muslimimiesten avioliittokäsitys

Anonyymi

23

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mies on mies"

      Hyvin sanottu, täytyy pistää mieleen.

    • Kunniakulttuuri ei ole sama kuin muslimien avioliitto.

      Etkö tiedä mitä kunniakulttuuri on?
      Syytät muslimeja kunniakulttuurin käyttäjiksi?

      Todista nyt sitten että kaikki muslimit harrastaa kunniakulttuuria?
      Et varmasti osaa todistaa.

      Avauksesasi sanasi alentaa kaikkia muslimeja, sillä et tiedä mistä puhut.
      Syytät muslimeja joidenkin pahanteoista.

      Sitäpaitsi myös eräät kristityt käyttää kunniakulttuuria, vaikka sitä ei nimitetä kunniakulttuuriksi.

      • Anonyymi

        Jokaisen muslimin täytyy noudattaa sharia- lakia, johon kuuluu olennaisena osana kunniakulttuuri.


      • Anonyymi

        Jos et ole kuullutkaan NIIN yleisestä muslimien termistä ja tavasta kuin kunnia-aviolitto, niin olet täysin väärällä palstalla keskustelemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole kuullutkaan NIIN yleisestä muslimien termistä ja tavasta kuin kunnia-aviolitto, niin olet täysin väärällä palstalla keskustelemassa!

        Lisäys:

        Tai kunniamurha-termistä, mikä on yleisempi. Sillä tarkoitetaan sitä hyvin yleistä muslimien tapaa, jossa sukunsa ja miehensä häpäissyt nainen tapetaan tai silvotaan pahasti.

        Kyseinen tapa on yleinen myös hinduilla, kuten olemme saneeeet usein mediasta lukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen muslimin täytyy noudattaa sharia- lakia, johon kuuluu olennaisena osana kunniakulttuuri.

        Kuka on muslimi?
        Muslimeja on monenlaisia, uskovaisia, ääriuskovaisia, tapamuslimeja ja maallistuneita muslimeja.
        Muslimiksi kutsutaana vain kaikkia muslimitaustaisia ihmisiä riippumatta siitä onko he uskovaisia tai ei.
        Joten se ei pidä paikkaansa että kaikkien muslimien tulee noudattaa sharialakeja.

        Kunniakulttuuri ei kuulu Islamiin. Opiskele asiasta valehtelusisi sijasta.
        Et ole lukenut ihminen kun tuollaista moskaa kehtaat puhua muslimeista.


      • Nimeni on suomalainen ja olen opiskellut aika paljon hieman sitä ja tätä. En ole teini ja koululainen, olen aikuinen ihminen ja tietoni saanut opiskelujen kautta.
        Vaikkei muslimi olisikaan, voi silti opiskella Islamia jos haluaa. Onhan niitä pitkiä kursseja jo monessa universiteetissä missä voi opiskella Islamista.
        Ja jos haluaa opiskella Koraania, niin sitäkin voi tehdä jos haluja oppia. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole kuullutkaan NIIN yleisestä muslimien termistä ja tavasta kuin kunnia-aviolitto, niin olet täysin väärällä palstalla keskustelemassa!

        Eräät muslimit pakko naittaa tyttäriään, mutta enemmistö ei tee sitä.
        ja sen nimitys ei ole kunniaavioliitto :)
        Se on pakko avioliitto.
        Olet sekoittanut asiat toisiinsa taas, valitettavasti, joten ehkäpä itse olet väärällä palstalla kun et tiedä mistä puhut.

        Minusta alkaa tuntua että useimmat täällä on hyvin hyvin nuorta porukkaa, tiedon puutteensa takia ja puhe tyylinsä.
        Taidan olla liian aikuin tälle palstalle ehkä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys:

        Tai kunniamurha-termistä, mikä on yleisempi. Sillä tarkoitetaan sitä hyvin yleistä muslimien tapaa, jossa sukunsa ja miehensä häpäissyt nainen tapetaan tai silvotaan pahasti.

        Kyseinen tapa on yleinen myös hinduilla, kuten olemme saneeeet usein mediasta lukea.

        Kunniamurhat on aika harvinaisia muslimien keskuudessakin. Sillä kunniakulttuuri tulee ajalta ennen Islamia ja tuo vanha perinne on jäljellä joissakin syrjäisissä seuduilla. Ja onhan sitä muittenkin keskuudessa, kristittyjenkin jonkin verran. Kristityt lähi-idästä eräät käyttää myös kunniakulttuuria ja tuiovat sen tullessaan länsimaihin ja he on myös ankaria tyttärilleen ja vahtivat heitä ja naittavat heidät jollekkin, siis eräät heitä tekee noin.


      • Anonyymi

        Älä selitä! Tässä nimenomaisessa tapauksessa on juuri kyse kehitysmaamuslimimiesten harjoittamasta kunniakulttuurista! Ja tämä ilmitullut räikeä tapaus on varmasti jäävuoren huippu. Tämä väki ei kuulu Suomeen, vaan omiin surkeisiin muslimimaihinsa.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Kuka on muslimi?
        Muslimeja on monenlaisia, uskovaisia, ääriuskovaisia, tapamuslimeja ja maallistuneita muslimeja.
        Muslimiksi kutsutaana vain kaikkia muslimitaustaisia ihmisiä riippumatta siitä onko he uskovaisia tai ei.
        Joten se ei pidä paikkaansa että kaikkien muslimien tulee noudattaa sharialakeja.

        Kunniakulttuuri ei kuulu Islamiin. Opiskele asiasta valehtelusisi sijasta.
        Et ole lukenut ihminen kun tuollaista moskaa kehtaat puhua muslimeista.

        Muslimi joka sanoo ettei kannata shariaa valehtelee. Jo alkoholista ja tupakasta kieltäytyminen on sharian noudattamista.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Kunniamurhat on aika harvinaisia muslimien keskuudessakin. Sillä kunniakulttuuri tulee ajalta ennen Islamia ja tuo vanha perinne on jäljellä joissakin syrjäisissä seuduilla. Ja onhan sitä muittenkin keskuudessa, kristittyjenkin jonkin verran. Kristityt lähi-idästä eräät käyttää myös kunniakulttuuria ja tuiovat sen tullessaan länsimaihin ja he on myös ankaria tyttärilleen ja vahtivat heitä ja naittavat heidät jollekkin, siis eräät heitä tekee noin.

        Ai no ei sitten mitään js kerran ovat vielä harvinaisia, onneksiet sentään sanonut että kunniamurhat ovat rasistien keksimiä. Mutta kunniaväkivalta on siis ok ja se pitää hyväksyä ”erillaisuuden” nimissä. Eli ei siis kristittyjäkään pidä tuoda lähi-idästä jos ovat samaa paskasakkia kuin nämä sairaan ahdasmielistä keskiaikaa elävää poliittista Islamia palvovat kehitysmaamuslimit yhtä sairaine ja ahdasmielisine kulttuureineen.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Eräät muslimit pakko naittaa tyttäriään, mutta enemmistö ei tee sitä.
        ja sen nimitys ei ole kunniaavioliitto :)
        Se on pakko avioliitto.
        Olet sekoittanut asiat toisiinsa taas, valitettavasti, joten ehkäpä itse olet väärällä palstalla kun et tiedä mistä puhut.

        Minusta alkaa tuntua että useimmat täällä on hyvin hyvin nuorta porukkaa, tiedon puutteensa takia ja puhe tyylinsä.
        Taidan olla liian aikuin tälle palstalle ehkä :)

        No kerroppas nyt Seijaah kuinka suuri osa kehitysmaamuslimeista pakottaa avioliittoon.


    • Anonyymi

      Huh huh en ymmärrä näitä ”ymmärtäjiä”. Tulijoiden rikoksetkin kuitataan sillä että tekeväthän suomalaisetkin. Itse en hyväksy rikoksia oli ne kenen tahansa tekemiä.
      Turvapaikanhakijan tekemä rikos on kuin silmille kusemista, ollaan mukamas suojan tarpeessa ja eikun keppostellaan. Voihan v...u ....

      • Anonyymi

        eikös yksikin ole liikaa

        suomi on nyt paha maa

        äänestä PS ja rauha palaa


      • Anonyymi

        sipilä syyllinen


    • Anonyymi

      haluaako suominainen tuollaista alistusta?

      meetoo

    • Anonyymi

      meidän suomi?

    • Anonyymi

      paha maa

    • Anonyymi

      Islam on sairas ahdasmielinen naisia sortava keskiaikaa elävä poliittinen ideologia yhtä sairainen ja ahdasmielisine kultuureineen ja sarian lakeineen. Sitä ei pysty yksikään Seijaah muuttamaan.

      • Anonyymi

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?


    • Anonyymi

      punttisalilla päivät ja töihin yöksi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe