Naisen kuuluu siivota kotona

Lesbonainen

Naisen tehtävät kotona ovat:
-siivoaminen
-tiskaaminen
-pyykin lajittelu
-pyykinpeseminen
-pullan leipominen
-ruuan laittaminen
-lasten hoitaminen

Nainen on luotu näitä tehtäviä varten, ei mies.

9

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanelma

Saat lähikaupasta hyvää tuoretta pullaa.

• nuttu

-miehen miellyttäminen.
      Kaikista tärkeimmän asian unohdit. Höh.

• Lesbonainen

Kultakin fyysisen sukupuolensa mukaan, kullekin sukupuolisen suuntautuneisuutensa mukaan.

• ave.maria

Siitä en tiedä onko se tärkein, mutta varmasti sitä on tehtävä, jos mielii saada toimivan parisuhteen.

Jos molemmat vaan piruilevat ja kyräilevät, taitaa olla melko pian game over...

Noista vaihtoehdoista sanoisin, että se miehen miellyttäminen on kyllä mukavinta. Siinä saattaa äkkiä saada itsekin jotain...;D

• nuttu
        ave.maria kirjoitti:

Siitä en tiedä onko se tärkein, mutta varmasti sitä on tehtävä, jos mielii saada toimivan parisuhteen.

Jos molemmat vaan piruilevat ja kyräilevät, taitaa olla melko pian game over...

Noista vaihtoehdoista sanoisin, että se miehen miellyttäminen on kyllä mukavinta. Siinä saattaa äkkiä saada itsekin jotain...;D

Eiköhän se molemmin puolinen saaminen ole se pääasia ;)

• cisma

No siitä sitten vaan siivoamaan, tiskaamaan, pyykkiä lajittelemaan, pullaa leipomaan, kokkaamaan ja lapsia hoitamaan.

Teettekös te hommelit yhdessä? Ai nii, mut enhän minä tiedä oletko naisen löytänyt, mutta tekemistä sulla kuitenkin piisaa..ja mikäs siinä, hommiin vaan.

• Minun mieheni tekee kaikki yllä mainitut hommat, paitsi pullan leipomisen, jota meillä ei tee kukaan. MInä hoidan ulkohommat. Hyvin menee. Hänellä on muuten sydänvika, siitä tämä roolivaihdos. Niin, ja lapset ovat maailmalla.

• cisma
        sharyn kirjoitti:

Minun mieheni tekee kaikki yllä mainitut hommat, paitsi pullan leipomisen, jota meillä ei tee kukaan. MInä hoidan ulkohommat. Hyvin menee. Hänellä on muuten sydänvika, siitä tämä roolivaihdos. Niin, ja lapset ovat maailmalla.

..missä mättää, mutta jos tämän lesbonaisen (provoilijan) mielestä näin kuuluu tehdä, niin aivan vapaasti voi hän näin tehdä, vai?

• Kuvittelen olevani mies,koska olen todistettavasti pystynyt siittämään. Olen olosuhteiden vuoksi ( että vaimoni olisi voinut ylläpitää työsuhdettaan!) tehnyt kaikkea luettelemaasi.
      Eivät asiat aina ole joko/tai !!
      vom

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe