Rumien naisten kohtelu

Anonyymi

Täällä kun paljon puhutaan ja haukutaan meitä rumia naisia, niin haluan nostaa keskusteluun miesten käytöstavat. Olen ruma nainen: haljun vaalea, harvoin meikkaava, liikaa tissiä ja takapuolta ja mitään sanomattomat vaatteet. Olen tajunnut oman 0-tasoni jo aikaa sitten ja siihen sopeutunut, mutta silti saan esim. kaupassa käydessäni miehiltä todella tuomitsevia ja inhoa uhkuvia katseita. En häiriköi miehiä millään tavalla, en ole missään deittipalveluissa tai tindereissä, en lähesty livenä enkä keskustele, ellei ole pakko. Silti miehet suhtautuvat kuin olisin jotenkin kävelevä jätekasa, jonka sopisi lakata olemasta olemassa.

Ei se haukkuminen ja mulkoilu muuta meidän rumien naisten ulkomuotoa miksikään, joten antaisitte olla rauhassa. Me emme häiritse teitä, joten älkää tekään meitä.

196

2198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on yksi ruma nainen. Mulla on rumat ruskeat hiukset, kasvot ihan kauheat, pienet tissit, lihava. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
      Jostain kumman syystä olen edes joskus ollut parisuhteessa, en tiedä mitä mies minussa näki.

      Deittipalvelussa piipahdin, mutta sain vain pilkkaa osakseni.

      Yksin oleminen parasta, eikä minua tosiaan edes kukaan huolisikaan.

      Ei kannata välittää muista. Niillä eväillä täytyy pärjätä mitkä on saanut.

      • Anonyymi

        Mäkin olin joskus jopa naimissa, mutta eron jälkeen en ole miehiä enää vaivannut. Onneksi ehdin saamaan lapset, niistä on kovasti iloa ja elämä muutenkin kunnossa <3. Häiritsee vaan tämä kauhea ulkonäkökeskeisyys joka paikassa. Jotenkin vielä ymmärrän nuorten ihmisten pinnallisuuden, mutta mun mielestä keski-ikäiset rumat naiset voisi jo jättää rauhaan tuosta. Jos tekee niin kuin me olemme tehneet ja jättäytyneet vapaaehtoisesti pois markkinoilta miehiä ärsyttämästä, niin miksi pitää vielä senkin jälkeen kiusata ja paheksua? Antaisivat vaan olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin olin joskus jopa naimissa, mutta eron jälkeen en ole miehiä enää vaivannut. Onneksi ehdin saamaan lapset, niistä on kovasti iloa ja elämä muutenkin kunnossa <3. Häiritsee vaan tämä kauhea ulkonäkökeskeisyys joka paikassa. Jotenkin vielä ymmärrän nuorten ihmisten pinnallisuuden, mutta mun mielestä keski-ikäiset rumat naiset voisi jo jättää rauhaan tuosta. Jos tekee niin kuin me olemme tehneet ja jättäytyneet vapaaehtoisesti pois markkinoilta miehiä ärsyttämästä, niin miksi pitää vielä senkin jälkeen kiusata ja paheksua? Antaisivat vaan olla rauhassa.

        Ei ole rumia, kauneus on kats...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin olin joskus jopa naimissa, mutta eron jälkeen en ole miehiä enää vaivannut. Onneksi ehdin saamaan lapset, niistä on kovasti iloa ja elämä muutenkin kunnossa <3. Häiritsee vaan tämä kauhea ulkonäkökeskeisyys joka paikassa. Jotenkin vielä ymmärrän nuorten ihmisten pinnallisuuden, mutta mun mielestä keski-ikäiset rumat naiset voisi jo jättää rauhaan tuosta. Jos tekee niin kuin me olemme tehneet ja jättäytyneet vapaaehtoisesti pois markkinoilta miehiä ärsyttämästä, niin miksi pitää vielä senkin jälkeen kiusata ja paheksua? Antaisivat vaan olla rauhassa.

        Antaa kiusata, itseäni asia ei enää häiritse. Joskus tuntui pahalta kun joku sanoi kauniiksi ja kyllähän minä sen tiesin että pilkkaahan se vaan oli. Nykyään Viihdyn erakkona, hyvä pysyä poissa muiden näkyvistä.
        Onneksi nykyään pitää käyttää maskia joka paikassa, niin ei aiheuta muille huonoa oloa näkemällä kasvojani. Vartaloa ei tietystikään pysty piilottamaan 😔

        Mutta onpa meitä rumia naisia edes muutama, niin ei tarvi yksin kärsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin olin joskus jopa naimissa, mutta eron jälkeen en ole miehiä enää vaivannut. Onneksi ehdin saamaan lapset, niistä on kovasti iloa ja elämä muutenkin kunnossa <3. Häiritsee vaan tämä kauhea ulkonäkökeskeisyys joka paikassa. Jotenkin vielä ymmärrän nuorten ihmisten pinnallisuuden, mutta mun mielestä keski-ikäiset rumat naiset voisi jo jättää rauhaan tuosta. Jos tekee niin kuin me olemme tehneet ja jättäytyneet vapaaehtoisesti pois markkinoilta miehiä ärsyttämästä, niin miksi pitää vielä senkin jälkeen kiusata ja paheksua? Antaisivat vaan olla rauhassa.

        Mikä ulkonäkökeskeisyys?

        Mielestäni ulkonäkö ja ikä ovat molemmat asennekysymyksiä. Jos ei itse arvosta itseään juuri sellaisena kuin on, ei sitä muutkaan tee.

        Haukkuminen ja pilkkaaminen on henkistä väkivaltaa, jota tekevät vain tollot. Heille kannattaa ainoastaan haistattaa kakat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa kiusata, itseäni asia ei enää häiritse. Joskus tuntui pahalta kun joku sanoi kauniiksi ja kyllähän minä sen tiesin että pilkkaahan se vaan oli. Nykyään Viihdyn erakkona, hyvä pysyä poissa muiden näkyvistä.
        Onneksi nykyään pitää käyttää maskia joka paikassa, niin ei aiheuta muille huonoa oloa näkemällä kasvojani. Vartaloa ei tietystikään pysty piilottamaan 😔

        Mutta onpa meitä rumia naisia edes muutama, niin ei tarvi yksin kärsiä

        Mulla on ihan sama juttu! Korona-aika on ihanaa. Ei tarvitse liikkua missään baareissa tai muissa sosiaalisissa tilaisuuksissa miesten mulkoitavana ja saa pitää maskia pakollisilla kauppareissuilla. Vielä kun ilmat mukavasti kylmenee, niin voin pukeutua peittävästi ja väljästi.

        Kyllä meitä on, ei vaan pidetä itsestämme mitään ääntä, kun koitetaan olla mahdollisimman näkymättömiä. Et ole yksin. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan sama juttu! Korona-aika on ihanaa. Ei tarvitse liikkua missään baareissa tai muissa sosiaalisissa tilaisuuksissa miesten mulkoitavana ja saa pitää maskia pakollisilla kauppareissuilla. Vielä kun ilmat mukavasti kylmenee, niin voin pukeutua peittävästi ja väljästi.

        Kyllä meitä on, ei vaan pidetä itsestämme mitään ääntä, kun koitetaan olla mahdollisimman näkymättömiä. Et ole yksin. <3

        Voi kunpa minulla olisi ruma ystävä. Olisi ihanaa jakaa näitä ajatuksia toisen samanlaisen kanssa.
        Kaikki ystäväni ovat kauniita ja tuntuu pahalta heidän seurassaan. Toki heilläkin perheet, niin ei nähdä usein. Säälistä hekin ovat kanssani tekemisissä.

        Kyllä tämä vie voimia kun täytyy itseään hävetä, mutta päivä kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kunpa minulla olisi ruma ystävä. Olisi ihanaa jakaa näitä ajatuksia toisen samanlaisen kanssa.
        Kaikki ystäväni ovat kauniita ja tuntuu pahalta heidän seurassaan. Toki heilläkin perheet, niin ei nähdä usein. Säälistä hekin ovat kanssani tekemisissä.

        Kyllä tämä vie voimia kun täytyy itseään hävetä, mutta päivä kerrallaan.

        Nimenomaan, päivä kerrallaan. Mä olen saanut paljon iloa keskittymällä muihin asioihin. Mitä vähemmän pystyy olemaan vertaamatta itseään kauniimpiin naisiin, sen parempi on olla. Ehkä meidän olemassaolon syy onkin se, että muut voivat kohottaa omaa oloaan vertaamalla itseään meihin. Että onneksi en sentään ole noin ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, päivä kerrallaan. Mä olen saanut paljon iloa keskittymällä muihin asioihin. Mitä vähemmän pystyy olemaan vertaamatta itseään kauniimpiin naisiin, sen parempi on olla. Ehkä meidän olemassaolon syy onkin se, että muut voivat kohottaa omaa oloaan vertaamalla itseään meihin. Että onneksi en sentään ole noin ruma.

        Eivät ne muutkaan ole kauniita ikuisesti. Kauneus on katoavaista.


      • Anonyymi

        No eiks sille omalle tukalle ja kropalle voi aina jotain tehdä. Meikkiä kans niin mieli paranee. Uutta vaatetta ja tyyliä. Turhaa valitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ulkonäkökeskeisyys?

        Mielestäni ulkonäkö ja ikä ovat molemmat asennekysymyksiä. Jos ei itse arvosta itseään juuri sellaisena kuin on, ei sitä muutkaan tee.

        Haukkuminen ja pilkkaaminen on henkistä väkivaltaa, jota tekevät vain tollot. Heille kannattaa ainoastaan haistattaa kakat.

        Ja aika tollo on myös tyyppi joka mollaa itseään. 😆
        Luotaantyöntävin piirre koskaan kenessäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiks sille omalle tukalle ja kropalle voi aina jotain tehdä. Meikkiä kans niin mieli paranee. Uutta vaatetta ja tyyliä. Turhaa valitusta.

        Jaa, että miehet saavat käyttäytyä törkeästi niitä naisia kohtaan, jotka eivät satsaa ulkonäköönsä?

        Miksi miehet eivät voi vain ohittaa nämä rumat naiset, kiinnittämättä heihin huomiota? Miksi heillä pitäisi olla oikeus törkeään käytökseen?


    • Anonyymi

      Ihminen on lapsellinen jos hänellä on lapsia.

      Mutta älä ikinä tuomitse toisia ihmisiä jonkun mielikuvasi perusteella, olet silloin aivan väärässä yleensä jos et ihmistä oikein kunnolla tunnekaan, mielikuva valehtelee.

      • Anonyymi

        Samaa voisi sanoa kaikista niistä, jotka katsovat inhoten, vaikka eivät ole sanaakaan koskaan kanssani vaihtaneet.
        Lapseni ovat siunaus ja yhtäkään solvausta heitä kohtaan en siedä. Keneltäkään.


    • Anonyymi

      En ole sinkku mutta teksti pistää silmään. Itse en ole ikinä pitänyt itseäni kauniina. Mutta en myöskään miehiä hirviöitä jotka vain ovat olemassa naisia tuomitsemaan ulkonäköön perusteella. Monesti huomannut että miehet ovatkin lähtökohtaisesti paljon lämpimämpiä ja ymmärtäväisiä rennompia kuin naiset. Kun tutustuu. Riippuen tietysti tyypistä. Huonojakin kokemuksia riittää mutta pidän heitä erikoistapauksina. Ettei se olisi kuitenkin oma alemuuskompleksi joka puhuu. En kyllä itsekään miettaile miehiä kaupassa tai missään.

    • Oho, aika yllättävä avaus. Yleensä täällä valittavat vain miehet rumuuttaan ja yksinäisyyttään. Oman kokemuksen mukaan rumimmatkin naiset ovat lähes poikkeuksetta parisuhteessa, joten palstan naisten kohdalla kyse lienee lähinnä itsetunto ongelmista.

      -Ruma mies-

      • On ne rumat miehetkin useimmiten parisuhteissa. Mutta jotenkin luulen ettei rumat miehet saa osakseen mitään julkisia möläytyksiä ja mulkoiluja ulkonäöstään naisten osalta.

        -Komea mies-


      • Anonyymi

        No mistähän ne kaikki sinkkunaiset sitten tulee, kun kerran kaikki naiset on parisuhteessa? Te miehet vaan pyöritte niin oman napanne ja vehkeenne ympärillä, että ette näe muiden tilannetta. Tai ehkä se ei edes kiinnosta. Itsekin mitätöit nyt naisten kokemukset rumuudesta ja kelpaamattomuudesta joksikin itsentunto-ongelmaksi. Mikä siinä on niin vaikea myöntää, että maailmassa ja täällä kotimaassakin on niin rumia naisia, etteivät he kenellekään kelpaa?

        Ja aivan kuin tuo ei riittäisi, niin miehet vielä lähes sylkevät päälle. Kaikki nettikirjoitukset ja kommenttiosiot on täynnä naisten rumaksi haukkumista, ollaan läskejä ja ties mitä. Mitä te luulette, miltä tuo tuntuu naisista, jotka jo tietävät olevansa rumia? Tulee varmaan joo itselle parempi olo, kun pääsee oikein lyttäämään, mutta ei se ainakaan ketään naista kaunista.

        - ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistähän ne kaikki sinkkunaiset sitten tulee, kun kerran kaikki naiset on parisuhteessa? Te miehet vaan pyöritte niin oman napanne ja vehkeenne ympärillä, että ette näe muiden tilannetta. Tai ehkä se ei edes kiinnosta. Itsekin mitätöit nyt naisten kokemukset rumuudesta ja kelpaamattomuudesta joksikin itsentunto-ongelmaksi. Mikä siinä on niin vaikea myöntää, että maailmassa ja täällä kotimaassakin on niin rumia naisia, etteivät he kenellekään kelpaa?

        Ja aivan kuin tuo ei riittäisi, niin miehet vielä lähes sylkevät päälle. Kaikki nettikirjoitukset ja kommenttiosiot on täynnä naisten rumaksi haukkumista, ollaan läskejä ja ties mitä. Mitä te luulette, miltä tuo tuntuu naisista, jotka jo tietävät olevansa rumia? Tulee varmaan joo itselle parempi olo, kun pääsee oikein lyttäämään, mutta ei se ainakaan ketään naista kaunista.

        - ap

        Uskon olevan kyse itsetunto-ongelmista, sillä rumimmatkin tuntemani sian näköiset naiset seurustelevat. Ja jos joku on minun mielestäni sian näköinen, jonkun muun miehen mielestä hän voi olla kaunis. Kaikki ei vaan kolahda kaikkiin. En siis millään usko, että et kelpaisi kellekkään. Minäkin olen susiruma, mutta on minusta joku nainen joskus ollut kiinnostunut. Elä käperry itseesi, vaan pidä silmät auki. Anna miehille mahdollisuus.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On ne rumat miehetkin useimmiten parisuhteissa. Mutta jotenkin luulen ettei rumat miehet saa osakseen mitään julkisia möläytyksiä ja mulkoiluja ulkonäöstään naisten osalta.

        -Komea mies-

        On minulle naurettu päin naamaa, kun olen niin ruma. Kyllä me miehetkin saamme kestää kaikkea paskaa.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        On minulle naurettu päin naamaa, kun olen niin ruma. Kyllä me miehetkin saamme kestää kaikkea paskaa.

        Just, siinä siis yksi itseään susirumaksi tituleeraava nimittelee heittämällä rumia naisia sioiksi. Millä v****un oikeudella te miehet meitä rumia oikein haukutte?? Tuleeko tuosta itsellesi hyvä olo? Että kun "kyllä miehetkin saa kestää kaikkea paskaa", niin haukutaan sitten kostoksi kaikki rumat naiset vielä oikein maan rakoon. Ja tuon jälkeen muka pitäisi antaa miehille "mahdollisuus", HAH! Kyllä se on niin tiedossa, että jos joku mies osoittaisi kiinnostusta, niin joku julma takaa-ajatus sillä on mielessä, joten ei todellakaan tarvitse antaa mitään "mahdollisuuksia".
        Mä tiedän tasan tarkkaan, miltä näytän ja mitä musta ajatellaan, joten ei todellakaan tarvitse joka helv.tin käänteessä olla siitä muistuttamassa. Ja kuten jo sanoin, niin en vaivaa miehiä, joten ei teidänkään tarvise mua vaivata. Musta ei ikinä tule mitään wannabemaisatorppaa, vaikka kävisin läpi miljoonan euron kauneusleikkaukset. En edes halua, koska kaikki tuo leikkaus/meikkaus/värjäys -sonnan jälkeen en enää olisi minä.

        - ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just, siinä siis yksi itseään susirumaksi tituleeraava nimittelee heittämällä rumia naisia sioiksi. Millä v****un oikeudella te miehet meitä rumia oikein haukutte?? Tuleeko tuosta itsellesi hyvä olo? Että kun "kyllä miehetkin saa kestää kaikkea paskaa", niin haukutaan sitten kostoksi kaikki rumat naiset vielä oikein maan rakoon. Ja tuon jälkeen muka pitäisi antaa miehille "mahdollisuus", HAH! Kyllä se on niin tiedossa, että jos joku mies osoittaisi kiinnostusta, niin joku julma takaa-ajatus sillä on mielessä, joten ei todellakaan tarvitse antaa mitään "mahdollisuuksia".
        Mä tiedän tasan tarkkaan, miltä näytän ja mitä musta ajatellaan, joten ei todellakaan tarvitse joka helv.tin käänteessä olla siitä muistuttamassa. Ja kuten jo sanoin, niin en vaivaa miehiä, joten ei teidänkään tarvise mua vaivata. Musta ei ikinä tule mitään wannabemaisatorppaa, vaikka kävisin läpi miljoonan euron kauneusleikkaukset. En edes halua, koska kaikki tuo leikkaus/meikkaus/värjäys -sonnan jälkeen en enää olisi minä.

        - ap

        Et tainnut edes lukea kommenttiani. Jokaisen mielestä joku on ruma, mutta se ruma ei ole kaikille sama. Toki on olemassa jo lajinkehityksen ja kulttuurin kannalta tiettyjä piirteitä joita pidetään yleisesti kauniina, mutta silti ihmisissä on yksilöllisiä eroja. En siis millään usko, että olet ihan kaikkien mielestä ruma.

        Jo tapasi pillastua yhdestä ainokaisesta sanasta, jolla kuvasin mielestäni rumia naisia, osoittaa että et ole sinut itsesi kanssa. Sinulla on huono itseluottamus. Hyväksy asia. Työstä ensimmäisenä tuota itseluottamusta, niin on edes jotain mahdollisuuksia löytää parisuhde, kun et ole ensimmäisenä torppaamassa kaikkia miehiä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Et tainnut edes lukea kommenttiani. Jokaisen mielestä joku on ruma, mutta se ruma ei ole kaikille sama. Toki on olemassa jo lajinkehityksen ja kulttuurin kannalta tiettyjä piirteitä joita pidetään yleisesti kauniina, mutta silti ihmisissä on yksilöllisiä eroja. En siis millään usko, että olet ihan kaikkien mielestä ruma.

        Jo tapasi pillastua yhdestä ainokaisesta sanasta, jolla kuvasin mielestäni rumia naisia, osoittaa että et ole sinut itsesi kanssa. Sinulla on huono itseluottamus. Hyväksy asia. Työstä ensimmäisenä tuota itseluottamusta, niin on edes jotain mahdollisuuksia löytää parisuhde, kun et ole ensimmäisenä torppaamassa kaikkia miehiä.

        Olen hyväksynyt enkä edes hae parisuhdetta. Sanoin jo aloituksessa, että en ole missään deittipalveluissa eikä ole aikomustakaan mennä. Minä olen oppirahani maksanut ja olen erittäin realisti itseni suhteen. Ainoa, mitä toivon, on peruskäytöstavat, mutta näyttää siltä, että jopa ne on liikaa pyydetty.

        - ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyväksynyt enkä edes hae parisuhdetta. Sanoin jo aloituksessa, että en ole missään deittipalveluissa eikä ole aikomustakaan mennä. Minä olen oppirahani maksanut ja olen erittäin realisti itseni suhteen. Ainoa, mitä toivon, on peruskäytöstavat, mutta näyttää siltä, että jopa ne on liikaa pyydetty.

        - ap

        Samaa voisi sanoa naisten suuntaan. Aina voi käpertyä itsesäälissä itseensä, tai sitten jatkaa matkaa leuka pystyssä. Toki ihan minkälaiseksi oman elämänsä tahtoo muovata, niin sen mukaan.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Uskon olevan kyse itsetunto-ongelmista, sillä rumimmatkin tuntemani sian näköiset naiset seurustelevat. Ja jos joku on minun mielestäni sian näköinen, jonkun muun miehen mielestä hän voi olla kaunis. Kaikki ei vaan kolahda kaikkiin. En siis millään usko, että et kelpaisi kellekkään. Minäkin olen susiruma, mutta on minusta joku nainen joskus ollut kiinnostunut. Elä käperry itseesi, vaan pidä silmät auki. Anna miehille mahdollisuus.

        "Uskon olevan kyse itsetunto-ongelmista, sillä rumimmatkin tuntemani sian näköiset naiset seurustelevat."

        Itseäni ei ainakaan haittaa, vaikka en koskaan suhteeseen pääsisi, oikeastan sellaiseen ei ole hinkuakaan. Ainoa mitä vaadin on ihmisarvoinen kohtelu. Se ettei kadulla kävellessä toljoteta kuin idiootit.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        On minulle naurettu päin naamaa, kun olen niin ruma. Kyllä me miehetkin saamme kestää kaikkea paskaa.

        Nainen vai toinen mies nauroi? Ja sanoi nauravansa siksi että olet ruma? Oletko varma että se nauru siitä johtui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vai toinen mies nauroi? Ja sanoi nauravansa siksi että olet ruma? Oletko varma että se nauru siitä johtui?

        Nainen nauroi. Pyysi vielä anteeksi että nauroi. Ei kuulemma mahtanut mitään, kun pärstäni näki. Miestä olisin lyönyt turpaan, mutta naisia kun ei saa edes lyödä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Nainen nauroi. Pyysi vielä anteeksi että nauroi. Ei kuulemma mahtanut mitään, kun pärstäni näki. Miestä olisin lyönyt turpaan, mutta naisia kun ei saa edes lyödä.

        Olen ollut tilanteissa, joissa olen nähnyt jonkun nauravan toisen fyysiselle ominaisuudelle. Kumma juttu kun ne muita naurattavat piirteet eivät koskaan itseäni naurata. Onko jotkut niin yksinkertaisia, että tuollaiset asiat niitä naurattaa?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Nainen nauroi. Pyysi vielä anteeksi että nauroi. Ei kuulemma mahtanut mitään, kun pärstäni näki. Miestä olisin lyönyt turpaan, mutta naisia kun ei saa edes lyödä.

        Olisit sanonut jotain takaisin sen omasta ulkonäöstä, vaikka jotain tekaistua jos et nähnyt siinä mitään vikaa. Parasta lääkettä ylimielisille ihmisille on juurikin tuo. Voihan käydä myös niin että karma toimii ja niiden omista lapsista tulee jotain suohirviön näköisiä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        On minulle naurettu päin naamaa, kun olen niin ruma. Kyllä me miehetkin saamme kestää kaikkea paskaa.

        Ei rumuus naurata.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Nainen nauroi. Pyysi vielä anteeksi että nauroi. Ei kuulemma mahtanut mitään, kun pärstäni näki. Miestä olisin lyönyt turpaan, mutta naisia kun ei saa edes lyödä.

        Sinun siis teki mieli lyödä turpaan henkilöä, joka nauroi sinun ulkonäöllesi, mutta naisten pitäisi vain sietää törkeä käytös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun siis teki mieli lyödä turpaan henkilöä, joka nauroi sinun ulkonäöllesi, mutta naisten pitäisi vain sietää törkeä käytös.

        Missä minä niin olen väittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rumuus naurata.

        Kyllä naurattaa, sitä ilkeää naurua! Olen kokenut sen monta kertaa


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        On ne rumat miehetkin useimmiten parisuhteissa. Mutta jotenkin luulen ettei rumat miehet saa osakseen mitään julkisia möläytyksiä ja mulkoiluja ulkonäöstään naisten osalta.

        -Komea mies-

        Olet guo sama mies kuin ap ym. Wuw on sun yks palsta hahmo, leuadta näkyy.


    • Anonyymi

      Jos on asunnoton niin kannattaa temppuilla hillittömästi niin poliisi tarjoaa ilmaisen hotellimajoituksen putkasta, sitten vapauttavat heti kun olet herännyt ja temppuilut on tempaistu.

      Ilmainen hotellimajoitus.

      • Anonyymi

        Miekkahotelli.


    • Anonyymi

      Olipa se ulkonäön taso mikä tahansa, ei kannata silti jättää huolehtimatta itsestään. Vaikka ei panostaisikaan meikkailuun ja pukeutumiseen, voi tähdätä normaalipainoon, terveelliseen ravintoon, liikkuvaan elämäntapaan jne. Ne edistää terveyttä ja näkyy ulospäin. Kannattaa yrittää olla niissä raameissa, jotka on saanut, paras mahdollinen version itsestään. Todella harva on virheetön ja täydellinen ulkoisesti. Ei sen pitäisi estää elämästä itsensä näköistä elämää ja olemasta onnellinen.

      • Ulkonäön eteen voi tehdä paljonkin.. Laihduttaa, jos on lihava, väriä hiuksiin, meikkityyli ja edullisilla vaatteillakin voi olla tyylikäs.. Kukaan ole ruma!!!


      • Anonyymi

        Tästähän ei ollutkaan aloituksessa kyse, vaan tuntemattomien miesten haukkumisista ja mulkoiluista.


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Ulkonäön eteen voi tehdä paljonkin.. Laihduttaa, jos on lihava, väriä hiuksiin, meikkityyli ja edullisilla vaatteillakin voi olla tyylikäs.. Kukaan ole ruma!!!

        Musta on kohtuutonta, että mun pitäisi muuttaa itseni väkisin toisenlaiseksi ihmiseksi ihan vaan sen takia, että saisin muiden silmissä edes ihmisarvon tai normaalia käytöstä.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on kohtuutonta, että mun pitäisi muuttaa itseni väkisin toisenlaiseksi ihmiseksi ihan vaan sen takia, että saisin muiden silmissä edes ihmisarvon tai normaalia käytöstä.

        -ap

        Niinpä. Miksi k u s i p ä i t ä ei käsketä vaikka kasvamaan sen sijaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän ei ollutkaan aloituksessa kyse, vaan tuntemattomien miesten haukkumisista ja mulkoiluista.

        Aina voi tilanteessa kuin tilanteessa nostaa jalkaa ja päästää sen pitkän pierun ja poistua näyttävästi paikalta. Siinä on varmasti haukkujille ansaitsemaansa sanatonta viestiä ja vastausta tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on kohtuutonta, että mun pitäisi muuttaa itseni väkisin toisenlaiseksi ihmiseksi ihan vaan sen takia, että saisin muiden silmissä edes ihmisarvon tai normaalia käytöstä.

        -ap

        No ei ihmisarvoa voi ansaita eikä kukaan voi sitä sinulta viedä pois millään haukuilla. Se on sama eilen, tänään ja ikuisesti. Rääväsuut haukkujat ei vaan sitä tajua. Anna niiden vaan räävätä suutaan. Itsestään kannattaa pitää huolta itsensä vuoksi. Se tietää usein terveempää, pidempää ja tyydyttävämpää elämää.


      • Anonyymi

        Mä pyrin vahtimaan painoa sen verran, että vanhat farkut ym. mahtuvat päälle. Tosin osa niistäkään ei enää, mutta nyt on koronakynnys lähteä salille.

        Sellainen vinkki itsensä rumaksi kokeville ja muillekin, että pitäkää itsestänne huolta. Kukaan muu sitä ei tee. Jokaisen on itse otettava vastuu itsestään. Hankkikaa kivoja harrastuksia itseänne kiinnostavista aihepiireistä. Vitamiinit vaikka purkista jos ei aina jaksa tai voi kokata terveellisesti. Kävelkää päivittäin tai joka toinen päivä ainakin kilometri pari. Siitä se lähtee😊.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä pyrin vahtimaan painoa sen verran, että vanhat farkut ym. mahtuvat päälle. Tosin osa niistäkään ei enää, mutta nyt on koronakynnys lähteä salille.

        Sellainen vinkki itsensä rumaksi kokeville ja muillekin, että pitäkää itsestänne huolta. Kukaan muu sitä ei tee. Jokaisen on itse otettava vastuu itsestään. Hankkikaa kivoja harrastuksia itseänne kiinnostavista aihepiireistä. Vitamiinit vaikka purkista jos ei aina jaksa tai voi kokata terveellisesti. Kävelkää päivittäin tai joka toinen päivä ainakin kilometri pari. Siitä se lähtee😊.

        Lenkkeily on ilmaista eikä tarvitse pelätä koronaa. Ulkona on pimeää ja viileää mutta se voi houkutella ujoimmatkin lenkille. Kannattaa pukeutua kuitenkin lämpimästi. Kävelin tänään n. 10km ja näillä leveleillä oli aika viileä. Lämmin takki, pitkikset housujen alle ja lämmin pipo ja lämpimät sormikkaat pitää olla. Rakastan kävelyä ja sauvakävelyä. Tärkeintä on, että oma laji löytyy ja lajirepertuaaria voi tarvittaessa laajentaa. Korona-aikana kaikki voi lenkkeillä, jos ei uskalla salille ja ryhmäliikuntaan mennä.


    • Anonyymi

      Tämä kollektiivinen suomalainen itsensä mollaus ja itseviha
      Asun itse ulkomailla, asunut nyt reilut 24 vuotta ja liikkunut paljon maailmalla, enkä missään muualla ole törmännyt tähän ilmiöön. Tuntuu olevan ihan suomalainen piirre.
      Mistä se tulee?
      Ymmärrän jos teini angstaa peilin edessä ja vertailee itseään muihin, mutta että aikuiset miehet ja naiset!

      Olen muuttanut vanhempieni kanssa 6-vuotiaana Suomesta joten en siitä ilmapiiristä ole onneksi saanut vaikutteita. Olen alkuperältäni ihan täysin suomalainen, isä ja äiti molemmat Pirkanmaalta kotoisin ja suomalaisesta suvusta. Kuitenkin meidät lapset kasvatettiin luottamaan itseemme ja arvostamaan itseämme. Ei tulisi mieleenkään puhua ja ajatella itsestään noin rumasti! Sehän on suorastaan sairasta!
      Ei voi tuntua hyvälle ajatella itsestään noin. Miksi teette niin?

    • Olen myös ainakin aikoinaan kokenut tuota samaa miehiltä, ihan tekemättä mitään. Juurikin esim. asioilla käydessä kaupassa tai kioskilla saatettiin kommentoida tuntemattomien osalta ulkonäköä, olen aina ollut normaalin painoinen mutta en kaunis kommenttia tullut myös painosta.

      Ja baarissa myös kommentoitu aikoinaan niissä käydessä ilkeästi, nykyään ehkä hieman jännitän päissään olevia varsinkin miehiä, koska sieltä ei koskaan tiedä mitä kommenttia tulee, ja mikäli sattuu olemaan huonopäivä se saattaa romahduttaa ja pilata päivän.

      • Anonyymi

        Itse karttelen miehiä tuon takia aivan koko ajan.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse karttelen miehiä tuon takia aivan koko ajan.

        -ap

        Voikohan tuota kääntää mitenkään positiiviseksi asiaksi, esim. että ainakin välttää ne yksinkertaisemmat ääliöt, kun ne avaavat tuolla tavalla suunsa heti kättelyssä.


      • Anonyymi

        Näitä kun lukee niin en oikein tajua millaisissa kummallisissa kaupoissa, kiskoilla, baareissa ja piireissä liikutte. Miksi siellä vaikuttaa olevan vain idiootteja?

        Olen ihan tavallisen näköinen. Nenä keskellä päätä, silmät, suu. Atleettinen kroppa (ei siis lihava, ei langan laihakaan, urheilen) Hiukset kampaan päivittäin. Vaatteena yleisesti jotain mustaa. Kukaan ei koskaan ole kommentoinut missään ulkonäköäni mitenkään negatiivisesti. Jos sen olisivat tehneet, se on heidän ongelmansa, ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan tuota kääntää mitenkään positiiviseksi asiaksi, esim. että ainakin välttää ne yksinkertaisemmat ääliöt, kun ne avaavat tuolla tavalla suunsa heti kättelyssä.

        Juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kun lukee niin en oikein tajua millaisissa kummallisissa kaupoissa, kiskoilla, baareissa ja piireissä liikutte. Miksi siellä vaikuttaa olevan vain idiootteja?

        Olen ihan tavallisen näköinen. Nenä keskellä päätä, silmät, suu. Atleettinen kroppa (ei siis lihava, ei langan laihakaan, urheilen) Hiukset kampaan päivittäin. Vaatteena yleisesti jotain mustaa. Kukaan ei koskaan ole kommentoinut missään ulkonäköäni mitenkään negatiivisesti. Jos sen olisivat tehneet, se on heidän ongelmansa, ei minun.

        "Olen ihan tavallisen näköinen."
        "Kukaan ei koskaan ole kommentoinut missään ulkonäköäni mitenkään negatiivisesti."

        Tuo on juuri se syy, olet tavallinen, hukut massaan. Toiset ovat sen verran poikkeavan näköisiä, että se herättää muissa reaktioita, ja jotkut on sen verran tyhmiä ja epäkohteliaita etteivät osaa pitää suutaan kiinni. Kyllä tuota tapahtuu. Ja kun sitä tapahtuu tarpeeksi usein, se syö kyllä itsetuntoa ja siitä tulee iso ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ihan tavallisen näköinen."
        "Kukaan ei koskaan ole kommentoinut missään ulkonäköäni mitenkään negatiivisesti."

        Tuo on juuri se syy, olet tavallinen, hukut massaan. Toiset ovat sen verran poikkeavan näköisiä, että se herättää muissa reaktioita, ja jotkut on sen verran tyhmiä ja epäkohteliaita etteivät osaa pitää suutaan kiinni. Kyllä tuota tapahtuu. Ja kun sitä tapahtuu tarpeeksi usein, se syö kyllä itsetuntoa ja siitä tulee iso ongelma.

        Sanoin ettei ole kommentoitu negatiivisesti. Positiivisesti on sanottu paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin ettei ole kommentoitu negatiivisesti. Positiivisesti on sanottu paljonkin.

        Niin, ei ole kommentoitu negatiivisesti koska olet omien sanojesi mukaan tavallisen näköinen. Mutta jotkut ihmiset eivät ole, ja saavat kuulla ilkeitä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei ole kommentoitu negatiivisesti koska olet omien sanojesi mukaan tavallisen näköinen. Mutta jotkut ihmiset eivät ole, ja saavat kuulla ilkeitä kommentteja.

        Tavallisen näköinen ei ole sama kuin ruma. Ei tavallisia mulkoilla ja kommentoida ilkeästi, mutta rumia kyllä.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan tuota kääntää mitenkään positiiviseksi asiaksi, esim. että ainakin välttää ne yksinkertaisemmat ääliöt, kun ne avaavat tuolla tavalla suunsa heti kättelyssä.

        Tämä pitää paikkansa. Kun ei ole kontaktissa miesten kanssa, niin ei ole vaaraa joutua hullujen kynsiin.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen näköinen ei ole sama kuin ruma. Ei tavallisia mulkoilla ja kommentoida ilkeästi, mutta rumia kyllä.

        - ap

        Ei niin. Mutta kun tuo kirjoittaja ihmetteli että missä tuollaisia idiootteja on... mutta eihän hän voi asiaa ymmärtää kun ei tavallisena koe sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Mutta kun tuo kirjoittaja ihmetteli että missä tuollaisia idiootteja on... mutta eihän hän voi asiaa ymmärtää kun ei tavallisena koe sellaista.

        "Näitä kun lukee niin en oikein tajua millaisissa kummallisissa kaupoissa, kiskoilla, baareissa ja piireissä liikutte. Miksi siellä vaikuttaa olevan vain idiootteja?"

        Tätä tarkoitin.. Noita idiootteja on enemmän kuin uskoisi, tavis ei vaan sellaista koskaan koe. Siihen viittasin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Näitä kun lukee niin en oikein tajua millaisissa kummallisissa kaupoissa, kiskoilla, baareissa ja piireissä liikutte. Miksi siellä vaikuttaa olevan vain idiootteja?"

        Tätä tarkoitin.. Noita idiootteja on enemmän kuin uskoisi, tavis ei vaan sellaista koskaan koe. Siihen viittasin.

        joo, itsellä tapahtuneet nuoruudessa sekä sen jälkeen ulkonäön negatiiviset kommentit miehiltä ihan lähikaupassa käydessä ja R- kioskilla.

        kyllä maailmaan puhetta mahtuu, eikä haukku haavaa tee mutta traumat ja ihmisten välttelyä kylläkin ja mielenterveyden ongelmia.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa itseään rumana pitävät naiset taisivat jokainen olla ylipainoisia.
      Siitäkö se rumuus kumpuaa vai siitä kun ei saa tehtyä mitään asian hyväksi?
      En usko että yksikään Hoikka nainen joutuisi olemaan ilman miestä vaikka olisi ns. rumat kasvonpiirteet.

      • Anonyymi

        Jaaha, sokea läskifetissi pääsi avautumaan. Kuule avaapa silmäsi seuraavan kerran, kun lähdet ulos ja oikeasti _katso_ niitä naisia. Takuulla näet myös niitä, jotka hoikasta rungosta huolimatta ovat joko täysin mitäänsanomattomia tai rumia. Vai pilaako se teidän miesten uhriutumisen yksinoikeudella, kun pitäisi myöntää tosiasiat?

        - ap


    • Anonyymi

      Osta Braun Epilaattori viiksien trimmailuun, Braun Lady-Shave, vain noin sata euroa voit ajella karvoja kylpiessäkin tällä laitteella...

      Miehesikin voi muotoilla viiksiään tällä Lady-Shave tuotteellamme jos haluaa.

      • Anonyymi

        Epilaattori miehelle viiksikarvojen trimmailuun. Päivän paras vitsi. Kerran olen nähnyt kun oikeen kovanakin miehenä itseään pitänyt napas vahingossa epilaattorin käyttöön, kun partakonetta ei ollut tarjolla. Hitto sitä kiljumisen määrää kun se kone pentele nyppi, eikä ajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epilaattori miehelle viiksikarvojen trimmailuun. Päivän paras vitsi. Kerran olen nähnyt kun oikeen kovanakin miehenä itseään pitänyt napas vahingossa epilaattorin käyttöön, kun partakonetta ei ollut tarjolla. Hitto sitä kiljumisen määrää kun se kone pentele nyppi, eikä ajanut.

        Epilaattori on kivulias mille tahansa kohdalle. Jos haluaa nyppiä karvoja juurineen, sokerivahaus on kaikkein miellyttävin keino siihen. Sillä saa pienen alueen kerrallaan ja se on tarkempi kuin vahaliuskat. Miehetkin voi opetella käyttämään sokerivahaa.


    • No ei kaikki noin tee.

      Itse osaan hymyillä ihan kaikille. Jotkut ei hymyile takaisin, mutta ei se mua haittaa. 😊

      Mä oon miettinyt, että jos jotkut katsoo nyreissään ja alta lipan, on heillä elämässä jotain vialla ja asiat ei ole hyvin. Ja syytön minä siihen olen. 😀
      Happamoitukoot pystyyn mun puolesta. 😬

      • Sää ootkin tommonen Naantalin aurinko 😁


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Sää ootkin tommonen Naantalin aurinko 😁

        Vahva epäilys että tosielämässä on hiukkasen toisin kuin palstalla😂


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sää ootkin tommonen Naantalin aurinko 😁

        No en aina... täälläkään. 😁

        Mutta mielummin sit jurotan yksinään, jos v.tuttaa. Täällä nyt saatan trolleja sit huudattaa, mutta irl koitan pysyä muista kaukana ja hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahva epäilys että tosielämässä on hiukkasen toisin kuin palstalla😂

        Mulla taas on vahva epäilys, että oot vasenkätinen. 😂


    • Anonyymi

      Rumien naisten kohtelu rumia miehiä kohtaan. Emme häiriköi mirumia naisia millään tavalla, en ole missään deittipalveluissa tai tindereissä, en lähesty livenä enkä keskustele, ellei ole pakko. Silti naiset suhtautuvat kuin olisimme jotenkin kävelevä jätekasa, jonka sopisi lakata olemasta olemassa.

      • Anonyymi

        Sekoitat rumat naiset ja nyrpeät jännäjennat keskenään. Ne, jotka sua ei huoli, ei ole rumia naisia. Yrität vain hypergamisesti liian tasokkaita naisia. Oikeasti rumiin naisiin et edes vilkaise.


    • Anonyymi

      Miksi te rumat naiset ette halua edes jutella ruman miehen kanssa vaikka töissä tai baarissa?

      • Anonyymi

        Sun "ruma" on todellisuudessa melko varmasti joku ihan tavallisen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun "ruma" on todellisuudessa melko varmasti joku ihan tavallisen näköinen.

        Naisille tavis on myös ruma koska rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille tavis on myös ruma koska rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä.

        Oli sitten aivan pakko päästä lausumaan tuo mantra tähänkin. Sinulla ei ole aavistustakaan, millaista on elää tässä yhteiskunnassa rumana naisena. Teidän naisettomien miesten katkeruus johtuu siitä, että te haluatte ja kilpailette niistä maisatorpista ja muista jännäjennoista kaikkien muiden miesten kanssa, ja jäätte ilman. Me rumat naiset emme lukeudu edes naisiksi, vaan olemme jotain epäolioita, joita voi pilkata ja kohdella miten haluaa. Minä ja monet samassa tilanteessa olevat naiset emme todellakaan halua mitään top 10 miestä, emme halua MITÄÄN miestä, ainoastaan saada olla rauhassa ilman ilkeilyjä.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sitten aivan pakko päästä lausumaan tuo mantra tähänkin. Sinulla ei ole aavistustakaan, millaista on elää tässä yhteiskunnassa rumana naisena. Teidän naisettomien miesten katkeruus johtuu siitä, että te haluatte ja kilpailette niistä maisatorpista ja muista jännäjennoista kaikkien muiden miesten kanssa, ja jäätte ilman. Me rumat naiset emme lukeudu edes naisiksi, vaan olemme jotain epäolioita, joita voi pilkata ja kohdella miten haluaa. Minä ja monet samassa tilanteessa olevat naiset emme todellakaan halua mitään top 10 miestä, emme halua MITÄÄN miestä, ainoastaan saada olla rauhassa ilman ilkeilyjä.

        - ap

        Maisa torppa on ruma ja halusi komean top 10 miehen. Siinä nähtiin ettei maisa halunnut rumaa miestä. Ruma mies ei kilpaile naisista koska naiset ei edes juttele meille rumille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa torppa on ruma ja halusi komean top 10 miehen. Siinä nähtiin ettei maisa halunnut rumaa miestä. Ruma mies ei kilpaile naisista koska naiset ei edes juttele meille rumille miehille.

        No niin, tässähän se tuli todistetuksi, etteivät miehet pidä oikeasti RUMIA naisia edes ihmisinä. Jos Maisa Torppa lukeutuu tyypin mielestä rumiin naisiin, niin tavisnainen on hänen kategoriassaan ”susiruma” ja oikea rumanainen ei ole ihminen ollenkaan.


    • Anonyymi

      "Kivusta nautintoon on matkaa
      Pelottavan vähän, jos edes sitäkään"

      Sama on kauniiden ja rumien kanssa.

    • Anonyymi

      On tärkeää oppia tunnistamaan ne ajatukset, jotka eivät edistä omaa hyvinvointia. Sinun kohdallasi olisi hyvä opetella luopumaan ajatuksesta, että olet ruma. Se on vain itsellesi haitallista, ajatusvirhe. Ei mikään tosiasia, josta täytyy pitää kiinni.

      Idioottimaista käytöstä huutelevilta miehiltä. Silti kannattaisi muistaa kunnioittaa itseään, liikkua päättäväisesti (vatsa sisään, rinta ulos - lantio edellä :)). Ajatuksena "Tässä menen MINÄ, ei kukaan muu". Sh'bam tanssitunnilla on sopivia liikkeitä ja askeleita.

      Henkistä itsepuolustusta on näyttää arvokkaalta, itseäänkunnioittavalta. Jos näyttää vähänkään siltä, että häpeää itseään (pitää itseään rumana), haluaa olla niinkuin olisikaan, kaikenmaailman ääliöt varmimmin käyvät huutelemaan.

      • Anonyymi

        Alentavaa todeta että aloittajalla on ajatusharha. Rumia ihmisiä on ja tottakai se vaikuttaa itsetuntoon, minäkuvaan, kaikkeen varsinkin meidän ulkonäköä palvovassa kulttuurissa.

        Nämä tyypit jotka kiistää rumien olemassaolon...miks? Onko realismi kielletty? Tuleeko itselle hyvä mieli kun alentuen pitää alkaa ohjeistamaan miten sen asian kanssa tulisi elää?

        Jos et ole ruma, ole kiitollinen ja yritä vaan hyväksyä ettei kaikille tullu geenilotossa yhtäkään numeroa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alentavaa todeta että aloittajalla on ajatusharha. Rumia ihmisiä on ja tottakai se vaikuttaa itsetuntoon, minäkuvaan, kaikkeen varsinkin meidän ulkonäköä palvovassa kulttuurissa.

        Nämä tyypit jotka kiistää rumien olemassaolon...miks? Onko realismi kielletty? Tuleeko itselle hyvä mieli kun alentuen pitää alkaa ohjeistamaan miten sen asian kanssa tulisi elää?

        Jos et ole ruma, ole kiitollinen ja yritä vaan hyväksyä ettei kaikille tullu geenilotossa yhtäkään numeroa oikein.

        Ulkonäkö ei määrittele ihmistä.
        Yhtä ystävääni on sanottu rumaksi, erityisesti kouluaikana. Hän sanoi haukkujilleen "ei ole pakko katsoa".

        Kyse ei ole siitä onko ruma, kaunis tai jotain muuta. Vaan yksinkertaisesti käytöstavoista, oman itsensä ja muiden kunnioittamisesta. Jos kunnioittaa itseään, ei nimittele itseään rumaksi. Sitä sanotaan itsemyötätunnoksi. Itsemyötätuntoa voi kehittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö ei määrittele ihmistä.
        Yhtä ystävääni on sanottu rumaksi, erityisesti kouluaikana. Hän sanoi haukkujilleen "ei ole pakko katsoa".

        Kyse ei ole siitä onko ruma, kaunis tai jotain muuta. Vaan yksinkertaisesti käytöstavoista, oman itsensä ja muiden kunnioittamisesta. Jos kunnioittaa itseään, ei nimittele itseään rumaksi. Sitä sanotaan itsemyötätunnoksi. Itsemyötätuntoa voi kehittää.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö ei määrittele ihmistä.
        Yhtä ystävääni on sanottu rumaksi, erityisesti kouluaikana. Hän sanoi haukkujilleen "ei ole pakko katsoa".

        Kyse ei ole siitä onko ruma, kaunis tai jotain muuta. Vaan yksinkertaisesti käytöstavoista, oman itsensä ja muiden kunnioittamisesta. Jos kunnioittaa itseään, ei nimittele itseään rumaksi. Sitä sanotaan itsemyötätunnoksi. Itsemyötätuntoa voi kehittää.

        Otin kantaa vain siihen miten yritit häivyttää tosiasian että rumia ihmisiä on. Muu on itsestäänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäkö ei määrittele ihmistä.
        Yhtä ystävääni on sanottu rumaksi, erityisesti kouluaikana. Hän sanoi haukkujilleen "ei ole pakko katsoa".

        Kyse ei ole siitä onko ruma, kaunis tai jotain muuta. Vaan yksinkertaisesti käytöstavoista, oman itsensä ja muiden kunnioittamisesta. Jos kunnioittaa itseään, ei nimittele itseään rumaksi. Sitä sanotaan itsemyötätunnoksi. Itsemyötätuntoa voi kehittää.

        Kyllä.
        Itse määrittelen ruman ilkeäksi ja huonokäytöksiseksi ihmiseksi. Myös itselleen voi olla ilkeä ja huonokäytöksinen. Täytyisi opetella pitämään puolensa ja kohtelemaan itseään hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alentavaa todeta että aloittajalla on ajatusharha. Rumia ihmisiä on ja tottakai se vaikuttaa itsetuntoon, minäkuvaan, kaikkeen varsinkin meidän ulkonäköä palvovassa kulttuurissa.

        Nämä tyypit jotka kiistää rumien olemassaolon...miks? Onko realismi kielletty? Tuleeko itselle hyvä mieli kun alentuen pitää alkaa ohjeistamaan miten sen asian kanssa tulisi elää?

        Jos et ole ruma, ole kiitollinen ja yritä vaan hyväksyä ettei kaikille tullu geenilotossa yhtäkään numeroa oikein.

        Tuo "ruma" on todella vahva sana ja sen voi korvata kyllä jollain muullakin, jossa ei ole ikävää leimaa. On totta, että yksilöiden ulkonäössä voi olla suuriakin eroja. Kaikista ei tule malleja ja missejä. Kaikki eivät ole geenikauniita. Kaikki eivät ole kauniskasvoisia ja hyvävartaloisia. On olemasssa fyysisesti viehättäviä, keskivertoulkonäöllä varustettuja ja ei-fyysisesti viehättäviä. Jokaisella on ne tietyt raamit, jotka on annettu. Toisilla on paremmat raamit ulkonäön suhteen mutta silti yksilö voi itse tehdä sen parhaansa, että pitää huolta itsestään, olipa ne ramit mitä tahansa. Rehellisyyteen kuuluu myös myöntää, että ulkonäkötasoeroja on olemassa. Rehellisyyttä on myös se, että tarvittaessa pystyy myöntämään, että ei ole fyysisesti viehättävä mutta se ei ole ihmisarvon mitta. Vaikka ihminen ei olisikaan kaunis tai komea, hän on silti arvokas. Sille pohjalle tulisi se omanarvontunne perustaa. "Olen arvokas siksi, koska olen." (En siksi, että näytän tai en näytä joltain tai täytä kauneusihanteita.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Itse määrittelen ruman ilkeäksi ja huonokäytöksiseksi ihmiseksi. Myös itselleen voi olla ilkeä ja huonokäytöksinen. Täytyisi opetella pitämään puolensa ja kohtelemaan itseään hyvin.

        Ihminen voi olla sisäisiltä ominaisuuksiltaan todella vastenmielinen. On olemassa ulkoista ja sisäistä kauneutta. Ne voivat esiintyä tai olla esiintymättä yhdessä ihmisessä samanaikaisesti. Sitten on niitäkin, joilla ei ole kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Itse määrittelen ruman ilkeäksi ja huonokäytöksiseksi ihmiseksi. Myös itselleen voi olla ilkeä ja huonokäytöksinen. Täytyisi opetella pitämään puolensa ja kohtelemaan itseään hyvin.

        Jos ihminen itse joko päin naamaa tai selän takana arvostelee toisia, hän käytöksellään antaa luvan siihen, että hänet ja hänen ulkonäkönsä voidaan myös arvostella ja arvioida toisten toimesta. Tuollaisissa tilanteissa tulisikin. Haukkujat ja arvostelijat todella harvoin täyttää kauneuskriteereitä eivätkä välttämättä muutenkaan ole parisuhdemarkkinoilla mitenkään suosittuja yksilöitä. Ihminen, jolla on rauha itsensä kanssa ja hyvä itsetunto, ei koe tarvetta lähteä arvostelemaan syyttä tuttuja tai tuntemattomia.

        Nettihaukkumisissa olisi ihmisen hyvä kirjoittaa oma sukupuoli, ikä, pituus, paino, BMI ja rasvaprosentti, että haukkujasta tulisi se realistinen kuva muillekin. Jos ollenkaan realistisesti osaa arvioida omaa ulkonäköä asteikolla 1-10/10, senkin voisi muille ilmoittaa. Usein vaan tuon kysymyksen jälkeen ei tule vastauksia enää. Jokainen voi miettiä, miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Itse määrittelen ruman ilkeäksi ja huonokäytöksiseksi ihmiseksi. Myös itselleen voi olla ilkeä ja huonokäytöksinen. Täytyisi opetella pitämään puolensa ja kohtelemaan itseään hyvin.

        Jos ihminen inhoaa itseään, se kyllä näkyy ulospäin. Se näkyy suhteessa itseensä ja muihin. Kiusaajillakin voi olla sitä itseinhoa, jota he eivät kuitenkaan tunnista tai halua myöntää. Toisessa voi myös inhota niitä piirteitä, joista itsessään ei pidä. Jokaisen tulisi huolehtia itsestään parhaansa mukaan, sehän on merkki siitä, että arvostaa itseään. Arvostelijoille voi tarvittaessa myös antaa realistisen palautteen. Moni arvostelija ei sitä välttämättä kuitenkaan halua tai kykene ottamaan vastaan. Se paljastaa sen heikon itsetunnon heillä.


    • Anonyymi

      Gambiaan?

    • Anonyymi

      Varmaan kaikilla naisilla on huonoja kokemuksia miehistä. Niille voi viitata kintaalla - ja nauraa päälle. Ei todellakaan antaa mitään sijaa elämässä.

      En ole järisyttävän kaunis, enkä kyllä suostuisi pitämään itseäni rumana mistään hinnasta, en kyllä muitakaan. Mysteeri on, miksi miehet ovat aina kuolanneet perääni - jotkut tekevät sen fiksusti, toiset ei. Seksin vonkaajiin olen NIIN kyllästynyt ettei tosikaan. Silti olen vain opetellut päättämään tilanteet nopeasti ja jopa kohteliaasti, yleensä onnistuen. Se mikä on aina rajoittanut ja rajoittaa edelleen; ulkona en käytä korkokenkiä, ainoastaan sisällä. Tukevilla kengillä pääsee nopeammin miehiä karkuun.

    • Anonyymi

      Hupaisa ketju.
      Luulen, että kyse on ihmisen omasta asenteesta paljolti. Jos kulkee pää painuksissa kenties mulkoillen epäluuloisesti miehiä, ei ole ihme, jos miehet tuntuvat mulkoilevan takaisin. Tosikkonaiset haluavat uskoa olevansa rumia ja samalla haluavat uskoa kaikkien ajattelevan niin. En väitä, etteikö ulkonäkö voi olla vaatimaton, mutta iloinen ja hyvä asenne kiinnittää huomion yleensä sydämen kauneuteen.

      Nainen, ihan tavallisen näköinen.

      • Anonyymi

        Hohhoijjaa.. Juuri tavallisen näköisen ihmisen kommentti, et voi siis ymmärtää.


      • Anonyymi

        En usko, että kysymys on siitä, että joku on tosikko, jos ei koe itseään fyysisesti viehättävänä. Ihminen rakentaa omakuvansa sen palautteen perusteella, mitä ympäristöstä saa. Ihminen ymmärtää myös viehättävyytensä tason sen palautteen perusteella, mitä ympäristöstään saa. Se palaute voi olla realistista tai epärealistista suuntaan tai toiseen. Se kuva itsestään epäviehättävänä tulee ulkopuolelta, olipa se muotoutunut kuva realistinen tai ei. Moneen ihmiseen vaikuttaa myös yhteiskunnassa vallitsevat ulkonäköihanteet. Moni ei niitä täytä koskaan. Lähisuhteissa ihmiset eivät myöskään mielellään anna realistista palautetta negatiiviseen suuntaan: ystävän ulkonäköä (ainakaan päin namaa ei arvioida), tunneside estää arvioimasta kumppania tai kaveria realistisesti. Lähisuhteissa mieluummin mielistellään epärealistisesti, kun on kysymys ulkonäköasiasta. Moni sitten voi rakentaan "positiiviseen suuntaan" valheellista käsitystä itsestä. Joidenkin mielestä hyvä itsetunto on myös sitä, että pitää valehdella itselleen ja muille, että näyttää omasta mielestä hyvältä ja on tyytyväinen itseensä, vaikka ei olekaan. Hyvä itsetunto tarkoittaa realistista kuvaa itsestään, ei valheellista yltiöpositiivista tai -negatiivista kuvaa.

        Kaikennäköisiä ihmisiä on parisuhteissa. Tiedän hyvin erinäköisiä ihmisiä, jotka ovat seurustelleet ja/ tai ovat olleet naimisissa ja lisääntyneet. Koska myös monet ei-fyysisesti-viehättävät ihmiset pääsevät parisuhteeseen ja lisääntyvät, usein juuri tuolla asenteella on väliä ja sillä, että löytää sellaisen joka kelpuuttaa ja/tai jonka kanssa tasot kohtaa. Usein ulkonäöltään suurin piirtein samantasoiset pariutuvat. Voi niissä tasoissa olla erojakin. Jos onnistuu saamaan omaa tasoaan viehättävämmän yksilön kumppaniksi, syynä voi olla, että kelpuuttaja korostaa sisäisiä ominaisuuksia tai arvomaailmaa enemmän kuin ulkonäköä, ei tiedä tai tunne omaa (viehätysvoiman)tasoaan ja/tai on vaatimaton eikä usko omiin mahdollisuuksiin saada viehättävämpää yksilö johtuen erinäisistä syistä, ei jaksa olla sinkku tai ei jaksa panostaa ulkoisesti tasokkaamman kumppanin etsimiseen ja tyytyy sellaiseen, joka osoittaa kiinnostusta tarpeeksi innokkaasti jne.

        Marginaaliryhmien parisuhdemarkkinoilla on myös epäsuhtia pareja, joiden tärkein valintakriteeri on sama arvomaailma. Tiedän esim. pareja, joissa mies on 3/10 (lihava ja ei normaalipainoisenakaan fyysisesti viehättävä) ja on voinut saada sievän naisen 7/10. Tuollaisessa tapauksissa nainen ei välttämättä tunne todellista viehätysvoimaansa ja sitä, että voisi saada fyysisesti paljon viehättävämmän miehen ja tyytyy ja kelpuuttaa ei-fyysisesti-viehättävän mieheen, joka osoittaa voimakasta kiinnostusta ja jonka on tavannut samoissa sosiaalisissa piireissä. Kaikilla ei ole myöskään kärsivällisyyttä eikä tarvettakaan panostaa ideaalikumppanin etsintään ja kelpuutetaan sitten joku, jolla on edes jotain, jota tulevalta kumppanilta toivoo. Jokainen tietysti vastaa omasta kumppanivalinnastaan. Siihen kannattaa panostaa, ettei tarvitse katua papin aamenen ja sen jälkeen, kun perhe on perustettu.


    • Anonyymi

      Mietin myös, että miksi ei halua nähdä lainkaan vaivaa laittautuakseen vain jo itseä varten. Harva on niin luonnonkaunis, etteikö jotenkin näkisi vaivaa korostaakseen hyviä puoliaan tai ”maalatakseen vaikka silmät päähän” niin, että ne erottuvat.

      • Anonyymi

        Katsos kun joillekin ei tuo laittautuminen auta yhtään mitään. Kokeiltu on enkä enää viitsi nähdä sitä vaivaa, kun suhtautuminen ei siitä miksikään muutu.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun joillekin ei tuo laittautuminen auta yhtään mitään. Kokeiltu on enkä enää viitsi nähdä sitä vaivaa, kun suhtautuminen ei siitä miksikään muutu.

        - ap

        Sama täällä. On kokeiltu vaikka mitä hiustyyliä ja -väriä, vaikka minkälaista meikkiä ja vaatetta. Tilanne on aina sama, joten ei enää jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun joillekin ei tuo laittautuminen auta yhtään mitään. Kokeiltu on enkä enää viitsi nähdä sitä vaivaa, kun suhtautuminen ei siitä miksikään muutu.

        - ap

        Laittaudu itseäsi, älä muita varten. Hyvä mieli näkyy ulospäin. Naama elefantin pepulla oleva ihminen ei miellytä vaikka olisi kuinka kaunis tai komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. On kokeiltu vaikka mitä hiustyyliä ja -väriä, vaikka minkälaista meikkiä ja vaatetta. Tilanne on aina sama, joten ei enää jaksa.

        Laihduttakaa, ei lihavaa auta mitkään maailman meikit tai hiustyylit.
        Lihavuus sinänsä ei naista pahenna, löytyy miehiä jotka haluaisi lihavan naisen.
        Ongelma tulee siinä kun lihava nainen haluaa ei lihavan hyvännäköisen miehen, harva hyvännäköinen ei lihava mies huolii lihavaa naista ja kun nainen saa tälläiseltä pakit kerta toisensa jälkeen, menee nettiin valittamaan kaikki miehet on sikoja, parempi olla yksin.


      • Anonyymi

        😇😉😊


    • Anonyymi

      Joskus kyse on myös itsevihasta. Ihminen vihaa niin paljon itseään, että lakkaa huolehtimasta itsestään.

      Kaupassa ohitseni käveli nainen, joka haisi niin pahalle, että oli pakko ohittaa hänet nopeasti. Ei ollut varmasti peseytynyt aikoihin. Suretti hänen puolestaan. Siistit vaatteet ja puhdas olemus olisi ollut jo paljon. Jos jaksaisi vähän nähdä vaivaa itsensä eteen...ihmisillä ei ole samat lähtökohdat, se on totta, mutta pieni satsaus voi tehdä joskus paljonkin omaan oloon ja ulkoiseen olemukseen.

      • Anonyymi

        Ihminen voi olla ihan synnynnäisiltä piirteiltään ruma. Siinä ei paljon meikki tai pukeutuminen auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla ihan synnynnäisiltä piirteiltään ruma. Siinä ei paljon meikki tai pukeutuminen auta.

        Vaikka ihminen ei olisi raameiltaan fyysisesti viehättävä, silti kannattaa pitää huolta itsestään ja olla siisti. Tämä on sama asia kaikkien kohdalla huolimatta ulkonäön tasosta. Vähintä, mitä ihminen voi itselleen tehdä, on liikkua ja syödä terveellisesti ja huolehtia omasta terveydestään. "Tekosyy" huolimattomuuteen ei saa olla se, että ei voi koskaan täyttää yleisiä kauneusihanteita. Arvosta itseäsi ja niitä raameja, mitä olet saanut sen verran, että huolehdit itsestäsi. Ihan sama sen jälkeen, mitä muut sanovat. Se, että sinä arvostat itseäsi ja olet siisti, on merkki niille arvostelijoillekin, että sinulla on itsetunto ja oman elämän kunnioitus kohdillaan.


    • Anonyymi

      Osta tyttökaverille oikrin komea ja arvokas Braun Lady-Shave laita voit saada alle tuhannen euronkin tarjouksesta.

      Itse kun olin ostoksilla... jäin katsomaan lasten pelaamisia, jotain Playstation 4 sellaisia pelejä, katsoin vain... hyppimispelejä oli pikkutytöillä ja joku seikkailupeli joli toisella.... katsoin mielenkiinnosta grafiikkatyyliä kun direct3d olen itse tehnyt mutta nuo Sony Playstationin jutut, katsoin :D

      • Anonyymi

        Tuo nainen on jo 70-85v.


    • Anonyymi

      Lueskelin ketjun. En ymmärrä, että joku haukkuu joitain naisia siannäköisiksi tai sen paremmin itseään susirumaksi myöskään. Minut on mainittu kauniiksi, mutta ei se ole mikään tie autuuteen. En edes nuorempana ymmärtänyt olevani nätti, koska äiti latisti itsetuntoani jatkuvasti. Yhtään kehuja en saanut, mutta moitetta senkin edestä. En tiedä liekö sitten jonkinlaista kateutta? Likkakaveri sanoi kun olin parikymppinen, että jos et ymmärrä olevasi kaunis, niin olet kyllä tyhmä!

      Minusta toisille ilkeät ihmiset ovat rumia ja niitä riittää. Olen itsetunto-ongelmieni vuoksi valinnut pelkkiä huonoja miehiä seurusteluun. Tai jos olen joskus mukavan kohdannutkin nuorempana, olen mieltänyt nössöksi.Nyt ajattelen vähän toisin.

      Voin vaan kertoa, että ei kauniit saa välttämättä sen kummempaa kohtelua miehiltä, kuin vähemmän kauniitkaan. Aikoinaan kun vielä kävin baarissa, tuli mies baaritiskillä kourimaan. Siitä raivostuessani huusi minulle, "miksi näytät huoralta, jos et ole huora?" Onneksi myyjä heitti hänet ulos.

      Eikä muuten ole ollut mukavaa sekään, että kateelliset kanssasisaret ovat juonineet pääni menoksi ja puukottaneet selkään. Ja niitä kateellisia "hulluja" on riittänyt. Milloin olen kenenkin ällöttävää juoppoa äijää ollut iskemässä, jos olen ollut vaan mukava ja jutellut.

      Varmaan on niin, että saa jonkinlaista huomiota enemmän, jos on nätin näköinen. Tosin ei kaikki uskalla sitten lähestyäkään, kun ajattelevat ettei itse kelpaa. Itse tietoiset kusipäät nyt kumminkin lähestyy.

      Onnellisia suhteita ei myöskään perusteta kauniin ulkokuoren ympärille, sen enempää, kuin muutenkaan. Rakkautta et saa sen enempää.
      Joten jos nyt jätettäisiin idioottimainen ulkonäkökeskeinen keskustelu ja keskityttäisiin vaan siihen oman sielunmaiseman hoitoon. Vmp.

      • Minä oli vain rehellinen. Ja kuten sanoin, joku joka on mielestäni sian näköinen, on toisen mielestä kaunis. Mikä tässä on ongelma? Ei kaikki voi kaikkia miellyttää.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Minä oli vain rehellinen. Ja kuten sanoin, joku joka on mielestäni sian näköinen, on toisen mielestä kaunis. Mikä tässä on ongelma? Ei kaikki voi kaikkia miellyttää.

        Minäkin voisin nimittiää sinua kusipääksi ja jos se sinua loukkaa, niin minähän olen vain rehellinen. Mielestäni olet kusipää, mutta ehkä jonkun toisen mielestä et. Ei kaikkia voi miellyttää.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin voisin nimittiää sinua kusipääksi ja jos se sinua loukkaa, niin minähän olen vain rehellinen. Mielestäni olet kusipää, mutta ehkä jonkun toisen mielestä et. Ei kaikkia voi miellyttää.

        - ap

        Juuri niin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin voisin nimittiää sinua kusipääksi ja jos se sinua loukkaa, niin minähän olen vain rehellinen. Mielestäni olet kusipää, mutta ehkä jonkun toisen mielestä et. Ei kaikkia voi miellyttää.

        - ap

        Niin? Mikä tuossa nyt oli se juttu?

        Luulisi että edes Internetissä voisi keskustella asioista kaunistelematta suoraan, mutta täälläkin jotkut vetävät heti herneen nenukkiin.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Niin? Mikä tuossa nyt oli se juttu?

        Luulisi että edes Internetissä voisi keskustella asioista kaunistelematta suoraan, mutta täälläkin jotkut vetävät heti herneen nenukkiin.

        Niinhän täällä keskustellaan. Mutta sinä et määritä sitä, mistä kukakin voi ja saa loukkaantua. Ilmeisesti olet kuitenkin sitä sarjaa, joka laukoo "totuuksia" ihan vain koska on niin raatorehellinen ihminen, ja jos näistä "totuuksista" joku loukkaantuu, niin vika on tietysti loukkaantujassa. Koska rehellisyyden nimissä saa tehdä ihan mitä vain. Minäkin aina muistan pyytää heti anteeksi, kun olen ensin rikkonut kaverini perintöastiat. Kaikkea kun voi tehdä, kun on rehellinen ja muistaa pyytää anteeksi.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä keskustellaan. Mutta sinä et määritä sitä, mistä kukakin voi ja saa loukkaantua. Ilmeisesti olet kuitenkin sitä sarjaa, joka laukoo "totuuksia" ihan vain koska on niin raatorehellinen ihminen, ja jos näistä "totuuksista" joku loukkaantuu, niin vika on tietysti loukkaantujassa. Koska rehellisyyden nimissä saa tehdä ihan mitä vain. Minäkin aina muistan pyytää heti anteeksi, kun olen ensin rikkonut kaverini perintöastiat. Kaikkea kun voi tehdä, kun on rehellinen ja muistaa pyytää anteeksi.

        -ap

        Just tuo, haukutaan toinen ihminen ja sitten todetaan, että olen vaan rehellinen. Moukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä keskustellaan. Mutta sinä et määritä sitä, mistä kukakin voi ja saa loukkaantua. Ilmeisesti olet kuitenkin sitä sarjaa, joka laukoo "totuuksia" ihan vain koska on niin raatorehellinen ihminen, ja jos näistä "totuuksista" joku loukkaantuu, niin vika on tietysti loukkaantujassa. Koska rehellisyyden nimissä saa tehdä ihan mitä vain. Minäkin aina muistan pyytää heti anteeksi, kun olen ensin rikkonut kaverini perintöastiat. Kaikkea kun voi tehdä, kun on rehellinen ja muistaa pyytää anteeksi.

        -ap

        Toki jokainen saa loukkaantua mistä lystää, mutta onko se sen arvoista? Minun tyylini on olla rehellinen, mikä ei ole aina kaunista kuultavaa. Oikeassa elämässä en lauo kaikkea mitä mieleen tulee, mutta Netissä ei tarvitse kaikkea suodattaa 😁.

        Taidat loukkaantua useinkin? Miksi kuulostat niin katkeralta? Voisiko siinä olla syy miksi miehet eivät lämpene? Äkkiseltään sanoisin, että kanssasi on hauska höpistä. Pienellä asenteen viilauksella ja uskomalla itseesi voisit olla huippu seuraa.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Toki jokainen saa loukkaantua mistä lystää, mutta onko se sen arvoista? Minun tyylini on olla rehellinen, mikä ei ole aina kaunista kuultavaa. Oikeassa elämässä en lauo kaikkea mitä mieleen tulee, mutta Netissä ei tarvitse kaikkea suodattaa 😁.

        Taidat loukkaantua useinkin? Miksi kuulostat niin katkeralta? Voisiko siinä olla syy miksi miehet eivät lämpene? Äkkiseltään sanoisin, että kanssasi on hauska höpistä. Pienellä asenteen viilauksella ja uskomalla itseesi voisit olla huippu seuraa.

        Toistan itseäni, mutta en hae miestä. En ole missään seuranhakupalveluissa enkä hae seuraa baareista tai muualtakaan.
        Netissä ei tosiaan tarvitse suodattaa, jos ei halua. Ei muuten minunkaan ja voin sanoa ja osoittaa loukkaantumiseni suoraan. Se on sitten vastaanottajan ongelma, jos ei sitä kestä. Tyylini on olla rehellinen, mikä ei ole aina kaunista kuultavaa. Oikeassa elämässä annan ihmisille mahdollisimman vähän mahdollisuuksia päästä edes yrittämään loukkauksia, mutta täällä se kuuluu pelin henkeen.

        Pienellä asenteen viilauksella sinustakin voisi tulla mies.

        - ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toistan itseäni, mutta en hae miestä. En ole missään seuranhakupalveluissa enkä hae seuraa baareista tai muualtakaan.
        Netissä ei tosiaan tarvitse suodattaa, jos ei halua. Ei muuten minunkaan ja voin sanoa ja osoittaa loukkaantumiseni suoraan. Se on sitten vastaanottajan ongelma, jos ei sitä kestä. Tyylini on olla rehellinen, mikä ei ole aina kaunista kuultavaa. Oikeassa elämässä annan ihmisille mahdollisimman vähän mahdollisuuksia päästä edes yrittämään loukkauksia, mutta täällä se kuuluu pelin henkeen.

        Pienellä asenteen viilauksella sinustakin voisi tulla mies.

        - ap

        Repesin tuolle viimeiselle. Hyvä, löytyyhän sinusta potkua.

        Tarkoituksenani ei ole ollut loukata sinua. Joskus vähän provoan, mikä kanssa kuuluu tyyliini (myös livenä). Ja kyllä minä aika paljon kestän. Jos pahoitit mielesi, sinulla on siihen oikeus. En kuitenkaan ala anteeksi pyytämään.

        Oletko harkinnut rekisteröiväsi nimimerkkiä? Niin ja tervetuloa palstalle, jos uusi olet.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Repesin tuolle viimeiselle. Hyvä, löytyyhän sinusta potkua.

        Tarkoituksenani ei ole ollut loukata sinua. Joskus vähän provoan, mikä kanssa kuuluu tyyliini (myös livenä). Ja kyllä minä aika paljon kestän. Jos pahoitit mielesi, sinulla on siihen oikeus. En kuitenkaan ala anteeksi pyytämään.

        Oletko harkinnut rekisteröiväsi nimimerkkiä? Niin ja tervetuloa palstalle, jos uusi olet.

        En ole aivan uusi, olen silloin tällöin käynyt täälläkin. Sen verran olen siis palstaa seurannut, että olen nähnyt kuinka rekisteröityneitä naiskirjoittajia kohdellaan. En halua enempää kuraa niskaani, joten en rekisteröidy.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aivan uusi, olen silloin tällöin käynyt täälläkin. Sen verran olen siis palstaa seurannut, että olen nähnyt kuinka rekisteröityneitä naiskirjoittajia kohdellaan. En halua enempää kuraa niskaani, joten en rekisteröidy.

        - ap

        Pientä yleistystä tuossa. Minua ei ole kohdeltu millään tavalla huonosti.

        T. Entinen rekattu nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä yleistystä tuossa. Minua ei ole kohdeltu millään tavalla huonosti.

        T. Entinen rekattu nainen

        No siinä tapauksessa voitkin kertoa, että mikä sun nikki on ja miksi et enää ole rekkautunut?

        - ap


    • Anonyymi
      • Kyllä on sairasta porukkaa.. 🤬


      • Anonyymi

        Tuollaiset naiset antaa pakkeja jatkuvasti rumille ätmeille.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä on sairasta porukkaa.. 🤬

        Sutkin on varustettu jollakin ihmeen geenivirheellä ainakin luonteen puolesta.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Sutkin on varustettu jollakin ihmeen geenivirheellä ainakin luonteen puolesta.

        Taasko sä koulukiusaaja olet mun nilkkaa näykkimässä.. 😔


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taasko sä koulukiusaaja olet mun nilkkaa näykkimässä.. 😔

        Varmaan olit itse koulukiusaaja, kun niin pakonomaisesti siitä jauhat.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Varmaan olit itse koulukiusaaja, kun niin pakonomaisesti siitä jauhat.

        Olet ilkeä. Miulle tuli paha miäli..😥

        Pyydä kiusaaja anteeksi.

        Myös aloittajalta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olet ilkeä. Miulle tuli paha miäli..😥

        Pyydä kiusaaja anteeksi.

        Myös aloittajalta.

        Et saa anteeksi.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Et saa anteeksi.

        Haukuit naisia siannäköisiksi.. HYI.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Haukuit naisia siannäköisiksi.. HYI.

        Mitäs näyttävät ihan sioilta. Menisivät pois ihmisten ilmoilta maisemaa pilaamasta.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mitäs näyttävät ihan sioilta. Menisivät pois ihmisten ilmoilta maisemaa pilaamasta.

        Mulla on peli kesken, älä apina häiritse☝️

        Tiiät muutenkin että häviät mulle loiskahtaen.. masonatsi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on peli kesken, älä apina häiritse☝️

        Tiiät muutenkin että häviät mulle loiskahtaen.. masonatsi.

        Ota se sormi pois housuistas.

        Ja minä voitan aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset naiset antaa pakkeja jatkuvasti rumille ätmeille.

        Sinä et ole ”tuollaista naista” koskaan edes nähnyt. Kyseisessä kuvassa olevalle naiselle on tehty 33 kauneusleikkausta. Sinulla ei ole aavistustakaan miltä hän on näyttänyt ennen leikkauksia.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Mitäs näyttävät ihan sioilta. Menisivät pois ihmisten ilmoilta maisemaa pilaamasta.

        Kai sinä itse ymmärrät pysyä pois ihmisten ilmoilta maisemaa pilaamasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä itse ymmärrät pysyä pois ihmisten ilmoilta maisemaa pilaamasta.

        Kai sinä osaat lukea rivien välistä kun joku provoaa :D


    • Anonyymi

      Pienitisinen nainen on aika seksikäs-.

      • Anonyymi

        Jos ne on tisit, niin onko ne sitten tosi pienet?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Väärin. Ap sanoo, että ei edes yritä kelvata miehille, mutta olisi kiva jos kohdeltaisiin edes kuin ihmistä.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Ap sanoo, että ei edes yritä kelvata miehille, mutta olisi kiva jos kohdeltaisiin edes kuin ihmistä.

        - ap

        Voit itse vaikuttaa siihen miten sua kohdellaan mutta onhan se sohva niiiin mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit itse vaikuttaa siihen miten sua kohdellaan mutta onhan se sohva niiiin mukava.

        Jos minä en loukkaa ketään, niin miksi minua saa loukata? Sohvalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kyse on käytöstavoista. Ketä se palvelee, että rumia haukutaan? Olet ilmeisesti tuo sama ylempänä kirjoittanut läskifetissi, jonka mielestä rumuus on yhtä kuin läski. Veikkaan iäksesi korkeintaan 15 vuotta, sen verran rajoittunut ja lapsellinen maailmakuva näyttää olevan.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä en loukkaa ketään, niin miksi minua saa loukata? Sohvalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kyse on käytöstavoista. Ketä se palvelee, että rumia haukutaan? Olet ilmeisesti tuo sama ylempänä kirjoittanut läskifetissi, jonka mielestä rumuus on yhtä kuin läski. Veikkaan iäksesi korkeintaan 15 vuotta, sen verran rajoittunut ja lapsellinen maailmakuva näyttää olevan.

        - ap

        En ole tuo, johon viittaat. En voi olla kuitenkaan vastaamatta. Geenikauniita ihmisiä ja ei-geenikauniita ihmisiä on kaikissa koko- ja painoluokissa. Lihavissakin on ulkonäöltä eritasoisia naisia ja miehiä. Kun ihminen laihduttaa normaalipainoiseksi, se ulkonäön taso näkyy ja tulee esiin. Joistakin lihavista mutta geenikauniista voi periaatteessa tulla vaikka 9/10 yksilöitä, jotkut jää sen laihduttamisenkin jälkeen fyysisesti-ei-viehättäviksi 4/10, suurin osa kuitenkin keskiverto-keskivertoa hieman tai jonkin verran parremmannäköisiksi 5-7/10.

        Ne hyvännäköiset 8-10/10 on oikeasti harvinaisuus. Siinä tarvitaan jo normaalipainon lisäksi se geenikauneus eli kauniit tai komeat kasvot, hyvävartaloisuus ja ideaalipituus. Ulkonäön kauneus on aina kokonaisvaltaista kauneutta. Kokonaisuus miellyttää tai ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo, johon viittaat. En voi olla kuitenkaan vastaamatta. Geenikauniita ihmisiä ja ei-geenikauniita ihmisiä on kaikissa koko- ja painoluokissa. Lihavissakin on ulkonäöltä eritasoisia naisia ja miehiä. Kun ihminen laihduttaa normaalipainoiseksi, se ulkonäön taso näkyy ja tulee esiin. Joistakin lihavista mutta geenikauniista voi periaatteessa tulla vaikka 9/10 yksilöitä, jotkut jää sen laihduttamisenkin jälkeen fyysisesti-ei-viehättäviksi 4/10, suurin osa kuitenkin keskiverto-keskivertoa hieman tai jonkin verran parremmannäköisiksi 5-7/10.

        Ne hyvännäköiset 8-10/10 on oikeasti harvinaisuus. Siinä tarvitaan jo normaalipainon lisäksi se geenikauneus eli kauniit tai komeat kasvot, hyvävartaloisuus ja ideaalipituus. Ulkonäön kauneus on aina kokonaisvaltaista kauneutta. Kokonaisuus miellyttää tai ei miellytä.

        Selvä, että joku sitten kulkee ihan pistetaulukon kanssa ihmisten ulkonäköä arvostelemassa. En ole tajunnutkaan, että koko elämä on yhtä missikisaa ja joka päivä pitäisi mittanauhan kanssa käydä reiden ympärykset läpi, ettei nyt vaan liho ja pisteet romahda. Juuri tuollainen ihmisten pisteytys ulkonäön perusteella aiheuttaa sen, että vähänkin normista poikkeavia ei enää suvaita, kaikkien pitäisi olla keskivertomittaisia, keskivertopainoisia, keskivertovärisiä ja keskivertoikäisiä. Keskiverron tietysti määrittää he, jotka ovat olleet siellä voittajien puolella geenilotossa ja elämä on muutenkin yhtä juhlaa, niin ettei sairaudet tai muut vastoinkäymiset ikinä koskaan koettele. Ihan joka päivä jaksaa aurinkoisesti olla Paras Versio Itsestään.
        Pidän tuollaisia ihmisiä vajaaälyisinä.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, että joku sitten kulkee ihan pistetaulukon kanssa ihmisten ulkonäköä arvostelemassa. En ole tajunnutkaan, että koko elämä on yhtä missikisaa ja joka päivä pitäisi mittanauhan kanssa käydä reiden ympärykset läpi, ettei nyt vaan liho ja pisteet romahda. Juuri tuollainen ihmisten pisteytys ulkonäön perusteella aiheuttaa sen, että vähänkin normista poikkeavia ei enää suvaita, kaikkien pitäisi olla keskivertomittaisia, keskivertopainoisia, keskivertovärisiä ja keskivertoikäisiä. Keskiverron tietysti määrittää he, jotka ovat olleet siellä voittajien puolella geenilotossa ja elämä on muutenkin yhtä juhlaa, niin ettei sairaudet tai muut vastoinkäymiset ikinä koskaan koettele. Ihan joka päivä jaksaa aurinkoisesti olla Paras Versio Itsestään.
        Pidän tuollaisia ihmisiä vajaaälyisinä.

        - ap

        Itsehän peräänkuulutat tässä avauksessa, että ulkonäkötasoeroja on ja että toivot, että muutkin ymmärtäisi sen. Minä ymmärrän. Näistä eroista voi keskustella esim. numeroarvoin tai muilla käsitteillä. Ei tuo mikään kiveenhakattu ole mutta kuitenkin selittää asiaa, jota itsekin yrität tässä aloituksessasi sanallisesti kertoa. Se, että mainitsee ulkonäkötasotaulukon, ei tarkoita, että aina ja kaikkialla mielessään pisteyttäisi toisia. En ainakaan itse tee noin. Enemmänkin se ensivaikutelma, varsinkin kumppania etsiessä, on se, että joko pitää tai ei pidä. Joko hyväksyy ja tuntee toista kohtaan intohimoa tai ei tunne ulkonäön ja kokonaisuuden puolesta.

        Minulle on ihan sama, miltä muut näyttää. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Jokaisella on vapaus olla. Eri asia sitten on, pidänkö jostain tai en, miellyttääkö joku silmää tai ei. Kumppanin kuitenkin valitsen huolella. En ole itse ainakaan sanonut näissä kommenteissani, että jonkun pitäisi olla keskiverto. En tiedä, mistä tuonkin vedit tuohon. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Minua se ei liikuta. Olen silti sitä mieltä, että kannattaa pyrkiä olemaan paras versio itsestään. Se ohjeena itselleni ja muille. Jos ei halua ollakaan, saa olla olematta. Ihan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä en loukkaa ketään, niin miksi minua saa loukata? Sohvalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kyse on käytöstavoista. Ketä se palvelee, että rumia haukutaan? Olet ilmeisesti tuo sama ylempänä kirjoittanut läskifetissi, jonka mielestä rumuus on yhtä kuin läski. Veikkaan iäksesi korkeintaan 15 vuotta, sen verran rajoittunut ja lapsellinen maailmakuva näyttää olevan.

        - ap

        Ap paljonko painat? Pituus, paino?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap paljonko painat? Pituus, paino?

        En kerro, koska et tee sillä tiedolla mitään. Kysymyksesi on surkea johdatusyritys lopputulokseen, jonka kaikki jo tajuaa: olen selvästikin liian lihava ja ehdottomasti pitäisi laihduttaa, ettei kanssaihmiset niin hirveästi joutuisi läskistä olemuksestani kärsimään.
        Kuten tuo yksi kirjoittaja asian ilmaisi: sika, joka saisi häipyä muita häiritsemästä.

        Musta on kuitenkin todella uskomatonta, että mukamas täysipäiset ihmiset kuvittelee, että laihdutus on aina se avain onneen. Rumuus on paljon enemmän kuin pelkkä elopaino, koska kasvojaan ja ruumiinrakennettaan ei voi muuttaa. Ei ainakaan ilman kivuliaita ja kalliita leikkauksia. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän peräänkuulutat tässä avauksessa, että ulkonäkötasoeroja on ja että toivot, että muutkin ymmärtäisi sen. Minä ymmärrän. Näistä eroista voi keskustella esim. numeroarvoin tai muilla käsitteillä. Ei tuo mikään kiveenhakattu ole mutta kuitenkin selittää asiaa, jota itsekin yrität tässä aloituksessasi sanallisesti kertoa. Se, että mainitsee ulkonäkötasotaulukon, ei tarkoita, että aina ja kaikkialla mielessään pisteyttäisi toisia. En ainakaan itse tee noin. Enemmänkin se ensivaikutelma, varsinkin kumppania etsiessä, on se, että joko pitää tai ei pidä. Joko hyväksyy ja tuntee toista kohtaan intohimoa tai ei tunne ulkonäön ja kokonaisuuden puolesta.

        Minulle on ihan sama, miltä muut näyttää. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Jokaisella on vapaus olla. Eri asia sitten on, pidänkö jostain tai en, miellyttääkö joku silmää tai ei. Kumppanin kuitenkin valitsen huolella. En ole itse ainakaan sanonut näissä kommenteissani, että jonkun pitäisi olla keskiverto. En tiedä, mistä tuonkin vedit tuohon. Jokainen saa olla sellainen kuin on. Minua se ei liikuta. Olen silti sitä mieltä, että kannattaa pyrkiä olemaan paras versio itsestään. Se ohjeena itselleni ja muille. Jos ei halua ollakaan, saa olla olematta. Ihan vapaasti.

        En peräänkuuluta mitään ulkonäkötasoeroja (onko tuo edes oikea sana?), vaan käytöstapoja. Sitä, miten kohtelee ja käyttäytyy niitä ihmisiä kohtaan, jotka on rumia ja erilaisia. Kyse ei ole edes mistään kumppanin etsimisestä, vaan tavallisista kohtaamisista vaikka julkisilla paikoilla. Sinä itse olet jo typistämässä koko asian johonkin säälittävään kumppanin hakuun, vaikka kyse on huomattavasti isommasta asiasta. Siitä, miten käyttäydytään toisia ihmisiä kohtaan.

        En myöskään usko tuota sun tekopyhää hurskastelua, että sulle on aivan sama miltä muut näyttää ja et muka "pisteytä" muita. Kaikki, mitä olet kirjoittanut, ei muuhun viittaakaan. Olisit sitten edes rehellinen, että olet juuri yksi niistä vajaaälyisistä junteista, joille elämän sisältö on sama kuin peilikuva.

        - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo, johon viittaat. En voi olla kuitenkaan vastaamatta. Geenikauniita ihmisiä ja ei-geenikauniita ihmisiä on kaikissa koko- ja painoluokissa. Lihavissakin on ulkonäöltä eritasoisia naisia ja miehiä. Kun ihminen laihduttaa normaalipainoiseksi, se ulkonäön taso näkyy ja tulee esiin. Joistakin lihavista mutta geenikauniista voi periaatteessa tulla vaikka 9/10 yksilöitä, jotkut jää sen laihduttamisenkin jälkeen fyysisesti-ei-viehättäviksi 4/10, suurin osa kuitenkin keskiverto-keskivertoa hieman tai jonkin verran parremmannäköisiksi 5-7/10.

        Ne hyvännäköiset 8-10/10 on oikeasti harvinaisuus. Siinä tarvitaan jo normaalipainon lisäksi se geenikauneus eli kauniit tai komeat kasvot, hyvävartaloisuus ja ideaalipituus. Ulkonäön kauneus on aina kokonaisvaltaista kauneutta. Kokonaisuus miellyttää tai ei miellytä.

        On se maailma taas parempi paikka kun rumaa ei voi sanoa rumaksi eikä kaunista kauniiksi. " Ei-geenikaunis ja geenikaunis, voi jeesus. Sama kun siivooja on puhtaanapitoteknikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En peräänkuuluta mitään ulkonäkötasoeroja (onko tuo edes oikea sana?), vaan käytöstapoja. Sitä, miten kohtelee ja käyttäytyy niitä ihmisiä kohtaan, jotka on rumia ja erilaisia. Kyse ei ole edes mistään kumppanin etsimisestä, vaan tavallisista kohtaamisista vaikka julkisilla paikoilla. Sinä itse olet jo typistämässä koko asian johonkin säälittävään kumppanin hakuun, vaikka kyse on huomattavasti isommasta asiasta. Siitä, miten käyttäydytään toisia ihmisiä kohtaan.

        En myöskään usko tuota sun tekopyhää hurskastelua, että sulle on aivan sama miltä muut näyttää ja et muka "pisteytä" muita. Kaikki, mitä olet kirjoittanut, ei muuhun viittaakaan. Olisit sitten edes rehellinen, että olet juuri yksi niistä vajaaälyisistä junteista, joille elämän sisältö on sama kuin peilikuva.

        - ap

        Käytöstavat tulisi olla kaikkia kohtaan sama ulkonäöstä riippumatta. Jokaisen tulisi lähtökohtaisesti nähdä jokainen kohteliaisuuden ja hyvien tapojen arvoisena huolimatta siitä, pitääkö toisen ulkonäöstä vai ei tai mistään muustakaan ominaisuudesta huolimatta. Jokaista tulisi kohdella niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Tuonhan pitäisi olla ihan selvä mutta se ei ole ikävä kyllä kaikille selvää. Kenenkään ulkonäön ei pitäisi saada tuntemattomilta negatiivista huomiota osakseen. Olen täysin samaa mieltä tuosta asiasta.

        Tässä ketjussa on keskusteltu myös kumppaninvalinnasta, joten otin sen tuohon omaan kommentointiin. Tässä ketjussa on keskusteltu ulkonäöstä ja siitä, onko tasoeroja vai eikö ole, sen vuoksi otin tuon ulkonäköön liittyvän tasoerokeskustelun. Minulle on aivan sama, miltä muut ihmiset näyttävät mutta en pidä kaikkia fyysisesti viehättävinä. En pidä kaikkia myöskään sisäisesti kauniina. Ei-fyysisesti-viehättävä voi olla myös sisäisesti kaunis. Ulkoisesti kaunis voi olla sisäisesti ruma ja vastenmielinen. Ulkoisesti kaunis voi olla myös sisäisesti kaunis. Ei-fyysisesti-viehättävä voi olla sisäisesti vastenmielinen. Minulle ei ole sama, mitä kumppani on sisäisesti ja ulkoisesti. Vaikka minulle on sama, miltä muut näyttää, minulla on myös kauneusihanteet ja -mielipiteet niin kuin kaikilla sekä ulkoisesta että sisäisestä kauneudesta. Se kuuluu ihmisyyteen.


    • Anonyymi

      Laitoin uusia ruokia amerikkalsille eli Zippo-Seppo -tulentekolaitteeseen uuden tulikiven vaihdoin :DX

    • Anonyymi

      Varokaa yläpuolelta tipahtelevisa molekyylejä.....kokeilin parturihirviötä en kyllä ilman peiliä tuolla leikkaa on aika tehokas ja hiuksia kuolee Philipsin uusi laite D

    • Rumuus

      Ruma on kummallinen sana, sillä yrittäessäni kuvitella eteeni ruman naisen, en onnistu siinä. Aina tarvitaan jokin kuva tai muu lähde, jotta pystyisi määrittelemään onko tarkastelun kohde ruma vai ei, vai peräti kaunis. Eli siis ruma toimii vain sanan tasolla ja tulee näin määritelleeksi laajalla spektrillä rumuuden sinfoniaa näyttämättä meille ensimmäistäkään kuvaa itsestään.

      Henkiläkohtaisesti minua jollain diipillä tasolla häiritsee naisessa miesmäiset ominaisuudet. Mies on negaa, auringonpilkkuja muuten loistavassa kokonaisuudessa.

      (jep jep)

      • Anonyymi

        Siis ulkoiset vai sisäiset miesmäiset ominaisuudet ja mitä ne mielestäsi on?


      • Anonyymi

        En ymmärrä niitä miehiä, joiden mielestä esim. naisen piereskely, röyhtäily ja nenän kaivaminen on miesmäistä. Nuo on ihan yleisiä asioita, joita kaikki sukupuolesta ja iästä riippumatta tekee ja saa tehdä. Uskon, että Funeaukin tekee ed. mainittuja asioita joka päivä ja toteuttaa ihmisyyttään noin tehden.

        Vastenmieliset piirteet naisessa näin naisen näkökulmasta liittyy pätemiseen, tarpeeseen kilpailla, tarpeeseen nousta yläpuolelle ja alistaa jne. Nuo on kyllä myös miehissä vastenmielisiä piirteitä. Jos noihin vastenmielisiin piirteisiin liittyy naisella miesmäinen ulkonäkö (miehen paino, raskaat kasvonpiirteet, kokonaisvaltainen ei-fyysisesti-viehättävä olemus jne), on vastenmielisen naisen kokonaismuotokuva valmis. Tuollainen nainen on usein myös se parisuhteen "mies" olipa naisen seksuaali-identiteetti mitä tahansa. Tuollainen nainen, näin naisen näkökulmasta, on varmasti vastenmielinen kumppanina mutta myös kaveripiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä niitä miehiä, joiden mielestä esim. naisen piereskely, röyhtäily ja nenän kaivaminen on miesmäistä. Nuo on ihan yleisiä asioita, joita kaikki sukupuolesta ja iästä riippumatta tekee ja saa tehdä. Uskon, että Funeaukin tekee ed. mainittuja asioita joka päivä ja toteuttaa ihmisyyttään noin tehden.

        Vastenmieliset piirteet naisessa näin naisen näkökulmasta liittyy pätemiseen, tarpeeseen kilpailla, tarpeeseen nousta yläpuolelle ja alistaa jne. Nuo on kyllä myös miehissä vastenmielisiä piirteitä. Jos noihin vastenmielisiin piirteisiin liittyy naisella miesmäinen ulkonäkö (miehen paino, raskaat kasvonpiirteet, kokonaisvaltainen ei-fyysisesti-viehättävä olemus jne), on vastenmielisen naisen kokonaismuotokuva valmis. Tuollainen nainen on usein myös se parisuhteen "mies" olipa naisen seksuaali-identiteetti mitä tahansa. Tuollainen nainen, näin naisen näkökulmasta, on varmasti vastenmielinen kumppanina mutta myös kaveripiirissä.

        Pieni lisäys. Voihan parisuhteessa tietysti olla kaksi "miestä", jos sekä nainen ja mies molemmat ovat tuollaisia (vastenmielisen miehuuden esikuvia). Ehkä kaksi tuollaista ihmistä yhdessä sitten saavat jotain kiksejä toisistaan. En tiedä, mistä tuollainen toksisen maskuliinisuuden esiintyminen naisessa voi johtua. Joidenkin naisten olisi kannattanut syntyä miehiksi ihan jo siksi, että ne vastenmieliset sisäiset piirteet tukevat enemmän vastenmielistä miehuutta kuin vastenmielistä naiseutta. Nuo piirteet saattavat olla myös hyväksyttävämpiä miehillä kuin naisilla joidenkin mielestä. Usein tuollaisen naisen vääristynyt identitteetti näkyy siinä, että nainen haluaa olla parisuhteen "mies", siis nainen voi haluta olla miehensäkin "mies". Jos nainen vielä näyttää enemmän mieheltä kuin naiselta ja kantaa sisällään vastenmielisiä piirteitä, jotka usein liitetään enemmän maskuliinisuuteen kuin feminiinisyyteen, on naismiehen muotokuva valmis. Ehkä sellaiselle naismiehelle/wanna-be-miehelle paras kumppani olisi toinen naismies/wanna-be-mies tai vastenmielinen mies. Ei kai feminiinistä naista kaipaava mies voi tuollaista kauan katsellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni lisäys. Voihan parisuhteessa tietysti olla kaksi "miestä", jos sekä nainen ja mies molemmat ovat tuollaisia (vastenmielisen miehuuden esikuvia). Ehkä kaksi tuollaista ihmistä yhdessä sitten saavat jotain kiksejä toisistaan. En tiedä, mistä tuollainen toksisen maskuliinisuuden esiintyminen naisessa voi johtua. Joidenkin naisten olisi kannattanut syntyä miehiksi ihan jo siksi, että ne vastenmieliset sisäiset piirteet tukevat enemmän vastenmielistä miehuutta kuin vastenmielistä naiseutta. Nuo piirteet saattavat olla myös hyväksyttävämpiä miehillä kuin naisilla joidenkin mielestä. Usein tuollaisen naisen vääristynyt identitteetti näkyy siinä, että nainen haluaa olla parisuhteen "mies", siis nainen voi haluta olla miehensäkin "mies". Jos nainen vielä näyttää enemmän mieheltä kuin naiselta ja kantaa sisällään vastenmielisiä piirteitä, jotka usein liitetään enemmän maskuliinisuuteen kuin feminiinisyyteen, on naismiehen muotokuva valmis. Ehkä sellaiselle naismiehelle/wanna-be-miehelle paras kumppani olisi toinen naismies/wanna-be-mies tai vastenmielinen mies. Ei kai feminiinistä naista kaipaava mies voi tuollaista kauan katsellakaan.

        Aika paljon aikaa olet sinäkin käyttänyt, jotta sait naisvihasi tuloksena tuollaisen analyysin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon aikaa olet sinäkin käyttänyt, jotta sait naisvihasi tuloksena tuollaisen analyysin. 😁

        Ei ole naisvihaa. Tuo oli naisen kommentti. On vain huomioita elävästä elämästä vastenmielisistä yksittäisistä naisista. Olen nainen ja rakastan olla nainen. Mistäköhän tuon naisvihankin vedät asiallisesta kommentista? Onko itselläsi sitä piilevänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä niitä miehiä, joiden mielestä esim. naisen piereskely, röyhtäily ja nenän kaivaminen on miesmäistä. Nuo on ihan yleisiä asioita, joita kaikki sukupuolesta ja iästä riippumatta tekee ja saa tehdä. Uskon, että Funeaukin tekee ed. mainittuja asioita joka päivä ja toteuttaa ihmisyyttään noin tehden.

        Vastenmieliset piirteet naisessa näin naisen näkökulmasta liittyy pätemiseen, tarpeeseen kilpailla, tarpeeseen nousta yläpuolelle ja alistaa jne. Nuo on kyllä myös miehissä vastenmielisiä piirteitä. Jos noihin vastenmielisiin piirteisiin liittyy naisella miesmäinen ulkonäkö (miehen paino, raskaat kasvonpiirteet, kokonaisvaltainen ei-fyysisesti-viehättävä olemus jne), on vastenmielisen naisen kokonaismuotokuva valmis. Tuollainen nainen on usein myös se parisuhteen "mies" olipa naisen seksuaali-identiteetti mitä tahansa. Tuollainen nainen, näin naisen näkökulmasta, on varmasti vastenmielinen kumppanina mutta myös kaveripiirissä.

        "Vastenmieliset piirteet naisessa näin naisen näkökulmasta liittyy pätemiseen, tarpeeseen kilpailla, tarpeeseen nousta yläpuolelle ja alistaa jne. Nuo on kyllä myös miehissä vastenmielisiä piirteitä."

        Tähän asti samaa mieltä. Mutta erikoista, jos pystyt näkemään negatiivisen ominaisuuden negatiivisena ominaisuutena vain silloin, kun henkilön ulkomuotokaan ei miellytä. Eli jos henkilö on kaunis/komea, mutta toksisesti maskuliininen kuvaamallasi tavalla, se on heti enemmän ok?!!

        Aika monet tietysti suosivat miellyttävän näköisiä ihmisiä, itsekään sitä huomaamatta, myös siispä silloin, kun käytös alkaa mennä toksisen puolelle. Tämähän antaa paljon sosiaalista valtaa sellaisille kombinaatioille, missä ihmisellä on kusipäinen luonne, mutta yleisöä miellyttävä ilmiasu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole naisvihaa. Tuo oli naisen kommentti. On vain huomioita elävästä elämästä vastenmielisistä yksittäisistä naisista. Olen nainen ja rakastan olla nainen. Mistäköhän tuon naisvihankin vedät asiallisesta kommentista? Onko itselläsi sitä piilevänä?

        Kyllä siinä naisvihaa oli, eikä siihen vaikuta sinun sukupuolesi.

        Minä en oikein arvosta ihmisiä, jotka arvottavat muita ihmisiä sen perusteella, miten nämä ilmentävät sukupuoltaan. En vain voi ymmärtää, miksi sukupuoli on joillekin niin pyhä asia, että sen verukkeella saa ilkeillä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vastenmieliset piirteet naisessa näin naisen näkökulmasta liittyy pätemiseen, tarpeeseen kilpailla, tarpeeseen nousta yläpuolelle ja alistaa jne. Nuo on kyllä myös miehissä vastenmielisiä piirteitä."

        Tähän asti samaa mieltä. Mutta erikoista, jos pystyt näkemään negatiivisen ominaisuuden negatiivisena ominaisuutena vain silloin, kun henkilön ulkomuotokaan ei miellytä. Eli jos henkilö on kaunis/komea, mutta toksisesti maskuliininen kuvaamallasi tavalla, se on heti enemmän ok?!!

        Aika monet tietysti suosivat miellyttävän näköisiä ihmisiä, itsekään sitä huomaamatta, myös siispä silloin, kun käytös alkaa mennä toksisen puolelle. Tämähän antaa paljon sosiaalista valtaa sellaisille kombinaatioille, missä ihmisellä on kusipäinen luonne, mutta yleisöä miellyttävä ilmiasu.

        Luepa nuo kaksi lausettani uudelleen, jotka olet lainannut viestistäni. Nuo piirteet tekevät sekä naisista että miehistä vastenmielisiä. En pidä niistä miehissä enkä naisissa olipa se ulkonäkö mitä tahansa. Ei se kaunis tai komea ulkomuoto sitä vastenmielistä sisintä pelasta tai kompensoi. Ihminen voi olla sisäisesti tai ulkoisesti kaunis ja/tai sisäisesti tai ulkoisesti ei-kaunis/vastenmielinen/ruma, mitä sanaa nyt kukin haluaa käyttää. On niitäkin ihmisiä, joilla ei ole sisäistä eikä ulkoista kauneutta. On tietysti niitäkin, jotka ovat ei-fyysisesti-viehättäviä mutta sisäisesti erittäin kauniita. Sitten on niitäkin, jotka ovat sekä fyysisesti viehättäviä että sisäisesti kauniita.

        Moni varmasti haluaa kumppanikseen ihmisen, joka on sisäisesti kaunis ja hyvillä henkisillä ominaisuuksilla varustettu ja ulkoisesti miellyttävä. Sisäinen kauneus ei liity välttämättä älykkyyteen ja lahjakkuuteen vaan on sielun kauneutta: lempeyttä, armahtavaisuutta, oikeamielisyyttä, totuudellisuutta, rehellisyyttä, ystävällisyyttä, avuliaisuutta, rakkaudellisuutta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä naisvihaa oli, eikä siihen vaikuta sinun sukupuolesi.

        Minä en oikein arvosta ihmisiä, jotka arvottavat muita ihmisiä sen perusteella, miten nämä ilmentävät sukupuoltaan. En vain voi ymmärtää, miksi sukupuoli on joillekin niin pyhä asia, että sen verukkeella saa ilkeillä muille.

        Ei siinä ollut naisvihaa, siinä oli mielipide ominaisuuksista, jotka ovat vastenmielisiä sukupuolesta riippumatta, ja joita voi esiintyä myös naisella. Usein tuollaisia vastenmieliset sisäiset ominaisuudet, joita luettelin, ovat yleisesti hyväksytympiä miehillä kuin naisilla ja nähdään enemmän maskuliinisina. Itse en ajattele noin. Olen itse sitä mieltä, että ne ovat vastenmielisiä sukupuolesta riippumatta. Nainen voi olla myös "maskuliinisella" tavalla vastenmielinen.

        Jokainen toki saa ilmentää sukupuolta haluamallaan tavalla. Nainenkin saa näyttää rekkamieheltä, jos haluaa. Ihan jokaisella on oikeus ja vapaus siihen. Ei pidä kuitenkaan olettaa, että kaikki pitävät sellaisesta näystä tai että kaikki pitävät sellaista feminiinisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ollut naisvihaa, siinä oli mielipide ominaisuuksista, jotka ovat vastenmielisiä sukupuolesta riippumatta, ja joita voi esiintyä myös naisella. Usein tuollaisia vastenmieliset sisäiset ominaisuudet, joita luettelin, ovat yleisesti hyväksytympiä miehillä kuin naisilla ja nähdään enemmän maskuliinisina. Itse en ajattele noin. Olen itse sitä mieltä, että ne ovat vastenmielisiä sukupuolesta riippumatta. Nainen voi olla myös "maskuliinisella" tavalla vastenmielinen.

        Jokainen toki saa ilmentää sukupuolta haluamallaan tavalla. Nainenkin saa näyttää rekkamieheltä, jos haluaa. Ihan jokaisella on oikeus ja vapaus siihen. Ei pidä kuitenkaan olettaa, että kaikki pitävät sellaisesta näystä tai että kaikki pitävät sellaista feminiinisenä.

        Minulla on täysi vapaus pitäytyä mielipiteessäni, jonka mukaan mielipiteessäsi oli naisvihaa. Aion myös siinä mielipiteessäni pitäytyä.

        Ensisijainen perusteluni on tämä: viestissäsi kuvailtiin pääasiassa sitä, mikä on naisessa vastenmielistä. Sivumennen sanoen mainittiin, että samat ominaisuudet ovat ikäviä myös miehissä, mutta pääosin viesti keskittyi naisten vastenmielisyyteen.

        Toinen perusteluni on se, että hahmotat naisen "miellyttävyyttä" sitä kautta, mitä miehet siitä ajattelevat tai millainen mies voisi tai ei voisi pitää kuvailemasi kaltaisesta epämiellyttävästä ihmisestä. Koko kysymys feminiinisyydestä tai maskuliinisuudesta on täysin samantekevä, koska osa ihmisistä pitää feminiinisistä ihmisistä ja osa maskuliinisista. Ei ole järkeä väittää, että jompi kumpi ominaisuus tekisi ihmisestä miellyttävämmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on täysi vapaus pitäytyä mielipiteessäni, jonka mukaan mielipiteessäsi oli naisvihaa. Aion myös siinä mielipiteessäni pitäytyä.

        Ensisijainen perusteluni on tämä: viestissäsi kuvailtiin pääasiassa sitä, mikä on naisessa vastenmielistä. Sivumennen sanoen mainittiin, että samat ominaisuudet ovat ikäviä myös miehissä, mutta pääosin viesti keskittyi naisten vastenmielisyyteen.

        Toinen perusteluni on se, että hahmotat naisen "miellyttävyyttä" sitä kautta, mitä miehet siitä ajattelevat tai millainen mies voisi tai ei voisi pitää kuvailemasi kaltaisesta epämiellyttävästä ihmisestä. Koko kysymys feminiinisyydestä tai maskuliinisuudesta on täysin samantekevä, koska osa ihmisistä pitää feminiinisistä ihmisistä ja osa maskuliinisista. Ei ole järkeä väittää, että jompi kumpi ominaisuus tekisi ihmisestä miellyttävämmän.

        Sinä saat toki inttää vaikka maailman tappiin saakka, jos siltä tuntuu ja jos se sinulle jotain tyydytystä tuo mutta minun päähäni et ajatuksiasi ja mielleyhtymiäsi tuo. Omista mielleyhtymistäsi vastaat ihan itse - myös toisten viesteistä nousevista omista mielleyhtymistäsi.

        Oma viestini oli alunperin vastaus langan esimmäisen viestin kirjoittajalle, joka ei pidä tietyistä maskuliinisista piirteistä naisissa. Hän ei kuitenkaan mainitse, mitä nuo ovat. Sitten itse kirjoitin, mitä minulle asiasta nousee mieleen. Sen vuoksi mainitsin etenkin naisissa mielestäni vastenmielisimmät piirteet, jotka ovat kuitenkin usein hyväksytympiä miehissä ja jotka voidaan ymmärtää perinteisesti maskuliinisiksi piirteiksi. En itse pidä noista kummassakaan sukupuolessa. Sen toin viestissäni selvästi esiin.

        En minä hahmota naisten miellyttävyyttä miesten näkökulmasta vaan omasta näkökulmastani. Ihan omista näkemyksistä ja huomioista kirjoitan. Minulle on yksi lysty, mitä muut naiset tai miehet ajattelevat mutta minä teen huomioita järkevänä ja älykkäänä ihmisenä ja osaan lukea sosiaalisia tilanteita ja ihmissuhteita mielestäni aika hyvin. En ole muuten huomioissani yksin.

        Jos joku mies pitää mieheltä näyttävästä ja kilpailuhenkisestä naisesta, jolla on kauhea pätemisen ja oikeassa olemisen tarve, siitä vain. Saa pitää. En kuitenkaan usko, että moni mies pitää tuollaisesta, ainakaan tuntemani miehet eivät pidä. Ehkä sellainen mies, jolla itsellään on samanlaisia vastenmielisiä ominaisuuksia, voi arvostaa samoja ominaisuuksia naisessa. Ehkä sellainen nainen ja mies ovat toisensa ansainneetkin ja voivat kilpailla vastenmielisissä ominaisuuksissa keskenään ja vetää ne parisuhteen kiksit siitä. Minä en kuitenkaan pidä tuollaisista naisista enkä miehistä. Naisen miesmäinen ulkonäkö voi myös vahvistaa mielikuvaa naisen miesmäisyydestä negatiivisesti, kun siihen liittyy nuo vastenmieliset sisäiset ominaisuudet, joita voidaan pitää maskuliinisina mutta jotka myös miehellä esiintyessä ovat vastenmielisiä.

        Tätä nyt olen yrittänyt avata monen viestin verran. Jos et ymmärrä, ei voi mitään. Älä kuitenkaan yritä syöttää omia ajatuksiasi toisen ihmisen ajatuksina. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat toki inttää vaikka maailman tappiin saakka, jos siltä tuntuu ja jos se sinulle jotain tyydytystä tuo mutta minun päähäni et ajatuksiasi ja mielleyhtymiäsi tuo. Omista mielleyhtymistäsi vastaat ihan itse - myös toisten viesteistä nousevista omista mielleyhtymistäsi.

        Oma viestini oli alunperin vastaus langan esimmäisen viestin kirjoittajalle, joka ei pidä tietyistä maskuliinisista piirteistä naisissa. Hän ei kuitenkaan mainitse, mitä nuo ovat. Sitten itse kirjoitin, mitä minulle asiasta nousee mieleen. Sen vuoksi mainitsin etenkin naisissa mielestäni vastenmielisimmät piirteet, jotka ovat kuitenkin usein hyväksytympiä miehissä ja jotka voidaan ymmärtää perinteisesti maskuliinisiksi piirteiksi. En itse pidä noista kummassakaan sukupuolessa. Sen toin viestissäni selvästi esiin.

        En minä hahmota naisten miellyttävyyttä miesten näkökulmasta vaan omasta näkökulmastani. Ihan omista näkemyksistä ja huomioista kirjoitan. Minulle on yksi lysty, mitä muut naiset tai miehet ajattelevat mutta minä teen huomioita järkevänä ja älykkäänä ihmisenä ja osaan lukea sosiaalisia tilanteita ja ihmissuhteita mielestäni aika hyvin. En ole muuten huomioissani yksin.

        Jos joku mies pitää mieheltä näyttävästä ja kilpailuhenkisestä naisesta, jolla on kauhea pätemisen ja oikeassa olemisen tarve, siitä vain. Saa pitää. En kuitenkaan usko, että moni mies pitää tuollaisesta, ainakaan tuntemani miehet eivät pidä. Ehkä sellainen mies, jolla itsellään on samanlaisia vastenmielisiä ominaisuuksia, voi arvostaa samoja ominaisuuksia naisessa. Ehkä sellainen nainen ja mies ovat toisensa ansainneetkin ja voivat kilpailla vastenmielisissä ominaisuuksissa keskenään ja vetää ne parisuhteen kiksit siitä. Minä en kuitenkaan pidä tuollaisista naisista enkä miehistä. Naisen miesmäinen ulkonäkö voi myös vahvistaa mielikuvaa naisen miesmäisyydestä negatiivisesti, kun siihen liittyy nuo vastenmieliset sisäiset ominaisuudet, joita voidaan pitää maskuliinisina mutta jotka myös miehellä esiintyessä ovat vastenmielisiä.

        Tätä nyt olen yrittänyt avata monen viestin verran. Jos et ymmärrä, ei voi mitään. Älä kuitenkaan yritä syöttää omia ajatuksiasi toisen ihmisen ajatuksina. :)

        En ole harrastanut "ajatusten syöttämistä", ainoastaan kertonut mielipiteeni viesteistäsi.

        Minulle ovat samalla viivalla maskuliinisuus ja feminiinisyys, miehet ja naiset. Kaikki neljä aivan vapaasti yhdisteltynä.

        Sinua kiusatakseni voisin vielä huomauttaa, ettei kiihkeä väittelysi kanssani anna sinusta kovin feminiinistä kuvaa... 😉 Ei sillä, että se minua haittaisi, mutta jos itse haluat noin tiukasti pitää kiinni omasta feminiinisyydestäsi, niin ajattelin ystävällisesti varoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole harrastanut "ajatusten syöttämistä", ainoastaan kertonut mielipiteeni viesteistäsi.

        Minulle ovat samalla viivalla maskuliinisuus ja feminiinisyys, miehet ja naiset. Kaikki neljä aivan vapaasti yhdisteltynä.

        Sinua kiusatakseni voisin vielä huomauttaa, ettei kiihkeä väittelysi kanssani anna sinusta kovin feminiinistä kuvaa... 😉 Ei sillä, että se minua haittaisi, mutta jos itse haluat noin tiukasti pitää kiinni omasta feminiinisyydestäsi, niin ajattelin ystävällisesti varoittaa...

        Kysymys on minun viesteistä ja niiden välittämästä sisällöstä ja sinun tulkinnastasi. Tietysti oikaisen silloin, jos koen, että pitää oikaista. Selvennän silloin, kun selvennettävää on. Minähän vastaan omista viesteistäni ja niiden sisällöstä sekä niiden selventämisestä. Ulkopuolinen ihminen ei vastaa niiden selventämisestä mutta voi pyytää selventämistä. Tässä on kysymys omien viestien ja ajatuksien selventämisestä.

        Jokaisella on oikeus omaan elämään ja oman elämänsisältöön. Jokaisella on oikeus päteä omissa asioissa. Sitten on niitäkin ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka luulevat ja jopa toimivat niin ikään kuin heillä olisi oikeus toisen ihmisen elämään, pätemiseen toisten ihmisen elämällä ja oikeat vastaukset toisten ihmisten elämään. Olen erittäin allerginen sellaisille ihmisille. Sellaiset ihmiset ovat myös järkyttävä rasite ystävä- ja lähipiirissä. Sellaisiin ihmisiin voi tietysti liittyä muitakin negatiivisia ominaisuuksia ja käyttäytymismalleja, joita en hyväksy ja jotka koen vastenmielisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on minun viesteistä ja niiden välittämästä sisällöstä ja sinun tulkinnastasi. Tietysti oikaisen silloin, jos koen, että pitää oikaista. Selvennän silloin, kun selvennettävää on. Minähän vastaan omista viesteistäni ja niiden sisällöstä sekä niiden selventämisestä. Ulkopuolinen ihminen ei vastaa niiden selventämisestä mutta voi pyytää selventämistä. Tässä on kysymys omien viestien ja ajatuksien selventämisestä.

        Jokaisella on oikeus omaan elämään ja oman elämänsisältöön. Jokaisella on oikeus päteä omissa asioissa. Sitten on niitäkin ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka luulevat ja jopa toimivat niin ikään kuin heillä olisi oikeus toisen ihmisen elämään, pätemiseen toisten ihmisen elämällä ja oikeat vastaukset toisten ihmisten elämään. Olen erittäin allerginen sellaisille ihmisille. Sellaiset ihmiset ovat myös järkyttävä rasite ystävä- ja lähipiirissä. Sellaisiin ihmisiin voi tietysti liittyä muitakin negatiivisia ominaisuuksia ja käyttäytymismalleja, joita en hyväksy ja jotka koen vastenmielisinä.

        Tämä on mielenkiintoinen aihe, josta voisi keskustella pitkäänkin:

        Onko tekstin tulkinta sen kirjoittajan/puhujan vastuulla vaiko vastaanottajan vastuulla?

        Mitkä piirteet teksteistä voidaan todeta pelkästään kielellisten piirteiden perusteella ja mitkä tulkinnat vaativat ajasta tai paikasta riippuvia taustatietoja?

        Onko teksti ymmärretty "oikein" vain siinä tapauksessa, kun vastaanottaja on siitä täysin samaa mieltä kuin kirjoittaja? Vai saako vastaanottaja tehdä omia tulkintojaan? Sellaiseenhan lähes kaikki ns. kriittiset analyysit perustuvat.

        Mikä on tekstin ja sen kirjoittajan suhde?

        Ja niin edelleen.

        Tätä kautta pääsisi kiertoteitä pitkin vaikka mihin informaatiovaikuttamisen ja -sodan koukeroihin, mutta minun mielestäni diskursseissa mielenkiintoisinta on niiden pitelemättömyys: erilaiset äänet kaikuvat pitkin sosiaalisen todellisuuden maailmoja ja muuttavat niitä, eikä yhdestä tulkinnasta kiinni pitäminen ole aina mahdollista saati sitten vallan jakautumisen näkökulmasta edes toivottavaa. Mutta kyllähän niihin maailmoihin eri ääniä mahtuu.


    • Anonyymi

      Naisilla ei ole tapoja. Töissäkään eivät koskaan tervehdi minua rumaa miestä.

    • Anonyymi

      Huvittavia elokuvia, Bad President on uusi sellainen kertoo parodiaa Donaldista, Bad Teacher, paha opettaja jollainen voisi opettaa tuhmille pojille käytöstapoja, Cameron Diaz opettaa pahoja tapoja.

    • Jopas oli ketju. On totta, että meillä miehillä on helpompaa. Ei sillä, etteikö paheksuttaisi, kaikkia haukutaan ja paheksutaan, jopa minua. Mutta harva oikea mies siitä paskat välittää.

      Toisaalta nyt hetkoinen sitten lääkäri sanoi minulle leikkauksen jälkeen, että siihen jää arpi. Jatkoi toki toteamalla, ettei se raavalle miehelle ole välttämättä haitaksi, päinvastoin.

      Siksi en ymmärräkkään hienohipiäisiä AT-miehiä jotka surkuttelevat itseänsä ja ovat nyt tartuttaneen naisiinkin mokoman luotaantyöntävän alemmuuskompleksin.

      Älkää viitsikö olla sellaisia nöösejä. UGH! olen puhunut.

      • Anonyymi

        Minulla on arpia siellä sun täällä. Ei haittaa mitään. Ilman niitä en olisi elossa.


      • Anonyymi

        "Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa"


    • Anonyymi

      rumaa ihmistä ei olekkaan...kauneus on katsojan silmässä,

      • Kummassa? 😜


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Kummassa? 😜

        Hahah - sillä jolla näkee 😁

        Mutta miksi emme uskoisi tässä asiassa pikku prinssiä, koska hän tietää "Vain sydämellä näkee hyvin".


    • Anonyymi

      Ei naisella voi olla liikaa tissiä ja persettä ettei kelpaisi miehille.

      • Anonyymi

        Onko joku väittänyt muuta?


    • Anonyymi

      Se nyt vaan on rumaa haukkua itseään tai ketään muuta rumaksi. Hyihyi.

    • Anonyymi

      Uusi jännittävä tv-sarja rumien naisten taistelu.... on kyllä niin erikoinen tästä H.P. Lovecraftin kirjoituksiin perustuvista jutuista Christina Braithwhite :D

    • Anonyymi

      Ap haukkuu useassa kommentissaan muita ihmisiä mutta häntä ei saisi arvostella, ei täällä eikä livenä.

    • Anonyymi

      Kaupan kassi päähän ,katkarapuvoileipä selkään , sitten takuapäin , aaahh oohhh :D

      Call me Daddy,,,

    • Anonyymi

      Moi! Oon mies ja olen Tinderissä. Ongelmana on se että olen hyvin ulkonäkökeskeinen enkä pysty olemaan naisen kanssa joka ei miellytä silmää. Olen itse huoliteltu ja monet sanovat komeaksikin. Olen käynyt 30 vuotta salilla ja elänyt hyvin terveellistä elämää. Mutta millä vitulla pääsen tästä ulkonäköriesasta eroon?! Mulla oli jo kaunis nainen (Tinder) etäsuhteessa mutta se kuvio loppui vastikään ja nyt en usko että saan yhtä nättiä muijaa enää mistään 😮

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱 hyvä Provo. Tai siis aika huono.


      • Anonyymi

        Parhaimmillaan on nyt ollut vähän vajaa 1000 matchiä...


    • Anonyymi

      Ehkä ne rumat katseet on vaan kuvitelmaa.

      • Anonyymi

        Ovatko rumat puheetkin vain kuvitelmaa?


    • Anonyymi

      Paljon on rumia naisia ja miehiä parisuhteessa. Yhteistä heillä on että joivat viinaa baarissa ja tutustuivat toisiinsa. Viinaa juomalla kumppani löytyy eikä silloin ulkonäkö ole tärkeää. Luulette että kaikille tärkeää on ulkonäkö mutta ei ole suurimmalle osalle naisista. Ole sosiaalinen, juo viinaa ja mene baariin etsimään kumppania.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Viina saa kaikki näyttämään kauniilta, rikkailta ja menestyviltä. 😁


    • Anonyymi

      Sanoisin että laittaessani kuvahaun ja siihen että haetaan rumaa naista, tulee kyllä tarjolle naisia, joita ei voi kylläkään rumiksi kaikkia sanoa. Joitain on kategorisoitu rumiksi selkeästi jotain sairautta sairastavana, ja sitä on ihmeteltävä miten Google tuollaista tekee. Mutta sitten on naisia joista ei todellakaan voi sanoa että olisivat rumia. Muodokkaita naisia,kuten Ashley Graham. Luokittelevat rumiksi jos ei ole anorektikon näköinen. Rumia, siis oikeasti rumia naisia en usko olevan olemassakaan.
      Toki jos joku juo itsensä alkoholilla aivan rapakuntoon, sitten voi rumentua oikeasti. Ei alkoholiongelmaiset tuskin ovat rumia.
      Ei ole rumia naisia, on vain joissain tapauksissa osaamattomuutta meikata.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Siinäpä nainen (vai naisena esiintyvä mies?) jolla itsetunto täysi nolla.
      Eipä kuitenkaan taida olla suomalaiseksi naiseksi harvinaisuus, vaikka ei kyllä mieheksikään sen puoleen.
      Tuo itsensä tallominen ja haukkuminen ja mitätöinti on suomalainen tapa, missään muualla maailmalla en sitä ole kohdannut. Olen syntynyt Suomessa mutta asunut kolmessa Euroopan maassa, nyt asun siis kolmannessa jonne hyvin suurella todennäköisyydellä jään koska mieheni on täältä ja molemmat työskentelemme täällä sekä koti on tänne perustettu. No, se siitä.
      Maailmalla asuessa, pian kolmekymmentä vuotta, en ole missään muualla kuin Suomessa törmännyt tuohon silmittömään itsevihaan. Mistä se oikein tulee?
      Kaikissa maissa joissa olen asunut naiset (ja miehet) päin vastoin hoitavat itseään ja arvostavat itseään. Täällä ulkonäöstä huolehtiminen on itsestäänselvää ja reuhuna esiinytyminen on loukkaus ympäristöä kohtaan; sen vertaa et muita kunnioita.
      Omat vanhempani ovat suomalaisia ja olen syntynyt Suomessa, mutta vanhempani ovat aina arvostaneet itseään ja opettaneet itsensä arvostamisen myös meille jälkikasvulleen. Olin 7-vuotias kun Suomesta muutimme, joten tuo kamala itsensä ruoskimisen ja vihaamisen kulttuuri tuntuu todelta oudolta ja omituiselta.
      Oletteko onnellisia kun saatte oikein nujertaa itsenne? Onko se jotain nautinnollista masokismia?
      Luulenpa melkein että aloitus on provo. Ei kai kukaan kuitenkaan oikeasti noin täynnä itsevihaa voi olla? Vaikka suomalainen onkin?

    • Anonyymi

      Kirjoitanpa sanasen minäkin. Olen iloinen, huumorintajuinen , ystävällinen, liian tunteellinen, sanavalmis nainen! Yksin. Syy lienee selvä, rumuus. Ohuet maantienväriset hiukset,(joita kyllä värjään joskus), pyöreä naama, kun nauran niin kuulema silmät kuin sialla, posket ja leuka hyllyy, suu virneessä korvasta korvaan(hyytyy nauru tämän kommentin jälk), sairaaloisen lihavakin vielä olen! Ostaisin kauniita vaatteita ja hoitaisin isohuokoista ihoani, mutta eipä siivoojan palkalla kovin paljon kosmetologin palveluja käytetä. Vaatteet kirpparilta tai alesta.! Yksi haave minulla on, jos vielä kerran saisin tanssia valssia tanssilavalla!

      • Anonyymi

        Aivan mahtavia juttuja täällä. Kun ihmisen haaveet on tuollaisia, tietää että siellä kirjoittaa hyvä ihminen. Kaikkea hyvää sinulle :)


    • Anonyymi

      Voi meitä rumiluksia! Halipula on ja huulet kaipaa suutelua. Voi, kun olisikin se rakas ja turvallinen vieressä. Kyllä hyvänä pitäisin. Ehkä sitä näyttäisi kauniilta, kun silmät loistaa ja sydän onnesta pamppailee! Siunattua, rakastavaa joulua kaikille

      • Anonyymi

        Kiitos, samoin.


    • Anonyymi

      Kerrankin pääsee miehet iskemään takaisin ns vyön alle naisia.
      Niin. Paheksuva katse johtuu siitä, kun mies on sattumalta innostunut katsomaan vaistomaisesti esim takapuoltasi ja toteaa sitten tietoisesti ompas laardia ja rumuutta muuallakin.. yök.. Ei sillä mitään pahaa tarkoiteta. Samaa sattuu, jos pitkätukkainen mies on tiukoissa housuissa ja tsekkaa sitä ja tajuaa yök.. hyi...

      Mutta naisille on ottajia kaikenlaisille. Olkaa huoleti. Katkeruus vain pilaa elämän.

      • Anonyymi

        Naisille on ottajia kaikenlaisille…
        Oletatko että kun nainen on ruma, hänelle kelpaa sitten minkälainen mies tahansa? Tämähän ei päde kaikkiin naisiin. Joillekkin kelpaa, toisille taas ei.


      • Anonyymi

        Ei tarkoiteta pahaa, jos reaktio toisesta ihmisestä on, että yök?

        Kyllä tällaisessa ihmisessä on todella paljon pahaa ajatellessaan noin toisesta ihmisestä. Kaikki eivät viehäty kaikista ja se on ihan ok, mutta millainen ihminen katsoo tosia inhoten? Saa olla todella ruma sisäinen maailma tuollaisella ihmisellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe