Seksi on pääasia

Anonyymi

Elämässä ja sitten tulee vasta muut asiat.

60

565

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Diih 🤮

    • Eiköhän kuiteskin elämässä se pääasia ole kummiskin se elämä itse. Kaikkinensa.

    • Anonyymi

      Niin, aloittaja ei ole vielä ymmärtänyt, että elämässä seksi on vain yksi monen monesta muustakin olennaisesta asiasta.

      • Ehkä aloittajalla on taipumusta pakkomielteisiin. Pakkomielle seksistä, eli siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehkä aloittajalla on taipumusta pakkomielteisiin. Pakkomielle seksistä, eli siitä puhe mistä puute.

        Niin tai sit vaan tullut siihen tulokseen, et itelle se just on sitä parasta ja tärkeintä elämässä?

        Jotain vastaan???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sit vaan tullut siihen tulokseen, et itelle se just on sitä parasta ja tärkeintä elämässä?

        Jotain vastaan???

        Jos niin on, niin sitten on. Tuntuu vaan minusta kovin pinnalliselta ja tyhjältä tuommoinen elämänanti..

        Hieman typerältähän se kuulostaa. Seksi tärkeintä elämässä. Minä asetan hengittämisenkin tärkeämmäksi.

        Jos hengitän olen elossa. Jos olen elossa, voin nauttia elämisestä.. muun muassa siitä seksistäkin. Ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos niin on, niin sitten on. Tuntuu vaan minusta kovin pinnalliselta ja tyhjältä tuommoinen elämänanti..

        Hieman typerältähän se kuulostaa. Seksi tärkeintä elämässä. Minä asetan hengittämisenkin tärkeämmäksi.

        Jos hengitän olen elossa. Jos olen elossa, voin nauttia elämisestä.. muun muassa siitä seksistäkin. Ja niin edelleen.

        Kyllä minä voisin olla hengittämättä, kunhan olisi seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä voisin olla hengittämättä, kunhan olisi seksiä.

        Minulla on jotenkin sellainen tunne, että se saattaisi olla hankala yhtälö toteuttaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos niin on, niin sitten on. Tuntuu vaan minusta kovin pinnalliselta ja tyhjältä tuommoinen elämänanti..

        Hieman typerältähän se kuulostaa. Seksi tärkeintä elämässä. Minä asetan hengittämisenkin tärkeämmäksi.

        Jos hengitän olen elossa. Jos olen elossa, voin nauttia elämisestä.. muun muassa siitä seksistäkin. Ja niin edelleen.

        Elikkä sulle sit oma hengittäminen on tärkeämpää kun vaikka omat lapset?

        Tuolla logiikallahan voisi niin käsittää. Tuskin avauksessa tarkoitettiin sitä, mikä on välttämätöntä?

        Mulle seksi on tärkeämpää, kun lapset, en halua niitä, mut seksiä haluan.

        Ikävää, jos koet seksuaalisuuden pinnalliseksi, kun siitähän nyt kaikkien meidänkin elämä on lähtenyt, ihan turhaa touhua, kyllähän nyt pyhällä hengelläkin on tultu raskaaksi, mitäpä nyt tuosta evoluutiosta ja elämän symnystä, ihan joutavaa potaskaa😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä sulle sit oma hengittäminen on tärkeämpää kun vaikka omat lapset?

        Tuolla logiikallahan voisi niin käsittää. Tuskin avauksessa tarkoitettiin sitä, mikä on välttämätöntä?

        Mulle seksi on tärkeämpää, kun lapset, en halua niitä, mut seksiä haluan.

        Ikävää, jos koet seksuaalisuuden pinnalliseksi, kun siitähän nyt kaikkien meidänkin elämä on lähtenyt, ihan turhaa touhua, kyllähän nyt pyhällä hengelläkin on tultu raskaaksi, mitäpä nyt tuosta evoluutiosta ja elämän symnystä, ihan joutavaa potaskaa😂

        Minä mitään pyhästä hengestä ole löpissyt. Et selvästikään tiedä minusta mitään.. olen hyvinkin avoimesti seksuaalinen ihminen, mutta seksi ei ole tärkein ja pääasia. On paljon itselleni tärkeämpiä asioita. Se seikka että olen elossa lieneen minulle se tärkein.
        Elossa nauttimaan asioista.. muun muassa siitä seksistä. En tosin ole fiksaatioitunut pelkästä seksistä. Elämässä on niin paljon hyviä asioita. Mutta tietysti jokainen tyylillään.


    • Anonyymi

      No kuitenki terveys ja sit seksi.

      • Anonyymi

        Ikuinen vaipuminen olis hyvä juttu! Loppuis kaikki paska ,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuinen vaipuminen olis hyvä juttu! Loppuis kaikki paska ,,,,

        Siis ikiuneen


    • Anonyymi

      Seksi on pymppyasia
      sitten tulee vastaan muut asiat..

    • Anonyymi

      Olen ihan eri mieltä. Hyvin pärjää vaikka vuosian ilman. Se on eri asia sitten, jos käy niin että rakastuu johonkin ihmiseen kunnolla. Aika näyttää miten käy. Ikäeroa saa olla vain muutama vuosi.

      • Anonyymi

        Elämä edessä

        Tukka takana

        Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Kuinka ison ajan seksi vie päivästä, viikosta, kuukaudesta..
      Kyllä se loppujen lopuksi on murto-osa ihmisen elämän ajasta.

    • Seksi on hyvin pieni osa elämää. Ainahan se on mielessä. Ja sitä saa jos saa. Mutta muut asiat merkkaavat kuitenkin niin paljon enemmän.

    • Anonyymi

      Sitäkö sinä sitten mietit kuolinvuoteella?

    • Runkkaaminen on parasta. Siinä saa naisetkin mennä sivummalle.

    • Anonyymi

      Minä olen päinvastaista mieltä. En ole kaivannut sitä moneen vuoteen ja tuskin tulen kaipaamaankaan. En usko että enää rakastun keneenkään sillä tavalla, että kokisin tarvitsevani seksiä. En koe tarvitsevani minkäänlaista läheisyyttä kenenkään kanssa. Tärkein asia on se, että pärjää omillaan. Jos joskus kaveri löytyisi niin se olisi elämääni sopiva asia. Sairaudet eivät parane ja nekin vaikuttavat loppuelämän ajan jollain tavalla, mutta eivät ainakaan nyt ole kovin vakavia.

    • Anonyymi

      Varmaa täytyy runkata loppuelämä jos ei naista saa. Tämä elämä on rankkaa jos ei saa naista.

    • Anonyymi

      Mikä siinä seksissä vetää? Läheisyys,mitä sait lapsena äidin vatsassa,iholla ja tissillä. Hyvän olon tunne että maailma on kaunis ja hyvä elää sille. Pieni pala taivasta. Ymmärrän.mutta jos tuosta hetken välähdyksestä tekee elämän tarkoituksen ,niin aika paljosta muusta jää paitsi. Kun oikeasti olet elämässä onnellinen ja seesteinen,et mitään hetken välähdyksiä elämääsi kaipaa,sillä elämäsi on yhtä välähdystä kokoajan. Ihmiset jotka uskoo onnen löytyvän seksistä,tai arvonsa siitä että seksiä saa,on nuoria vastasyntyneitä sieluja,oppimisen ensiaskelilla. Se heille suotakoon😄🧡

    • Anonyymi

      Aika heikosti menee elämässa, jos seksi on tärkein juttu. Jokainen taaplaa tyylillään.

    • Aina kun täällä puhutaan seksistä, naiset asettavat seksuaaliselle kanssakäymiselle hurjia ehtoa, kumppanin pitää olla soulmate ja ilmassa pitää olla suurta rakkauden tunnetta.

      Oikeassa elämässä moni nainen lähtee ravintolasta jatkoille yhden illan miehen kanssa.

      • No muistetaampa kuitenkin se naisen perinteinen asema.. jos nainen haluaa seksiä, hän on lutka ja jos ei halua, hän on pihtari.

        Kovin moni nainen ei halua olla lutka, vaikka sellainen oikeasti olisikin. Ainakaan sitä ei voi itselleen myöntää että olisi lutka. Siksi lähdetään jatkoille, kun tekee mieli seksiä ja lutkastelun voipi laittaa sitten kännin piikkiin. Vähän niinkuin että sitä ei lasketa..

        Ja syy tähänkin tilanteeseen löytyy miehistä.. naisen malli on olla neitseellinen huora joka on samalla kodin hengetär..

        Öhöm..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No muistetaampa kuitenkin se naisen perinteinen asema.. jos nainen haluaa seksiä, hän on lutka ja jos ei halua, hän on pihtari.

        Kovin moni nainen ei halua olla lutka, vaikka sellainen oikeasti olisikin. Ainakaan sitä ei voi itselleen myöntää että olisi lutka. Siksi lähdetään jatkoille, kun tekee mieli seksiä ja lutkastelun voipi laittaa sitten kännin piikkiin. Vähän niinkuin että sitä ei lasketa..

        Ja syy tähänkin tilanteeseen löytyy miehistä.. naisen malli on olla neitseellinen huora joka on samalla kodin hengetär..

        Öhöm..

        Sulla on vähän jäykät ja yksioikoiset käsitykset naisen identiteetistä.

        Höhö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on vähän jäykät ja yksioikoiset käsitykset naisen identiteetistä.

        Höhö.

        Hö höö..
        Minähän olen sovinistisuuteen taipuvainen.. sen myönnän rehellisesti.

        Eihän toi mun mielipide ihan noin yksioikoinen tietystikään ole. Mutta kun ei aina jaksa juurin kaivautua joka asiaan.

        Pointti oli se, että miehet ovat perinteisesti antaneet naiselle sen kolme roolia.. varsinkin kristinuskoiset.. neisyt, huora ja äiti.
        Tämä vielä piintynyt asenteisiin, varsinkin äitiemme sukupolviin. Ja äidit opettavat tyttäriään ja se näkyy naisten häpeäntunteena omasta seksuaalisuudestaan. Eritoten nuorten naisten. Jotka vielä hakevat seksuaalista identiteettiään.

        Se ei muuta sitä tosiseikkaa, että nainen on yhtä seksuaalinen olento kuin mieskin, tokkiinsa yksilöllisiä eroja löytyy kovasti. Molemmista sukupuolista.

        Eli ei ollut kyse ihan niin ykskantaisesta asiasta kummiskaan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No muistetaampa kuitenkin se naisen perinteinen asema.. jos nainen haluaa seksiä, hän on lutka ja jos ei halua, hän on pihtari.

        Kovin moni nainen ei halua olla lutka, vaikka sellainen oikeasti olisikin. Ainakaan sitä ei voi itselleen myöntää että olisi lutka. Siksi lähdetään jatkoille, kun tekee mieli seksiä ja lutkastelun voipi laittaa sitten kännin piikkiin. Vähän niinkuin että sitä ei lasketa..

        Ja syy tähänkin tilanteeseen löytyy miehistä.. naisen malli on olla neitseellinen huora joka on samalla kodin hengetär..

        Öhöm..

        "Naisen malli on olla neitseellinen huora joka on samalla kodin hengetär."

        Tuo on kovin vanhoillinen näkemys, jota en allekirjoittaisi.
        Mutta pohdintasi lutkailusta olivat erittäin elämänmakuisia :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        "Naisen malli on olla neitseellinen huora joka on samalla kodin hengetär."

        Tuo on kovin vanhoillinen näkemys, jota en allekirjoittaisi.
        Mutta pohdintasi lutkailusta olivat erittäin elämänmakuisia :)

        No itse näen että se vanhoillinen juopa vaikuttaa vieläkin. Valitettavasti.

        Jos nuorena saa lutkan maineen, tytöt hylkäävät eivätkä kaveeraa enää. Sen on äidit tyttärilleen opettaneet. Ja pojille opetetaan että lutka ei kelpaa miniäksi. Pitää olla kunnon tyttö.

        Ei tytär voi esimerkiksi seksistä mennä kysymään äidiltä ja isältä, ettikö vastaus olisi että " kunhan löydät sen oikean" tai " ei sen kanssa pitäisi kiirehtiä" .

        Jos tytär jää kiinni itsensä hoitelemisesta, se leimataan heti likaiseksi. Joten seksille lyödään heti mielikuva, että se on likaista ja sitä saa harrastaa vain sen oikean kanssa. Ja että sen harrastaminen tulee sitten aikanaan..

        Se vanhoillinen tuuba jyllää edelleen.. toki ajat muuttuvat uusien sukupolvien myötä. Ja ennenkaikkea siksi, ettei lapsilta enää vaadita kuuliaisuutta vanhempiaan kohtaan. Ja tiedon saatavuus luonnollisesti myös.

        En tarkoita että olisin yksimielinen tuosta naisen mallista edes itseni kanssa, mutta se on se pohjavire siellä taustalla. Se vanhoillisuus.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No itse näen että se vanhoillinen juopa vaikuttaa vieläkin. Valitettavasti.

        Jos nuorena saa lutkan maineen, tytöt hylkäävät eivätkä kaveeraa enää. Sen on äidit tyttärilleen opettaneet. Ja pojille opetetaan että lutka ei kelpaa miniäksi. Pitää olla kunnon tyttö.

        Ei tytär voi esimerkiksi seksistä mennä kysymään äidiltä ja isältä, ettikö vastaus olisi että " kunhan löydät sen oikean" tai " ei sen kanssa pitäisi kiirehtiä" .

        Jos tytär jää kiinni itsensä hoitelemisesta, se leimataan heti likaiseksi. Joten seksille lyödään heti mielikuva, että se on likaista ja sitä saa harrastaa vain sen oikean kanssa. Ja että sen harrastaminen tulee sitten aikanaan..

        Se vanhoillinen tuuba jyllää edelleen.. toki ajat muuttuvat uusien sukupolvien myötä. Ja ennenkaikkea siksi, ettei lapsilta enää vaadita kuuliaisuutta vanhempiaan kohtaan. Ja tiedon saatavuus luonnollisesti myös.

        En tarkoita että olisin yksimielinen tuosta naisen mallista edes itseni kanssa, mutta se on se pohjavire siellä taustalla. Se vanhoillisuus.

        Toksista feminiinisyyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toksista feminiinisyyttä

        Hyvin sanottu. Myrkyllistä naiseutta.. joka ruokkii itse itseään loputtomana ja keskeytymättömänä purona ikäpolvelta toiselle.


      • Anonyymi

        Oikeassa elämässä moni nainen ei koskaan lähde jatkoille yhden illan miehen kanssa.

        - Sheena


      • Tänne on eksyneet ne soulmate tytöt. :)


      • Anonyymi

        Aika moni nainen ei lähde jatkoille etenkään tuntemattoman miehen kanssa. Jos lähtee tutun kanssa ei välttämättä harrasteta seksiä. Vaikka kylläkään kaikki eivät harrasta tuntemattomankaan kanssa jatkoilla. Oikeassa elämässä kaikkia variaatioita on.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö höö..
        Minähän olen sovinistisuuteen taipuvainen.. sen myönnän rehellisesti.

        Eihän toi mun mielipide ihan noin yksioikoinen tietystikään ole. Mutta kun ei aina jaksa juurin kaivautua joka asiaan.

        Pointti oli se, että miehet ovat perinteisesti antaneet naiselle sen kolme roolia.. varsinkin kristinuskoiset.. neisyt, huora ja äiti.
        Tämä vielä piintynyt asenteisiin, varsinkin äitiemme sukupolviin. Ja äidit opettavat tyttäriään ja se näkyy naisten häpeäntunteena omasta seksuaalisuudestaan. Eritoten nuorten naisten. Jotka vielä hakevat seksuaalista identiteettiään.

        Se ei muuta sitä tosiseikkaa, että nainen on yhtä seksuaalinen olento kuin mieskin, tokkiinsa yksilöllisiä eroja löytyy kovasti. Molemmista sukupuolista.

        Eli ei ollut kyse ihan niin ykskantaisesta asiasta kummiskaan..

        Hiukka eri mieltä. Äidit opettavat tyttäriään nauttimaan seksuaalisuudesta, mutta varoittavat hyväksikäytetyksi tulemasta ja uskomasta miesten valheisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiukka eri mieltä. Äidit opettavat tyttäriään nauttimaan seksuaalisuudesta, mutta varoittavat hyväksikäytetyksi tulemasta ja uskomasta miesten valheisiin.

        Jos näin on, niin sehan on jo huomattava parannus tähän puritaaniseen yhteiskuntaan.


    • Mä oon ollu aina ilman seksiä, jos käsitöitä ei lasketa, niin näin pitkälle oon päässy eikä mitään ongelmaa. Että ei se oo välttämätöntä, paitsi sitten kun kuolee, niin ei oo lapsia, mitkä jatkaa. Mutta voinhan mä syntyy silti uudelleen, eikä se liity mitenkä siihen oonko mä ite harrastanu seksiä. Että alotukseen, jonkun muun harrastama seksi on tärkeintä elämässä, koska muuten en ois olemassa, mutta mun ite harrastama on ihan sama.

      • Noo eipä se seksi niin ihmeellistä oo joo, etteikö ilman pärjäis. Ei oikeesti ole kun hetken ähellys ja kohta on jo muut jutut mielessä.


      • Anonyymi

        Hieno oivallus🧡


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Noo eipä se seksi niin ihmeellistä oo joo, etteikö ilman pärjäis. Ei oikeesti ole kun hetken ähellys ja kohta on jo muut jutut mielessä.

        Eräs mies sanoi, että seksi on kuin "kusella kävisi". Kai se kuitenkin ymmärsi seksin perusteet.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Eräs mies sanoi, että seksi on kuin "kusella kävisi". Kai se kuitenkin ymmärsi seksin perusteet.

        Heh, ehkä? :)


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Eräs mies sanoi, että seksi on kuin "kusella kävisi". Kai se kuitenkin ymmärsi seksin perusteet.

        Vain huono sekstailijamies sanoo noin.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain huono sekstailijamies sanoo noin.

        - Sheena

        Sanotaanko että tunteellisesti köyhä ihminen sanoisi noin, ei pysty nauttimaan keskusteluista, ihosta, läheisyyden tuottamasta lämmöstä. Vuorovaikutteisuus voi mennä jopa ihon sisälle, ollaan kuin yhtä lähekkäin. Nuorempana koin monta ikimuistettavaa yötä naisten kanssa, miksi nuorena? Aistit ovat teräviä ja moni asia uutta. Näin vanhempana pitäisi vissiin ryömiä sen Sahara aavikon läpi keitaalle kunnes saisi samat tunteet:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko että tunteellisesti köyhä ihminen sanoisi noin, ei pysty nauttimaan keskusteluista, ihosta, läheisyyden tuottamasta lämmöstä. Vuorovaikutteisuus voi mennä jopa ihon sisälle, ollaan kuin yhtä lähekkäin. Nuorempana koin monta ikimuistettavaa yötä naisten kanssa, miksi nuorena? Aistit ovat teräviä ja moni asia uutta. Näin vanhempana pitäisi vissiin ryömiä sen Sahara aavikon läpi keitaalle kunnes saisi samat tunteet:)

        Ei tuohon sanontaan pelkkä tunteellinen köyhyys riitä. Se on puhdasta välinpitämättömyyttä, täydellistä minä itseä, ei ajatella seksikumppania yhtään.


    • Anonyymi

      Fiksummille ei pääasia. Paljon muita asioita, mitkä menee seksin edelle.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.

        Minulle parisuhde/rakkaus/kumppani elämän tärkein asia ja seksi on sen suhteen liima, yhteinen harrastus ja rakkauden teko. Eli aika korkealle menee.

        Toki siis kumppani on ae tärkein, mutta hänen seksuaalisuus on myös osa häntä itseään ja siten jo top 5:ssä mikä hänestä tekee oman itsensä.

        Tähän lisätään oma seksuaalisuuteni.

        Ja sitten yhteinen seksuaalisuus.

        Nämä tärkeimmät henkilökohtaisessa elämässä.

        Sitten on syntymääni johtanut seksuaalisuus jaoteltuna samoin. Vanhempieni ja muiden läheisteni seksuaalisuus läpi elämäni.

        Sosialiteettini asenne seksuaalisuuteen.

        Seksi viihteessä ja taiteessa luovana voimana.

        Jne.

        Joka väittää, että seksi ei ole olennaista ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä ja koko elämää ei vaan ymmärrä todellisuuden luonnetta.

        Voi sanoa, että hengissä selviytyminen on seksiä tärkeämpää, mutta tosiasiassa kukaan meistä ei olisi hengissä ilman seksiä😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Minulle parisuhde/rakkaus/kumppani elämän tärkein asia ja seksi on sen suhteen liima, yhteinen harrastus ja rakkauden teko. Eli aika korkealle menee.

        Toki siis kumppani on ae tärkein, mutta hänen seksuaalisuus on myös osa häntä itseään ja siten jo top 5:ssä mikä hänestä tekee oman itsensä.

        Tähän lisätään oma seksuaalisuuteni.

        Ja sitten yhteinen seksuaalisuus.

        Nämä tärkeimmät henkilökohtaisessa elämässä.

        Sitten on syntymääni johtanut seksuaalisuus jaoteltuna samoin. Vanhempieni ja muiden läheisteni seksuaalisuus läpi elämäni.

        Sosialiteettini asenne seksuaalisuuteen.

        Seksi viihteessä ja taiteessa luovana voimana.

        Jne.

        Joka väittää, että seksi ei ole olennaista ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä ja koko elämää ei vaan ymmärrä todellisuuden luonnetta.

        Voi sanoa, että hengissä selviytyminen on seksiä tärkeämpää, mutta tosiasiassa kukaan meistä ei olisi hengissä ilman seksiä😂😂😂

        Meitä on moneksi, ajatukset itsellä toisaalla, ei seksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Minulle parisuhde/rakkaus/kumppani elämän tärkein asia ja seksi on sen suhteen liima, yhteinen harrastus ja rakkauden teko. Eli aika korkealle menee.

        Toki siis kumppani on ae tärkein, mutta hänen seksuaalisuus on myös osa häntä itseään ja siten jo top 5:ssä mikä hänestä tekee oman itsensä.

        Tähän lisätään oma seksuaalisuuteni.

        Ja sitten yhteinen seksuaalisuus.

        Nämä tärkeimmät henkilökohtaisessa elämässä.

        Sitten on syntymääni johtanut seksuaalisuus jaoteltuna samoin. Vanhempieni ja muiden läheisteni seksuaalisuus läpi elämäni.

        Sosialiteettini asenne seksuaalisuuteen.

        Seksi viihteessä ja taiteessa luovana voimana.

        Jne.

        Joka väittää, että seksi ei ole olennaista ja erittäin tärkeä osa ihmisyyttä ja koko elämää ei vaan ymmärrä todellisuuden luonnetta.

        Voi sanoa, että hengissä selviytyminen on seksiä tärkeämpää, mutta tosiasiassa kukaan meistä ei olisi hengissä ilman seksiä😂😂😂

        Kyllä hengissä voi olla ilman seksiä, mutta ilman seksiä ei voi olla olemassa, eli ei olisi syntynytkään.


    • Anonyymi

      Viinan juonti tärkeää sillä jos ei juo viinaa baareissa niin ei löydä kumppania joten eis itten seksiäkään saa. Niin se vaan on että pitää laittaa asiat elämässä tärkeysjärjestykseen ja ekana on viinan juonti baareissa koska muuten ei tutustu naisiin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Näin on. Baareista löytyy helposti samanhenkisiä ihmisiä ja yhteisiä harrastuksia.

        T: Pubi🌹 💋


    • Anonyymi

      Jaa, no ei kyllä ole!

    • Anonyymi

      Elämässä on tärkeintä terveys. Sitten saada naista ja läheisyyttä.

      • Läheisyyskin on seksiä tärkeämpää, sitä kun voi olla ilman seksiäkin. Ihan kuten ihoakin voi olla ilman seksiä.

        Ihan kaikkea rakkaudellista voi tehdä ilman sukuelinten hiplaamista.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Läheisyyskin on seksiä tärkeämpää, sitä kun voi olla ilman seksiäkin. Ihan kuten ihoakin voi olla ilman seksiä.

        Ihan kaikkea rakkaudellista voi tehdä ilman sukuelinten hiplaamista.

        Mä miellän seksiksi kaiken sellaisen mikä menee sukuelimille puolin tai toisin, perseseksikin. Mutta se ei kuulu mun harrasteisiin, joten pois se persereikä laskuista tyystin.

        Muu on ihostelua, hellyyttä, läheisyyttä ilman seksiä(kin).


    • Anonyymi

      Seksi on alapääasia.

    • Anonyymi

      Toisille tuntuu pääasia olevan toisten manipulointi omaan tahtoonsa? Se tästäkin tulee ensimmäisenä mieleen? Manipulointi ja provosointi on toisille pakkomielle? Tärkeintä on aina maksimoida kaikessa oma etu, hyöty mielessä. Ehkä tässäkin on se motivoiva tekijä, miksi kannatti tämäkin aloitus tänne raapustaa?

    • Anonyymi

      Pääasia on että pääsee panemaan. Muuten masentuu jos ei pääse panemaan.

    • Anonyymi

      Seksi tekee iloiseksi. Ei kannata seurustella pihtarin kanssa.

    • Anonyymi

      Älkääs nyt, kun kaikissa tiedotusvälineissäkin mainostetaan seksiä ja erilaisia seksikumppaneita... jokaiselle jotakin.
      Ja tylsämielinen hetero kansalainen on täysin depiili yksilö!

      Mä muuten sain tänään tällaisen musiikki pläjäytyksen sähköpostiini, osoitteen jonka menin uteliaisuuttani avaamaan, koska tiesin/tunsin lähettäjän.

      Jari Sillanpää - Kaunis rietas onnellinen
      https://www.youtube.com/watch?v=aZtmv4y5_qw&list=RDaZtmv4y5_qw&index=1

      Tätä se idiootti vielä katuu; olis antanut mun jo olla, koska asiat ovat viittävaille
      loppuun käsitteltyjä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe