Kuinka maikkari kehtaa?

Anonyymi

MTV:n nettisivuilla on Nohynekin haastattelu, jossa tämä tituleeraa itseään rokotekriittiseksi ja kannustaa ihmisiä kyseenalaistamaan.

"Kysyn aina, tarvitsemmeko tätä rokotetta ja onko se riittävän turvallinen. Kriittisyys on mielestäni hyvä asia. Hyödyn ja haitan pitää olla tasapainossa", Nohynek sanoo.

Mainostelevisio ottaa tällä tavalla rokotevastaisen asenteen ja horjuttaa yhteiskuntaa kirjoituksellaan. Ja jos Nohynek vastustaa rokotuksia, niin hänet pitäisi kyllä laittaa pois viralta.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jopas on tarinat muuttuneet. Lääkehaitat kun paljastuvat odottaa linna ei auta nyt perua.

• Anonyymi

Olet puupää, ei Nohynekin tarinat ole muuttuneet. Nohynek on aina kyseenalaistanut että tarvitaanko niitä rokotteita ja tullut johtopäätökseen että tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet puupää, ei Nohynekin tarinat ole muuttuneet. Nohynek on aina kyseenalaistanut että tarvitaanko niitä rokotteita ja tullut johtopäätökseen että tarvitaan.

Ei se sitä yksin päätä. Olisko hallituksesta tullut painostusta, että rokotteita nyt tarvitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä yksin päätä. Olisko hallituksesta tullut painostusta, että rokotteita nyt tarvitaan

Olisko päätä puupäätä

• Anonyymi

Siirretään vastuu rokotteenottajalle.

Jokainen han on itse oman itsensä paras tuntija.
      Jos haittavaikutuksia tulee, voidaan todeta, että olisi aikuisen ihmisen pitänyt itse ymmärtää olla ottamatta rokote terveytensä tuntien. Ei korvauksia.

• Anonyymi

Kehoitan lukijoita kiinnittämään huomionsa myös niihin oleellisiin asioihin joista ei haastattelussa mainita halaistua sanaakaan. Kuten esimerkiksi onko Hanna käynyt ottamassa rokotteen ja tehosteet. Joskus koronan alkuaikoina sairastettu korona ei enää tarjoa vasta-aineita mikäli virallista narratiivia seuraamme. Toisekseen lääketieteen edustajien sidokset talouselämään ja lääketeollisuuteen jätetään kokonaan käsittelemättä. Nämä ovat asioita jotka pitäisi käsitellä julkisesti ja tyhjentävästi. Onhan lopultakin kyse meidän kaikkien arvokkaimmasta asiasta eli terveydestämme! Syyllistytäänkö siis älylliseen epärehellisyyteen? Mutta tämänkaltainen pimittäminenhän on valtamedian helmasynti ja siihen on jokainen asioita usemmalta kantilta seuraava jo tottunutkin.

• Anonyymi

Rokotekriittinen on järkevä ihmiben, joka tasapuolisesti selvittää rokotteen haitat ja hyödyt.
      99% itseään rokotekriittisiksi kutsuvista on kuitenkin säälittäviä foliohattuja, jotka uskovat salaliittoteorioihon ja joiden kanta ei muutu, vaikka tutkimustieto osoittaisi muuta.

• Juuri näin.

• Anonyymi

Järkevä akka.

• Anonyymi

Törkeä akka. Ei ole kaunista sanottavaa,
      veti kansanmurhaa, aivopesuohjelmaa ja
      tänään ehkä.. piikkikriittinen.

Se tietää tekevänsä petosta, tehty mikä tehty.

Hän oli heiluttamassa vallanhuumassa
      pelkoraippaa.

Paljonko se tienasi operaatiosta?
      Miten sen provikat lasketaan?

• Anonyymi

Järkevästi ajatteleva onkin aina kriittinen, toisin kuin valaistuneet valopäät salaliittoteoreetikot joille kritiikittä kaikki on itsestäänselvää illuminaatin salaliittoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevästi ajatteleva onkin aina kriittinen, toisin kuin valaistuneet valopäät salaliittoteoreetikot joille kritiikittä kaikki on itsestäänselvää illuminaatin salaliittoa.

Kiellät siis että illuminatia ei ole olemassa? Niinkö?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3308
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      35
      2669
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2269
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2268
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2191
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1939
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1937
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1924
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1652
    Aihe