Imaami Anas Hajjar: Virret eivät kuulu suomalaiseen kulttuuriin!
”Muslimien tavoite on, että lapsemme eivät osallistuisi näihin juhliin. Mutta se ei loukkaa meitä, jos kristityt lapset laulavat omia laulujaan. Minun ei ole pakko laulaa sinun laulujasi, sinun ei ole pakko laulaa minun laulujani. Ei voi vaatia, että muun uskoiset tai ateistit osallistuisivat juhliin.”
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/joulu-sk512010/
Anas Hajjar uhoaa
39
51
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Ananas Haijjer?
- Anonyymi
Ananas on va.pari virsivastaisuudesta päätellen. Muslimithan eivät sitä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ananas on va.pari virsivastaisuudesta päätellen. Muslimithan eivät sitä ole.
BB Asokkaat. Ananas Heijer. Skunk Anansie. Smördas Spördas ja pani Panu
- Anonyymi
Kristinusko pois suomesta, Ja Islam tilalle ! hyvä hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko pois suomesta, Ja Islam tilalle ! hyvä hyvä.
Ananas 213kg. Suomalaiset pois suomesta. Islam on kivaa.
- Anonyymi
Katanalla tuon jätesäkin saisi tyhjäksi 30 sekunnissa.
- Anonyymi
Ties mitä bakteereita vapautuisi, suosittelen varovaisuutta
- Anonyymi
Katala on katalaani aivan.
- Anonyymi
Anus Heijari ja sen väki ei kuulu Suomeen eikä suomalaiseen kulttuuriin.
- Anonyymi
Islam se vasta kaikkein vähiten kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin. Kristinusko on taas aina kuulunut, kuin myös virret.
Islam on syöpä joka vaan leviää ja on näköjään jo aivoissa asti. Niin sekopäiseksi on maailma muuttunut.Aabrahamilaiset uskonnot ovat tuontiuskontoja Lähi-Idästä. Meillä oli ihan omat uskomuksemme Suomessa ennen pakkokristillisyyden aika. Virret kuuluvat kristittyjen kulttuuriin, eivät meidän muiden. Tuosta asenteesta on hyvä ottaa opiksi; itsellä on oikeus laulella oman uskonnon lauluja, mutta ei oikeutta vaatia muita osallistumaan.
- Anonyymi
Putoaa äijältä kannatus, kun arabipojat ryyppää puistoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putoaa äijältä kannatus, kun arabipojat ryyppää puistoissa
Ei muuta kuin keskaria pojille.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Aabrahamilaiset uskonnot ovat tuontiuskontoja Lähi-Idästä. Meillä oli ihan omat uskomuksemme Suomessa ennen pakkokristillisyyden aika. Virret kuuluvat kristittyjen kulttuuriin, eivät meidän muiden. Tuosta asenteesta on hyvä ottaa opiksi; itsellä on oikeus laulella oman uskonnon lauluja, mutta ei oikeutta vaatia muita osallistumaan.
Islamin uskoisilta ei kannata odottaa mitään muiden uskoa kunnioittavaa toimintaa, pelkkää valheita ja sanahelinää.
- Anonyymi
Miksi imaamit laumoineen änkeävät islamisista paratiiseistaan kylmän pohjolan perukoille? No, tietysti KELA -kirjaimet hohtavat heidän mielissään. Mikä on ollessa, kun ei tarvitse tehdä mitään elantonsa eteen, muuta kuin pyllistää useita kertoja päivässä hartauttaan osoittaen. Yöt ovatkin eri juttu, suurista jälkeläislaumoista päätellen, mutta kyllä KELA:sta rahaa irtoaa valtaisten sukujenkin elättämiseen. Suomalainen duunari kainosti maksaa jatkuvasti kohoavat pakolliset maksut ja vielä kehaisee ja kiittää kuinka on ihanaa, vaikka itse kuinka kituisi. Kiristellään vaan hampaita, jos niitä vielä suussa on.
Onpa sinulla työvastainen asenne. Ikävää, jos työ on niin kova kärsimys, että sosiaalituen varassa eläminen tuntuu noin auvoisalta. Toivottavasit löydät mielekkäämmän työpaikan; työstä voi nauttiakin, ja tietysti työttömyyden ollessa näin suurta se on suorastaan etuoikeuskin saada elättää itsensä omalla työllään.
- Anonyymi
Tietenkin taloudellisen hyvinvoinnin takia. Valitettavasti. Miksi he ovat niin murhanhimoisen näköisiä.
- Anonyymi
Anansie on suomalaissyntyinen takinkääntäjä, rotta pahinta laatua.
- Anonyymi
Hajjari ei vastusta varkaan käden katkaisua.
Miten olisi Kelapummipakolaisten käsien katkaisu, varastamista sekin. - Anonyymi
Virret kuuluu suomeen
- Anonyymi
Onpas tasokkaita ja syvällisiä kommentteja!!! Osa kommenteista ihan sairaita.
Kannanottona ko. Keskusteluun.
Virret kuuluu suomalaiseen uskonnolliseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan. Suomi on edelleenkin laskettavissa kristilliseksi maaksi ja tulee myös pysymäänkin. Kristilliset arvot pitävät tätä maata pystyssä ja niin kauan kuin ne vaikuttavat tässä maassa, niin täällä on kohtuullisen hyvä asua. Ja turvattua.
Minulle maahanmuuttajat eivät ole olleet ongelma. Suomalaiset rattijuopot ja rosvot ovat olleet. Erään rosvon sain kiinni minulle kuuluvan tavaran käytöstä. Oli kyse huomattavasta arvosta. Poliisit paikalle ja rosvo kyytiin.
Olen myös sitä mieltä, että jos joku maahanmuuttaja tai turvapaikan hakija syyllistyy toistuvasti rikolliseen elämään niin annetaan paluulippu sinne mistä tulikin ja ikuinen porttikielto tähän maahan. Tilaisuus annettu parempaan elämään ja jos se ei kelpaa niin Ok. Valinta on tehty ja siitä on seuraukset. Näin se toimii meidän kantasuomalaistenkin keskuudessa. Voit valita elämäntapasi, mutta jos teet vääriä valintoja, niin kanna myös seuraukset. - Anonyymi
Voi illi onko toi ananas heijari haijari tankki vaihtanut naisesta mieheksi vai miksi puhuu piipittämällä? Älä piipitä.
- Anonyymi
Varmaan tiedät millä korkea ääni saatu aikaiseksi?
niks naks
Tällaista maltillisuutta lisää, niin uskontojen kanssa tulee paljon paremmin toimeen. "Minun ei ole pakko laulaa sinun laulujasi, sinun ei ole pakko laulaa minun laulujani."
Miksi se on joillekin uskovaisille niin tärkeää, että niihin oman uskonnon riitteihin on osallistuttava muidenkin?- Anonyymi
Joillakin uskonnoilla on kovaäänisiä kutsuja tai kellonsoittoja rukoukseen, joten kyllä se on pakkotuputusta.
- Anonyymi
Kysy muslimeilta, miksi tulevat muu-uskoisten maihin riittejään honottamaan ja miksi ovat heti tappamassa niitä, jotka heidän menojaan vähänkin ihmettelevät? Veitset heiluvat, autoilla ajetaan ihmisten päälle, seksuaalisesti 'väärät' tapetaan, totesi eräskin moskeija mies televisio-ohjelmassa muutama vuosi sitten. Virrenveisuihin ei pakoteta, maan lakien noudattamiseen kyllä -ainakin teoriassa. Työn tekeminenkin rukousriittien ohella olisi suositeltavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kysy muslimeilta, miksi tulevat muu-uskoisten maihin riittejään honottamaan ja miksi ovat heti tappamassa niitä, jotka heidän menojaan vähänkin ihmettelevät? Veitset heiluvat, autoilla ajetaan ihmisten päälle, seksuaalisesti 'väärät' tapetaan, totesi eräskin moskeija mies televisio-ohjelmassa muutama vuosi sitten. Virrenveisuihin ei pakoteta, maan lakien noudattamiseen kyllä -ainakin teoriassa. Työn tekeminenkin rukousriittien ohella olisi suositeltavaa.
Kristitty taas kertomassa, että tämä on teidän maanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pariisissa opintojen takia oli viivähdettävä n. kolme kuukautta kuusikymmentäluvun puolivälissä. Jo silloin näki mihin maa on on menossa. Sitten seuraavan vuosikymmenen alussa pohjoissaksalaisessa pikkukaupungissa turkkilaiset jne. olivat oikea maanvaiva keskellä päivää nuorille tytöille. Ymmärsimme toki miksi he olivat joutuneet tulemaan vieraaseen maahan, mutta sitä oli vaikea hyväksyä, että he olivat niin törkeän tunkeilevia. Hm...
- Anonyymi
Enkeli taivaan lausui hän......
- Anonyymi
islam kuuluu eläinkuntaan, lähinnä suu ja sorkkaeläimiin.
- Anonyymi
Sanon suu-ja sorkkatauteihin. Kaikki poltettava j hävitettävä.
- Anonyymi
Joko se "Kriittinen piste " islamistien määrässä alkaa olla saavutettu Suomessa, kun imaamit alkaa määräillä Suomen asioita ?
- Anonyymi
Mikä siinä on kun vääräväriseltä kysyy hänen takaisin kotimaahan muuttamisesta, nämä suuttuvat tästä. Yksikään tummavärinen ei ole koskaan kuulunut suomalaiseen kulttuuriin. Eikä esimerkiksi somalin keskimääräinen ÄÖ 70 tai alle ole suomalaiseen kulttuuriin kuuluvaa.
- Anonyymi
Anas pressaksi ja Ohisalo pääministerisi, niin saisi raakalaiset ilman luonnonsuojelua tappaa lompoloillaan susia ilman lakeja.
- Anonyymi
Anus Huijari suomeksi.
- Anonyymi
Milloinka tuo imaami alkaa vaatia homojen katoilla heittelyä , sen Ylen Islamilaisessa illassa olleen imaamin tapaan ja Tarja Filatoffi saa taas nauraa selkäkekka naurua ?
- Anonyymi
Aloituksessa mainittu Suomen Kuvalehden haastattelu on vuodelta 2010 eli kymmenen vuotta vanha. Eikös löytyisi jotakin vähän uudempaa kauhisteltavaa?
Siinä Hajjar on oikeassa että virret eivät kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Niin kristinusko kuin islamilaisuuskin ovat täällä tuontitavaraa. Tuoreempi tulokas islam yrittää kammeta aiemmin tänne kotiutunutta paikaltaan...
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu Kalevala ja vanhat jumalat.- Anonyymi
Kyllä kalevalassa uskottiin Jumalaan. Lauletaanhan siellä että, "varjele vakainen Luoja, kaitse kaunoinen Jumala....."
- Anonyymi
Kotoutuminen on lähes mahdotonta islamin takia. Jos nuo ihmiset olisi eläneet ilman sitä, he olisivat jo ystävystyneet suomalaisten kansssa ja kävisivät töissä.
Ei nuo ole suvaitsemattomia syntyessään.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632