Tervehdys kaikille pyöräilijöille! Mukavaa alkanutta kevättä ja kohtapuoliin tulevia kilometrejä! :) Itse arvostan pyöräilyä ja jopa voisin sanoa rakastavani pyöräilyä. Olen "pyöräillyt" vuosia, mutta en sillain, kuten pyöräilijät. Pyöriä on ollut jos jonkinmoisia, nyt olenkin kiinnostunut ns. maantiepyöräilystä. Olenkin siis tavallaan vasta-alkaja maantiepyöräilyssä. Ei voi sanoin kuvata, mikä tunne siitä tulee, kun pääsee pyörän selkään ja tekeen kilometrejä. Jokainen tuntee sen omalla kohdallaan, mitä tuo asia on ja mitä se kullekkin merkitsee. Itselläni on tällähetkellä maastopyörä, joka nyt pitäis huoltaa/tehdä hieman parannuksia, mutta toisaalta taas kun olen nyt kiinnostunut maantiepyöräilystä, niin täytys saada jostain hommattua vasta-alkajalle pyörä. Mun kohdallani käytetty ehkä on parempi vaihtoehto, kuin uusi, aika on rajallista ja ns.reitit tuntemattomia. Mutta tutuiksi tulee tiet kyllä, kun vaan pääsee alkuun. :) Mukavia hetkiä pyöräilyn pariin kaikille! :)
Pyöräilyä ja "pyöräilyä"...
10
71
Vastaukset
- Anonyymi
Jep 40km/h kivaa ja helppoa.
- Anonyymi
Alamäkeen ja myötätuuleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alamäkeen ja myötätuuleen
100km menee helposti neljääkymppiä yksin poljettuna maantiellä.
Anonyymi kirjoitti:
100km menee helposti neljääkymppiä yksin poljettuna maantiellä.
Vuoden 2020 maantiepyöräilyn yleisen sarjan suomenmestaruus voitettiin 39,4km/h keskinopeudella...
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Vuoden 2020 maantiepyöräilyn yleisen sarjan suomenmestaruus voitettiin 39,4km/h keskinopeudella...
Vähän myöhässä tulee tämä, mutta Onnea voitosta! 👍🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittaa oikein worldschamppionsipsejä. Kuuluu olevan vauhti kohdillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyseisen viimevuoden SM maantiekisan voittaja oli puoli-ammattilaisena euroopassa ajava vasta reilu parikymppinen Antti-Jussi Juntunen ja hän tuskin tätä suomi24:n pyöräilypalstaa lukee.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Niin, kyseisen viimevuoden SM maantiekisan voittaja oli puoli-ammattilaisena euroopassa ajava vasta reilu parikymppinen Antti-Jussi Juntunen ja hän tuskin tätä suomi24:n pyöräilypalstaa lukee.
Aaaa, ok. Hokasin väärin, sori....
- Anonyymi
Ihan perustekemistä. Aikanaan 2km uinnin jälkeen poljettiin yksin 90km lenkki 42km/h keskarilla. Tämän perään juostiin vielä puolimaraton alle 1h 17min. Joten kyllä toi 100km lenkki menee vielä tänäkin päivänä yksin poljettuna alle 2h 30min helpohkosti.
- Anonyymi
Minä rykäsin ripulit puuceehen aikoinaan parissa sekunnissa ja juoksin sen jälkeen huussin ympäri neljässä sekunnissa. Eiköhän tuo nykyäänkin menisi kokonaisuudessaan alle kymmenen sekunnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807