Te jotka olette kansallismielisiä ja haittamaahanmuuton vastustajia ja kirjoittelette kokemuksianne ja mielipiteitänne, niin älkää missään tapauksessa vastailko ja ota kantaa vastapuolen jankkaajien kitinään.
Mitään hyötyä siitä ei ole ja saavat vain jotain tekemistä omaan tyhjään elämäänsä.
Itse lopetin puheenvuoropalstan lukemisen jätin ne aina paikalla olevat päivystäjät jankkaamaan keskenään. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Kun ette vastaile ettekä reagoi muutenkaan niin se on hyvä. Saman mielisten kanssa on hyvä keskustella. Menkööt punikit omille sivuilleen.
Viisas osaa jättää vastaamatta jankkaajille
48
87
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ne on katkeroituneet jostain ja keskiyölläkin on MTV chateissa heitä.Nyt tänne on ilmestynyt naisen nimiväännelmällä kirjoittaja joka kumoaa kaikki tosiasiat mitä medioissa on ollut Ruotsin matu välivallasta,esiityyy paikallisena mutta on varmaan joku teini joka ei ole koskaan käynyt edes ruotsissa.Ihan kiistämätön tosiasia jo suomessa että kurdit järjestäneen mielenosoituksia jotka on muuttuneet väkivaltaisiksi,käyneet kantasuomalaisten pälle ym useissa eri kaupungeissa.Me ei ollamikään osapuoli Turkin- kurdien välisessä 1000v sodassa,eikämitään voida kun vastassa on eri arabiluonteista ryhmään jotka ei periks anna .
Ai minua taidat tarkoittaa.
Olen ollut täällä jo monen vuoden ajan mutta en paljoakaan kirjoittele. Kirjoitan sporaadisesti ja olen pitkät ajat poissa myös.
Keskustelut täällä on liian nuorekasta ja uhoilevaa :)
Olen aikuinen, vanhahko ihminen jo, kouluni olen käynyt jo monet vuosikymmenet sitten.
Ruotsin politiikasta ja statistiikasta olen erittäin hyvin perillä sillä asun Ruotsissa ja asun myös alueella mikä on tavallaan ongelma-alue vaikka se ei olekkaan poliisin listalla mukana.
Siis on paljon alueita joissa on omat ongelmansa.
Ongelmat ei aina johdu maahanmuuttajista.
Sitä paitisi myös minä olen maahanmuuttaja vaikka tunnekin olevani ruotsalainen.
Mitä tulee omasta päästänne laittetuihin Ruotsin statikkaan, niin on turha sumuttaa minua omatekoisilla statistiikoillanne, en luota niihin.
Olen perillä statistiikasta ja tiedän mistä ja miten etsin ne esille, siis kun on Ruotsista kyse.
Hulluhan olisin jo minä vanha ihminen luottaisin Suomessa asuvien lasten sepittämiin tilastoihin Ruotsin asioista :)
Ottakaa järki käteenne ja ja aina mukaan ruotsalainen linkki josta voi tarkistaa asian. Sellainen toiminta kuuluu aikuisen toiminnaksi tehdä ja jos ei tee sitä, silloin on lapsi, nuorukainen tai henkilö joka haluaa yrittää huiputtaa muita suuressa Ruotsin vihassaan.
- Anonyymi
Vaikea on mamuttajasuvakkien kanssa mitään keskustella. Kun he jäävät häviölle asiakeskustelussa, niin he alkavat syyttää vastustajaa natsiksi ja rasistiksi.
Olen käynyt pitkään poliittisia ja yhteiskunnallisia keskusteluja, mutta en ole koskaan tavannut niin suvaitsemattomia ihmisiä kuin nämä itseään suvaitsevaisina pitävät ovat!?- Anonyymi
Niinpä, suvaitsevaiset eivät suvaitse sitä, että joku on heidän kanssaan eri mieltä.
- Anonyymi
He sivuuttavat kaikki tosiasiat lähi-idästä tulleiden matujen kiivaan kansanluonteen ja taparaiskaukset,nainen on vaan vxxxtunkanto väline heille.kurdit on jokaisessa suomen mielenosoituksessa käynyt yleisön päälle,he ovat tosi rähisijöitä?,ei heidän kanssaa edes lähes saman luonteen omaavat arabit oletulleet 2000v toimeen tappelematta.
Katso omaa kirjoitustasi.
Teet sitä mistä syytät muita.
Kutsut toista mielipidettä omaavia mamusuvakeiksi, niin ei kannata silloin hikeentyä jos saa takaisin samalla mitalla, samalla tavalla kuin itse ilmaiset itseäsi ja muita nimittelemällä.
Toisekseen, en ole koskaan kuullut että esim. maahanmuuttajia puolustavat kehuu itseään kaikkea suvaitsevaisiksi :)
Kaikkea ei tarvitse suvaita.
Pahaa ei tarvitse suvaiata, siis pahaa ja ilkeää mielipidettä.Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, suvaitsevaiset eivät suvaitse sitä, että joku on heidän kanssaan eri mieltä.
Käännetää asiaa.....
Oletan että olet suvaitsematon kun et pidä heistä joita kutsut suvaitsevaisiksi.
Kun olet suvaitsematon, niin en oleta että olet suvaitsematon kaikkea kohtaan.
Samalla tavalla he joita kutsut suvaitsevaisiksi, eivät varmasti suvaitse kaikkea.
Sillä kaikkea ei tarve suvaita.
Täytyy osata erottaa hyvä ja paha toisistaan :)Anonyymi kirjoitti:
Käännetää asiaa.....
Oletan että olet suvaitsematon kun et pidä heistä joita kutsut suvaitsevaisiksi.
Kun olet suvaitsematon, niin en oleta että olet suvaitsematon kaikkea kohtaan.
Samalla tavalla he joita kutsut suvaitsevaisiksi, eivät varmasti suvaitse kaikkea.
Sillä kaikkea ei tarve suvaita.
Täytyy osata erottaa hyvä ja paha toisistaan :)- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Katso omaa kirjoitustasi.
Teet sitä mistä syytät muita.
Kutsut toista mielipidettä omaavia mamusuvakeiksi, niin ei kannata silloin hikeentyä jos saa takaisin samalla mitalla, samalla tavalla kuin itse ilmaiset itseäsi ja muita nimittelemällä.
Toisekseen, en ole koskaan kuullut että esim. maahanmuuttajia puolustavat kehuu itseään kaikkea suvaitsevaisiksi :)
Kaikkea ei tarvitse suvaita.
Pahaa ei tarvitse suvaiata, siis pahaa ja ilkeää mielipidettä.Miksi suvaitaan valkopestään ja vähätellää matujen raakoja RIKOKSIA JA SYYLLISTETÄÄN NUORIA
- Anonyymi
Mutta jos Espanjassa saa valtavan merihuvilan palvelijoineen ja 10.000e käteen.
Mitään töitä ei tarvitse koskaan tehdä, miksi en lähtisi sinne.
Evoluutio nämä matkalaiset matkaan lähettää. - Anonyymi
Aloittaja paljastaa suvitsemattomuutensa omien tarkoitusperiensä mukaisella, leimaavalla määrittelyllä "kansallismielisiä ja haittamaahanmuuton vastustajia".
Sillä yritetään hämärtää haittamaahanmuuton arvostelun ja terveen itsesuojelun ominaisuutta.
Ja sellaista jankkaamista täällä juuri näkyy estämässä kaiken keskustelun tosiasioista. - Anonyymi
Kyllä se jankkaaja tunkee itsensä keskusteluun kuin keskusteluun kaikesta huolimatta.
Kun ei omaa muuta elämää yksinäisyydessään.Palsta on vapaa ja käsittelee aihetta maahanmuutto.
Palsta ei ole ainoastaan vain maahanmuuttajia ja maahanmuuttoa vastustavia varten.
Jos kirjoitukset ei ole teille mieluisia, tutkikaa itseänne mikä jutuissanne ja sanoissanne ei ole asiallista ja sivistynyttä.
Maahanmuuttajia vastustavien tulee myös opetella suvaitsemaan kaikkia kirjoittajia eikä vain samaa mieltä omaavia.
Ja ruotsalaiset linkit mukaan juttujenne perusteeksi, mysö statistiikka, toisin sanoen linkeillä todistatte että puhutte asiaa. :)- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Palsta on vapaa ja käsittelee aihetta maahanmuutto.
Palsta ei ole ainoastaan vain maahanmuuttajia ja maahanmuuttoa vastustavia varten.
Jos kirjoitukset ei ole teille mieluisia, tutkikaa itseänne mikä jutuissanne ja sanoissanne ei ole asiallista ja sivistynyttä.
Maahanmuuttajia vastustavien tulee myös opetella suvaitsemaan kaikkia kirjoittajia eikä vain samaa mieltä omaavia.
Ja ruotsalaiset linkit mukaan juttujenne perusteeksi, mysö statistiikka, toisin sanoen linkeillä todistatte että puhutte asiaa. :)Mikä ihmeen karvahatun mummo saivarteluineen ?
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Palsta on vapaa ja käsittelee aihetta maahanmuutto.
Ja ruotsalaiset linkit mukaan juttujenne perusteeksi, mysö statistiikka, toisin sanoen linkeillä todistatte että puhutte asiaa. :)En vastust maahanmuuttoa vaan muuttajien suurta osuutta rikoksissa,raiskauksissa ym,useissa maissa Belgia ,Ranska,Ruotsi,Suomi hännänhuippuna,lisääntyy täällä kokoajan.Olen PS jäsen.Myös jo 1960 kouluni aloittanut ja seurannut kun silloin professorit varoitti väestö räjähdyksesstä."seuraava sota käydään islam ja kristittyjen välillä"eräs ennusti,aika oikein.Ei ole rintamaa,se on kaupungeissamme jo.1970-L hissan opemme varoitteli,Syyria ja Turkki ja Egypti oli alussa kristittyjä maita,mutta toinen uskonto suuret perheet määrä lisääntyi.Ne amerikkalaisen tv ryhmän pahoinpitely oli kaikissa medioissa,en muista vuotta,enkä löydä nyt.Pätevänä varmaan itse löydät se ja muut googlelle.
"Saman mielisten kanssa on hyvä keskustella. "
Lapset ja hölmöt viihtyvät kaltaistensa seurassa. ;)- Anonyymi
Kumpaan ryhmään itse kuulut, minun veikkaus on että hyväuskoisiin hölmöihin....
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan ryhmään itse kuulut, minun veikkaus on että hyväuskoisiin hölmöihin....
Vaikea minun sitä on itse päättää. Lapsi en ole. Viisauden tai tyhmyyden taas luokittelee ympäristö, ei henkilö itse. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vaikea minun sitä on itse päättää. Lapsi en ole. Viisauden tai tyhmyyden taas luokittelee ympäristö, ei henkilö itse. ;)
Ainakaan tässä ympäristössä et ole kertaakaan sitä ensimmäistä osoittanut.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
No etpä kyllä miltään järjen jätiltä vaikuta, pikemminkin päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan tässä ympäristössä et ole kertaakaan sitä ensimmäistä osoittanut.
Tyhmät eivät tunnista viisautta vaikka se kävelisi tiellä vastaan, sanoo Kirja. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Tyhmät eivät tunnista viisautta vaikka se kävelisi tiellä vastaan, sanoo Kirja. ;)
On Suomi poliisi/armeija ja oikeusvaltio. Poliisi/armeija tekee kenttätyön, oikeus omansa. Paha saa palkkansa.
- Anonyymi
Kuvasta päätellen Gubtasta pitävät pienet lapset ja koirat. Tosin ne molemmat hakevat vertaistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasta päätellen Gubtasta pitävät pienet lapset ja koirat. Tosin ne molemmat hakevat vertaistaan.
Vaarallisimmat yksilöt ovat "tarkkailussa", Teknologia jyllää tässäkin asiassa. Apua tarvitsevat ovat eri asia.He sitten jäävät tänne ja yrittävät sopeutua.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Useassa kommentissa on jo luokiteltu, parahin kuppa.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Kannattasko sun siirtyä kirjoitteleen ympäristöön missä kirjoituksesi todetaan viisaudeksi?.Tosin voi olla vaikea löytä sellainen?.Täällä se ei ole.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ihanko omasta koraanistasi puhut..... vai oliko jokin muu kirja tällä kertaa....
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Sinullle oiva appu
https://www.novonordisk.fi/potilaat/tuotteet/Vagifem-ematinpuikko.html?utm_source=display&utm_medium=rtb&utm_campaign=ematinpuikko Anonyymi kirjoitti:
Olet muuten ihan oikeassa. ;)
Pienet lapset ja koirat pitävät hyvistä ihmisistä.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Olet muuten ihan oikeassa. ;)
Pienet lapset ja koirat pitävät hyvistä ihmisistä.Ei suihkutiirailijakarvahattunamusedästä.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Siteeraat Kirjaa.
Tekopyhä. Anonyymi kirjoitti:
Siteeraat Kirjaa.
Tekopyhä.Se aika, jonka käytät Kirjan opiskeluun, luetaan sinulle ansioksi. ;)
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Kun huomaa että jonkun keskustelijan tai kommentin ainoana tarkoituksena on keskustelun pilaaminen niin siihen ei tietenkään pidä vastata. Trolleille ei pidä antaa huomoita.
https://yle.fi/uutiset/3-7466029
Tuo YLE:n ohje pätee varsin hyvin silloinkin, kun häiriköt ovat YLE:n itsensä suosimaa ajattelua edustavia ra(a)jat-levälleen-auki ihmisiä. - Anonyymi
En voisi kuvitellakaan meneväni punikkien omille sivuille sekunniksikaan. Tollot arhinmäkeläiset vääntäytyvät "natsien" sivuille jankuttamaan.
Toistan, älkää vastatko rivilläkään punikille. - Anonyymi
Persut eivät uskalla väitellä fiksumpien kanssa. Siksi jättävät vastaamatta.
Kaikkein mielenkiintoisinta on keskustella eri mieltä olevien kanssa.
Minä en paljoakaan jutustele samaa mieltä olevien kanssa, en jaksa taputella olpäille koko ajan.
Reaalissa elämässä se on aivan eri asia kun esim. on kokouksissa ja niin edelleen.
Haluan sanoa oman mielipiteeni joka eroaa muitten mielipiteistä, sillä olen uniikki ihminen, kuten tietääkseni kaikki muutkin ihmiset on uniikkeja henkilöitä.
En halua mennä virran mukana, halua mennä omia teitäni :)
Ja odotan että muut myös menee omia teitään.
Porukkassa oleskelu estää individualismia, joukossa menevät joukon mukana ja ihminen hukkuu joukon mielipiteen sisälle kokonaan, näin ollen eräillä ei ole vahvuutta tuoda esille omaa uniikkia mielipidettään.
He pelkää että erottuvat joukosta ja sen takia pysyttelevät tiukasti kiinni joukon ideologiassa, siellä piilossa muitten seassa :)- Anonyymi
MÄ TAAS MENEN TOTUUDEN MUKAAN,JO USEISSA MAISSA TAPAHTUNEIDEN KAUHEUKSIEN TOSIASIOIDEN MUKAAN JOTKA TULEVAT MELLEKIN NIIN KUIN MUILLE MAILLE 2000v AIKANA,KUIN HISSAN OPENI JO1970-L OPETTI .PerFinn
- Anonyymi
"olpäille "
moggaIsrajuggis? Anonyymi kirjoitti:
"olpäille "
moggaIsrajuggis?Neiti-etsivä on kyllä avuttomin salapoliisi, jonka tiedän.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Neiti-etsivä on kyllä avuttomin salapoliisi, jonka tiedän.
Nauretaan taas. ;)Älä höpötä. Sinä ValuuttakauppiasPerseentervaajaBrynolf-trolli.
Naurava muIkku. Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä. Sinä ValuuttakauppiasPerseentervaajaBrynolf-trolli.
Naurava muIkku.Kas, kas. Jopa ottaa vanha mopo kierroksia. Rauhoitu toki, korvasikin punoittavat kuin puolukka syksyisellä mättähällä. ;)
Nauretaan yhdessä, minä Moktar täällä ja sinä Tröllykkä siellä. ;)
- Anonyymi
"Neiti-etsivä on kyllä avuttomin salapoliisi, jonka tiedän.
Nauretaan taas. ;)"
Trölli, Einari ja Neiti-etsivä. Kuppa-aivoisen harhainen trio. - Anonyymi
Nyt kun huomaatte että tässäkin keskustelussa niitä jankkaajia on mukana pari kappaletta haastamassa teitä mukaan harrasteeseensa niin muistakaa sääntö:
Trolli elää kaikesta huomiosta ja trollin haukkuminen on huomion antamista. Älkää siis vastailko trolleille ollenkaan vaikka mieli tekisi. Jättäkää trolli vastailemaan itse itselleen Anonyymi - tunnuksella eli harrastamaan itsetyydytystä. Sitähän se keskusteluun tulee muutenkin tekemään. - Anonyymi
Punikit jauhaa aina samaa potaskaa. Kuten huomaatte aina löytyy joku anu lässyttämään, vaan eipä vastailla provoihin.
Jos kaikki vaan tekisivät saman, niin hyvä. Eikö punikkien sivut vedä lukijoita? - Anonyymi
Toi skeidaa on näköjään saanut paskahalvauksen. Mutta ei vastata sanallakaan, en edes lukenut mitä lässyttää myöhemmissä kommenteissaan.
Häipyy kyllä kun ette vastaile. Kokeilkaa. - Anonyymi
Lainaus: "Hulluhan olisin jo minä vanha ihminen luottaisin Suomessa asuvien lasten sepittämiin tilastoihin Ruotsin asioista :)"
Hienosti kirjoitettu.
Persujen ominaispiirre on lainattu Raamatusta: lasten kaltaisiksi. Tunteisiin vetoavuus ei kuitenkaan valitettavasti sovi vaikkapa tilastotieteeseen, se persulapsille tiedoksi.Pöljin torvelo selosti täällä Australaian asioita, kun Suomesta ei saanut kynsittyä irti mitään maahanmuuttofobiseen maailmankuvaan sopivaa aineistoa.
Kannattaa hymyillä ystävällisesti ja ymmärtäen näille tunkuttajille. Ei niistä ole mitään käytännön haittaakaan. ;)Moktar.Gubta kirjoitti:
Pöljin torvelo selosti täällä Australaian asioita, kun Suomesta ei saanut kynsittyä irti mitään maahanmuuttofobiseen maailmankuvaan sopivaa aineistoa.
Kannattaa hymyillä ystävällisesti ja ymmärtäen näille tunkuttajille. Ei niistä ole mitään käytännön haittaakaan. ;)- Australaian
Hohhoijaa. Listamies se vaan nukkuu krapulaisen tervettä unta. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302816- 1422676
- 1372217
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131900Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161681432Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138