Menisitkö Ahmedin ja Mohammedin parturiin?

Anonyymi

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parturointia? vitosen pizza vai jauhokauppaa?

• Anonyymi

Mobiiliparturin voi tilata vaikka kotiin.

• Sinunhan ei tarvitse käydä, jos olet arka, mutta hieno idea heillä näyttää olevan. Kiitos vinkkaamisesta.

• Anonyymi

Partaveitsi Mohammedin kädessä alkaisi kyllä kuumottaa itseä.

• Anonyymi

No teillä MV-persuilla nyt kuumottelee 24/7.

• Anonyymi

Vaaditaanko parturiin menijöiltä oranssi haalari?

• Anonyymi

Kävin vuosia sitten hesan keskustassa eräässä mamuparturissa, leikkaaja oli nuori ilmeisesti lähi-itäläinen tyyppi. Sanoin van että pitää lyhentää reippaasti sivuilta ja takaa, ei siis pitänyt olla vaikeaa. Mutta se oli, homma kesti ja kesti, eikä hyvää vaan tullut, lopulta siihen tuli joku vanhempi mamu sanomaan tälle leikkaajalle jotain, hänkin tajusi että homma ei toimi. Lopulta sanoin että nyt riittää, maksoin enkä kiittänyt, tulos oli huono. Mamu ei selvästikkään osannut leikata.

Toista kertaa en lähi-itäläiselle mene.

• Anonyymi

Kone-insinööreille mahdoton työ. Koulutettu kotimaissaan paljon vaativimpiin töihin.

• Anonyymi

Sama juttu itä-helsingissä parisen vuotta sitten. Pyysin aluksi parran ajon veitsellä. Lähdin kotiin naama täynnä pumpulituppoja.

Ei toiste.

• Anonyymi

Kysyikö mitä puoluetta äänestät ja mikä uskonto on paras, kuin noin viilteli?
        Minulta kysyi, mehmetillä oli veitsi kädessä, niin oli pakko tunnustaa islaminuskoa ja vihervasemmistolaisuutta.

• Anonyymi

"Mohammed Al-Khayyat leikkaa Mohammed Norin hiuksia"

mamu leikkaa mamujen hiuksia ja maksajana ilmeisesti suomen sosiaalihuolto

• Anonyymi

Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkaakohan tuo aina ananasmallin?

ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ananasmalli on niin 2015. Nyt on päältä pidempi ja sivuilta silleen ananasmaisesti.

Tulossa Aziz mallia.

• Anonyymi

Nythän löytyy partureita myös Ali-hintaan.

• Anonyymi

Onneksi suomalaiset miehet käyttävät nykyisin laadukkaita kotiparturi koneita, joilla saa siistit, lyhyet hiukset.
      Kone vaan laulaa ja rahaa säästyy.

• Anonyymi

Itse ajan kaljuksi halvalla trimmerillä, ja rahaa säästyy satasia vuodessa.

• Anonyymi

Yritin pari vuotta sitten Hämeentiellä mennä parturiin, jossa oli musliminainen. Hän sanoi, että soittaa miehen paikalle, koska ei voi leikata hiuksia vääräuskoiselta. Käskin naista unohtamaan koko homman.

• Anonyymi

mobiili parturi loistava liikea idea
      mutta onko kannattava

minä ainakin en halvalla leikkaisi jos tuommoinen lisäetu että ajaa lähelle asiakasta

mitä järkeä siellä hiusten pesua tehdä? sen jättäisin pois, ettei tuu likavesiä

mobiili parturin pitäisi olla ku mobiili hieroja että tulee lähelle

• Anonyymi

Ei löydy niin hyvää tuurun leikkaajaa siitä porukasta, että menisin.
      Kyllä sen pitää olla suomalainen jutteleva nainen.

• Anonyymi

Mobiiliparturi saastuttaa, vihervasemmiston kauhu

• Anonyymi

Menisin, mutta persuparturiin en menisi. En tykkää vanhan viinan hajusta.

• Anonyymi

Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellinen syy on se, kun persuparturi puhuu totta, ja tunnetusti se ei teikäläisten järkeen uppoa.

Niin, se persu kun alkaisi vetämään totuuksia esiin haittamaahanmuuton mielettömyydestä/järjettömyydestä niin hampaat irvessähän sitä punikki joutuisi siinä olemaan.

• Anonyymi

Pk, olet enemmän kamelin lannan ystäviä.

• Anonyymi

Olen käynyt useastikin. Oikein hyvä tulos, huolellisesti leikattu.

• Anonyymi

Menisin ja laulaisin sille virren "Ystävä sä lapsien".

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2639
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe