Eikö teitä yhtään haittaa se valehteleminen, jota päivittäin harrastatte?
Eikö hävetä?
Huomenta, Venäjän trollit!
21
70
Vastaukset
Eivätkö haittaa esimerkiksi ne valheet, joita itänaapurissa levitetään talvisodasta?
- Anonyymi
Otahan lääkkeesi, loppuu se harhojen näkeminen ja äänien kuuleminen.
- Anonyymi
Huomenta vain sinullekin sinne NATO:n hybridi keskukseen..👋🥱☕..
Aamu on teillä alkanut varhain...teetkö ihan 3 vuorona tätä hommaa..?
No mistäs me tänään väiteltäis...?
Paljonko sulle maksetaan tästä kun sun ei tarvitse argumentoida muuta joka saatannn asiaan että olet Venäjän trolli....tosin teidän älykkyys ei varmasti edes parempaan pysty...no se on pääasia että kirjoitat oikein ja katsotte🧐 tuliko muilla kirjoitusvirheitä ja ,,,,,,,,,,,,,,oikeaan paikkaan.. - Anonyymi
Trolli liikkeellä
- Anonyymi
"Terve rakkikoira,montako lasta tapoit koronarokotteilla tänään?"!!!
- Anonyymi
Tiedoksi: MC-commute on myös autojengi.
kirjoitin näin: autojengi, koska olet tyhmä!
Voit olla varma, että pohjoisen liikennettä häiritään toimestamme:
MC COMMUTE!
AMEN! - Anonyymi
Meilä on huva kampanja rokoteta vastaan.
- Anonyymi
Venäjän masinoima salaliitto taitaa ohjailla myös näitä salaliittoa huutavia denialisteja. Rokotetta pelkäävät ovat Venäjältä rummutetun disinformaation uhreja ja ironisesti kutsuvat itseään heränneiksi (vai mikä lahko se olikaan). Palaisivat ressukat takaisin tähän maailmaan.
- Anonyymi
Venäjätrolli on lähinnä propagandaa, sellaisia ei ole.
Lääkebisneksessä kaikki on sallittua, oikean tiedon sensurointi, lahjukset ja venäjä trolliksi maalailu.
Keisari käveli alasti, hänellä oli päällään vaatteet joita venäjän trollit eivät kykeneet näkemään.
Se on ihan sama mitä sanotaan, fakta on että keisarilla ei ole vaatteita. - Anonyymi
Hyvin meillä menee.
Savushkininkadulla nostettiin juuri palkkaamme yhteen ruplaan per lähetetty länsimaalaisvastainen trollaus! - Anonyymi
Minkä trolli aloittaja on? Kommunistisen eu-liittovaltionko?
- Anonyymi
Nyt on valmisteilla uus-kommunismi nimeltä eu.
- Anonyymi
Ennen kun tehdään tuollaisia aloituksia, pitäisi ensin ottaa se hirsi omasta silmästä pois ja silloin vasta nähdään ottaa se malka toisen ihmisen silmästä pois. Eli mitä hirmuhallintoa itse kannatetaan.
- Anonyymi
Yli 100 katselukertaa?
"Ooh joku on löytänyt vihollisen! Täytyypä mennä seuraamaan mitä ne puhuu!"
Ja on teatterissa kävijöitä, kun länsitrollin esitys alkoi!
Suomennettuna: "Aloitan esityksen - viholliseen saatu kontakti, kyllä, juuri se, josta olettekikin kuulleet mainoksissa - Venäjän trolli! Koska ette näe minua, voitte kuvitella mielessänne mitä kaikkea kummajaisia täällä liikuskelee, ja jotta tunnelma olisi aidompu, käytän kyrillisiä kun tekeydyn venäläiseksi!" - Anonyymi
Eikös naton omassa tutkimuksessa todettu ettei venäjän trolleista Suomessa ole mitään näyttöä siinä meni nolosti jessikan väitteiltä pohja?🤣😅😂👍
- Anonyymi
Haittana kokisivat palkanmaksun loppumisen, joka seuraisi kulkutautimyönteisen trollaamisen lopettamisesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428