Totuus ja perussuomalaiset

On pölhöpersulla jutut. "Kaiken viisauden alku ja perusta on tosiasioiden tunnustaminen", mutta minä sanon, ihminen ei usko mitään niin helposti kuin miellyttävän valheen.
Persujen koko politiikka perustuu vihaan, kaunaa ja kateuteen, se on käyttövoima ja pölhöpersuja ja -idiootteja miellyttävät täysin tosiasioita välttävät ja kieltävät valeet ovat petollinen kuorrutus tähän valeiden kakkuun, jonka liian useat uskovat
Persumeppien mukaan: "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:n jäsenenä." Tämän perussuomalaisten suuren totuuden kertoi Suomen kuvalehdelle itse ympäristönsuojelun ja kansainvälisen historian ja -politiikan kaikkitietävä nero suuri Teuvo Hakkarainen.
J. K: Paasikiven mukaan: "Kaiken viisauden perusta on tosiasioiden tunnustaminen."
Näyttää siltä, että tätä totuutta eivät persut halua tunnustaa ja tehdä siitä päätöksiä ei eilen, ei tänään, eikä koskaan tulevaisuudessakaan.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerropa nyt osmium, tämä oli jo 10. aloituksesi tänään.

      Mitä oikein haet tältä palstalta ???

      • Anonyymi

        Sehän on selvästi joku erityisvammainen.


      • Tämä on ensimmäinen avaukseni moneen viikkoon persujen palstalle.
        Jos olisit joskus ollut tekemisissä tekstintuottamisen ja jopa lukemisen kanssa, niin tunnistaisit minun asiantuntevan ja vaikka itse sanon, aika terävän ja ennen kaikkea totuudenmukaisen tekstin.
        Avauksestani et löydä sellaista mikä ei pitäisi paikkaansa.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tämä on ensimmäinen avaukseni moneen viikkoon persujen palstalle.
        Jos olisit joskus ollut tekemisissä tekstintuottamisen ja jopa lukemisen kanssa, niin tunnistaisit minun asiantuntevan ja vaikka itse sanon, aika terävän ja ennen kaikkea totuudenmukaisen tekstin.
        Avauksestani et löydä sellaista mikä ei pitäisi paikkaansa.

        Ei kukaan lue sun turhia avauksia ja lapsellisia saivarteluja. Sä olet 100% ajan ja rahan haaskausta.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Tämä on ensimmäinen avaukseni moneen viikkoon persujen palstalle.
        Jos olisit joskus ollut tekemisissä tekstintuottamisen ja jopa lukemisen kanssa, niin tunnistaisit minun asiantuntevan ja vaikka itse sanon, aika terävän ja ennen kaikkea totuudenmukaisen tekstin.
        Avauksestani et löydä sellaista mikä ei pitäisi paikkaansa.

        Osmium piiilottelee suurimman osan ajastaan anonyyminä 😀😃😃😄


        Eihän se tyyli miksikään muutu 🤣😄😃😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osmium piiilottelee suurimman osan ajastaan anonyyminä 😀😃😃😄


        Eihän se tyyli miksikään muutu 🤣😄😃😀

        En ole. Ei minun tarvitse, tieto on valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Ei minun tarvitse, tieto on valtaa.

        Tiedätkö Veijosta? Hän on Demari


    • Anonyymi

      Klikatkaapa tuota osmium76 kohtaa ja katsokaa mitä herra "keskustelee" palstalla ;DDDD

      • Anonyymi

        Joo, hyvin tyypillinen itsensä mielestä "fiksu" Demari tai Vihervassari.


    • Anonyymi

      osmium on kovin katkera tänäänkin, mitä tuo jatkuva perssu-huutelu tuo elämään ???

      • Anonyymi

        Se on ns. Vassarin peppukipuilua. Joku Persu on loukannut sen tunteita ja se on täällä nyt kostamassa. Vähän niinku Torssonen


      • Kirjoitin mielestäni täyttä asiaa ja totuudenmukaisesti. Kerro mikä ei kirjoituksessani pitänyt paikkaansa?
        Ei huuto ja alatyylin haukkuminen auta, kyllä teillä pitää olla paljon oikeaa tietoa, jos aiotte keskustella kanssani asioista eikä peersr….
        "Lue enemmän - luulet vähemmän", siten pääset eroon tuosta persujen äärimmäisen tyhmästä älymöäöö poppoosta. Tieto on valtaa...


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Kirjoitin mielestäni täyttä asiaa ja totuudenmukaisesti. Kerro mikä ei kirjoituksessani pitänyt paikkaansa?
        Ei huuto ja alatyylin haukkuminen auta, kyllä teillä pitää olla paljon oikeaa tietoa, jos aiotte keskustella kanssani asioista eikä peersr….
        "Lue enemmän - luulet vähemmän", siten pääset eroon tuosta persujen äärimmäisen tyhmästä älymöäöö poppoosta. Tieto on valtaa...

        Niin, vain sun omasta mielestäs. Muiden mielestä sä oot vaan lapsellinen saivartelija.


    • Anonyymi

      Joo, me ollaan kateellisia Vassareiden kateudesta. Otetaan kisa kumpi on kateellisempia ja haitallisempia Suomelle?

      • Anonyymi

        Muilla puolueilla on kova työ, jos meinaavat saada yhtä komean rikosrekisteriluettelon, mitä persuilla on.


      • Teidän persujen vastauksissa ei yksikään teistä esittänyt mitään kohtaa, joka osoittaisi ettei kirjoitukseni olisi totuudenmukainen!
        Ei yhtään kohtaa joka ei pitäisi paikkaansa.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Teidän persujen vastauksissa ei yksikään teistä esittänyt mitään kohtaa, joka osoittaisi ettei kirjoitukseni olisi totuudenmukainen!
        Ei yhtään kohtaa joka ei pitäisi paikkaansa.

        Hyvä avaus ja täyttä asiaa. Kiitos!


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Teidän persujen vastauksissa ei yksikään teistä esittänyt mitään kohtaa, joka osoittaisi ettei kirjoitukseni olisi totuudenmukainen!
        Ei yhtään kohtaa joka ei pitäisi paikkaansa.

        Se on totta. Sun pitää vaan itse päästä siitä yli. Sä olet itse ainoa ihminen ketä se asia haittaa. Lopeta tää lapsellinen saivartelu pikkuasioista. Kuullostat ihan teiniltä joka hakee vain draamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä avaus ja täyttä asiaa. Kiitos!

        Ja osmiunm kiittelee itseään anonyyminä 😀😃😄🤣

        Aika lapsellista 👗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osmiunm kiittelee itseään anonyyminä 😀😃😄🤣

        Aika lapsellista 👗

        En niin alas vaivu, sehän olisi Pankkomajurin ja pölhöpersujen ja varsinaisten idioottien, persuidioottien tapa.
        Uskon että teistä on suurin osa koulupudokkaita tai vailla mitään kunnollista ammattia tai työpaikkaa, Ei muuten noin tyhmää, mistään mitään tietämättömien mölinää synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin alas vaivu, sehän olisi Pankkomajurin ja pölhöpersujen ja varsinaisten idioottien, persuidioottien tapa.
        Uskon että teistä on suurin osa koulupudokkaita tai vailla mitään kunnollista ammattia tai työpaikkaa, Ei muuten noin tyhmää, mistään mitään tietämättömien mölinää synny.

        Vejolainen ei vaivu alas ikinä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      144
      1912
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1487
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1205
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      986
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      962
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      848
    Aihe