Enää ei koronavilkusta puhuta mitään. Mihin se katosi?
Eikö jokaisen kannattaisi hankkia se puhelimeensa.
Sen avulla vältyttäisiin pakkorokotuksilta.
Koronavilkku älypuhelimeen
14
103
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla enää markkinoilla.
- Anonyymi
Miten niin kannattaisi?
"Enää ei koronavilkusta puhuta mitään. Mihin se katosi?"
Ei se ole mihinkään kadonnut, vieläkin elossa ja käytössä. Nykyisin toimii myös muiden maiden vastaavien versioiden kanssa jos olet esim. matkailemassa.
"Eikö jokaisen kannattaisi hankkia se puhelimeensa."
Jep, se auttaa jäljittämään tartuntaketjuja
"Sen avulla vältyttäisiin pakkorokotuksilta."
Mutta valitettavasti tälläinen applikaatio ei ole korvike oikealle rokotteelle, etäisyyden pitämiseen muista ja maskien pitämiseen.- Anonyymi
Persu
- Anonyymi
Koronavilkku ei pysty tunnistamaan tartunnan saanutta ihmistä.
- Anonyymi
Ei se ole kadonnut mihinkään. Tuossa se on puhelimessa ja toimii.
- Anonyymi
Mutta saatiinhan siihen koronavilkkuun jokunen miljoona kuitenkin laitettua rahaa, vaikkei sillä enää kitään teekkään… https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Koronavilkku oli täysin turha ja pelkkä propagandan väline. Ensinnäkin siksi, että se antoi äärimmäisen epämääräistä tietoa ja toiseksi, karmivalla viiveellä.
- Anonyymi
Jos kännykällä liki hipaisee toista ihmistä lähikontaktitoiminne NFC aktivoituna , niin laite piippaa koronasairaan ollessa yseessä...?
- Anonyymi
Aikoinaan latasin sen ja oli käytössä muutamia viikkoja.
Muistaakseni edellytti bluetootin käyttöä joka kulutti akkua ja altisti puhelimen hyökkäyksille kun jatkuva datayhteys oli päällä.
Poistin puhelimesta ja niin teki moni muukin.
Nykytekniikalla voitaisiin tehdä paljon parempia sovellutuksia ja tietoturvallisesti.- Anonyymi
Minulla on Huaweissa jatkuva datayhteys päällä - läppärille tukiasemana olo edellyttää sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Huaweissa jatkuva datayhteys päällä - läppärille tukiasemana olo edellyttää sitä
Pidätkö bluetootia päällä kun kävelet ihmispaljoudessa?
Jo 90 luvulla kehoitettiin sammuttamaan bluetooth yhteys.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4038793Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723178- 171644
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss77937- 65900