Menis vaan se hutisalo kälättään niistä ihmisoikeuksista

vaikka Turkin Erdoganille, tai muihin muslimimaihin. Mikään ei ole niin idiootti kuin sellainen tyyppi, joka jatkuvasti lässyttää ihmisoikeuksista tai rasismista. Muslimitkin vähät välittää ihmisoikeuksista, tai naisten tasa-arvosta.

Turkin rajalta Kreikkaan pyrkivät muslimihuligaanit, eivät ansaitse sääliä, he eivät ole oikeita pakolaisia vaan etsivät ilmaista elatusta.

Muslimimamut mm. tuhosivat Kreikan Lesboksella ortodoksisen kirkon ja kivittivät Kreikan viranomaisia. Tässäkin jälleen asialla olivat "pakolaiset", jotka väittävät olevansa oikeutettuja tulemaan Eurooppaan humanitaarisista syistä, mutta käyttäytyvät kuin maahanhyökkääjät, eivätkä niin kuin äärimmäisessä ahdingossa olevat ja apua tarvitsevat ihmiset.

Kreikan rajalle kerääntyneet maahantunkeutujat ovat siis enimmäkseen siirtolaisia(afgaaneja, irakilaisia jne.), jotka ovat asuneet Turkissa vuosien ajan, eivätkä suinkaan Idlibin alueelta pakenevia turvapaikanhakijoita.

Jokaiselle itsenäisellä maalla on oikeus puolustaa maataan ja rajojaan vaikka voimakeinoin, jos ei muu auta. Kommarien on turha itkeä ihmisoikeuksista, nehän toteutuukin varsin hyvin esim. Pohjois-Koreassa joka on kommunistimaa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluat siis meidän laskeutuvat samalle tasolle näiden haukkumiesi muslimien tasolle.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä aloitus olen samaa mieltä.


      • Persut ovat laskeutunet jo paljon alle muslimien tason! Ottakaamme esimerkiksi Tollo Tenu Teukka Haahaa hohhoo Hakkarainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä aloitus olen samaa mieltä.

        Muslimit eläkööt omaa elämäänsä ja kristytyt omaansa en vihaa heitä mutta rinnakkaiselo on mahdoton heidän kanssaan . Länsimaat tekivät suuren virheen että lähtivät viemään näihin maihin demokratiaa. Kuka vielä myöntää ettei se ollut yksi suurimmista virheistä joka nyt kostautuu meille jokainen päivä .


      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta laskeutua samalle tasolle vaan pysyä erossa alemmalla tasolla olevista.
        Kuten muslimeita nimittelet.
        Se että haikailee "alemmalla tasolla" olevien ihmisten seuraa, onkin erikoinen dilemma.
        Tulee mieleen tuo legendaarinen Tukholma syndrooma, tai jokin vastaava, normeeleille ihmisille käsittämätön asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta laskeutua samalle tasolle vaan pysyä erossa alemmalla tasolla olevista.
        Kuten muslimeita nimittelet.
        Se että haikailee "alemmalla tasolla" olevien ihmisten seuraa, onkin erikoinen dilemma.
        Tulee mieleen tuo legendaarinen Tukholma syndrooma, tai jokin vastaava, normeeleille ihmisille käsittämätön asia.

        Haluat siis meidän käyttäytyvän yhtä huonosti kuin väität noiden haukkumiesi muslimien käyttäytyvän.

        Niin persuilua, niin persuilua!


    • Anonyymi

      Sydämeltään aito ja oikea vihreä matkustaa itse lähi-itään ja menee paikan päälle laittamaan asiat järjestykseen jossa ne ovat suomessakin olleet ennen kuin vihreät alkoivat asioita sotkemaan.
      Aika harva kuitenkaan on oikeasti valmis viemään ideologiaansa ja agendaansa sinne missä todellisia vääryyksiä on, ainakin länsimaisen ajatuksen mukaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin puskista on paras huudella,Nazima miksei hän ole Afganistassa ajamassa alistettujen naisten asemaa,mutta keskittyy täällä haukkumaan suomalaisia miehiä sovinisteiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4594
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      28
      2875
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1959
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1895
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1825
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1713
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1623
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe