lukee, jonka saa avata vasta 10 vuoden kuluttua.
Siellä lukee suurin piirtein näin.
Kun nyt katsotte Suomea ja muuta Eurooppaa niin oletteko te kantasuomalaiset ja kanta Eurooppalaiset sitä mieltä, että kaikki on hyvin? Teollisuus on romahtanut. Koulut tuottavat juuri ja juuri kirjoittamaan ja lukemaan oppinutta materiaalia. Miltä tuntuu elää ja asua vankina omassa maassaan jossa minareetit kaikuvat rukouskutsuja ja kävely kaupungilla ilta-aikaan ei kuulu keinovalikoimiin? Olisiko kannattanut antaa järjen äänen johtaa politiikkaa idealismin sijaan?
Kutakuinkin näin siellä lukee.
Osaan jo aavistaa mitä Jussi Halla-ahon kirjeessä
7
1196
Vastaukset
- Anonyymi
On ikävää olla oikeassa kun muut paskoo maata.
- Anonyymi
Jotakuinkin näin.
- Anonyymi
Toivottavasti ohisalo ja haavisto ovat vielä hengissä.
- Anonyymi
No sittenhän sitä ei tarvi avata kun sisältö jo tiedetään. Voi olla että siellä lukeekin: hais...aa p..a koko valtiovalta. terveisin irwin g.
Kognitiivisesti PS-puolue jakautuu kahtia. Älykkäänä ihmisenä Halla-aho ei viihdy idioottien kanssa. Ja kun niitä idiootteja on paljon, Halla-aho lähtee.
Toivottavasti idioottipuolueelle löytyy idioottijohtaja, niin Perussuomalaisia äänestävät idiootit voivat jatkaa hurraamista.- Anonyymi
Siellä lukee näin että
Lälä lälä lää, minäpäs olenkin vihreä suvakki. - Anonyymi
Hyvä arvaus. Jotain tuollaista ajattelen itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684