Millainen tiskikone 45 cm kannattaa ostaa

Anonyymi

Tiskikone hajosi ja nyt tulee hankkia uusi 45 cm tiskikone,

En osta Miele, mutta mitä merkkiä suosittelette?

24

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maiju, Kerttu, Riitta tuossa nyt muutama aluksi...

• Anonyymi

Alia olen käyttänyt, mutta vaihdan kohta Muhamettiin.

Pirjo riitta54 vee

• Anonyymi

Itse suosin kotimaista merkkiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meillä on tuo, Bosch tiskari tehnyt työtä jo lähes 30 vuotta.

• Anonyymi

Opettele tiskaamaan käsin. Paljon nopeampaa ja vaivattomampaa. Pestävien astioiden määrä on helppo minimoida.

• Anonyymi

Tosi on. Huuhtelen astiat heti syötyäni ja tuikkaan lopuksi viemäriin tilkan tiskiainetta, että se ei mene tukkoon. Tiskikone on melkoinen riesa ja aiheuttaa paljon vesivahinkojakin. Lisäksi epäilyttää poistoputken kytkeminen suoraan viemäriin, mistä voi tulla vaikka mitä bakteereja koneeseenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi on. Huuhtelen astiat heti syötyäni ja tuikkaan lopuksi viemäriin tilkan tiskiainetta, että se ei mene tukkoon. Tiskikone on melkoinen riesa ja aiheuttaa paljon vesivahinkojakin. Lisäksi epäilyttää poistoputken kytkeminen suoraan viemäriin, mistä voi tulla vaikka mitä bakteereja koneeseenkin.

Ei mitään ruokia kannata laittaa viemäriin. Kieli on nuolemista varten. Kokeile.

• Anonyymi

Kuten arvata saattaa tuli asiattomia vastauksia todella monta.
      Tähän mennessä vain 1 asiallinen vastaus jossa suositellaan Boch merkkistä tiskikonetta.

• Anonyymi

Oletko varma että hajosi?, Tarkista ensin onko siivilä tukkeentunut, poistoletkussa jokin este, ukkosen takia rapsahtanut sulake.? Onko takuu jäljellä?
      Itse ostin hiljaisen vähädecibeliseen Electroluxin monella eri pesuvaihtoehdolla . Entinenkin 20 vuotta vanha toimi vielä, mutta siinä oli niin kova ääni ettei avokeittiön yhteydessä olohuoneen puolella voinut keskustella normaalisti vanhan koneen ollessa käynnissä samanaikaisesti.

• Anonyymi

Electrolux halvin malli mulla ollu ny pari vuotta. Oli 249e verkkokauppa.com ilmane kotiinkuljetus. Ei valittamista ollu itellä mutta rahalla saa hiljasemmankin koneen jos sille on tarvetta.

• Kahtoppa peiliin, tiskati katsoopi sieltä. Näin meillä ainaki, ja tiskivuoresta reklamointi on myös helppoa.

• Anonyymi

Katotaans mikä merkki tässä on ollut vuodesta 2007 lähtien, näkyy olevan Helkama voi olla ettei myydä enää tämä globalismi ja vihreä siirtymä NÄÄS...

• Anonyymi

Osta vaikka Siemens tai Bosch.

• Anonyymi

ATA merkkinen minulla?

• Anonyymi

Osta edullisin,mitään erikoisia ohjelmia et tarvitse.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kantsuu soittaa zaharovalle venäjälle, se on tiedottaja ja tietää mitä pesukoneita on pöllitty eniten ukrainasta..

• Anonyymi

Saharevalla on varmasti joku zanussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saharevalla on varmasti joku zanussi.

Hä zanussi on laatumerkki kestänyt jo vuodesta 2006 ja jauhaa edelleen aina vaaaaan :)

• Anonyymi

Osta joku Elektroluxin kampe. Toimii kuin junan vessa etkä maksa turhasta. Samasta tehtaasta tulee kalliimpaa AEG:tä, mutta siitä nimestä maksat enemmän.

• Anonyymi

Tämän allekirjoitan ja komppaan täysin. Kautta aikojen kaikki aina AEG.

• Anonyymi

Sellainen kone, jossa ei ole mitään ylimääräistä ajastinta, verkossa, tai muuta ylimääräistä härpäkettä. Mitä vähemmä elektroniikkaa, sitä vänemmän vioittuvia ja rikkimeneviä osia.

• Anonyymi

Mikäli jollain on joku Bosch tai Electrolux toiminut jo yli 10 vuotta ja kertoo sen tänne, niin ei kyseistä konetta ole enää saatavilla.
      Kymmenessä vuodessa tehtaiden hankintaketjut ja valmistusmaat ja teknologiat muuttuneet täysin uusiksi. Pelkkä Electrolux- tarra koneen päällä ei takaa mitään.

Pesukoneet ovat pitkäikäisimpiä kodinkoneita. Useat valmistajat lupaavat moottorille 10 vuoden takuun, ja jotkut taitavat antaa koko koneellekin 10 v. takuun.
      https://www.kuluttajaliitto.fi/materiaalit/tavaran-kauppa-virhevastuu-ja-takuu/

Ennustan, että valitsetpa minkä merkin tahansa, niin kyllä se sinulla 10 v. ainakin kestää. Sen päälle menevä on kaikki plussaa, , usein kestävät paljon, paljon pidempäänkin.

Jos arvostat koneen hiljaisuutta, katso dB-melulukemat kaikista. Jos olet ekologia-ihminen, katso sähkön ja vedenkulutukset. Energialuokituskirjaimen A,B,C,D,E omaavissa koneissa nuokin lukemat ovat kaikille melko samat.

Osta mikä tahansa itsellesi mieluinen pesukone. Näin se vaan menee, sen parempia ostovinkkejä ja takuita jostakin merkistä ei ole antaa. Useissa liikkeissä on 30 pv palautusoikeus, jos et tykännytkään ostoksestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe