Onko kukaan vielä tippunut

Anonyymi

maan reunalta? Ja keitä siellä litteän maan reunalla asuu, eikö niitä pitäs varoittaa että pistävät kunnon aidan siihen maan reunalle. Haluaisin kysyä, että mitä maita on siellä litteän maan toisella , eli alapuolella ja keitä siellä asuu?
Näkyy olevan aika yleinen käsitys täällä tuo pannukakku.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä asuu littupäitä, nykyään kun on netit ja 5g yhteydet ne pääsee tänne pallopäiden puolelle ( siis virtuaalisesti) saarnaamaan ja hämmentämään. Aika sitkeitä veikkoja nuo littupäät, mahtaa olla vi**umaista räplätä kännyköitä pää alaspäin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on kai buddhalaiseen uskontoon liittyvä kartta. Twi niin olen käsittänyt. Litteä maa kun on buddhalaisuutta. Sieltä Eric Dubaykin on inspiraationsa hakenut.


      • Anonyymi

        Tuokaan kartta ei selitä miksi tänään Aurinko nousi itää etelämpää Australiassa, ja laskee länttä etelämmäksi; kulkien 15 astetta tunnissa sivusuuntaan koko päivän, yli 12 tuntia.

        Laput pois silmilta ja kohtaa todellisuus.


    • Anonyymi

      oho siel toinen arskakin ja kuu

      • Anonyymi

        Hjallikselle on ehdotettu että purjehtisi Etelämantereen ympäri. Saisi siten nimensä ikuisesti historian kirjoihin niinkuin Kolumbus.

        Ei ole äijä lähtenyt. Pelkää kai putoavansa Maan reunan yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hjallikselle on ehdotettu että purjehtisi Etelämantereen ympäri. Saisi siten nimensä ikuisesti historian kirjoihin niinkuin Kolumbus.

        Ei ole äijä lähtenyt. Pelkää kai putoavansa Maan reunan yli.

        Voi hyvät lapset, Etelämantereen ympäri on purjehdittu kymmeniä kertoja, jokainen purjehtija on saanut nimensä ikuisesti historian kirjoihin!
        Kun täällä nillittävät idiootit eivät ole kuulleetkaan moisesta, oiskohan niin, että noitten tiedoissa ja älyssä on paljonkin puutteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät lapset, Etelämantereen ympäri on purjehdittu kymmeniä kertoja, jokainen purjehtija on saanut nimensä ikuisesti historian kirjoihin!
        Kun täällä nillittävät idiootit eivät ole kuulleetkaan moisesta, oiskohan niin, että noitten tiedoissa ja älyssä on paljonkin puutteita?

        Älä sinä valehtele.

        Etelämantereen ympäri on purjehdittu menneisyydessä 2 x.
        Aikaa paloi parisen vuotta ja matkoiksi mitattiin rapiat 110 000 km...
        Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä valehtele.

        Etelämantereen ympäri on purjehdittu menneisyydessä 2 x.
        Aikaa paloi parisen vuotta ja matkoiksi mitattiin rapiat 110 000 km...
        Mielenkiintoista.

        Nyt varsin valehtelit ihan ite!
        Mikään väitteistäsi ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Maan reunalta ei voi puota, koska sinne ei pääse. Työntövoima huolehtii. Ja olot antarktiksella, eli jäävalleilla on niin ankarat, ettei edes pääse niinkään lähelle, että työntövoimat alkaa vaikuttaa. Reunalle ei yksinkertaisesti pääse!

    • Anonyymi

      Jos maan reuna olisi/on olemassa, niin tietenkään sinne pudonneet eivät voisi tulla kertomaan. Jos siinä reunalla kävisi sen verran iso avaruusvetovoima, niin pitkältä matkaa jo sieppaisi avaruuteen sieltä. Ei pystyisi/pysty siten edes kuvaamaan.

      • Anonyymi

        Avaruutta ei ole olemassa. On vain litteä maailmamme sekä taivaankannessa loistavat fosforiset kiintotähdet sekä kiertotähdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruutta ei ole olemassa. On vain litteä maailmamme sekä taivaankannessa loistavat fosforiset kiintotähdet sekä kiertotähdet.

        Ei ne tähdet ole mitää fosforia tauno ! Ne on samalla lain valoa tuottavia kappaleita mitä aurinko ja kuukin.


      • Anonyymi

        Eikös siellä pitänyt olla kupu ja sen seinämät vastassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä pitänyt olla kupu ja sen seinämät vastassa?

        Jos on/olisi kupumalli ja seinämät reinoilla, ei pystyisi putoamaan millään. Seinä tulisi eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on/olisi kupumalli ja seinämät reinoilla, ei pystyisi putoamaan millään. Seinä tulisi eteen.

        Eikö edes poraamalla ja moukaroimalla ison reiän?


    • Olen kuullut että reunalla on tappajapingviinejä vartioimassa sitä. Kuulin minun serkun siskon enolta että tästä oli kans tulossa kauhuelokuva nimeltä Killer penguins at the edge of flat earth, tai jotain vastaavaa.

      • Anonyymi

        Pingviinejä ei ole olemassa, kyseessä on geenimanipuloidut pulut.


      • Anonyymi

        Pingviinit ovat keksittyjä eläimiä. Tietokoneanimaatioita, nukkeja, kääpiöitä naamiaisasussa jne. Pelkkä HOAX.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pingviinit ovat keksittyjä eläimiä. Tietokoneanimaatioita, nukkeja, kääpiöitä naamiaisasussa jne. Pelkkä HOAX.

        Minä näin pinkkuja Kanarian saarilla olevassa eläintarhassa.
        Olivat vanginneet niitä Etelämantereelta jota olivat olleet vartioimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin pinkkuja Kanarian saarilla olevassa eläintarhassa.
        Olivat vanginneet niitä Etelämantereelta jota olivat olleet vartioimassa.

        Mä oon nähnyt Pinguja ihan luonnossa.

        Ne on todellisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe