EU romahtakoon!

Anonyymi

18

110

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdyn rukoukseen!

• Anonyymi

Pyytäkää Huhtasaaren Looraa kaveriksi. Loora saa takseja rukoilemalla.

• Anonyymi

Vaihtakaa asuinpaikkaa jonku valko-venäläisen kanssa.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa. Suomi on painajaisessa josta herää vasta kun EU:sta erotaan,niin kauan maa vajoaa yhä syvemmälle. Itse kylläkin katson viisaaksi muuttaa pois tästä maasta ennenkuin on itsekin rotkossa.

• Anonyymi

Muuta ihmeessä. Venäjällä on tilaa ja mielipiteesihän ovat sieltä peräisin jo valmiiksi.

• Anonyymi

Enemmistö suomalaisista toivoo EU:n romahdusta.

• Anonyymi

Ei toivo kuin persfantasioissa.

• Anonyymi

Vain pakoloisten pakkopalautuksilla Suomi rupeaa nousemaan, se on yksi suurimpia kynnyskysymyksiä siihen miksi kantaväestö ei halua enää lisääntyä.Vihreät saavat kunnian paljolti tästä sipilän hallituksen kera miksi Suomi vajoaa.

• Anonyymi

Mitä te täällä EU:sta kärsimässä olette? miksette te muuta venäjälle niin pääsette pois EU:sta.

• Anonyymi

Olisi reilumpaa, että EU tunkeutujana poistuisi.

• Anonyymi

Voi tulla imbesilleille yllätyksenä, että EU:n vastustaminen ei tarkoita Venäjän kannattamista.

• Anonyymi

Trollitehtaalta tulluissa viesteissä on automaattisen tunnistuksen laittama vihreä numero.
        Mitä isompi luku, sen varmempi trolli.

• Anonyymi

Persut valittaa aina EU:sta mutta silti ne asuu kuitenkin täällä.

Miksi ihmeessä?

• Anonyymi

EU perustuu
      - sopimusten rikkomiselle
      Esim. Saksa ja Ranska ovat 2000-luvulla monesti rikkoneet budjettisopimuksia. Uusi yhteinen velka on EU:n perussopimusten vastainen - EU eliitti toimi kuten kunnon ketkut ja etsi säännöistä porsaanreiän, jota käyttää hyväksi. Kuinka nuo tyypit ovat kehdanneet moittia verosuunnitteluketkuja, jotka ovat toimineet samoin verojen välttelyssä lakien porsaanreikien avulla!

- demokratian halveksunnalle
      Perussopimusmuutoksista kun on ollut kansanäänestyksiä jäsenmaissa, niin "väärän" tuloksen tullessa EU-eliitti on painostanut valtion on äänestämään uudelleen tai jättämään vaan koko äänestyksen tuloksen huomiotta. Kuinka EU-eliitti kehtaa syyttää mitään muita maita epädemokraattisiksi!

- rahan asettamiselle ihmisoikeuksien edelle
      EU on sensuroinut ihmisoikeusraporteista pois mm. Kiinalle epämiellyttäviä osioita.

- liberaalin yhteiskunnan hävittämiselle
      EU pyrkii rajoittamaan "väärien" mielipiteiden ilmaisemista. Kuitenkin suuren eurooppalaisen filosofin, Spinozan mukaan, vapaassa yhteiskunnassa jokainen saa ajatella mitä haluaa ja sanoa mitä ajattelee. Spinoza sentään on liberaalin demokratian airut.

- reilun kaupan rajoittamiselle
      EU estää afrikkalaisen elintarvike- ja vaatetusteollisuuden tuotteiden pääsyä EU-markkinoille. Käytännössä EU pyrkii pitämään afrikkalaiset köyhinä korkeiden suojatullien avulla.

• Jos täällä on paikalla uskovaisia, ja joku jaksaa selittää, niin mikä noiden toistuvien pyyntörukousten idea on (yleisellä tasolla, ei tarvitse arvailla Purran mielenliikkeitä)? Ymmärrän pyytämisen, ja ymmärrän toistuvan rukoilun muutoin, mutta esimerkiksi päivittäisen saman asian pyytämisen funktio on minulle epäselvä kristinuskon kontekstissa.

• Anonyymi

Onko Purrakin lahkolainen? Meni senkin naisen pisteet. Olin jostain syystä pitänyt persuksi fiksuna.

• Anonyymi

Onko Halla-Aho ainoa nimipersu joka ei sekoile uskontojen kanssa?

• Anonyymi

Miksi niin iso osa persuista on tällaisia avaajan kaltaisia putinisteja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3556
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      74
      3323
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      104
      2794
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2707
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2144
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1978
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1836
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1599
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      59
      1165
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1095
    Aihe