Britit jätti HALLINTO-HIMMELIN Ja siitäkös EU:n
poliittinen eliitti tykkäs paskaa.
Kansan Äänestys toteutui Briteissä
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava uutinen!
Suomen tulee pyrkiä ulos EU liittovaltiosta pikaisesti.
Paikalla Britanniassa on myös PS Olli Kotro .
Hänen fb kannattaa lukea .
Siellä on valtavasti tietoa EU asioista.
Laura Huhtasaari kannatti brexitiä ja häntä kehuttiin Britanniassa sekä luvattiin puolustaa Kun Suomi lähtee EUsta.
Super Onnittelut Brexitistä ja demokratian toteutumisesta ,äänestämällä!
Suomalaisilla oikeus tavoitella Suomen Itsenäistymistä !
Ei EU maksuja , Esko Ahon EU panta Suomelle rikotaan.- Anonyymi
Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.
Hei haloo siirakki ja eu-trolli , eihän Suomen tarvitse maksaa SUOMI ON OLLUT AINA NETTOMAKSAJA= Joka vuosi maksanut , enemmän kuin on tukia saanut, etkö julalauta edes näin yksinkertaista asiaa tajua., olet tyhmä anomyymi=senso unico
tarkkanäköinen kirjoitti:
Hei haloo siirakki ja eu-trolli , eihän Suomen tarvitse maksaa SUOMI ON OLLUT AINA NETTOMAKSAJA= Joka vuosi maksanut , enemmän kuin on tukia saanut, etkö julalauta edes näin yksinkertaista asiaa tajua., olet tyhmä anomyymi=senso unico
Sinne lähetetään lasku kun FINexit on suoritettu ja se on iso, sitä eu pelkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.
kreikka kuitaa laskun, sinnehän meni muutama miljardi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistähän Suomi repii sitten erosta koituvan laskun maksuun tarvittavat rahat, kun ei se ole niin että lähdetään kuin ladosta. Oletko itse valmis antamaan muutaman kymppitonnin suoraa valtiomaksua omaisuudestasi yhtäkkiä vain siitä ilosta että menetämme kaikki oikeudet kontinentissa ja alamme rämpiä kaikilla teollisuuden ja kulttuurin aloilla köyhyyden ja surkeuden olosuhteissa. Venäjätrollit tietysti uhoaa että turvaudutaan ryssään, eli se vasta olisi jotain. Myöskin oman valuutan palauttaminen ei ole niin suoraviivainen juttu kuin luullaan.
Britit ei tule maksamaan centiäkään EU erosta.
Sama koskee myös muita eroa harkitsevia maita.
- Anonyymi
Britannia lähti täysin EU:n kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti yli 3 vuotta sekoiltuaan.
Edessä ovat vaikeat kauppaneuvottelut,joissa Britannia luulee olevansa niskan päällä 10 % kauppaosuudellaan EU:n kanssa. EU selviää ilman Britanniaa,mutta Britannia ei ilman EU:a.
Se tosiasia on brittihallituksen hyväksyttävä tai itkettävä ja hyväksyttävä.Loppuuko niiltä vessapaperi vaiko ruoka, jos loppuu ruoka, eipä tarvi persttäkään pyyhkiä. Kerro sinä niistä tulevista vaikeuksista, että titävät Britkin. Briteillä on ollut elämää vuosisatoja , heittivät sieltä ulos roomanvaltakunnan ja viikingit, nyt lensi eu:ni
- Anonyymi
Taisi EU- eliitille tulla hätä.
Brexit-förhandlaren Guy Verhofstadt till orda och sa att han vill reformera EU – så att det inte längre formellt sett ska gå att lämna unionen. ”Europeiska länder har förlorat sin suveränitet för länge sedan”, sa han i talet. (Samnytt)
Suomennettuna sama
Brexit-neuvottelija Guy Verhofstadt kertoi haluavansa uudistaa EU: ta, jotta unionista poistuminen ei olisi enää mahdollista. "Euroopan maat ovat menettäneet suvereniteettinsa kauan sitten", hän sanoi puheessaan.
Mihin liittoon typerät poliitikkomme ovat suomen liittäneet? Miksi ei tästä lausunnosta ole juttua suomen tiedotusvälineissä? Onneksi on ulkomaan lehdistö Kaikille niille, jotka kuvittelevat suomen olevan itsenäinen valtio, ei ole. Herätkää jo.
Taitaa olla Ruotsi, jonka lippu lasketaan seuraavaksi. Tässä pari kommenttia ruotsalaisilta
- Jag hoppas att Brexit kan ge råg i ryggen till en rad andra länder att lämna EU, som är globalisternas främsta maktinstrument.
- Snart stiftar kanske denna korrupta koloss lagar som helt förhindrar utträde.
- Att hindra länder går ur är väl diktatur i mångas ögon, det ska spridas runt till alla om vilka förslag dom filar på. - Anonyymi
Milloin Suomi?
- Anonyymi
Suomi eroaa viimeksi EU:sta. Siitä pitää huolen Poliittinen Eliitti,
jolle EU on kultakaivos ja kansa pannaan maksamaan- Anonyymi
Juuri tästä on kysymys. Maan eliitti tienaa eu-työpaikoista niin hyvin että eivät missään tapauksessa halua luopua niistä. Joten kansa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384