enkä ota
mikä ihme saa ottamaan ittestä kuvia ja sit antaa ne toisten arvioitaviksi
ei ymmärrä
terv 5 kymppine ukko
en ole koskaa ottanu selfietä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on niin että ei kukaan terveellä itsetunnolla varustettu kuvaa itseään esittelytarkoituksessa.
Onneksi kenenkään ei ole pakko ottaa omakuvaa, mikäli ei halua. Ei se nyt toisaalta taida sen kummoisempaa olla kuin jonkun muunkaan ottama kuva. Väittäisin, että suurimmasta osasta meitä on kuitenkin valokuvia otettu.
- Anonyymi
Onhan se itsekeskeisyyttä huokuvaa.
- Anonyymi
Joo, on otettu valokuvia minustakin niin., mutta ei niitä ole nettiin levitetty julkaistavaksi.
- Anonyymi
Voisi kuvitella, että on omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, jos ottaa itsestään kuvia ja levittää vielä nettiin. Ei tavallinen tallaaja ilkeä oikein katsoa edes peilistä omaa kuvaansa, saati levittää sitä ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717