Norjan ampuja on islamisti, ja huusi allahia tekojensa aikana

Anonyymi

Norjan poliisi myös pitää tekoa islamistisena terroritekona. Norjan media myös kertoi tekijän taustoista avoimesti, mutta esim. Ruotsin SVT ei suostunut kertomaan ampujan taustaa...hys...hys. Onkohan Yle-ykkösen uutiset sen kertoneet?

Tapauksesta ollaan kyllä aika hiljaa, kyseessähän on viharikos joka kohdistui LGBT-väkeen. Mutta jos tekijä olisi ollut kanta-norjalainen äärioikeistolainen, niin johan olisi ylekin huutanut asiasta jatkuvasti, ja A-studiosssa olisi puhetta pidetty.

Vaan kun tekijä oli jälleen kerran muslimi, niin asia painetaan äkkiä unohduksiin.

38

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On Isiksen kannattaja, kyllä.

      • Anonyymi

        Suomen persuille oikea tuplajättipotti. Muslimi tappoi homoja.


    • Anonyymi

      Se onkin kummallista, että miksi muslimien päätä silitetään jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kuolemantuomio olisi sille paras ratkaisu.

      • Anonyymi

        Lutku auki.


      • Anonyymi

        ja kiduttamalla..


    • Anonyymi

      Homo-Pekan pitää hakea ampuja turvaan Suomeen norjalaisesta kauhujen vankilasta.

    • Anonyymi

      Muslimeista ei siis ihan aina ole haittaa

      • Anonyymi

        Heh heh!


    • Anonyymi

      Kannattaisiko LGBTA kansan pitää matalampaa profiilia eikä käytöksellään ärsytä sekopäitä noihin tekoihin.

      • Anonyymi

        Ei tässä rupea kukaan muu kuin sinun kaltainen nössö pomppimaan sekopäiden pillin mukaan.


      • Anonyymi

        LGBT on roskaa....


      • Anonyymi

        Miksi syytät uhria?


    • Anonyymi

      Persut saivat idolin yllättävältä suunnalta.

      • Anonyymi

        Ei mitään tekemistä persujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tekemistä persujen kanssa.

        Tokihan on. Teillä persuilla ja islamisteilla on valtavan paljon yhteistä mielipidepinta-alaa mm. suhtautumisissanne naisiin ja homoihin.


    • Anonyymi

      Miksi media vaikenee?
      Hiljaista on...

      • Anonyymi

        No voi. Oletko persu vai etkö vain osaa lukea?


    • Anonyymi

      Irakilainen

      • Anonyymi

        Iranilainen, Norjan passi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iranilainen, Norjan passi.

        Näin on.


    • Anonyymi

      Onko islamistinen terroriteko jotenkin erillainen kun muut terroriteot?

      • Anonyymi

        Persuille se on paljon arvokkaampi.


      • Anonyymi

        Nähtävästi se, että jos niistä ei ole kaikki lehdet täynnä mainintoja varmaan ikuisuuteen asti niin niistä ollaan hiljaa ja jos kristityn terrorismista mainitaan kerran niin "siitä ei olla hiljaa".


    • Anonyymi

      hyvää ja onnellista prideä kaikille....toivottavasti suomessakin juhlitaan yhtä räjähtävästi....

    • Anonyymi

      Voisi olla myös vihreä tai demari. Heillä on myös tapana huutaa Allahia avuksi

    • Anonyymi

      Islam on rauhan uskonto, jos joku muuta väittää, niin aijaijai...

    • Anonyymi

      miksi näitä elukoita otetaan sivistysvaltioihin..Meillä ainakin vihreät ja vasemmisto haluavat maahanmuuttokiimassa näitä lisää..

    • Anonyymi

      Kerrankin hyvä teko muslimilta

    • Anonyymi

      mer mera

    • Anonyymi

      Ministeri Pup Haavisto oli ministereistä ensimmäinen joka esitti pahoittelut homojen perheille.

    • Anonyymi

      Siinä nähtiin tämän hetken katolta heittelyt, vuosisatoja vanha traditio lähi idässä.

    • Anonyymi

      Milloin suomessa taas?

    • Anonyymi

      Norjan poliisi on kanssasi eri mieltä.
      Ota se puhutteluun 😁

    • Anonyymi

      " Onkohan Yle-ykkösen uutiset sen kertoneet?"

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Juu ja YLE onkin sopivasti lopettanut uutisoinnin Oslon tapahtumista ja keskittyy jatkossa vain äärioikeiston vihapuheeseen joka kuulemma aiheuttaa kaikki maailman ongelmat, jopa ilmastonmuutoksen.

    • Anonyymi

      Islam on rauhan uskonto. Jotkut vain sotivat rauhaa vastaan kammottavilla teoillaan ja asuvat sodan talossa Jumalaa vastaan taistellen. Toisinaan Jumala määrää joillekin heistä tuskallisen lopun ja antaa toimeenpanovallan heidän kohtalonsa täyttäjälle. Tämän luulisi kavahduttavan syntisiä ja pelottavan heidät kääntymään pois synneistään. Mutta niille jotka ovat jo liian pitkällä syntiensä pahuuden polulla, ei mikään varoitus olisi riittävä. He sensijaan ylpeilevät synnillään ja haluavat sen koko maailmalle näyttää. Heitä ei voi enää pelastaa. Korkeintaan voi heille antaa sen päämäärän täyttymisen mitä kohden ovat kaiken aikaa marssineet. Mutta tämä on Jumalan kädessä ja hänen arvionsa alainen.

    • Venäjä ja ukrania 9 kk sota.Ehkä venäjä ja ukrania ovat islamin maa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe