallista ennakkotapausta textitää suomalaisille silloinjo.Juu ei joka päivä tapahdu,mutta.Ihan oikeesti ei yksinäinen poliisiauto voi liikkua yöllä. jokapaikassa


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Ei Ruotsin poliisi ole koskaan sellaista tiedottanut. En ole koskaan lukenut mistään lehdistä sellaista.

        Minä luulen nyt että sekoitatte ongelma alueet no go alueisiin.
        '
        Ottakaa selvää mikä on ongelma alue ja mikä on no go alue :)

        Olette sekoittaneet puurot ja vellit sekaisin, mutta sekin on tietenkin luonnollista että sekoittelee vieraan maan asioita kun ei ole perillä nimityksistä saatikka sitten muustakaan.

        Kerran katsoin YouTubesta kun amerikkalainen TV-ryhmä meni kuvaamaan Rinkeby torille, niin heidän kimppuunsa käytiin. He vain olivat kuvaamassa ja haastattelemassa ihmisiä. Että miten nyt näin .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran katsoin YouTubesta kun amerikkalainen TV-ryhmä meni kuvaamaan Rinkeby torille, niin heidän kimppuunsa käytiin. He vain olivat kuvaamassa ja haastattelemassa ihmisiä. Että miten nyt näin .....

        Joo niin oli muistan saman uutispätkän.Suomessa Itäkeskuksessa ja Vuosaaressa he kieltää kuvauksen vaikka suomen (tähänastinen)laki sen salli.


    • Anonyymi

      TOTTA.

    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Siksi olisi tärkeää likvidoida kusipäiset poliitikot ajoissa.

    • Anonyymi

      Sitä saadaan mitä Sipilä tilasi

      • Anonyymi

        Uskaltaako Tukholmassa edes käydä nykyään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako Tukholmassa edes käydä nykyään?

        Sinä pelkäät? :)
        Minä en pelkää Tukholmaa yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako Tukholmassa edes käydä nykyään?

        Mutta ehkä se sinulle olisi vaarallista käydä Tukholmassa, sillä silmäsi ja elleesi kertoisi kaikille että pelkäät ja apelkääviä ihmisiä on helppo huijata. :)


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mutta ehkä se sinulle olisi vaarallista käydä Tukholmassa, sillä silmäsi ja elleesi kertoisi kaikille että pelkäät ja apelkääviä ihmisiä on helppo huijata. :)

        Mahdatko olla ihan täysillä matkassa?


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Sinä pelkäät? :)
        Minä en pelkää Tukholmaa yhtään.

        ONks sulla jo burkha-kaapu nii ei tarvii pelätä?


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Mutta ehkä se sinulle olisi vaarallista käydä Tukholmassa, sillä silmäsi ja elleesi kertoisi kaikille että pelkäät ja apelkääviä ihmisiä on helppo huijata. :)

        No minä asuin Stokiksen lähiöissä lähes 20v. ja vuosia myös parissa ghettolähiössä, missä siis juuri muslimien määrä on suuri. Todella vaarallisia paikkoja varsinkin yöaikaan valkoiselle, mutta sinähän olet muslimiksi kääntynyt nainen ja pidät varmaan huivia, niin ei ole hätää.

        Olen todella tyytyväinen että muutin takas Suomeen ja ja tänne hesaan, tässäkin lähiössä on mamuja kuten muslimeita, mutta mitään turvattomuutta ei silti ole kuten stokiksen mamulähiöissä.

        Kyllä Ruotsi on suurissa ongelmissa, ei sitä kiistää voi.


    • Anonyymi

      Niinpä. Muistanpa hyvin, kun meitäkin pienen Suomen kansan koulujakäymättömiä köyhiä muutti Ruotsiin 400.000. Rikollisuhka nousi hetimmiten...

      • Anonyymi

        Jep, suomalaiset muodostivat silloin omia alueitaan, mihin ei virkavallalla todellakaan ollut asiaa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, suomalaiset muodostivat silloin omia alueitaan, mihin ei virkavallalla todellakaan ollut asiaa;)

        Ne oli toisesta menopäivästä jo Volvolla tai SCANIALLA töiss kahdes vuoros,ne ei kerinneet jaksaneet yöllä juhlia kuin vkl.EX ni veli Teuvo meni kanss sinne töihin.


      • Anonyymi

        Tuttuni Teuvo kertoi toisena päivänä vietiin VOLOVOn tehtaalle liukuhihnalle ja suomen taitoinen työnjohtaja näytti "Alat sentaa Volvon alustaan taaksemeneviä jarruputkia ja pakoputket",työ alkoi heti.,a palkka juoksi.


      • Anonyymi

        Muistat väärin!,jatkokoulussa .myöhemmin kansalaiskoulussa opetettiin käytännön,maanviljelyä,koneajokoulutustamm traktorilla,koneen korjausta hitsaamalla,muita metallitöitä.PerFinn


      • Anonyymi

        Et varmaan oo aikalaisia mitä tiedät kansalaiskoulun opeist.Olin kateellinen kun kanslaiskoulussa oli paremmat metallityölaitteet kuin meillä oppikoulussa,käytiin siellä ne tunnit.Oli englantilainen Clohcester metallisorvi,sikkikone pistehitsi,kaasuhitsit,pylväsporakoneet,mankeli,ym.Me ei saatu opetusta traktorikonetöistä ja metsurikoulutusta moottorisahalla.Ne ruotsiilähtijät osas kaiken,vaikka Tehdä koko VOLVOn itse,Elektroniikkaakin opetettii ja osamenikin Erikssonille töihin,ja kaveri DUX Tv tehtaalle. juottamaan TV shassikseen osiakiini


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe