https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2924075
En itse taida uskaltaa
Menisitkö Ahmedin ja Mohammedin parturiin?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Parturointia? vitosen pizza vai jauhokauppaa?
- Anonyymi
Mobiiliparturin voi tilata vaikka kotiin.
Sinunhan ei tarvitse käydä, jos olet arka, mutta hieno idea heillä näyttää olevan. Kiitos vinkkaamisesta.
- Anonyymi
Partaveitsi Mohammedin kädessä alkaisi kyllä kuumottaa itseä.
- Anonyymi
No teillä MV-persuilla nyt kuumottelee 24/7.
- Anonyymi
Vaaditaanko parturiin menijöiltä oranssi haalari?
- Anonyymi
Kävin vuosia sitten hesan keskustassa eräässä mamuparturissa, leikkaaja oli nuori ilmeisesti lähi-itäläinen tyyppi. Sanoin van että pitää lyhentää reippaasti sivuilta ja takaa, ei siis pitänyt olla vaikeaa. Mutta se oli, homma kesti ja kesti, eikä hyvää vaan tullut, lopulta siihen tuli joku vanhempi mamu sanomaan tälle leikkaajalle jotain, hänkin tajusi että homma ei toimi. Lopulta sanoin että nyt riittää, maksoin enkä kiittänyt, tulos oli huono. Mamu ei selvästikkään osannut leikata.
Toista kertaa en lähi-itäläiselle mene.- Anonyymi
Kone-insinööreille mahdoton työ. Koulutettu kotimaissaan paljon vaativimpiin töihin.
- Anonyymi
Sama juttu itä-helsingissä parisen vuotta sitten. Pyysin aluksi parran ajon veitsellä. Lähdin kotiin naama täynnä pumpulituppoja.
Ei toiste.- Anonyymi
Kysyikö mitä puoluetta äänestät ja mikä uskonto on paras, kuin noin viilteli?
Minulta kysyi, mehmetillä oli veitsi kädessä, niin oli pakko tunnustaa islaminuskoa ja vihervasemmistolaisuutta.
- Anonyymi
"Mohammed Al-Khayyat leikkaa Mohammed Norin hiuksia"
mamu leikkaa mamujen hiuksia ja maksajana ilmeisesti suomen sosiaalihuolto- Anonyymi
Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?
ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.
Tulossa Aziz mallia.
- Anonyymi
Nythän löytyy partureita myös Ali-hintaan.
- Anonyymi
Onneksi suomalaiset miehet käyttävät nykyisin laadukkaita kotiparturi koneita, joilla saa siistit, lyhyet hiukset.
Kone vaan laulaa ja rahaa säästyy.- Anonyymi
Itse ajan kaljuksi halvalla trimmerillä, ja rahaa säästyy satasia vuodessa.
- Anonyymi
Yritin pari vuotta sitten Hämeentiellä mennä parturiin, jossa oli musliminainen. Hän sanoi, että soittaa miehen paikalle, koska ei voi leikata hiuksia vääräuskoiselta. Käskin naista unohtamaan koko homman.
- Anonyymi
mobiili parturi loistava liikea idea
mutta onko kannattava
minä ainakin en halvalla leikkaisi jos tuommoinen lisäetu että ajaa lähelle asiakasta
mitä järkeä siellä hiusten pesua tehdä? sen jättäisin pois, ettei tuu likavesiä
mobiili parturin pitäisi olla ku mobiili hieroja että tulee lähelle - Anonyymi
Ei löydy niin hyvää tuurun leikkaajaa siitä porukasta, että menisin.
Kyllä sen pitää olla suomalainen jutteleva nainen. - Anonyymi
Mobiiliparturi saastuttaa, vihervasemmiston kauhu
- Anonyymi
Menisin, mutta persuparturiin en menisi. En tykkää vanhan viinan hajusta.
- Anonyymi
Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.
Niin, se persu kun alkaisi vetämään totuuksia esiin haittamaahanmuuton mielettömyydestä/järjettömyydestä niin hampaat irvessähän sitä punikki joutuisi siinä olemaan.
- Anonyymi
Pk, olet enemmän kamelin lannan ystäviä.
- Anonyymi
Olen käynyt useastikin. Oikein hyvä tulos, huolellisesti leikattu.
- Anonyymi
Menisin ja laulaisin sille virren "Ystävä sä lapsien".
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632