Jonathan Widell MV:ssä...

"Eikö ole parempi katsoa nämä ”tappouhkaukset” pikemminkin itsepuolustukseksi. Siis jo pelkästään sen perusteella, että rokotuskampanja tässä vaiheessa pelkästään lisää taudin leviämistä."

Taas ovat nämä suuret "toimittajat" ja "asiantuntijat" äänessä. Jutut ovat tuttua mv-tasoa. Mitä vain voi tehdä, kun rokotetta vastustaa.

Tunnen syvää myötähäpeää.

41

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän ihmeenä sitä, että jotkut näitä juttuja lukevat ja uskovat.

    • Ja kyllä. Kirjoitan tänne siksi, että jonkun nämä paskapuheet pitää paskaksi sanoa.

      • Anonyymi

        Koomista, että paskapökäle kutsuu muita sellaiseksi xD


    • Anonyymi

      MV:tä lukee mitättömän pieni sakki enää, ja puolet niistäkin on suvakkeja.

      Itseäni ei kiinnosta pätkääkään koronajutut.

      • Suvakkeja? Älä viitsi. Jo sanavalintasi kertoo, mitä tasoa ajattelusi on.


      • Anonyymi

        Mv lehteä lukee säännöllisesti 250 000 - 300 000 ihmistä.
        Lehden lukijoiden määrä on tasaisesti noussut.
        Ei ihme, sillä lehti kirjoittaa asioista joista valtamedia vaikenee.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Suvakkeja? Älä viitsi. Jo sanavalintasi kertoo, mitä tasoa ajattelusi on.

        Suvakki = uusmarxilainen punavihreä, globalistien hyödyllinen idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakki = uusmarxilainen punavihreä, globalistien hyödyllinen idiootti.

        Ei pidä paikkaansa.
        Suvakki on suurinpiirtein rasistin vastakohta. Ja aika tarkkaankin.
        Veikkaanpa, että valtaosa suvakeiksi leimaavista ihmisistä on liberaaleja ja länsimaisia arvoja kannattavia ihan tavallisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Suvakkeja? Älä viitsi. Jo sanavalintasi kertoo, mitä tasoa ajattelusi on.

        Totta kai myös suvakit haluavat tietää mitä siellä kirjoitetaan, mutta lue sinä vaikka Kansan Uutisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai myös suvakit haluavat tietää mitä siellä kirjoitetaan, mutta lue sinä vaikka Kansan Uutisia.

        Tyhmä saa olla, mutta sitä ei ole pakko näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suvakki = uusmarxilainen punavihreä, globalistien hyödyllinen idiootti.

        Niinkö? Ja jos on kanssasi jostakin eri mieltä, on suvakki?

        Suvakin vastakohtako on venäjämielinen trolli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mv lehteä lukee säännöllisesti 250 000 - 300 000 ihmistä.
        Lehden lukijoiden määrä on tasaisesti noussut.
        Ei ihme, sillä lehti kirjoittaa asioista joista valtamedia vaikenee.

        Ei varmasti lue. Ota nollia reippaasti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mv lehteä lukee säännöllisesti 250 000 - 300 000 ihmistä.
        Lehden lukijoiden määrä on tasaisesti noussut.
        Ei ihme, sillä lehti kirjoittaa asioista joista valtamedia vaikenee.

        Viimeisin data kertoi että 1,2 miljoonaa lukijaa marraskuussa!

        Ilmankos valtamedialla on kurat housussa ja alkoi kuranheittokampanja, jossa myös palstan maksetut myrkkypiikkilobbarit innolla mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisin data kertoi että 1,2 miljoonaa lukijaa marraskuussa!

        Ilmankos valtamedialla on kurat housussa ja alkoi kuranheittokampanja, jossa myös palstan maksetut myrkkypiikkilobbarit innolla mukana.

        Ota ne nollat pois.


    • Anonyymi

      Jonathan Widell on satiirin nero. Satiiri on älykäs laji.

      • En oikein usko.

        Hän syöttää tulemaan sellaista tuubaa, että sitä hävettää lukea. Ilmeisen tosissaan hän on. Tai, kun Moskova palkan maksaa, vakavissaan työnsä suhteen.

        Itse kaveristahan emme tiedä mitään. Niin toimii kunnon patriootti.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        En oikein usko.

        Hän syöttää tulemaan sellaista tuubaa, että sitä hävettää lukea. Ilmeisen tosissaan hän on. Tai, kun Moskova palkan maksaa, vakavissaan työnsä suhteen.

        Itse kaveristahan emme tiedä mitään. Niin toimii kunnon patriootti.

        👍👍


    • Olisikin mielenkiintoista tietää, kuka tämä Widell oikeasti on...

      • Anonyymi

        Luultavasti montakin henkilöä.


    • Anonyymi

      Minusta koko MV-roskaa ei kannata noteerata millään tavalla eikä kommentoida siinä kirjoitettuihin höpöhöpöjuttuihin.

      Kaikki tietää aivan varmasti MV-saastan taustat eli venäjämielisen päätoimittaja julkaisemaa Venäjän propagandaa sellaisenaan tai sitä myötäillen. Ja ihan puhdasta valetta ja disinformaatiota. Tavoite on saada Suomeen epäjärjestystä ja kaaosta aikaiseksi. Kotipaikkakin Luhanski eli Venäjän tukemien terroristien ja venäläisten palkkasotilaiden hallussaan pitämässä eli miehittämässä itäisessä Ukrainassa.
      Jos tuollaisen roskamedian julkaisuihin kaikesta huolimatta vielä uskoo, niin kyseessä on takuuvarmasti jo niin aivopesty onneton, ettei hänelle edes kannata yrittää puhua/kirjoittaa järkeviä ja faktoihin perustuvia asioita. Ihan turhaa ajanhaaskausta.

      • Anonyymi

        Kyllä suomi itse on saanut itselleen kaaoksen ja sekasorron aikaan ei siihen tarvita vaikuttimia muualta maailmalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomi itse on saanut itselleen kaaoksen ja sekasorron aikaan ei siihen tarvita vaikuttimia muualta maailmalta

        Niinkö? Ja sitten pitää kaikin tavoin murentaa kansalaisten luottamusta?


      • Totta puhut


    • Anonyymi

      Mv ei hassumpi vaihtoehto. Sitten on Partisaani Pt-media Kansalainen jne, monia ihan vilaisemisen arvoisia. Ruotsin Fria tider on myöskin ihan ”palauttava” julkaisu joka kertoo multikulttuurin ihanuudesta Ruotsissa. Monia mielenkiintoisia tiedonlähteitä josta voi tarkistaa mitä valtamedia meiltä pimittää…..

      • Niinkö? Mitä sinulta on pimitetty?

        Venäjää kehumallako faktat tulevat esiin?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Niinkö? Mitä sinulta on pimitetty?

        Venäjää kehumallako faktat tulevat esiin?

        Taisit keskustella itsesi kanssa, sen vaan näkee harjaantunut silmä, heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisit keskustella itsesi kanssa, sen vaan näkee harjaantunut silmä, heh.

        Kas niinkö harjaantunut silmäsi näkee?

        Toisin kuin te trollit, minä keskustelen vain omalla nikilläni. En huutele anona kuten te munattomat itänaapurin sponsoroimat ressukat ja äärioikeistoa fanittavat luuserit.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Kas niinkö harjaantunut silmäsi näkee?

        Toisin kuin te trollit, minä keskustelen vain omalla nikilläni. En huutele anona kuten te munattomat itänaapurin sponsoroimat ressukat ja äärioikeistoa fanittavat luuserit.

        Kyllä me ”trollit” ollaan ihan suomen asialla. Ei auta suomea jos työntää ns, ”pään pusikkoon” , pitää olla oma ajatteleva pää. Tosiasioiden kiistäminen on aina ollut jonkinlaisen tuhon alku. Usko jo …


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me ”trollit” ollaan ihan suomen asialla. Ei auta suomea jos työntää ns, ”pään pusikkoon” , pitää olla oma ajatteleva pää. Tosiasioiden kiistäminen on aina ollut jonkinlaisen tuhon alku. Usko jo …

        mutta kuitenkin suomalaisia mollaatte koko ajan

        olisko joku muu kansa parempi johon voisitte tuntea kuuluvanne

        Suomalaiset on niin fiksuja, koulutettuja, sivistyneitä
        suomalaisella on sydän paikallaan ja suomalaiselle ihmisoikeudet ja tasa-arvo ovat tärkeitä perusarvoja

        jotkut sitten hyökkäilee suomalaisia vastaan kertomalla olevansa isänmaallinen *LOL*
        mikä on isän nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me ”trollit” ollaan ihan suomen asialla. Ei auta suomea jos työntää ns, ”pään pusikkoon” , pitää olla oma ajatteleva pää. Tosiasioiden kiistäminen on aina ollut jonkinlaisen tuhon alku. Usko jo …

        Ja siinä sivussa vähän muidenkin asialla. Et edes osannut kirjoittaa kotimaani nimeä oikein... Noloa.


    • Anonyymi

      Vammanen valittaa MV-lehdestä ja silti lukee sitä😅😅😂😅🤣😅😅😂😅😅😂😂😅😅😂

      • Jonkun on nostettava tosiasiat esille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hahah, myrkkypiikkilobbarit joutuvat lukemaan vastentahtoisesti MV-lehteä jotta tietävät missä mennään

      Se on niitä harvoja medioita jotka kertoo uutiset ilman sensuuria. Päätoimittaja on patriootti, ei mikään kommarisuvakki kuten Suomen valtamedian edustajat.

      • Tosi patriootti, kun ei edes asu Suomessa!

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      TurdReallySmells = palstaräkätti

      • Ahaa. Taas osoitit briljantin älysi.


    • Anonyymi

      Muistaako TurdReallySmells miksi mv-lehteä vastaan alkoi taistelu? Vai joudutko sulkemaan mielesi siltä varsin kipeältä tosiasialta? Moni meistä kyllä vieläkin muistaa, kun mv paljasti eräiden medioiden jättävän laskelmoidusti pois oleellisia tietoja. Voi hyvä ihme sitä häpeää ja metakkaa mikä siitä nousi xD Piti kaivella kivet ja kannot, että löytyisi edes jotain, millä tuhota mv-lehti. Jopa tekijänoikeusasioista piti tehdä kunnon teatteri. Eikä vältytty myöskään valheilta. Häpeätahran kruunasi IP-osoitteen perusteella paljastunut toimittaja, joka yritti hätäpäissään syöttää valheita mv-toimituukseen, jotta se julkaisisi uutisen, jonka jälkeen mv-lehteä voitaisiin syyttää valheuutisten julkaisuista HAHAHAHAxD Oliko epätoivoista, oliko?

      • Roskaa. MV-poppoo on joukko ressukoita, joiden laskut maksaa itänaapuri. Sieltä ne hyödylliset idiootit löytyvät.


    • Anonyymi

      Ei kukaan tätä Widell'in nijaketta halua fyysisesti vahingoitta, keskustella ainoastaan ja ohjata oikealle tielle tiedon voimalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe