Tai ylipäätänsä mitään tuotetta.
Kuluttajalla on oikeus valita.
Ostaisitko vaatteen jota mainostanut mustaihoinen
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entä käyttäisitkö itse kirjoittamiseen aakkosia, jotka on keksinyt joku egyptiläinen ja joiden alkujuuret on muinaisessa Egyptissä?
- Anonyymi
Älä vittuile taas avauksestani ein ollu nero perus
koulussa se ei kiinnostanut! - Anonyymi
Luotan Mikael Agricolaan.
- Anonyymi
Suomessa on käytössä latinalaiset aakkoset ja intialaiset numerot. Tämä mainosten tummaihoiset tähtäävät kansanvaihdon hyväksyntään. On siis eri asia.
En koskaan enää osta Ikean tuotteita. Tämä johtuu siitä vastenmielisestä mainoksesta tv:ssä.
Teen ostopäätökseni ihan muilla perusteilla kuin sillä, minkä näköinen ihminen mainoksessa mahdollisesti pyörii. Laatu, eettisyys, kotimaisuus, hinta - esimerkiksi nuo asiat painavat vaakakupissa.
Kyllä, kuluttajalla on oikeus valita, ja kukapa muu sen valinnan tekisikään. Jos mainosten ihmisten ulkomuoto on itselle kaikkein tärkein kriteeri, niin sitten sen valinnan tekee sillä perusteella.- Anonyymi
Kirjoitit tuon kiinalaista alkuperää olevalla laitteella.
- Anonyymi
Jonka teknologia on lähes 100% lisensoitu, tai kommaripuolueen ollessa kyseessä varastettu länsimaisilta yrityksiltä.
- Anonyymi
Kenelläkään tuskin on ahkeria kiinalaisia vastaan mitään
- Anonyymi
No, eihän Kiinakaan vaihda väestöään vaikka siellä käytössä on monet valkoisen miehen keksinnöt.
- Anonyymi
Ei sinällään väliä...ostan tuotteen jota tarvitsen enkä sitä mitä minulle tyrkytetään.
Luultavasti ainakin minun tapauksessa tuollaisella mainonnalla ois negatiivinen vaikutus - Anonyymi
Kyllähän Valiokin aikanaan retkahti mustaan mainostajaan, Ben Johnsoniin
- Anonyymi
Muista ton doupatun tyypin joka oli niin täynnä kemikaaleja että kisoissa savu vaan nousi kun kiihdytti mutta sopii hyvin Valion huijarien imagoon samalla tavalla ku harmaata partaa kasvava matu alaikäisiin matuihin Spr:n kuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ton doupatun tyypin joka oli niin täynnä kemikaaleja että kisoissa savu vaan nousi kun kiihdytti mutta sopii hyvin Valion huijarien imagoon samalla tavalla ku harmaata partaa kasvava matu alaikäisiin matuihin Spr:n kuvissa.
Lemmy Kilmister taas sopi Valion mainokseen kuin nyrkki silmään.
"en ole koskaan juonut maitoa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lemmy Kilmister taas sopi Valion mainokseen kuin nyrkki silmään.
"en ole koskaan juonut maitoa"Lemmyn mainos puri, sillä en ole minäkään koskaan.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Yksiselkeinen vastaukseni on: en osta.
- Anonyymi
Ei väliä minkä värinen tai näköinen ihminen mainostaa, eri asia jos mainoskampanjaan liittyy joku maailmanhalailuteema, feminismin tai esimerkiksi väkivaltaisen blm-terroristiroskasakin kannatusta niin koko valmistajan tuotevalikoima jää kaupan hyllylle.
En myöskään tue yritystä joka mainostaa jotain rahankerjuuta kehitysmaihin, niistä kehitysavuista ei ole kuin haittaa kohdemaissa ja ne ruokkivat rikollisuutta sekä kansainvaellusta eurooppaan. - Anonyymi
Boikotissa jo aikaa valio, nyt fazer, sato, orego-keksit, dna ...ylipäätään heti lakkaan ostamasta mitään tuotetta missä musta mainoksessa.
-WLM-- Anonyymi
Ei huolta, sinun ostovoimallasi ei sillä ole mitään vaikutusta siinä missä me muut valitsemme tuotteet järkevämmin kuin vain tyhmästä markkinointiin liittyvästä syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta, sinun ostovoimallasi ei sillä ole mitään vaikutusta siinä missä me muut valitsemme tuotteet järkevämmin kuin vain tyhmästä markkinointiin liittyvästä syystä.
Taidat itse kuulua kohta vähemmistöön, minä ja moni muu laittaa lisääntyvissä määrin tuotemerkit elinikäiseen boikottiin, joiden mainoksissa esiintyy rodullistettuja ja monikulttuurin tuputtamista.
- Anonyymi
Uncle-ben riisit boikottiin . Paketin kylkeen vaikka ryhdikäs Marlboro-mies.Mutta marokkolaisten orjien Espanjassa poimimat persikat maistuvat ihan hyviltä
- Anonyymi
Enpä usko että ostaisin, varsinkaan jos tuote ei ole kotimainen.
- Anonyymi
Mainokset on tehty kansainvälisissä mainostoimistoissa, joissa on totuttu siihen, että ihmisen ihonväri voi olla mikä vain.
- Anonyymi
Ei varmaan osta sellaista
- Anonyymi
En osta. Syy ei ole siinä ihmisessä tai hänen ihonvärissä, vaan siinä, että on epäkunnioittavaa suomalaisia kohtaan käyttää ei suomalaista mainoksessa. On epäkunnioittavaa pyrkiä normalisoimaan erilaisia etnisyyksiä ja ihmistyyppejä täällä suomalaisten maassa. Suomi on rakennettu suomalaisille siksi sen tulee olla "systemaattisesti rasistinen" eli vaikeampi maa menestyä muunmaalaisille, aivan kuten somali pärjää parhaiten Somaliassa. En halua tuhota synnyinmaatani ja pilata suomalaisten lasten tulevaisuutta, enkä uhrata Suomea kun se on maksanut menneille sukupolville niin paljon.
Joku voi vähätellä tätä kaikkea mutta kun katsoo Ruotsiin, näkee miten lyhyessä ajassa voidaan pilata kokonaisen kansakunnan tulevaisuus. - Anonyymi
En ole koskaan ostanut sellaista edes
- Anonyymi
ei sovi puikulan mallinen meikälle
- Anonyymi
Ei sovi ihmisten päälle ne vaatteet...
- Anonyymi
Mä ostan sellasia vaatteita, jotka sopivat päälle. Mainoksista koskaan välittänyt yhtään mitään.
- Anonyymi
Jos on kaksi vastaavaa tuotetta ja toisen mainos sisältää mokupropagandaa, niin kyllä se propagandaton vaihtoehto voittaa.
Mustat tekevät varmasti samoin omissa maissaan, eli valkoisen mainostama tuote jää useammin ostamatta. - Anonyymi
Kumma, kun antirasistit ovat vuosia selittäneet, ettei ihonvärillä ole väliä, mutta nyt sitten musta iho onkin jotain ihan superia. Ja tietysti verrattuna valkoiseen ihonväriin. Milloinkahan joku valkoinen blm-hörhö antaa tatuoida itsensä mustaksi?
- Anonyymi
No eiku ne esiintyy mustana kun on vähän kikkara tukka, niinku se amerikkalainen juutalaismuija professori.
- Anonyymi
Halpatyövoima on jo mainoksissa
- Anonyymi
Ihmetyttää että esim. vaatekauppojen sivuilla joissakin jopa yli puolet malleista on mustia! Ei minulla ole sinänsä mitään mustia vastaan, mutta jos länsimaiden asukkaista yli 95 % on valkoisia niin minulle tulee mieleen lähinnä kulttuurimarxismi ja hyvesignalointi. Jos monikulttuuria pakotetaan alas, niin vastustan sitä.
Pahimpia on nämä valkoinen nainen / musta mies yhdistelmät. Ne kun ovat rasistisia ja kulttuurimarxistisia mainoksia. Olisi edes joskus musta nainen ja valkoinen mies, niin olisi uskottavampaa.- Anonyymi
Niin just,ja kuin Sokoksen mainos jossa vaalea muija ja "etnisen"näköinen miekkonen.Ja taustalla laulu"haluun olla sun kun....."
- Anonyymi
EN TAATUSTI OSTA ! KOSKA SE ON MORAALITTOMIEN HAISTAPASKAN KUTALEITTEN JA SAATANAN RIIVATTUJEN HOLTITTOMUUTTA KOKO PASKATUNKIO !
- Anonyymi
En. Autoni on japanista, puhelin ja muu elektroniikka , Etelä-Koreasta, talvi kengät ja kesä , kotimaiset.
Ruokatarvikkeet joko kotimaista tai keski Eurooppa, saksa, sveitsi, hollanti.
Terveisin Tampereen mies 46v. - Anonyymi
No en koska vaate näyttää mainoksessa erilaiselta mustan päällä,esim.värit. Mustien marssia kaikkiin mainoksiin on perusteltu sillä että mustilla pitää olla samastumiskohde,no entäs valkoisilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2191490- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61157Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171156Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9958Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66895- 32870
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest41828Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813