Kummastunut katse

bussimatkustaja

Jouduin bussissa näkemään, kuinka vähän yli parikymppinen nainen loi paheksuvan katseen nuoreen tyttöön, joka auliisti esitteli taikinanharmaata ihoaan housunkauluksen ja puseron välissä. Miksi tuo nuori nainen paheksui tyttöä, joka aikoi hankkia vähintään vatsataudin tai kenties virtsatietulehduksen ja munuaisvian? Kukin pukeutuu tyylillään ja tavoitteidensa mukaisesti, ja vaikka tytön noustessa penkiltä näyttikin siltä, että housut valahtavat polviin, niin kyllä ne sittenkin ylhäällä pysyivät. Miksi kauniit, tyylikkäät naiset paheksuvat vähemmän ymmärtäviä kanssasisariaan? Missä on naisten keskeinen solidaarisuus?

14

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariamagda

      Minä näin yhden miehen kanssa aamulla katsovan toista miestä pahasti. Mikähän sitä vaivasi?

      Kun mr Suomi kisat tulivat ekaa kertaa tv:stä, kuulin miehen inhoavan kommentin: `ovat kuin naisia` ???!
      Mikä kumman viha sillä miehellä oli niitä pikkubikineissä olevia komeita nuoria miehiä vastaan?
      Missä on miesten välinen solidaarisuus?

      • bussimatkustaja

        Onko kukaan väittänyt että miehet olisivat keskenään solidaarisia? En ole tuollaista kuullutkaan, vaan aina puhutaan kilpailutilanteesta. Sen sijaan naiset kuulema ovat solidaarisia keskenään ja taistelevat, kuulema, miesten ylivaltaa vastaan yhdessä toinen toistaan tukien, Kunhan siitä vielä saisi esimerkkejä. Keskenäisestä nälvimisistä ja pikkittelystä feministit tunnetaan, minkä joku menestynyt nainen, kuten ministeri Karpela, hyvin tietää.


      • mariamagda
        bussimatkustaja kirjoitti:

        Onko kukaan väittänyt että miehet olisivat keskenään solidaarisia? En ole tuollaista kuullutkaan, vaan aina puhutaan kilpailutilanteesta. Sen sijaan naiset kuulema ovat solidaarisia keskenään ja taistelevat, kuulema, miesten ylivaltaa vastaan yhdessä toinen toistaan tukien, Kunhan siitä vielä saisi esimerkkejä. Keskenäisestä nälvimisistä ja pikkittelystä feministit tunnetaan, minkä joku menestynyt nainen, kuten ministeri Karpela, hyvin tietää.

        Kerropas mikä sinua oikein vaivaa?


      • bussimatkustaja kirjoitti:

        Onko kukaan väittänyt että miehet olisivat keskenään solidaarisia? En ole tuollaista kuullutkaan, vaan aina puhutaan kilpailutilanteesta. Sen sijaan naiset kuulema ovat solidaarisia keskenään ja taistelevat, kuulema, miesten ylivaltaa vastaan yhdessä toinen toistaan tukien, Kunhan siitä vielä saisi esimerkkejä. Keskenäisestä nälvimisistä ja pikkittelystä feministit tunnetaan, minkä joku menestynyt nainen, kuten ministeri Karpela, hyvin tietää.

        Älkää riidelkö! Muistakaamme edesmenneen Ranskan presidentin Charles De Gaulle´n lausahdus:
        " Vive la differance!" .
        vom


      • bussimatkustaja
        mariamagda kirjoitti:

        Kerropas mikä sinua oikein vaivaa?

        Olenkohan lukenut Jorojukka-Kukan ja muiden kirjoituksia liikaa? Mutta väitätkö tosiaan, että feministit muka olisivat solidaarisia toisilleen ja aidosti iloitsisivat nuoren, koulutetun ministeri Karpelan menestyksestä.


      • mariamagda
        bussimatkustaja kirjoitti:

        Olenkohan lukenut Jorojukka-Kukan ja muiden kirjoituksia liikaa? Mutta väitätkö tosiaan, että feministit muka olisivat solidaarisia toisilleen ja aidosti iloitsisivat nuoren, koulutetun ministeri Karpelan menestyksestä.

        Ehdottomasti.


    • ..kanssamatkustajia

      Oletko varma, että tyttö ei vain luonut normaalia "v****u mikä idiootti tuolla kyylää"-katsetta kanssasisarelleen?

    • Mies vain

      työpaikallani eräs nuori typykkä käyttää työasuna tuommoista asukokonaisuutta, en ole viitsinyt kumminkaan sanoa mitään vaikka epäasiallisena pidänkin.
      Mites nyt Sanelma suu pannaan siellä kahvihuoneessasi kun minulla onkin työpaikka, joudutteko kenties etsimään jonkun uuden pilkan ja halveksinnan kohteen...

      • Sanelma

        Ihailemme sinua puhtaasti verbaalisen ilmaisusi vuoksi.


      • Colli.

        Pian se vaimoehdokaskin jostain puskan takaa ilmestyy, kun naiset näkevät, että käyt töissä.

        Entäs tuo "nuori typykkä"?...olisko hänessä potentiaalia?

        Sanelmaltakin menis kahvipullat väärään kurkkuun!


      • Mies vain
        Colli. kirjoitti:

        Pian se vaimoehdokaskin jostain puskan takaa ilmestyy, kun naiset näkevät, että käyt töissä.

        Entäs tuo "nuori typykkä"?...olisko hänessä potentiaalia?

        Sanelmaltakin menis kahvipullat väärään kurkkuun!

        ... kuin sotken elämääni naisia. Kaikkein viimeiseksi tuommoisia 19v "nuoria typyköitä", olen sentään jo 30v ja montako kertaa täälläkin olen kironnut nimenomaan nuoret naiset pahimmiksi pöyhkeilijöiksi...


      • Sanelma
        Mies vain kirjoitti:

        ... kuin sotken elämääni naisia. Kaikkein viimeiseksi tuommoisia 19v "nuoria typyköitä", olen sentään jo 30v ja montako kertaa täälläkin olen kironnut nimenomaan nuoret naiset pahimmiksi pöyhkeilijöiksi...

        kipität Turkkuseen minun suojiini. Kiltti Sanelma-täti on jo keski-ikäinen ja niistää pikku kullanmurusen nenuliinin huolehtivaisesti :)


    • cisma

      Vai paheksuva katse?

      Vai siis niinkö, että oma katseesi oli kummastunut?

      "Miksi tuo nuori nainen paheksui tyttöä, joka aikoi hankkia vähintään vatsataudin tai kenties virtsatietulehduksen ja munuaisvian?"

      - No jos se olikin huolestunut katse? Tai jos naisella oli huono päivä ja katsoi hän minne tahansa olisit sen tulkinnut samoin? Katsoiko hän sinua mitenkään?

      Minä luon parhaillaan ihmettelevän katseen koko aloitusta kohtaan. °_°

      Vaan on se muotikin melko kummallista ja ihmeellistä.
      Että taas hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.. on maailmassa monta ihmeellistä asiaa..vai miten ne sanat menivätkään?

      Joka tapauksessa olet ilmeisen tunneälykäs, siihen liittyy myös toisten ilmeiden tunnistaminen.

    • ränränn

      sitte taas mennään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe