Huomenta, Venäjän trollit!

Eikö teitä yhtään haittaa se valehteleminen, jota päivittäin harrastatte?

Eikö hävetä?

21

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivätkö haittaa esimerkiksi ne valheet, joita itänaapurissa levitetään talvisodasta?

      • Entä loputon itsensä nolaaminen Koronan kanssa?


      • Anonyymi

        Otahan lääkkeesi, loppuu se harhojen näkeminen ja äänien kuuleminen.


    • Anonyymi

      Huomenta vain sinullekin sinne NATO:n hybridi keskukseen..👋🥱☕..
      Aamu on teillä alkanut varhain...teetkö ihan 3 vuorona tätä hommaa..?
      No mistäs me tänään väiteltäis...?
      Paljonko sulle maksetaan tästä kun sun ei tarvitse argumentoida muuta joka saatannn asiaan että olet Venäjän trolli....tosin teidän älykkyys ei varmasti edes parempaan pysty...no se on pääasia että kirjoitat oikein ja katsotte🧐 tuliko muilla kirjoitusvirheitä ja ,,,,,,,,,,,,,,oikeaan paikkaan..

      • Koetahan nyt piristyä. Aika aneeminen kommentti.


    • Anonyymi

      Trolli liikkeellä

    • Anonyymi

      "Terve rakkikoira,montako lasta tapoit koronarokotteilla tänään?"!!!

      • En yhtään. Montako ruplaa sait tilillesi?


    • Anonyymi

      Tiedoksi: MC-commute on myös autojengi.
      kirjoitin näin: autojengi, koska olet tyhmä!
      Voit olla varma, että pohjoisen liikennettä häiritään toimestamme:
      MC COMMUTE!
      AMEN!

      • TruthReallyHurts

        Niinkö?


    • Anonyymi

      Meilä on huva kampanja rokoteta vastaan.

    • Anonyymi

      Venäjän masinoima salaliitto taitaa ohjailla myös näitä salaliittoa huutavia denialisteja. Rokotetta pelkäävät ovat Venäjältä rummutetun disinformaation uhreja ja ironisesti kutsuvat itseään heränneiksi (vai mikä lahko se olikaan). Palaisivat ressukat takaisin tähän maailmaan.

    • Anonyymi

      Venäjätrolli on lähinnä propagandaa, sellaisia ei ole.
      Lääkebisneksessä kaikki on sallittua, oikean tiedon sensurointi, lahjukset ja venäjä trolliksi maalailu.

      Keisari käveli alasti, hänellä oli päällään vaatteet joita venäjän trollit eivät kykeneet näkemään.

      Se on ihan sama mitä sanotaan, fakta on että keisarilla ei ole vaatteita.

    • Anonyymi

      Hyvin meillä menee.

      Savushkininkadulla nostettiin juuri palkkaamme yhteen ruplaan per lähetetty länsimaalaisvastainen trollaus!

    • Anonyymi

      Minkä trolli aloittaja on? Kommunistisen eu-liittovaltionko?

      • Anonyymi

        Nyt on valmisteilla uus-kommunismi nimeltä eu.


    • Anonyymi

      Ennen kun tehdään tuollaisia aloituksia, pitäisi ensin ottaa se hirsi omasta silmästä pois ja silloin vasta nähdään ottaa se malka toisen ihmisen silmästä pois. Eli mitä hirmuhallintoa itse kannatetaan.

    • Anonyymi

      Yli 100 katselukertaa?
      "Ooh joku on löytänyt vihollisen! Täytyypä mennä seuraamaan mitä ne puhuu!"

      Ja on teatterissa kävijöitä, kun länsitrollin esitys alkoi!

      Suomennettuna: "Aloitan esityksen - viholliseen saatu kontakti, kyllä, juuri se, josta olettekikin kuulleet mainoksissa - Venäjän trolli! Koska ette näe minua, voitte kuvitella mielessänne mitä kaikkea kummajaisia täällä liikuskelee, ja jotta tunnelma olisi aidompu, käytän kyrillisiä kun tekeydyn venäläiseksi!"

    • Anonyymi

      Eikös naton omassa tutkimuksessa todettu ettei venäjän trolleista Suomessa ole mitään näyttöä siinä meni nolosti jessikan väitteiltä pohja?🤣😅😂👍

    • Anonyymi

      Haittana kokisivat palkanmaksun loppumisen, joka seuraisi kulkutautimyönteisen trollaamisen lopettamisesta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe