On se vaikea tilanne suvakeilla, kun tietyn maahanmuuton haitat

Anonyymi

alkaa näkyä entistä selvemmin. Medioissa viranomaiset ja muut tahot kertovat nyt jatkuvasti mamunuorten jengiytymisestä, "ollaan täysin Ruotsin tiellä" jne.

Näin Tukholman lähiöissä asuneena ja näitä mamujengejä nähneenä, niin itselleni oli täysin selvää, että tuollaisia jengejä tulee Suomeenkin, jos ja kun turvapaikka/pakolaismaahanmuutto jatkuu. Täällä ei toki olla vielä niin pitkällä kuin Ruotsissa, ja täällä mamujengeissä voi olla mukana myös joitain suomalaisia. Mutta esim. Tukholmassa on rikollisjengejä, joissa voi olla vaan esim. somaleita.

Eli samoin kuin Ruotsissa, niin täälläkin mamujengiläisten juuret ovat siellä Lähi-Idän ja Pohjois-Afrikan(sarven)maissa. Puhutaan pitkälti siis muslimeista.

14

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2015 -tämä jo tiedettiin ja kepihevoset laukkas silloin suvakin alla
      Jos typerä on mut ken on näin typerä mitä suvakki on

      • Anonyymi

        Etnisen syntyperän perusteella ei tule ihmistä tuomita, mutta maahanmuuttoon tulee suhtautua kriittisesti sen on käytäntö osoittanut.

        Suomessa ei ollut tietoakaan terrorismista ennen näitä maahanmuutto aaltoja ja glopaalia ajattelua, joka on selkeästi lisännyt rikolisuuden esiintymistä Suomessa internet maailman avaamana, joka mahdollistaa talousrikollisen toiminnan myös glopaalisti.

        Entistä tärkeämmäksi on noussut turvallisuuskysymykset mm. terrorismin leviämis uhan kannalta ,sekä kulttuuristen erojen huomioimisen kotoutumis sekä turvallisuus näkökulmista myös jengitymisien ehkäisemiseksi, pitääksemme maamme turvallisena asua ,jota se ei enää ole samassa mittakaavassa kuin ennen on näihin seikkoihin kiinnitettävä erityistä huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etnisen syntyperän perusteella ei tule ihmistä tuomita, mutta maahanmuuttoon tulee suhtautua kriittisesti sen on käytäntö osoittanut.

        Suomessa ei ollut tietoakaan terrorismista ennen näitä maahanmuutto aaltoja ja glopaalia ajattelua, joka on selkeästi lisännyt rikolisuuden esiintymistä Suomessa internet maailman avaamana, joka mahdollistaa talousrikollisen toiminnan myös glopaalisti.

        Entistä tärkeämmäksi on noussut turvallisuuskysymykset mm. terrorismin leviämis uhan kannalta ,sekä kulttuuristen erojen huomioimisen kotoutumis sekä turvallisuus näkökulmista myös jengitymisien ehkäisemiseksi, pitääksemme maamme turvallisena asua ,jota se ei enää ole samassa mittakaavassa kuin ennen on näihin seikkoihin kiinnitettävä erityistä huomiota.

        Muslimit ovat ongelmaryhmä EU-maissa, joissa heitä on. Tanskakaan ei enää halua turviksia, jotka ovat lähes aina muslimeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimit ovat ongelmaryhmä EU-maissa, joissa heitä on. Tanskakaan ei enää halua turviksia, jotka ovat lähes aina muslimeita.

        Tanskan demaripääministeri sanoi, ettei halua enää yhtään turvista Tanskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimit ovat ongelmaryhmä EU-maissa, joissa heitä on. Tanskakaan ei enää halua turviksia, jotka ovat lähes aina muslimeita.

        Faktaa!


    • Anonyymi

      Suomen eliitit ovat aina pitäneet Ruotsia ihanne- ja mallimaanaan, jota maamme tulisi matkia kaikessa. Surkeaa masokismia!

    • Anonyymi

      Älä unta nää
      Ei suomen punikki media kerro mitään

    • Anonyymi

      karpalot maistuu eikö

      super höystäjä taas tarinoi

    • Anonyymi

      "Ei me olla enää Ruotsin tiellä, vaan me ollaan jo siellä" – ennaltaehkäisevät toimet eivät enää auta jengiytymiseen, täräyttää asiantuntija. Näin kirjoittaa mtvuutiset. Ollaan siis jo.

    • Anonyymi

      "Roadman"-kulttuuri leviää Suomessakin.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen roadman-kulttuuri? Rikollista elämäntapaa ihannoiva ilmiö yleistyy pääkaupunkiseudulla – "Mennään huppu päässä ja kannetaan puukkoa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen roadman-kulttuuri? Rikollista elämäntapaa ihannoiva ilmiö yleistyy pääkaupunkiseudulla – "Mennään huppu päässä ja kannetaan puukkoa"

        Pelkkä hupun pitäminen ei ketään vahingoita, mutta se puukko tekee ikävää jälkeä. Itsekin käytän huppua kylmällä ja tuulisella ilmalla, koska korvasärky on pirullisen ikävä jos siihen sairastuu.


    • Anonyymi

      Suomen isänmaan rakentajat kääntyisivät haudassaaan kun tietäisivät mitä paskaa suomen yhteiskunta nykyään duunaa, Kaikki suomalaisuus on vaakalaudalla , firmat myyty ulkomaalsisille, johtajat ulkomaalaisia, maata myydään ulkomaalaisille , ulkomaalaiset rättipäät valtaavat eteläsuomen kerrostalot, heille rakennetaan kirkkoja, suomessa ei saa koulussa laulaa virsiä, kadut ovatvaarallisia tavallisen suomalaisen kulkea kun maahanmuuttajajengit sotivat kaduilla kuka on isompi kunkku ja uhkaavat teinityttöjä, raiskaavat ja tappavat naisia jotka ovat erehtyneet seurustelemaan ja haluavat pois suhteesta.

    • Ruotsin sisäministeri Mikael Damberg (sdp) on kyllästynyt mamujengirikollisuuteen. Lausunnossaan hän sanoo, ettei maahanmuuttajataustaisten jengien tekemät rikokset ole mikään ihmisoikeus. Siellä hallitus on luvannut poliisille lisää rahaa, päinvastoin kuin Suomen sisäministeri Ohisalo täällä. Ohisalo onkin täysi bimbo.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe