CIA:n mukaan kansainvälisen roketevastaisen kampanjan takana ovat venäiset trollit.

Anonyymi

Toimintaa ohjaa Putin. Satojen miljoonien rahoitus. Halpaa lystiä muuhun sodankäyntiin verrattuna.

35

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Cia tunnetusti puhuu 90% pskaa mikä tulee globalisaatioon.

      • Anonyymi

        Yksi SDP:läinen tuttavani Janakkalasta tiesi kertoa, että CIA johtaa maailman huumekauppaa hoitamalla välillä tiet auki "KAMALLE", ja joitain taas pidätetään ja vangitaan silloin tällöin ikäänkuin "silmänlumeeksi".
        Huumakauppa on jotakin jota tarvitaan Amerikassa.
        Tehdään villi arvaus...
        Huumeparonin annetaan kerätä rahaa miljarditolkulla dollareina kotiinsa, ja kun tarpeeksi on kasassa, tehdään isku, ja POLTETAAN KAIKKI RAHAT!
        Pankkihan on sinäsnä velkaa setelinhaltijalle setelin arvon.
        Amerikka on alkanut painaa dollareita aina vain lisää kun. rahaa tarvitsevat. Dollari on siis holtiton raha joka lähenee arvottomuuspistettään.
        Kun onnistuvat polttaa muutaman miljardin, voi taas painaa rahaa tilalle, ja jakaa sitä lainan annon ja "virallisten teiden" kautta yleisölle ulos.
        Loppupeleissä on siis eduksi aina kun pääsee polttamaan huumeparonien rahat kunhan sopiva paikka tehdä isku kulminoituu kohdilleen.

        https://www.elevatormag.com/mexican-drug-lords-house-raided-wont-believe-found-photos


      • Anonyymi

        Onko CIA Big Pharman asialla?


    • Anonyymi

      Putini hajautetut trollitehtaat toimivat todella tehokkaasti. Mukaan on saatu ilmaistyövoimaksi useita prosentteja eri valtioiden kansalaisista. Ja tietysti Facebook ja Suomi24.

      • Anonyymi

        Sitten kun ei vaan vieläkään usko, että omat tekee pahaa
        syytetään edelleen Venäjää.

        Menee aikaa hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun ei vaan vieläkään usko, että omat tekee pahaa
        syytetään edelleen Venäjää.

        Menee aikaa hukkaan.

        Ei ne aivopestyt omat kusipäät mitään itsenäistä hommaa tee.

        Fakta on, että venäläiset tekevät kaikkensa tuhotakseen Länsimaat.

        Myös Brexit-äänestystulos oli valtavan venäläisen valeuutiskampanjan tulosta. Ei voitu edes perua, vaikka kaikki valheet tuli ilmi. Iman valheita, tulos olisi ollut aivan toinen.


      • Anonyymi

        Foliohattujen skitsoilu noussut uudelle tasolle, lääkkeet vaihtoon!


    • Anonyymi

      Alotus tuli tuoreena Pietarin tehtaan uunista.

    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa CIA:n näkemyksiin, Venäjä ainakin kirjaimellisesti jäi kiinni siitä, että se yritti lahjoa somevaikuttajia valehtelemaan länsimaisten rokotteiden olevan haitallisia. Eiköhän tämä kerro aika paljon...

    • Anonyymi

      Kaikkien maailman ongelmien takana on joko Putin, Kiina tai islam.

      • Anonyymi

        Jos venäjää ja kiinaa ei olisi, islamin uskoiset aidattaisiin lähi-itään ja mustaihoiset afrikkaan, maailma olisi aika hyvä paikka elää, kunhan ei eläisi lähi-idässä tai afrikassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onks sul tietoo, miten vois liittyä Putinin jengiin? Kyllä ilmanen raha kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Eihän sitä rahaa tyhmille aivopestyille ilmaistyötä tekeville sekopäille jaeta. He saavat maksaa kaiken hengellään.


    • Anonyymi

      Mites CIAn omat taskut?
      Käännetäänkö ylösalaisin ja valaistaan?

      • Anonyymi

        No, no! Dont do that! 😬


    • Totta kai asia on noin.

    • TruthReallyHurts

      Hyvä esimerkki mv-julkaisu.

    • Anonyymi

      Mä haluan Venäjän rahaa, antakaa mulle vaa.

      • Anonyymi

        Turha sinulle on antaa rahaa. Olet jo ilmainen salaliittotrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sinulle on antaa rahaa. Olet jo ilmainen salaliittotrolli.

        Antakaa ruplia tai en enää kehu rokotetta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihii ja joku vielä luulee että YLEn tytöt tietää jostakin jotakin. 😄


      • Anonyymi

        Jos kaikki ulkomailla asuvat Venäjän kansalaisuuden omaavat henkilöt karkotettaisisiin välittömästi takaisin Venäjälle eikä venäläisiä päästettäisi matkustamaan mihinkään Länsimaahan, niin maailma pelastuisi. Myös urheilumaailma.


      • Anonyymi

        Suomessa populisteja ovat mm. SDP, vihreät ja vasemmisto.


    • Anonyymi

      On erittäin kätevää ja bisnestä hyödyttävää käyttää "putinin trolleja" yleistävästi kaikkea ns. epäsopivaa tiedottamista ja ihmisiä vastaan. Kun kirjoitat lääketieteellisen faktan, joka ei sovi yhteen Covid19-agendan kanssa...."Putinin trolli!" Näin se toimii nykymaailmassa. Kaikki epäsopivat tiedot voidaan loata ja hyväuskoinen yleisö hihkuu ja hurraa vihamielisinä ja vahingoniloisina. Ja samalla kun alkaa omaan perseeseen kasvamaan rupia, niin niitä piilotellaan ja niistä vaietaan, jottei tarvitse painaa punottavaa päätä pensaaseen.

      • Anonyymi

        Kukaan järkevä ihminen ei syötä sitä roskaa mitä sinäkin syötöt tänne 24/7.

        Olet joko sekaisin tai sinulle maksetaan.


      • Anonyymi

        Ei ole "epäsopivaa" vaan sopimatonta.


    • Anonyymi

      Kaikki HUSn mokat - mappi Ön
      Kaikki HUSn mokat - asiakas oli hullu
      Jokin epämiellyttävä EU uutinen - se on putinin trolli
      Omat myrkyttää omiaan piikeillä - se on putinin trolli

    • Anonyymi

      Ai tuollaisilla päätäs vaivaat😂

      Minä päätän omasta kehostani Itse, ei Putin, vaikka miehekäs tosin onkin😅

    • Anonyymi

      Kaikki ovat venäjän trolleja, kun ei passaa aivottomaan ahtaaseen agendaan.
      Sanoo kaikkien (psyop) totuuksien CIA.

      • Anonyymi

        Foliohatut kyllä ovat muuten vain sekaisin.


    • Anonyymi

      Venäjä käyttää hyödyllisiä hölmöjä hyväkseen aivan surutta.

    • Anonyymi

      Näyttöä on tälläkin palstalla.

      Putinin itsensä suomenkielentaidosta en ole niinkään varma..

    • Anonyymi

      Täysin ristiriitaista ja epäuskottavaa sen suhteen, että koko moskova laitettiin "kiinni" kronan vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe