Kansan Äänestys toteutui Briteissä

Anonyymi

Britit jätti HALLINTO-HIMMELIN Ja siitäkös EU:n
poliittinen eliitti tykkäs paskaa.

12

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loistava uutinen!
      Suomen tulee pyrkiä ulos EU liittovaltiosta pikaisesti.
      Paikalla Britanniassa on myös PS Olli Kotro .
      Hänen fb kannattaa lukea .
      Siellä on valtavasti tietoa EU asioista.
      Laura Huhtasaari kannatti brexitiä ja häntä kehuttiin Britanniassa sekä luvattiin puolustaa Kun Suomi lähtee EUsta.
      Super Onnittelut Brexitistä ja demokratian toteutumisesta ,äänestämällä!
      Suomalaisilla oikeus tavoitella Suomen Itsenäistymistä !
      Ei EU maksuja , Esko Ahon EU panta Suomelle rikotaan.

      • Anonyymi

        Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.

        Hei haloo siirakki ja eu-trolli , eihän Suomen tarvitse maksaa SUOMI ON OLLUT AINA NETTOMAKSAJA= Joka vuosi maksanut , enemmän kuin on tukia saanut, etkö julalauta edes näin yksinkertaista asiaa tajua., olet tyhmä anomyymi=senso unico


      • tarkkanäköinen kirjoitti:

        Hei haloo siirakki ja eu-trolli , eihän Suomen tarvitse maksaa SUOMI ON OLLUT AINA NETTOMAKSAJA= Joka vuosi maksanut , enemmän kuin on tukia saanut, etkö julalauta edes näin yksinkertaista asiaa tajua., olet tyhmä anomyymi=senso unico

        Sinne lähetetään lasku kun FINexit on suoritettu ja se on iso, sitä eu pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.

        kreikka kuitaa laskun, sinnehän meni muutama miljardi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.

        Britit ei tule maksamaan centiäkään EU erosta.

        Sama koskee myös muita eroa harkitsevia maita.


    • Anonyymi

      Britannia lähti täysin EU:n kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti yli 3 vuotta sekoiltuaan.

      Edessä ovat vaikeat kauppaneuvottelut,joissa Britannia luulee olevansa niskan päällä 10 % kauppaosuudellaan EU:n kanssa. EU selviää ilman Britanniaa,mutta Britannia ei ilman EU:a.

      Se tosiasia on brittihallituksen hyväksyttävä tai itkettävä ja hyväksyttävä.

      • Loppuuko niiltä vessapaperi vaiko ruoka, jos loppuu ruoka, eipä tarvi persttäkään pyyhkiä. Kerro sinä niistä tulevista vaikeuksista, että titävät Britkin. Briteillä on ollut elämää vuosisatoja , heittivät sieltä ulos roomanvaltakunnan ja viikingit, nyt lensi eu:ni


    • Anonyymi

      Taisi EU- eliitille tulla hätä.
      Brexit-förhandlaren Guy Verhofstadt till orda och sa att han vill reformera EU – så att det inte längre formellt sett ska gå att lämna unionen. ”Europeiska länder har förlorat sin suveränitet för länge sedan”, sa han i talet. (Samnytt)
      Suomennettuna sama
      Brexit-neuvottelija Guy Verhofstadt kertoi haluavansa uudistaa EU: ta, jotta unionista poistuminen ei olisi enää mahdollista. "Euroopan maat ovat menettäneet suvereniteettinsa kauan sitten", hän sanoi puheessaan.
      Mihin liittoon typerät poliitikkomme ovat suomen liittäneet? Miksi ei tästä lausunnosta ole juttua suomen tiedotusvälineissä? Onneksi on ulkomaan lehdistö Kaikille niille, jotka kuvittelevat suomen olevan itsenäinen valtio, ei ole. Herätkää jo.
      Taitaa olla Ruotsi, jonka lippu lasketaan seuraavaksi. Tässä pari kommenttia ruotsalaisilta
      - Jag hoppas att Brexit kan ge råg i ryggen till en rad andra länder att lämna EU, som är globalisternas främsta maktinstrument.
      - Snart stiftar kanske denna korrupta koloss lagar som helt förhindrar utträde.
      - Att hindra länder går ur är väl diktatur i mångas ögon, det ska spridas runt till alla om vilka förslag dom filar på.

    • Anonyymi

      Milloin Suomi?

    • Anonyymi

      Suomi eroaa viimeksi EU:sta. Siitä pitää huolen Poliittinen Eliitti,
      jolle EU on kultakaivos ja kansa pannaan maksamaan

      • Anonyymi

        Juuri tästä on kysymys. Maan eliitti tienaa eu-työpaikoista niin hyvin että eivät missään tapauksessa halua luopua niistä. Joten kansa maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe