Halla-aho jälleen oikeassa. Olisitte vaan kuunnelleet.....

Anonyymi

ja ottaneet PerusSuomalaisten tolkun ja järjen käyttöön.

Nyt KePunaVihreät ovat ajettu nurkkaan ja toteuttamaan sitä, mitä PS on aina tuonut esille.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta!

    • Anonyymi

      Kun aikansa noille Kepukoille ja viherPunikeille tolkuttaa asiaa, niin kyyllä se sieltä tulee.

      TyttöHallitus ei itse aikaansaanut poikkeuslakeja, vaan siihenkin tarvittiin Presidentti Sauli Niinistöä ratkaisijaksi puhumattakaan siitä, että PS on ollut taustatyössä kaikkein vahvin.

    • Anonyymi

      Rajan yli tulee milloin terroristia milloin virusta. Persut olleet oikeassa kokoajan, ainoita joilla vielä järki toimii.

    • Anonyymi

      ViherPunikit näyttäytyy tässä tapauksessa apinalaumalta.

    • Anonyymi

      Onneksi PS painosti tytöt laittamaan rajat kiinni. Muuten ei olisi tuostakaan mitään tullut.

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä siitä on kun matuilla on yhä vapaa pääsy maahan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä on kun matuilla on yhä vapaa pääsy maahan?!

        Sitä muisti Ohisalo oikein erikseen kehua. Voiko enempää olla k....a päässä?

        Siis sopii tulla rajoille asylia huutelemaan, jos jotenkin pääsee siine Suomen rajalle asti ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä on kun matuilla on yhä vapaa pääsy maahan?!

        Ohisalo ei selvästi tajua valmiuslaista mitään. Kun sillä määrätään eri asioita ja laitetaan rajat kiinnni, ei siellä ole porsaanreikiä muslimisoillekaan tulla. Valmiuslaki menee yli kaikki muut lait, eikä pakoloisten oikeuksia turvaavat lait tee siinä poikkeusta.


    • Anonyymi

      Totuus on vassuille täysin tuntematon käsite. Jos joku on oikeassa, sillä on vassuille olematon merkitys. Vassut kehittävät aina oman, tilanteeseen sopivan oman totuutensa. Ja se harvoin on edes tästä maailmasta.

    • Rajat pitää sulkea ja olisi aina pitänyt olla suljettuna KAIKILTA VIERASLAJEILTA, ei täällä kukkisi lupinit ja jättiputket, ei mouruaisi sopikoirat eikä tuhoja tekisi minkit, koronasta ja maMUISTA puhumattakaan, Jos vihervasuri haluaa nimitellä sitä impivaaraksi , niin siinäpä nimittelee, ja luikkikoon rajan yli VIHREÄMMILLE maille, muttä älköön unohtako tulitikkuja, ovat verraton apu esim . pesaiden polttoon . Normaali kontrolli rajoilla olisi pitänyt aina olla, KUTEN ON SUOMEN-ja VENÄJÄNRAJALLA aina ollut. Se on tervettä meininkiä.

      • Anonyymi

        Eikös nuo luontomaailman haittalajit tule pääasiassa sieltä Venäjältä, arvoisa Likinäköinen?


      • Anonyymi

        Viime vuonna selvästi suurin osa turvapaikanhakijoista oli Venäjältä, sieltä sinun unelmamaastasi.


    • Anonyymi

      Taitaa tulla impivaara tästäkin maasta viherpunikkien suureksi kauhuksi.

      • Anonyymi

        Itsehän he sitä edesauttoivat kun vitkuttelivat eivätkä kuunnelleet persujen vaatimuksia.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset uskovat raamattuun, muhammettilaiset koraaniin ja persut Halla-Ahoon. Messiaista on ihan tungosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe