Menisitkö Ahmedin ja Mohammedin parturiin?

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parturointia? vitosen pizza vai jauhokauppaa?

    • Anonyymi

      Mobiiliparturin voi tilata vaikka kotiin.

    • Sinunhan ei tarvitse käydä, jos olet arka, mutta hieno idea heillä näyttää olevan. Kiitos vinkkaamisesta.

    • Anonyymi

      Partaveitsi Mohammedin kädessä alkaisi kyllä kuumottaa itseä.

      • Anonyymi

        No teillä MV-persuilla nyt kuumottelee 24/7.


    • Anonyymi

      Vaaditaanko parturiin menijöiltä oranssi haalari?

    • Anonyymi

      Kävin vuosia sitten hesan keskustassa eräässä mamuparturissa, leikkaaja oli nuori ilmeisesti lähi-itäläinen tyyppi. Sanoin van että pitää lyhentää reippaasti sivuilta ja takaa, ei siis pitänyt olla vaikeaa. Mutta se oli, homma kesti ja kesti, eikä hyvää vaan tullut, lopulta siihen tuli joku vanhempi mamu sanomaan tälle leikkaajalle jotain, hänkin tajusi että homma ei toimi. Lopulta sanoin että nyt riittää, maksoin enkä kiittänyt, tulos oli huono. Mamu ei selvästikkään osannut leikata.

      Toista kertaa en lähi-itäläiselle mene.

      • Anonyymi

        Kone-insinööreille mahdoton työ. Koulutettu kotimaissaan paljon vaativimpiin töihin.


    • Anonyymi

      Sama juttu itä-helsingissä parisen vuotta sitten. Pyysin aluksi parran ajon veitsellä. Lähdin kotiin naama täynnä pumpulituppoja.

      Ei toiste.

      • Anonyymi

        Kysyikö mitä puoluetta äänestät ja mikä uskonto on paras, kuin noin viilteli?
        Minulta kysyi, mehmetillä oli veitsi kädessä, niin oli pakko tunnustaa islaminuskoa ja vihervasemmistolaisuutta.


    • Anonyymi

      "Mohammed Al-Khayyat leikkaa Mohammed Norin hiuksia"

      mamu leikkaa mamujen hiuksia ja maksajana ilmeisesti suomen sosiaalihuolto

      • Anonyymi

        Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?

        ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.

        Tulossa Aziz mallia.


    • Anonyymi

      Nythän löytyy partureita myös Ali-hintaan.

    • Anonyymi

      Onneksi suomalaiset miehet käyttävät nykyisin laadukkaita kotiparturi koneita, joilla saa siistit, lyhyet hiukset.
      Kone vaan laulaa ja rahaa säästyy.

      • Anonyymi

        Itse ajan kaljuksi halvalla trimmerillä, ja rahaa säästyy satasia vuodessa.


    • Anonyymi

      Yritin pari vuotta sitten Hämeentiellä mennä parturiin, jossa oli musliminainen. Hän sanoi, että soittaa miehen paikalle, koska ei voi leikata hiuksia vääräuskoiselta. Käskin naista unohtamaan koko homman.

    • Anonyymi

      mobiili parturi loistava liikea idea
      mutta onko kannattava

      minä ainakin en halvalla leikkaisi jos tuommoinen lisäetu että ajaa lähelle asiakasta


      mitä järkeä siellä hiusten pesua tehdä? sen jättäisin pois, ettei tuu likavesiä

      mobiili parturin pitäisi olla ku mobiili hieroja että tulee lähelle

    • Anonyymi

      Ei löydy niin hyvää tuurun leikkaajaa siitä porukasta, että menisin.
      Kyllä sen pitää olla suomalainen jutteleva nainen.

    • Anonyymi

      Mobiiliparturi saastuttaa, vihervasemmiston kauhu

    • Anonyymi

      Menisin, mutta persuparturiin en menisi. En tykkää vanhan viinan hajusta.

      • Anonyymi

        Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.

        Niin, se persu kun alkaisi vetämään totuuksia esiin haittamaahanmuuton mielettömyydestä/järjettömyydestä niin hampaat irvessähän sitä punikki joutuisi siinä olemaan.


      • Anonyymi

        Pk, olet enemmän kamelin lannan ystäviä.


    • Anonyymi

      Olen käynyt useastikin. Oikein hyvä tulos, huolellisesti leikattu.

    • Anonyymi

      Menisin ja laulaisin sille virren "Ystävä sä lapsien".

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe