miksi päätös yli kuukauden myöhässä , epidemiatuki köyhille?

Anonyymi

toimeentulotukea eli heikoimmassa oleville?
jos elok alussa pitäny vahvistaa, nyt jo syyskuuta mennään?
jos halllituksen ohje maksaa eka erä loppuukuusta ja jatkossa puoliväliä kuuta
loppuvuosi?
miksei kela voisi soveltaa ja maksaa eka erän myös jo puoli välissä kuuta, eli 16.9?
jatkossa 16.10 jne. ?

mutta kuka hidastaa päätöksen läpivientiä nyt??
ettei käy ku vappu sataselle? köyhille paha juttu tämmöiset viivästykset ja katteettomaksi jos vielä tämäki osoittautuu?

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallitus on antanut lakiesityksen tilapäisestä epidemiakorvauksesta eduskunnalle 1.9. Vaatii siis muutoksen lakiin, mikä tietysti hidastaa asian etenemistä. Onhan tuo vastustustakin herättänyt, kun joissakin puolueissa ei hyväksytä köyhien avustamista. Tuskin saavat kuitenkaan kaadettua tätä, vaikka vastaan äänestävätkin.

• Anonyymi

Joo eihän se tuota tahtia, hyvä jos ensi kesänä korkeintaan valmistuu, joulu ja syyslomat jo likellä edustajilla ja kaikenlaista

maskien lisäksi ilmaista vessapaperiakin voisi jakaa kyllä vähävaraisille

voisi paketti tai kuorma auto kierrellä

sitten kun todellakin ilmaisen vessapaperin saisi, voisi todeta että se on hirvittävän kallista kun vaatimuksena on äärimmäinen köyhyys, eikö niin? hinta on siis paha.

mutta ainakin ilman näennäistä rahan antamista, eli raha ei määräisi jalkoväliä mikä harvinaisempaa kuin lottovoittokaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3288
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2639
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2258
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2239
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2181
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2153
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1927
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1904
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1859
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1632
    Aihe