Spekulaatiota

Lapinlahden batman

Jos, siis jos, joku saisi siepattua George Bush toistaitoisen varmaa se löytyis äkäseen ku luulen että sen hanurii tms. onteloon olisi teipattu joku mikrosirulähetinsydemihärdelli. Toinen vaihtoehto että Bush olisi lähes identtinen klooni (alkup = klovni) jotka erottaa ainosstaan kloonin kyky puhua selkeää ja suhteellisen viksua kieltä. Kloonin hanurivärkkii on myös hitsattu se siru. Siepatessa alkup klovni se voitas paikantaa sirun avulla. Kloonin olleesa siepattu ammutaan taas risteilyohjus leijumaan kohti sirua. Kaikki sivulliset amerikkalaiset uhrit olisivat urheita uhreja terrorismin vastaisessa sodassa. Jee! Sitten ois taas ihan syytä pommittaa kuunsirppiläiset kivikaudelle ja sieltä edelleen jurakaudelle. Eiks juu? Kuinka paljo kasvaa aseiden ja a-tarvikkeen myynti Floridassa kun siellä on nyt käyttäjäystävällisen helppoa ampua paskamahoja kun kynnys on madallettu keskivertokansalaisen tilannetulkinnan tasolle (= Irak joukkojen liipasinsoitannat) jotta paha saisi palkkansa. Kyllä se Jebkin osaa. Mitähä kaikkee ne Bushit ja niitten esikunta vielä keksii? Kai se on kohta huolissaan atominhalkaisuvekottmien korroosionsiedosta eli pitäähän ne käyttää ettei mee vanhaks ja pilalle. Voi tulla jännä pressakausi. Oho kellohan on jo yli 4! Pitää mennä äkkiä sänkyyn enneku hoitaja tulee. Terveisiä sinne ulkomaailmaan.

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyhän toistenkin koneella, herätit fundeeraamaan. Ollaan vietetty juuri Aatun tekemien töiden muisteluja. Kun vertaa Hänen ja G.W.B:n politiikkaa, niin niissä on paljonkin yhtäläisyyksiä. Molempien kannatuksen takana oli/on aseteollisuuden työllistävä/voittoa luova vaikutus kansalaisiin/pääomanomistajiin, eikö vaan! Hitler toitotti "Lebensraum" ´ia
      ja G.W.B taas muuten vaan valloittelee alueita sotilastukikohdille. Myöskin ympäröivän maailman suhtautumisessa silloin ja nyt on paljon samaa; seurataan tekemättä mitään!
      vom

      • ArtoLuukkainen

        Vom-hyvä, miksi sijoitat kirjoituksiisi valheita? Sellainenhan oli seuraava:

        > G.W.B taas muuten vaan valloittelee alueita
        > sotilastukikohdille

        Kuten hyvin tiedät, USA ei ole valloittanut Bushin johdolla yhtään aluetta tukikohdilleen. Tukikohdaksi ei voi suinkaan katsoa Irakin ja Afganistanin kesken olevia operaatioita.

        Arto Luukkainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe