Ostaisitko vaatteen jota mainostanut mustaihoinen

Anonyymi

Tai ylipäätänsä mitään tuotetta.

Kuluttajalla on oikeus valita.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä käyttäisitkö itse kirjoittamiseen aakkosia, jotka on keksinyt joku egyptiläinen ja joiden alkujuuret on muinaisessa Egyptissä?

• Anonyymi

Älä vittuile taas avauksestani ein ollu nero perus
        koulussa se ei kiinnostanut!

• Anonyymi

Luotan Mikael Agricolaan.

• Anonyymi

Suomessa on käytössä latinalaiset aakkoset ja intialaiset numerot. Tämä mainosten tummaihoiset tähtäävät kansanvaihdon hyväksyntään. On siis eri asia.
        En koskaan enää osta Ikean tuotteita. Tämä johtuu siitä vastenmielisestä mainoksesta tv:ssä.

• Teen ostopäätökseni ihan muilla perusteilla kuin sillä, minkä näköinen ihminen mainoksessa mahdollisesti pyörii. Laatu, eettisyys, kotimaisuus, hinta - esimerkiksi nuo asiat painavat vaakakupissa.

Kyllä, kuluttajalla on oikeus valita, ja kukapa muu sen valinnan tekisikään. Jos mainosten ihmisten ulkomuoto on itselle kaikkein tärkein kriteeri, niin sitten sen valinnan tekee sillä perusteella.

• Anonyymi

Kirjoitit tuon kiinalaista alkuperää olevalla laitteella.

• Anonyymi

Jonka teknologia on lähes 100% lisensoitu, tai kommaripuolueen ollessa kyseessä varastettu länsimaisilta yrityksiltä.

• Anonyymi

Kenelläkään tuskin on ahkeria kiinalaisia vastaan mitään

• Anonyymi

No, eihän Kiinakaan vaihda väestöään vaikka siellä käytössä on monet valkoisen miehen keksinnöt.

• Anonyymi

Ei sinällään väliä...ostan tuotteen jota tarvitsen enkä sitä mitä minulle tyrkytetään.

Luultavasti ainakin minun tapauksessa tuollaisella mainonnalla ois negatiivinen vaikutus

• Anonyymi

Kyllähän Valiokin aikanaan retkahti mustaan mainostajaan, Ben Johnsoniin

• Anonyymi

Muista ton doupatun tyypin joka oli niin täynnä kemikaaleja että kisoissa savu vaan nousi kun kiihdytti mutta sopii hyvin Valion huijarien imagoon samalla tavalla ku harmaata partaa kasvava matu alaikäisiin matuihin Spr:n kuvissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista ton doupatun tyypin joka oli niin täynnä kemikaaleja että kisoissa savu vaan nousi kun kiihdytti mutta sopii hyvin Valion huijarien imagoon samalla tavalla ku harmaata partaa kasvava matu alaikäisiin matuihin Spr:n kuvissa.

Lemmy Kilmister taas sopi Valion mainokseen kuin nyrkki silmään.

"en ole koskaan juonut maitoa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lemmy Kilmister taas sopi Valion mainokseen kuin nyrkki silmään.

"en ole koskaan juonut maitoa"

Lemmyn mainos puri, sillä en ole minäkään koskaan.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Yksiselkeinen vastaukseni on: en osta.

• Anonyymi

Ei väliä minkä värinen tai näköinen ihminen mainostaa, eri asia jos mainoskampanjaan liittyy joku maailmanhalailuteema, feminismin tai esimerkiksi väkivaltaisen blm-terroristiroskasakin kannatusta niin koko valmistajan tuotevalikoima jää kaupan hyllylle.
      En myöskään tue yritystä joka mainostaa jotain rahankerjuuta kehitysmaihin, niistä kehitysavuista ei ole kuin haittaa kohdemaissa ja ne ruokkivat rikollisuutta sekä kansainvaellusta eurooppaan.

• Anonyymi

Boikotissa jo aikaa valio, nyt fazer, sato, orego-keksit, dna ...ylipäätään heti lakkaan ostamasta mitään tuotetta missä musta mainoksessa.

-WLM-

• Anonyymi

Ei huolta, sinun ostovoimallasi ei sillä ole mitään vaikutusta siinä missä me muut valitsemme tuotteet järkevämmin kuin vain tyhmästä markkinointiin liittyvästä syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huolta, sinun ostovoimallasi ei sillä ole mitään vaikutusta siinä missä me muut valitsemme tuotteet järkevämmin kuin vain tyhmästä markkinointiin liittyvästä syystä.

Taidat itse kuulua kohta vähemmistöön, minä ja moni muu laittaa lisääntyvissä määrin tuotemerkit elinikäiseen boikottiin, joiden mainoksissa esiintyy rodullistettuja ja monikulttuurin tuputtamista.

• Anonyymi

Uncle-ben riisit boikottiin . Paketin kylkeen vaikka ryhdikäs Marlboro-mies.Mutta marokkolaisten orjien Espanjassa poimimat persikat maistuvat ihan hyviltä

• Anonyymi

Enpä usko että ostaisin, varsinkaan jos tuote ei ole kotimainen.

• Anonyymi

Mainokset on tehty kansainvälisissä mainostoimistoissa, joissa on totuttu siihen, että ihmisen ihonväri voi olla mikä vain.

• Anonyymi

Ei varmaan osta sellaista

• Anonyymi

En osta. Syy ei ole siinä ihmisessä tai hänen ihonvärissä, vaan siinä, että on epäkunnioittavaa suomalaisia kohtaan käyttää ei suomalaista mainoksessa. On epäkunnioittavaa pyrkiä normalisoimaan erilaisia etnisyyksiä ja ihmistyyppejä täällä suomalaisten maassa. Suomi on rakennettu suomalaisille siksi sen tulee olla "systemaattisesti rasistinen" eli vaikeampi maa menestyä muunmaalaisille, aivan kuten somali pärjää parhaiten Somaliassa. En halua tuhota synnyinmaatani ja pilata suomalaisten lasten tulevaisuutta, enkä uhrata Suomea kun se on maksanut menneille sukupolville niin paljon.
      Joku voi vähätellä tätä kaikkea mutta kun katsoo Ruotsiin, näkee miten lyhyessä ajassa voidaan pilata kokonaisen kansakunnan tulevaisuus.

• Anonyymi

En ole koskaan ostanut sellaista edes

• Anonyymi

ei sovi puikulan mallinen meikälle

• Anonyymi

Ei sovi ihmisten päälle ne vaatteet...

• Anonyymi

Mä ostan sellasia vaatteita, jotka sopivat päälle. Mainoksista koskaan välittänyt yhtään mitään.

• Anonyymi

Jos on kaksi vastaavaa tuotetta ja toisen mainos sisältää mokupropagandaa, niin kyllä se propagandaton vaihtoehto voittaa.

Mustat tekevät varmasti samoin omissa maissaan, eli valkoisen mainostama tuote jää useammin ostamatta.

• Anonyymi

Kumma, kun antirasistit ovat vuosia selittäneet, ettei ihonvärillä ole väliä, mutta nyt sitten musta iho onkin jotain ihan superia. Ja tietysti verrattuna valkoiseen ihonväriin. Milloinkahan joku valkoinen blm-hörhö antaa tatuoida itsensä mustaksi?

• Anonyymi

No eiku ne esiintyy mustana kun on vähän kikkara tukka, niinku se amerikkalainen juutalaismuija professori.

• Anonyymi

Halpatyövoima on jo mainoksissa

• Anonyymi

Ihmetyttää että esim. vaatekauppojen sivuilla joissakin jopa yli puolet malleista on mustia! Ei minulla ole sinänsä mitään mustia vastaan, mutta jos länsimaiden asukkaista yli 95 % on valkoisia niin minulle tulee mieleen lähinnä kulttuurimarxismi ja hyvesignalointi. Jos monikulttuuria pakotetaan alas, niin vastustan sitä.

Pahimpia on nämä valkoinen nainen / musta mies yhdistelmät. Ne kun ovat rasistisia ja kulttuurimarxistisia mainoksia. Olisi edes joskus musta nainen ja valkoinen mies, niin olisi uskottavampaa.

• Anonyymi

Niin just,ja kuin Sokoksen mainos jossa vaalea muija ja "etnisen"näköinen miekkonen.Ja taustalla laulu"haluun olla sun kun....."

• Anonyymi

EN TAATUSTI OSTA ! KOSKA SE ON MORAALITTOMIEN HAISTAPASKAN KUTALEITTEN JA SAATANAN RIIVATTUJEN HOLTITTOMUUTTA KOKO PASKATUNKIO !

• Anonyymi

En. Autoni on japanista, puhelin ja muu elektroniikka , Etelä-Koreasta, talvi kengät ja kesä , kotimaiset.
      Ruokatarvikkeet joko kotimaista tai keski Eurooppa, saksa, sveitsi, hollanti.
      Terveisin Tampereen mies 46v.

• Anonyymi

No en koska vaate näyttää mainoksessa erilaiselta mustan päällä,esim.värit. Mustien marssia kaikkiin mainoksiin on perusteltu sillä että mustilla pitää olla samastumiskohde,no entäs valkoisilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      219
      1490
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1157
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1156
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      958
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      895
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      870
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      41
      828
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe