Kepulaiset Tappelevat Oulussa

Anonyymi

Kepulaiset riitapukarit mäiskivät toisiaan Oulussa. Jäsenistön tulisi vetää johtopäätös ja siirtyä PerusSuomalaisten tolkun ihmisten joukkoon.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepulaiset ovat olleet kautta-aikojen toisilleen räksyttäviä, rosvoja tai valehtelijoita.

      On tullut aika jättää tuo hevoskyntöaikakauteen jumittunut puolue.
      Käyttäkää hyvät ihmiset järkeä. !

      • Anonyymi

        35 000 mamuja houkutellut puolue ei enää houkuttele maaseutuväestöä, jonka kepu on jättänyt liberalisoiduttuaan vihreiden aatemaailmaan. Sipilä aloitti tekemään kepusta lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 000 mamuja houkutellut puolue ei enää houkuttele maaseutuväestöä, jonka kepu on jättänyt liberalisoiduttuaan vihreiden aatemaailmaan. Sipilä aloitti tekemään kepusta lopun.

        Kepulaiset päätyy samalle rauniolle SMP:n kanssa. Molemmat pettivät omiaan oikein olantakaa.


    • Anonyymi

      Missä kepu, siellä petos.

    • Anonyymi

      Kun omat on haukuttu niin pitäähän sitä alkaa räksyttämään PerusSuomalaisista.

      PerusSuomalaiset ovat kepulaisten mielestä "väärässä" kun kansa heitä kannattaa.

      Kansa on myös "väärässä" , koska jäsenistö ei kannata viheliästä petollista kepua, tietenkin syynä ovat PerusSuomalaiset tässäkin tapauksessa.

      Mikäpä ei olisi väärin kepulaisten mielestä kun Suomenkansa kannattaa PerusSuomalaisia.

      Rakkikoirat, eli media hiihtää kepulaisten sanomaa levittäen.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006623960.html

      • Anonyymi

        Kepudiktaattori eivät kestä totuutta, kritiikiä jota PerusSuomalaiset tuovat heidän touhustaan julkisuuteen.

        Kepulaiset kuuluvat samaan ryhmään sairaan diktatuurin, eli eristämispolitiikan tekijöiden kokoomuksen, demareiden, rkp:n ja vihervasemmiston kanssa, joita kutsutaan Suomankansan keskuudessa Natseiksi.


    • Anonyymi

      Noh Teuvo, oletko avannut taas korkin?

      • Anonyymi

        Noh suvakki, oletko avannut taas piripussin?


    • Anonyymi

      Joo, ne vihaa toisiaan, puhuvat vihapuhetta, kiihottavat kansaa....valtakunnansyyttäjän pitää heti laittaa syytteeseen;DD

    • Anonyymi

      riitautuvat keskenään ja lopussa repivät omat pelihousutkin.
      kuihtuu se niidenkin tulopussi.

    • Anonyymi

      Peukku aloittajalle. Tosin J. Tasanen on siellä oikealla asialla, kannattamassa oikeaa ja alkuperäistä Keskustan politiikkaa.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen puheenvuoro. Siinäpä miettimistä Keskustan väellä.


    • Anonyymi

      Saarikko kailottaa luottamuksen perään. Miten tuollaiseen sekalaumaan voi luottaa kukaan.

      Kepulaiset ovat hypänneet vihreiden kelkkaan maaseudun tuholaispuolueen mukaan.
      Tuolla ei luottamusta saa yksikään kepulisti.

    • Anonyymi

      Saarikko on pullamössö, ei jatkoon. !

    • Minä vähän luulen, että jos puolueväen riitely on peruste vaihtaa puoluetta, Perussuomalaiset eivät ole se ykkösvaihtoehto. Heillä meni vähän se odotettu ja kaivattu hallituskausi miten meni, omista riidoista johtuen, ja nuorisojaostokin sai kenkää ihan hiljattain. Jos Perussuomalaisten kannattajaksi siirtyy, syy on varmaan jokin muu.

    • Anonyymi

      PerusSuomalaiset on rehellisin puolue.

      Äänestämään vaan kaikki. !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe