5g teknologiaa ihailevat ja siitä innoissaan olevat
Suosittelen katsomaan seuraavan videon, katsokaa se kokonaan ajan kanssa tekstitettynä, niin ymmärrätte perusteet sille, miksi 5 g ei ole turvallinen:
https://www.youtube.com/watch?v=yNBYF2ry6lc&feature=emb_title
2 <50
Huh, huh ei todellakaan hyvältä vaikuta:
https://www.rfsafe.com/5g-network-uses-nearly-same-frequency-as-weaponized-crowd-control-systems/
Miksi 5g ei ole turvallinen
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tosiaankaan vaikuta hyvältä. Selvinneekö enää kukaan. Yleesä käikki langattomat viestimet ja muut tiettyjä aaltoja, mikroaaltoja lähettävät laitteet, varsinkin kun niitä on paljon, tuhoaa ihmiset.
- Anonyymi
Aloittaja.
Minä lupaan olla kuolut 5v päästä mikäli 5G osoittautuu vaaralliseksi.
Lupaatko sinä olla kuollut 5v päästä jos 5G ei ole vaarallinen?
Ts. luotatko / uskotko edes itse pelotteluusi. - Anonyymi
kaksikomponenttivaikutusta ... kohde on ensin saastutettava nanopartikkeleilla .. vasta sen jälkeen häneen voidaan vaikuttaa 5g tekniikalla ... olen kahvilla siskoni kanssa, tunnen oloni fyysisesti epämukavaksi siinä missä siskoni vain hymyilee, otan edellisen avoimena vittuiluna, koska hän tietää historiani
- Anonyymi
Emme voi syyttää ihmisiä jotka eivåt ymmärrä. Tekniikka ja sen luojat ja siitä voittoa tavoittelevat ovat ryhmä, joiden tulee kantaa vastuu ja joiden kanssa tulee olla yhteydessä.
Tietämättömiä "hyödyllisiä idiootteja" on maailmassa hurjat määrät. - Anonyymi
Mistä tulee tämä täysin maallikkojen masinoima 5G vaara, josta huudellaan. Ei mitään tieteellistä tai teknistä näyttöä. GSM-tekniikka on hienoa radiotekniikkaa ja siihen pefrehtyminen vaatii enemmän kuin jonkun you tuben kurkkaamisen.
Sähkömagneettista radiosätelyä tulee lähetinlaitteista. Tekniikkaa tarvitaan nyky-yhteiskunnassa.
Sähköykiherkät plus muut erityisherkät voivat mennä vuorten taa, sinne ei korkeataajuinen 5G-tekniikka (aallonpituus) ei taivu. Siis suomeksi:mitä korkeampi taajuus sitä lyhyempi aallonpituus.
Siis älkää hopsiko. Pitää tietää ensin tällaisia mielipiteitä.- Anonyymi
Ette edes katsoneet videota, ette osaa englantia siksi ette ymmärrä mitään asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette edes katsoneet videota, ette osaa englantia siksi ette ymmärrä mitään asiasta.
Miksi pitäisi katsoa joku höpö höpö video?
Kysyn edelleen, uskallatko luvata että olet kuollut 5v päästä mikäli 5G ei ole vaarallista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi katsoa joku höpö höpö video?
Kysyn edelleen, uskallatko luvata että olet kuollut 5v päästä mikäli 5G ei ole vaarallista?Persu vastaa täysin juntti olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu vastaa täysin juntti olet.
Toisin sanoen, epäilet 5Gn vaarallisuutta niin paljon että pelkäät luvata kuolla jos se ei ole vaarallista.
Hyvä että asia selvisi.
Minä edelleen en pelkää 5G:tä jotenka uskallan silti luvata että olen kuollut 5v päästä jos se vaaralliseksi osoittautuu.
Huomaatko eron?
5G ... mind control fgnzs ... so what?
- Anonyymi
New “Neural Dust” sensor could be implanted in the body
https://www.youtube.com/watch?v=oO0zy30n_jQTiesittekö että Bryssel ja Geneve ovat maailman eliitin asuttamia?
Niihin ei 5 G- verkkoja asenneta. Miksi ei...... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746