Suomi on kuin Pahkasika-lehti!

Anonyymi

Muistatteko taannoisen hauskan julkaisun? Lehti lopetettiin kun todellisuus alkoi muistuttamaan niitä yliampuvia juttuja eivätkä ne enää naurattaneet. Koko ajan mennään hullumpaan suuntaan.

Luetellaan tänne sellaisia juttuja, jotka olisivat olleet Pahkasiassa vitseinä 25 vuotta sitten.

Aloitan mainitsemalla huulipunaa käyttävän ministeriviisikon, jolla ei ole mitään tajua miljoonan ja miljardin erosta.

41

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomesta on tullut maa, jossa islaminuskoiset laitetaan kaikessa etusijalle!
      😂

      • Anonyymi

        Suomalainen hallituspuolue järjestää salaa Isis-terroristeja Suomeen, jää siitä kiinni mutta saa pitää valtansa...


    • Anonyymi

      Ministeri, jonka suurin hinku on saada Suomeen verorahalla elätettäviä pummeja Lähi-idästä! 🤣
      Olisi ollut mielikuvitus tiukalla keksiä moinen vuonna 1995.

      • Anonyymi

        Tätä olisi voinut kokeilla myös 1975, silloin maassa oli sentään PRESIDENTTI eikä mitkään tyhjät housut.


    • Anonyymi

      Katselen jouluisin "ihmeellinen on Elämä" elokuvaa.
      Se on kuin teos, jossa eletään ennen ja jälkeen EU.un ja matuhelvetin.
      Ihmiset ovat ilkeitä ja ärtyneitä..kahtiajaettuja ihmisraunioita

    • Anonyymi

      Pakolaiset, jotka ovat KAIKKI nuoria miehiä. Naiset, lapset ja vanhukset jääneet omaan maahansa! 😁

      Ihan hervotonta! 😅

      • Anonyymi

        Mut hei! Käyhän se noinkin päin. Nyt niillä lopuilla on turvallista maassaan! 😁


      • Anonyymi

        Ja kaikki lukutaidottomia rakettitieteilijöitä, jotka tuodaan Suomeen pelastamaan maa. 😄


      • Vuoden sisällä turvapaikkaa hakeneista noin 30 prosenttia oli naisia. Lapsia oli noin neljännes. Vanhuksia hyvin vähän.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Vuoden sisällä turvapaikkaa hakeneista noin 30 prosenttia oli naisia. Lapsia oli noin neljännes. Vanhuksia hyvin vähän.

        Ei ole vokeissa suhde tuollainen. Selkeästi vääristelty lukema.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Vuoden sisällä turvapaikkaa hakeneista noin 30 prosenttia oli naisia. Lapsia oli noin neljännes. Vanhuksia hyvin vähän.

        Jos sinne alaikäisiksi itseään väittävienjoukkoon eksyisi joku alaikäinen tyttö, niin nämä joukkoraiskaisivat bruttaalisti hänet!

        Dellaisia hädänalaisia nämä ovat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vokeissa suhde tuollainen. Selkeästi vääristelty lukema.

        Lukemat ovat maahanmuuttoviraston sivuilta.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Lukemat ovat maahanmuuttoviraston sivuilta.

        Ymmärrät kai että tuossa on mukana jo ns perheenyhdistämistapauksia. Vokeissa vain 30 vuotiaita rikollisia pohjois-afrikasta ja arabimaista.

        Jos siellä joku nainen ois niin joutuis takuulla raiskatuksi päivittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät kai että tuossa on mukana jo ns perheenyhdistämistapauksia. Vokeissa vain 30 vuotiaita rikollisia pohjois-afrikasta ja arabimaista.

        Jos siellä joku nainen ois niin joutuis takuulla raiskatuksi päivittäin.

        Sinulla on kova tarve pitää uskomuksistasi kiinni.


    • Anonyymi

      Lapsuuden raja 25 vuotta! 😂
      Tuo olisi hyvin voinut olla Pahkasiasta.

      • Anonyymi

        70-luvulla oli myös hyvä MAD-lehti , jossa irvailtiin poliitikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvulla oli myös hyvä MAD-lehti , jossa irvailtiin poliitikoista.

        Oli myös Myrkky-lehti, jota julkaistiin säännöllisesti vuoteen 2008 saakka. Yksi hahmo oli nimeltään Palle Runqvist, jolla oli Aku Ankan takki päällään, eikä myöskään housuja. Esikuvastaan poiketen tällä oli näkyvät sukupuolielimet.


      • Tai maamme historiasta.


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Tai maamme historiasta.

        Taas valhe! Todista, äläkä jankuta roskaa!



      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        "Vuonna 1864 säädettiin, että naimaton nainen saattoi 21 vuoden iässä anoa oikeudelta täysivaltaiseksi julistamista, muuten hänen oli odotettava 25-vuotiaaksi, jolloin täysivaltaisuus tuli automaattisesti"

        http://www.kysy.fi/kysymys/mina-vuosina-suomessa-muutettu-taysi-ikaisyyden-rajaa

        Aika kaukaa haettu. Nuoret naiset olivat piikoja tuolloin ja tuo merkitsi, että niillä oli VÄHEMMÄN oikeuksia ennen kuin tulivat täysivaltaisiksi. Eihän naisilla ollut aluksi edes oikeutta äänestää.

        Pakolaisia varten muokattu laki tarkoittaa sitä, että niillä on ENEMMÄN oikeuksia jos ovat alle 25. Aikuisia pikkupentuja, jotka voivat mm. raiskata vapaasti, jos ovat 24-vuotiaina samalla henkisellä tasolla 10-vuotiaan pikkutytön kanssa, kuten niistä useimmat. Tämä vain esimerkkinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu. Nuoret naiset olivat piikoja tuolloin ja tuo merkitsi, että niillä oli VÄHEMMÄN oikeuksia ennen kuin tulivat täysivaltaisiksi. Eihän naisilla ollut aluksi edes oikeutta äänestää.

        Pakolaisia varten muokattu laki tarkoittaa sitä, että niillä on ENEMMÄN oikeuksia jos ovat alle 25. Aikuisia pikkupentuja, jotka voivat mm. raiskata vapaasti, jos ovat 24-vuotiaina samalla henkisellä tasolla 10-vuotiaan pikkutytön kanssa, kuten niistä useimmat. Tämä vain esimerkkinä.

        Ei se höpöttämällä kummene. Laki ei oikeuta ketään raiskaamaan. Kaukaa historiastahan tuo ikäraja on tosiaan haettu, mutta sellainen on ollut olemassa. Täysi-ikäisyyden ikäraja on muuttunut useamman kerran muulloinkin. Saa se silti olla Pahkasika-tason vitsi, jos siltä tuntuu, mutta ei 18 vuoden raja täysi-ikäisyyteen ole mikään luonnonlaki vaan sovittu ikä siinä, missä muutkin mahdolliset.


    • Anonyymi

      Poliisilaitos, joka jättää tumaihoisten rikokset tutkimatta!

    • Anonyymi

      Kyllä, tämä maa ja pääkaupunki Helsinki jossa synnyin 52 vuotta sitten, ei todellakaan ole sitä mitä se vielä 30 sitten oli. Varkaita narkkareita mölyäviä muslimi laumoja vassu anarkisteja jne, ,ei se ihme että kesällä pienen kylän hiljainen elo rauhoittaa kummasti. Helsinki on pilattu lopullisesti, kirkkoja myydään ja moskeijoita nousee kuin sieniä sateella. Poliitikot syyllistää suomalaiset ja ylistää kehitysmaista tulleita ”oleilijoita”......

      • Anonyymi

        Niin , se kehitys menee kuin Orwellin luomassa Eläinten vallankumouksessa...kaikki käännetään ylösalaisin...vähitellen.


    • Anonyymi

      Juuri tämä levinnyt mielisairaus todistaa että tuho on lähellä. Tämä ei ole enää mikään "normaali ratkaistavissa oleva ongelma".

    • Anonyymi

      Pääministeri ajaa nelipäiväistä työviikkoa ja 6 tuntista työpäivää maahan.
      😁

      Italia saa muut maat antamaan sille miljardeja rahaa ilmaiseksi, eikä pidä siitä, jos rahojen käytöstä kysytään. Suomi innokkain maksaja! 😁😁

      • Anonyymi

        Meidän pinenssä firmassa aiemmin 3 työntekijää teki 10 tunnin työpäiviä. Elämänlaatu surkea ja kaikilla jatkuva stressi. Nyt kuusi työntekijää tekee 5 tunnin työpäiviä. Työntekijöiden elämänlaatu korkea, eikä stressistä tietoakaan. Firman voitot pudonneet n. 100 000 eurosta n. 70 000 euroon. Itkeekö firman tili tai -tunnus sitä että muutama kymppitonni tulee vähmmän voittoa vuodessa. Ei itke, koska raha ja y-tunnus eivät ole eläviä tuntevia organismeja. Tämä tiedoksi rahaa haaliville ja palvoville riistokapitalisteille.


    • Anonyymi

      flammenwerfer auttaa moniin kela-puffet syöpäläisiin....

      • Anonyymi

        Poistetaanko Zyklon-B.stäkin taas se varoittava tunnistehaju?


    • Anonyymi

      Vappusatanen

    • Anonyymi

      suomalaiset on kajahtaneita, kun ajattelee että suomalaiset ovat sekaisin, lievästi mielisairaita, kaikki suomalainen käytös on sillon loogista ja ymmärrettävää.
      käytös käy järkeen ja on silloin ihan loogista sairaiden käytöstä.

    • Anonyymi

      Peräsmies on persumies. Siltä osin Suomi muistuttaa pahkasikaa.

    • Anonyymi

      Pahkasiasta sain tietää television uuden nimen : sontaluukku.

    • Anonyymi

      Taatusti olisi Pahkasiassa: ennen pelin alkua kaikki pelaajat polvistuvat ja osoittavat näin neeekkereille nöyryyttä ja alamaisuutta! Miten liittyy peliin? Ei mitenkään, mutta se on vakiintunut tapa! 😅

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Isänmaallisia haukutaan jopa tiedotusvälineissä natseiksi ja työhalutonta roskasakkia vyöryy rajan yli, joita ihmisten pitää yhteisvastuullisesti elättää. Nauru on lakannut jo ajat sitten. 😑

    • Anonyymi

      90-vuotias ulkomaalainen pappa hallitsee mielin määrin Suomen politiikkaa ja tukee mustien ihmisten terroristijärjestöä, jota Suomessa palvotaan. Kaikki niiden riehunnan aiheuttamat tuhot annetaan anteeksi. 🤐

    • Anonyymi

      Raiskaaja jätettiin tuomitsematta ansaitsemaansa ehdottomaan vankeuteen, koska se olisi haitannut tämän sosiaalista selviytymistä. Naamassa tietenkin suojaväri.

    • Anonyymi

      Äijät panevat toisiaan ja pääministeri liputtaa sen puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe