vietettävissä juhlissa tivaamaan kommunistipassia?
Pikkujouluaika lähestyy, aletaanko firmojen tiloissakin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle riittäisi suihinotto, käteenveto tai pikapano kauniin sihteerikön kanssa🤣👀👍
- Anonyymi
Mutta jospa se aivopesty hyvännäköinen sihteerikkö kysyy siivouskomerossa ennen pikapanoa, että
-onhan sulla kommunistipassi?- Anonyymi
Yleensä kysyvätkin ja sitten voi alkaa riisumaan sihteeriä...
Ajattele: sinä oikeasti tuotit tänne noin idioottimaisen avauksen!
- Anonyymi
Pommireppuja pitäisi viedä noihin koronapeijaisiin.
- Anonyymi
Kyllä kommunistipassi pitää olla ja sillä voi sitten todistaa että on kunnon kommunisti...!
- Anonyymi
Mikä on vasemmistoliiton kanta asiaan...!?
- Anonyymi
Aloittaja mikä lienee sinun ajatusmaailma kun tuon kommunismin sait tuohon vielä
omaa nerouttasko korostat , natsipassi kun ollut yhtä typerää kuin myrkkypiikki ! - Anonyymi
Firman api*na on ovella ja kyselee kommunistipassin perään.
Joka firmassahan ainakin yksi afrikkalainen on, ainakin teeveemainoksista päätellen. - Anonyymi
....no, panee kortongin päälle ja juo defisiointikonjamiinia
- Anonyymi
Hyvin alkaakin sitten pikkujoulut kun firman ovella afrikkalainen panee kondomia, ryyppää käsidesiä ja kyselee vielä kommunistipassia... 😄😄😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244