Jumalan Sanaa ette pysty kyllä muuttamaan vaikka kaikkien maailman ihmisten hyväksynnän saisittekin.
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/nordea-ja-pride.html
"Nordea Helsinki Pride: päivitä kortillesi sateenkaarikuosi"
61
147
Vastaukset
- Anonyymi
Te lahkovarajeesukset olette lähinnä säälittäviä reliikkejä.
- Anonyymi
Vielä on aikaa tehdä parannus, niin kauan aikaa kuin henki pihisee. Kuoleman jälkeen se on myöhäistä. Kuoleman jälkeen on tuomio.
Jos uskot Jeesukseen Kristukseen Vapahtajanasi ja Herranasi, syntiesi armahtajana, niin pelastut taivaaseen, ikuiseen elämään.
Synnitön kuoli ristillä syntisten puolesta! Jeesus haudattiin ja kolmantena päivänä Jumala herätti hänet kuolleista. Jeesus elää! Usko evankeliumi ja anna pelastaa itsesi. - Anonyymi
Kulttuuritaistelussa haukutaan toisia joksikin jälkeenjääneiksi. Miksi erilailla ajattelevat ihmiset ptäisi käännyttää samoinajatteleviksi. Eikös siinä ole pelkästään itsekäs omanmukavuudenhalu takana.
- Anonyymi
Taivaan portilla ei ole enään ateisteja 👀 mutta valitettavasti on jo myöhäistä, ratkaisu tehdään tässä ajassa
Sitä jumalan sanaa, mikä on pari tuhatta vuotta tapahtumien jälkeen nykyversioksi käännetty eri kieleltä ja eri kulttuurista, ja siten varmasti tavoittaa juuri sen ajatuksen, joka kirjoittaessa on ollut? Siitä ollaan uskovien piirissä monta eri mieltä, mikä Raamatun todellinen sanoma homoudesta on.
Minulle asia on kuitenkin merkityksetön niin kauan, kuin uskonnon varjolla ei pyritä polkemaan muiden ihmisten oikeuksia. En usko, että monelle on tärkeää, että juuri sinun versiosi jumalasta hyväksyy hänet. Jos sinulle on tärkää, että ainakaan sinun jumalasi ei hyväksy homoja, niin toivottavasti tämä antaa elämääsi jotakin hyvää.- Anonyymi
"En usko, että monelle on tärkeää, että juuri sinun versiosi jumalasta hyväksyy hänet."
Miksi hyväksynnänhaku sitten edelleen jatkuu, vaikka suurin osa ihmisistä jo hyväksyy heidän elämäntyylinsä? Anonyymi kirjoitti:
"En usko, että monelle on tärkeää, että juuri sinun versiosi jumalasta hyväksyy hänet."
Miksi hyväksynnänhaku sitten edelleen jatkuu, vaikka suurin osa ihmisistä jo hyväksyy heidän elämäntyylinsä?Sitähän voi halutessaan vaikka tutustua asiaan. Ei ole vaikea selvittää itselleen pintapuolisesti, miksi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöillä on vuosittain pride-tapahtuma. Se ei ole sinun jumalasi hyväksynnän etsimiseksi.
- Anonyymi
Mikä ihmeen tarve joillakin on tuoda omat erikoisuutensa koko maailman tietoon ja jopa tuputtaa niitä muille?
Pitäisivät omana asianaan, niinkuin muutkin tekevät ja samalla säästyvät pilkalta ja kritiikiltä. - Anonyymi
Baaritiskillä saisi heti turpaan kun vilauttaisi sateenkaarikorttia.
- Anonyymi
Nyt meni pankki vaihtoon
- Anonyymi
Entä saako Nordean henkilöstöön kuuluva kieltäytyä osallistumasta?
- Anonyymi
Björn Wahlroos pohdiskeli uskonasioita
https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/bjorn-wahlroos-jyvaskylan-kirkkopaivilla-ehdoton-armo-ei-ehka-ole-hyva-idea/
Ihan oikein että varkaat eivät pääse taivaaseen. Mutta hekin voivat pelastua jos uskovat evankeliumin, tekevät parannuksen ja syntyvät uudesti ylhäältä. Kun ihminen pelastuu armosta, hänestä tulee kokonaan uusi luomus, sen muutoksen huomaavat kaikki.
En ole varma mitä Huovinen tarkoitti puhuessaan varkaista. Ei se armo synnissä jatkavia pelasta, kahden tien kulkijoita. Wahlroos ei ehkä ymmärtänyt että omat teot eivät pelasta. Mutta hyvät teot ovat uskoontulemisen jälkeen niitä hedelmiä, joista puu tunnetaan. - Anonyymi
Sellainen pankki kuin se johtajat, ei kannata ihmetellä.
- Anonyymi
Suomessa ei kannatakaan ihmetellä mitään. Kaikki sallitaan, kunhan olet mielinkielin oikeaan suuntaan. Ja suuntaa voi vaihdella jos haluaa!
- Anonyymi
Onko homot, lesbot ja muut friikit keskimääräistä parempaa asiakasainesta Nordealle??
- Anonyymi
Nordea voisi muuttaa nimensä Pervopankiksi.
- Anonyymi
Nordea on tehnyt hyvän työn. Siitä näkee, että heille kaikki asiakkaat ovat yhtä tärkeitä. Näin pitäisi kaikkien ihmistenkin toimia. Eikö kristillisyyteen nimeenomaan kuulu ihmisten tasavertaisuus. Tämä on hyvä esimerkki siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordea on tehnyt hyvän työn. Siitä näkee, että heille kaikki asiakkaat ovat yhtä tärkeitä. Näin pitäisi kaikkien ihmistenkin toimia. Eikö kristillisyyteen nimeenomaan kuulu ihmisten tasavertaisuus. Tämä on hyvä esimerkki siitä.
No missä on kortti tummaihoisille, kristityille, muslimeille, jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä "elovehnä tytölle"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu seksuaaliperversioiden ja synnin ylistys. Älä viitsi vääristää sanaa, vaikka luterilainen kirkko onkin jo mädäntynyt priden aisuriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä heterokortti. Tasa-arvon vuoksi olisi oltava, muuten rasismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se upeaa, jos Nordea antaisi pankkikorttikuoret tyyliin Black Lives Matter.
- Anonyymi
sanoi kuka mitä tahansa, Pride on vakava synti ja suoranaista jumalanpilkkaa, jos ihminen kuvittelee voittavansa luojansa, niin siinä kyllä erehtyy
- Anonyymi
Björkalla on melko hoh-hoo, hienot viikset :D
- Anonyymi
Mikä on Jumalan sana? Teologit tätä asiaa tutkivat ja tietävät siitä enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Ei kirjaviisaus tarkoita sitä että ymmärtäisi Raamatun kirjoitukset. Niitä voi tutkia ainoastaan jos on uudestisyntynyt kristitty. Muille Raamattu on salattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjaviisaus tarkoita sitä että ymmärtäisi Raamatun kirjoitukset. Niitä voi tutkia ainoastaan jos on uudestisyntynyt kristitty. Muille Raamattu on salattu.
Kai pyhität myös sapatin vai lienetkö lain rikkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, pyhitän lepopäivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sapatti on ihmistä varten, eikä ihminen sapattia varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos te Minua rakastatte, niin te pidätte Minun käskyni." -Joh. 14:15
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos te Minua rakastatte, niin te pidätte Minun käskyni." -Joh. 14:15
"Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat." -1. Joh. 5:3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ympärileikkaus ole mitään, eikä ympärileikkaamattomuus ole mitään, vaan Jumalan käskyjen pitäminen." -1. Kor.7:19
- Anonyymi
Ilmankos ne onkin ne tilin saldot menny nollille nordeassa! Punaviherhörhöjen tilit on aina nollilla! Ota pride kuviot kortillesi ja omaksu vasemmistolainen saldo! :DDD
- Anonyymi
Juuri eksyin Nordean etusivulle etsiessäni verkkopankkilinkkiä ja näin tuon sateenkaarikortti-mainoksen. Pankin vaihtaminen on nyt harkinnassa.
- Anonyymi
Kuin myös.
Minun sukupuoisuuttani siis miten teuhaan lakanissa ei pankin tarvitse toitottaa!
- Anonyymi
Laitan kaikki sateenkaarifirmat boikottiin. Pysyisivät firmat vaan bisneksen teossa eikä hairahtaisi vihervasukkien perseen nuolentaan. Suurin osa kansasta yökkää noille sateenkaarimarxisteille.
- Anonyymi
Suurinosa kansasta taitaa suhtautua melko neutraalisti. Persut nyt vihaavat vähän kaikkea.
- Anonyymi
On tuo törkeää kun osalle kansasta annetaan etuoikeuksia.
Pitäisi olla kortit muillekin aatteille, mikäli tasa-arvoa oikeasti haluttaisiin. - Anonyymi
Päätin tänään pitkäaikaisen asiakkuuteni Nordea pankissa. Sateenkaari oli jo liikaa.
- Anonyymi
Mikä vika sateenkaarikortissa?
Suomalainen heteromies ei todellakaan saa mitään sätkyä jostain sateenkaarikortista tai homoista ylipäätään.
Homofobia on mennyttä elämää.- Anonyymi
Miten niin. Minä ainakin olen homofobi.
- Anonyymi
Niin...mitä vikaa on hakaristikortissa...ei suomalainen heteromies todellakaan saa sätkyä jostain kortista jossa on hakaristi!
Hakaristi ja sateenkaarilippu ovat saman kolikon kaksi puolta!
- Anonyymi
Minä päivitän Nordean S-pankkiin.
- Anonyymi
Voi sentään, et ole sitten kuullut että raamatusta saa myös painoksen jossa on sateenkaarikannet.
- Anonyymi
No, eihän sateenkaaressa itsessään mitään vikaa ole.
1. Moos. 9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
- Anonyymi
En voi ymmärtää, miksi pankki mainostaa näkyvästi keinoa kuuluttaa sukupuolista suuntautumistaan pankkikortin ulkoasulla. Suoraan sanottuna, mitä helevettiä se pankille kuuluu?
Asian voikin ymmärtää vain kulttuurimarxismin näkökulmasta. Sen pahempi.- Anonyymi
Niin tai mitä se kuuluu kaupan kassalle, joka sen näkee? Ja näkee kassajonossa seisovatkin ehkä.
- Anonyymi
Jumalan sateenkaaressa on seitsemän väriä - 7 on täydellisyyden luku!
Sateenkaaren seitsemän väriä ovat punainen, oranssi, keltainen, vihreä, sininen, indigo ja violetti (lila).
(Pridelipussa on vain kuusi väriä.)
-------------------------------------------------------------------------------------
Sateenkaari liiton merkkinä
”Jumala sanoi vielä: ”Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää. Kaari näkyy pilvissä, ja kun minä sen näen, muistan ikuisen liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaikkien maan päällä elävien kanssa.” (1. Moos. 9:1–17) - Anonyymi
Minä haluan korttiini Raamatun jakeen:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." -Johannes 3:16 - Anonyymi
Miten heikkarissa yksikään maapallon hihhuleista, vanhan testamentin mukaeläjistä voisi nousta "taivaaseen" koska sellaista ei ole koskaan ollut olemassakaan.
On suorastaan häpeällistä, että dikiaikaan taivas uskoa vielä levitetään!- Anonyymi
Senkus häpeilet. Mulle on toisten ihmisten uskomukset yks hailre.
- Anonyymi
Tiesitkös, niitä taivaitakin on muuten enemmän kuin yksi :)
"Kun meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta." -Heprealaiskirje 4:14
"Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen — oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää." -2. Kor.12:2
"Mutta asuuko todella Jumala maan päällä? Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, jonka minä olen rakentanut!" -1. Kuningasten kirja 8:27
-
Jos on kolmas taivas niin sitten on oltava myös ensimmäinen ja toinenkin taivas. Raamattu ei tosin niistä kerro.
Kolmas taivas on Jumalan koti. Olisiko ensimmäinen taivas atmosfääri? Ja toinen taivas se missä on aurinko, kuu ja tähdet. - Anonyymi
Olet aika riippuvainen muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. Minusta on ihan samantekevää ovatko ateisteja tai uskovatko Manitoon, Allahiin, Jumalaan, Krisnaan tai muuhun veijariin. Siitä en tietenkään pidä, että minua alettaisiin psyykkisesti aivopestä tai häiritä tai fyysistä olemustani vahingoittaa.
- Anonyymi
Viime kesänä poltin sateenkaarilipun ja postasin sen facebookiin. Lähti n. 15 minuutissa pois ja tuli 3 päivää bannia. Sateenkaarilippu edustaa seksuaalisuuden myrkyllistä tuputusta. Eräs homoseksuaali taannoin kritisoi tätä tuputusta ja hypetystä ja kuittasi, että kunpa heidät jätettäisiin rauhaan. Olen samaa mieltä. Homoseksuaalisuutta ei tarvitse tuputtaa, hypettää, eikä mainostaa.
- Anonyymi
On homoja, jotka eivät kaipaa oman erinomaisuutensa ylistystä heikon itsetunnon vuoksi.
Heillä on vahva itsetunto eivätkä tarvitse "voimaannuttavia" kokemuksia. Näitä homoja kunnioitan, en friikkihomoja.
- Anonyymi
Saako tom of finland kuosilla?
- Anonyymi
Saako sellaisen kuosin kuin Sodoma ja Gomorra teksti ja tulta ja tulikiveä taustalle?
- Anonyymi
Kun Nalle lähti, niin heti alkoi "sapeleiden" kalistelu.
- Anonyymi
En kaipaa Nordean homokuoria ollenkaan.
- Anonyymi
Onko origolta ympäri kaupunkia, tuo väki on niin seksuaalista.
- Anonyymi
Pride on väärä sana sateenkaari hörhöilylle. Ei se ole mikään ylpeilyn aihe. Shame on osuvampi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070