Vai että "rokotusuoja" muahahahah

Anonyymi

Uskonpiikkiin uskovaiset hörhöt huvittavat yhä vaan. Luulevat kaupallisen ihmepiikin tekevän ihmeen.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/uusi-tutkimus-astra-zenecan-rokotteen-suoja-100-vakavalle-taudille-ei-yhteytta-harvinaisiin-verisuonitukoksiin/5d2d630d-d14b-4cae-8ae7-8f2435272de4

Ulina Lehtonen silti taas kauppaamassa lumelääkkeitä, kuten isäntä käskee.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008925400.html

"virus väistelee rokotus­suojaa"

Ai että nautin tästä. Ihan hyvä vaan että eutanasiapiikit kaatavat roskaväkeä ;-)

114

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hihi hihi

• Anonyymi

Sykkiikö?

• Anonyymi

Meillä on nyt kesällä kolmella jo sykkinyt päässä tuo aivoinfarkti ja kaatanut ketoon kolmeksi kuukaudeksikin sairaslomalle - kaikille sama selkeä syy: mRNA-vapaaehtoinen myrkkyinjektio.

• Anonyymi

Tarkoitatko aloittaja nyt ihan oikeasti että nautit koronapandemiasta ja koronaviruksen muuntautumiskyvystä ja elinvoimasta?

Olet kyllä mielestäni aika pöpi, etten sanoisi että jopa kajahtanut. En suosittele että otat koronarokotuksen, jos saat taudin niin toivon että se on se vakava tautimuoto niin voit sitten kertoa omakohtaisesti että miten homma meni ja miltä tuntui.

Tunnen erään joka ei halunnut ottaa rokotusta ja kehuskeli asialla. Otti kuitenkin ensimmäisen rokotuksen sen takia kun työskentelee alalla jossa se pitää ottaa. Teho on jo loppunut siitä aikaa sitten ja nyt hänellä on kolmannen kerran putkeen korona päällä ja kuulemma ihan perceestä. Paljon kovempi sairaus ja riesa hänellä kuin kunnolla rokotetuilla on.

• Anonyymi

No kun se ei nimenomaan mene noin. Korona iskee ihmisiin hyvin yksilöllisesti. Moni useita rokotteita ottanut onkin saanut sen koronan vakavan muodon ja vastaavasti joku rokottamaton on sairastanut sen lievänä. Se riippuu ihan ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun se ei nimenomaan mene noin. Korona iskee ihmisiin hyvin yksilöllisesti. Moni useita rokotteita ottanut onkin saanut sen koronan vakavan muodon ja vastaavasti joku rokottamaton on sairastanut sen lievänä. Se riippuu ihan ihmisestä.

Se riippuu ihmisen luontaisesta vastustukyvystä. Toisten elimistöt tappaa kaikkia viruksia paljon paremmin kuin toisten,rokotteiden kanssa tai ilman. Ja he ovat elämässä aina kaikkein vahvimpia.

Yleensä mieleltään kaikkein narsistisimmat yksilöt ovat näitä koska tulloin elimistö pystyy kehittämään itse parhaan suojauksen kaikkia ulkopuolisia uhkia vastaan.
        Heidän elimistönsä alkaa kehittää itse vastamyrkkyjä jotka tappaa kaikki vieraat virukset ja bakteerit ja sama ilmiö on myös eläimillä.
        Sellaisten vahvojen ihmisten puremakin voi olla toiselle,heikommalle kuolemaksi,vahvoihin alkaa kehittyä myrkkyä kuten käärmeille tai muille myrkkyeläimille.
        Samoin seksi voi olla vaarallista heikolle osapuolelle jos kumppanina on liian vahvan eli myrkyllisen kehon omaava osapuoli ja sitä on syytä tuolloin välttää.

Asiasta ei paljoa vielä ymmärretä kun ei ole edes tutkittu mutta näin se luonto vaan toimii.

Mutta narsismillakin on rajansa että kaikki ei ala sitten fyysisesti tappaa toisiaan ja kaikki kuollaan siten myös sitä kautta.

• Anonyymi

Tapasin tuossa rouvan, jonka mies kuoli pari päivää toisen koronarokotteen jälkeen. Oli miehellä muitakin lääkityksiä, mutta viimeinen niitti oli koronarokote.

Itse olen pärjännyt hyvin ilman rokotteita. On minulla se koronakin varmaan kerran tai pari ollut, kun oli välillä jotain muutaman päivän räkätautia.

Samanlainen tavallinen flunssa se on kuin muutkin. Pelkkää lääkefirmojen kusetusta koko vouhotus, mutta antaa pölvästien osallistua. Kuten tiedetään, niin populaatiosta 9/10 on kaikenlaisten helppoheikkien vedätettävissä, ja siihen perustuu koko markkinatalous.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on saanut ja niitä tulee saamaankin. Ei rokote kaikkia tapauksia estä mutta se vähentää huomattavasti niiden määrää.

Minä toivon että se estää minun kohdalla sen vakavan tautimuodon, kuulun riksiryhmään ja ikääkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapasin tuossa rouvan, jonka mies kuoli pari päivää toisen koronarokotteen jälkeen. Oli miehellä muitakin lääkityksiä, mutta viimeinen niitti oli koronarokote.

Itse olen pärjännyt hyvin ilman rokotteita. On minulla se koronakin varmaan kerran tai pari ollut, kun oli välillä jotain muutaman päivän räkätautia.

Samanlainen tavallinen flunssa se on kuin muutkin. Pelkkää lääkefirmojen kusetusta koko vouhotus, mutta antaa pölvästien osallistua. Kuten tiedetään, niin populaatiosta 9/10 on kaikenlaisten helppoheikkien vedätettävissä, ja siihen perustuu koko markkinatalous.

Voi olla ihan tavallinen flunssa ja useimmille onkin.

Mutta siten kun iskee se vakava tautimuoto, niin se onkin ihan muuta. Sitä riskiä koronarokote kiistattomasti vähentää.

Ihmisiä kuolee koko aika, ottipa sitten koronarokotteen tai ei ottanut. Ei se koronarokote estä ihmisten kuolemia kuolemaa tai muutakaan sairautta, esim. aivokalvontulehdus - näitä esiintyy jatkuvasti.

• Anonyymi

"Tunnen erään joka ei halunnut ottaa rokotusta..."

- Sama täällä, tunnen hiukan pöhkön pariskunnan joka herkällä korvalla kuunteli-ihan-mitä-antivaxxeri-*ontaa-hyvänsä.

- Reilu vuosi sitten iski v-mäinen korona molemmille sillä lopputulemalla että molemmat alkoivat laskea viikkoja, kun 6kk tulee täyteen että saa rokotteen.
        -
        - Olipa siinä itsessä pidättelemistä, ettei olisi tullut asianomaiosille kuittailtua...

🎵 🎵 routa porsaan kotiin ajaa 🎵🎵 DD!!

• Anonyymi

Ihmiset joilla ei ole koulutusta ovat ne jotka taas kerran ovat kuvitelleet kuinka korona on ja piikkipelko niillä on kamala , jopa syyttävät valtioita kaikella lailla. Ei niihin tieteelliset asiat uppoa ,jos olis uponnut niin eivät uhkaisi liioin teissä mielikuvitustarinoitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole tavallinen flunssa , vaan uusi virus jota tutkijat tutkivat koko ajan , kuten aikoinaan isorokko ja polio . Kun rokote saatiin niin saatin virus pois ihmiskunnasta.
        Sitten ei ihmisen oma vastustukyky aina toimi tuen nämä ”luomut” uhoaa, sillä se riippuu miten paljon olet saanut kehosi virusta..

Ja uusia viruksia on odotettavissa koko ajan , niin että tutkijoilla on täysi työ että voivat ajoissa löytää mitä laatua virus on , ja kuinka se ihmiseen vaikuttaa. Ja mikä rokote niihin

Ja rehentelyjä siitä että joku ei ole saanut virusta ja voi olla miten haluaa yleisillä paikoilla, niin ei ole, tällainen ihminen ei tajua että hän voi olla levittäjä ja on monen ihmisen sirauteen syypää. Siis maskit eivät puolusta omaa itseä vaan ettei levitä virusta toisiin.
        Luulisi että hiemanenem,än olisi tietoa se kun uhotaan omia mielikuvitus teorioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole tavallinen flunssa , vaan uusi virus jota tutkijat tutkivat koko ajan , kuten aikoinaan isorokko ja polio . Kun rokote saatiin niin saatin virus pois ihmiskunnasta.
        Sitten ei ihmisen oma vastustukyky aina toimi tuen nämä ”luomut” uhoaa, sillä se riippuu miten paljon olet saanut kehosi virusta..

Ja uusia viruksia on odotettavissa koko ajan , niin että tutkijoilla on täysi työ että voivat ajoissa löytää mitä laatua virus on , ja kuinka se ihmiseen vaikuttaa. Ja mikä rokote niihin

Ja rehentelyjä siitä että joku ei ole saanut virusta ja voi olla miten haluaa yleisillä paikoilla, niin ei ole, tällainen ihminen ei tajua että hän voi olla levittäjä ja on monen ihmisen sirauteen syypää. Siis maskit eivät puolusta omaa itseä vaan ettei levitä virusta toisiin.
        Luulisi että hiemanenem,än olisi tietoa se kun uhotaan omia mielikuvitus teorioita

Minulla kun ei ole kuin tämä yksi elämä, niin elän miten parhaaksi näen. Minua ei muut määrää tai pelottele. Heikot kuolee joka tapauksessa, ja me muutkin lopulta. Se on normaalia luonnon kiertokulkua.

Eli luomuna mennään jatkossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kuolen saamani poliorokotuksen jälkeen. Kuolinsyy on siis poliorokote.

• Anonyymi

EIHÄN MEILLÄ OLE MITÄÄN KORONAPANDEMIAA EDES OLLUT - SE TULI PIIKEILLÄ - MYRKKYSELLAISILLA JA SEN JÄLKEEN TAUTEJA ALKOI SYNTYÄ VILJALTI.

Kannattaa katsoa ne maat joita on perin vähän piikietty- niissä ei ole mitään muutosta entiseen tullut - terveinä näin sanottuina - kusetus meni hyvin läpi monessa maassa kiihotuksella.

Hävettäisi jos olisimme menneet tuohon kusetukseen - emme nytkään mene venäjänvihan kiihotukseen - toinen kusetus.

Kolmas kusetushan oli Nato johon kansa ei halunnut mutta kusetuksella ja kieltämällä äänestäminen sitäkin puskettiin vaan eteenpäin - sairas on Suiomen pääättäjistö - ei muuta kuin vaihtoon.

• Anonyymi

Mikä? Plandemiastako selittelet? Kannattaa katsoa mistä taudit tulivat ja vammat sekä kuolemat - piikeistä - olet niin harhapolulla, että on vaikea varmasti lähteä tervehdyttämään ajattelutapaa - median aivopesu on todella voimakasta - mutta säälittää nämä uskovaiset ja uhrit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai piikin ottaneista löytyvät nyt meidänkin tuttujen kaikki kuiolemat.
        Kukaan ei ole edes sairastunut ilman myrkkyruiskeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu ihmisen luontaisesta vastustukyvystä. Toisten elimistöt tappaa kaikkia viruksia paljon paremmin kuin toisten,rokotteiden kanssa tai ilman. Ja he ovat elämässä aina kaikkein vahvimpia.

Yleensä mieleltään kaikkein narsistisimmat yksilöt ovat näitä koska tulloin elimistö pystyy kehittämään itse parhaan suojauksen kaikkia ulkopuolisia uhkia vastaan.
        Heidän elimistönsä alkaa kehittää itse vastamyrkkyjä jotka tappaa kaikki vieraat virukset ja bakteerit ja sama ilmiö on myös eläimillä.
        Sellaisten vahvojen ihmisten puremakin voi olla toiselle,heikommalle kuolemaksi,vahvoihin alkaa kehittyä myrkkyä kuten käärmeille tai muille myrkkyeläimille.
        Samoin seksi voi olla vaarallista heikolle osapuolelle jos kumppanina on liian vahvan eli myrkyllisen kehon omaava osapuoli ja sitä on syytä tuolloin välttää.

Asiasta ei paljoa vielä ymmärretä kun ei ole edes tutkittu mutta näin se luonto vaan toimii.

Mutta narsismillakin on rajansa että kaikki ei ala sitten fyysisesti tappaa toisiaan ja kaikki kuollaan siten myös sitä kautta.

Joidenkin elimistö sietää enemmän myrkkyjä ja miten ne saa annettunako vahingossa vaikka suoneen suoraan tai voi saada vain tuota suolavettäkin mitä on paljon löytynyt Saksasta, USAsta ja vaikka Intiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOO me tunnemme pariskunnan kun ottivat piikit ja ensin kuoli sitten mies ja seuraavana päivänä nainen.
        Useimmat saaneet vaan muita vaivoja kuten verihyytymiä, sydän - ja aivoinfarkteja, vyöruusua, vatsavaivoja, kuumeita, pahoinvointeja jne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on saanut ja niitä tulee saamaankin. Ei rokote kaikkia tapauksia estä mutta se vähentää huomattavasti niiden määrää.

Minä toivon että se estää minun kohdalla sen vakavan tautimuodon, kuulun riksiryhmään ja ikääkin on.

MRNA - MYRKKYROKOTE EI OLE VÄHENTÄNYT VAAN SUORAAN SANOEN LISÄNNYT VALTAISASTI SAIRAUKSIA JA KUOLEMIA..

Britti kertoi juuri tässä, että 12 miljoonaa piikkeihin kuollutta tähän mennessä maailmassa.
        Vammaisista voitte vain uneksia lukuja - varmasti jokaisella on joku parin vuoden aikana kuollut tai sairastunut piikin ottaja. Niin meilläkin ja runsaasti on kirjattu.

Me vältimme piikit ja meillä isolla porukalla ei ole tullut mitään, ei yhtikäs mitään ongelmia ja töitä pusekettu kun piikitetyt olleet sairaslomilla pitkäänkin.
        Kärkkäinen oli fiksu kauppias - valisti työntekijöitään ja ei ole varmaan katunut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla ihan tavallinen flunssa ja useimmille onkin.

Mutta siten kun iskee se vakava tautimuoto, niin se onkin ihan muuta. Sitä riskiä koronarokote kiistattomasti vähentää.

Ihmisiä kuolee koko aika, ottipa sitten koronarokotteen tai ei ottanut. Ei se koronarokote estä ihmisten kuolemia kuolemaa tai muutakaan sairautta, esim. aivokalvontulehdus - näitä esiintyy jatkuvasti.

Koronamyrkkyruiskeen aiheuttamat kuolemat eivät ole mitään lieviä mitä piikeistä on runsaasti tullut - kun vertaa meihinkin ettei piikittä ole tullut edes rokulipäiviä töistä - ei mitään tauteja eikä kuumeita.

TUO ON TODELLA USKOTELTU MEDIAN LAUSE HERKKÄHIÅPIÄISILLE USKOVAISILLE.
        Kaikkeen kusetukseen ovat menneetkin ja jopa vielä toistavat tuota sairasta lausetta.

KATSOPAS NE VÄHÄN TAI OLEMATTOMASTI PIIKITETYT MAAT - HEILLE EI TULLUT ONGELMIA - EI SAIRAUKSIA EIKÄ KUOLEMIA.

On se kumma kun joku jankuttaa vaan täysin jo vääriksi todistettuja lauaumia...mutta kun media tuhansia kertoja toistaa - joku tollo jo uskoo - säälittää nämä ja heidän turhat kuolemat ja sairaudet.
        Juuri kolmannen piikin saaneesta, jota varoittelimme, tuli tieto, että on jo kuollut sen jälkeen - kävimme haudalla - oli meidän ikäinen mutta erehtyi kerran toisen ja kolmas kerta toden sanoi - ei enää ota koskaan piikkejä.

NYT ON SITTEN PARI METRIÄ SUOJAA PÄÄLLÄ - RIP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tunnen erään joka ei halunnut ottaa rokotusta..."

- Sama täällä, tunnen hiukan pöhkön pariskunnan joka herkällä korvalla kuunteli-ihan-mitä-antivaxxeri-*ontaa-hyvänsä.

- Reilu vuosi sitten iski v-mäinen korona molemmille sillä lopputulemalla että molemmat alkoivat laskea viikkoja, kun 6kk tulee täyteen että saa rokotteen.
        -
        - Olipa siinä itsessä pidättelemistä, ettei olisi tullut asianomaiosille kuittailtua...

🎵 🎵 routa porsaan kotiin ajaa 🎵🎵 DD!!

Olihan sekavaa tarinaa - mitä yritit sanoa?
        Aivan kuin olisit ottanut kolme piikkiä ja buusteria hamuat - maskeilla pään soluja tuhonnut ja käynyt turhilla testeilläkin, hyvä ettei vielä koronavilkkukin apuna...voi heeleeeveettti näitä onnettomia - moni onkin sanonut, että tyhmät lähtee - näin se on varmaan .
        Piikeillä vähennetään tällaista alatason herkkää mediauskovaa joukkoa ja altistetaan sitten muulle kusetukselle kuten vaikka venäjävihaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset joilla ei ole koulutusta ovat ne jotka taas kerran ovat kuvitelleet kuinka korona on ja piikkipelko niillä on kamala , jopa syyttävät valtioita kaikella lailla. Ei niihin tieteelliset asiat uppoa ,jos olis uponnut niin eivät uhkaisi liioin teissä mielikuvitustarinoitaan

Piikin sisältämä pelko - tiesitkö mitä paskaa piikeissä tulee kehoosi?
        Syötkö lounaallakin ihan mitä paskaa vaan tarjoavat sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kun ei ole kuin tämä yksi elämä, niin elän miten parhaaksi näen. Minua ei muut määrää tai pelottele. Heikot kuolee joka tapauksessa, ja me muutkin lopulta. Se on normaalia luonnon kiertokulkua.

Eli luomuna mennään jatkossakin.

Näin se on. Emme me halua piikkivammoja ja tuskaista kuolemaa tehohoidossa jota runsaasti on tullut piikkejä ottaneista.
        Me piikittämättömät terveet maksamme tollojen piikkikokeilut .

• Anonyymi
      • Anonyymi

Lassehan aloitti syksyllä maahan saapuvan uuden rokotteen mainoskampanjan!
        Rumba alkaa alusta piikkiuskovaisille.

• Anonyymi

"rokotevammoja tulee"
        -
        Kenelle on tullut ja missä ja paljonko...??? Varmaankin voit linkittää asiaa koskeviin uutisiin??
        (sarc.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"rokotevammoja tulee"
        -
        Kenelle on tullut ja missä ja paljonko...??? Varmaankin voit linkittää asiaa koskeviin uutisiin??
        (sarc.)

Tapasin tuossa puistonpenkillä rouvan, jonka mies oli kuollut 2 päivää toisen rokotteen jälkeen. Oli miehellä muutakin lääkitystä. Yli 60 vuotta ehtivät olla kuulemma kimpassa, ja valitteli että paljon jäi vielä sanomatta. Tästä on aikaa nyt yli vuoden, ja tuli juttelemaan, kun sanoi kaipaavansa juttuseuraa. No minähän juttelin.

• Anonyymi

Totta - linkkiä emme kuitenkaan avaa kun on roskalehti, emmekä noita ole vuosiin lukeneet enää. Heillä näkyy olevan solvauskamppanja kuitenkin Putinista joka päivä aviisissaan.

Kukaan ei ole mitään lievitystä tai suojaa todella saanut - senhän voisi pikkulapsikin kertoa jos saiai vapaasti ajatella.

Kuitenkin suurin osa meidänkin tutuista piikin ottaneista on kärsinyt enemmän tai vähemmän ja juuri kävimme yhden haudallakin - hänellä on 2 metrin suoja nyt päänsä päällä - ei tarvitse pojan enää pelätä.

• Anonyymi

ei oo aattanna ainuttakkaa muut ko haatausmaalles enne aikasest.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lassehan aloitti syksyllä maahan saapuvan uuden rokotteen mainoskampanjan!
        Rumba alkaa alusta piikkiuskovaisille.

SEHÄN OLI TODELLINEN KULTAKAIVOS - OHITTI ÖLJYTEOLLISUUDEN TUOTOLLAAN.

Kyllä sitä ahneet myy vaikka äitinsä, että saa vaan rahaa. . . mutta tässä ökyrikkaathan pitää selkeästi ihmisiä karjan arvoisena ja hyödyntää myrkyillä tätä menoa uskotellen mitä mielikuvituksellisempia asioita kun mediankin omistaa - se on silloin helppo nakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"rokotevammoja tulee"
        -
        (sarc.)

SUURIN OSAHAN MEIDÄNKIN TUTUISTA ON SAANUT KORONAROKOTEVAMMOJA - OSA ON JOPA KUOLLUT
        Kannattaa katsoa, miten ruumiinavauksissa nuo myrkkyruiskeen saaneet ovat usein kummajaisia - heillä on selittämättömiä vammoja ja tukkeumia mitä muilla ei koskaan ole tavattu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei jaksa avata viruslinkkejä kun ovat usein. Kerro mitä sisältää.
        Varmaan näitä täriseviä vammaisia vuoteissaan kun saivat piikkejä tai halvaantuneita milloin poski milloin jalka....järkyttäväähän se on selväjärkisten seurata kansan kuolemaa ja vammautumista kusetuksesta - milloinka piikittäjiä aletaan Suomessa tuomita. Joissain maissa tätä on pantu jo vireille...kuolemantuottamus, vamman tuottamus...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pelkäämpä pahoin, että koronarokote tulee hoitohenkilökunnalle pakolliseksi vuosittain pistettäväksi. Ja muille ammatinomaaville esim. siivoojat, keittäjät, jotka työskentelevät saman katon alla missä on hoidettavia....😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäämpä pahoin, että koronarokote tulee hoitohenkilökunnalle pakolliseksi vuosittain pistettäväksi. Ja muille ammatinomaaville esim. siivoojat, keittäjät, jotka työskentelevät saman katon alla missä on hoidettavia....😡

Kohtahan EI PITÄISI olla tuota rokotettavaa HENKILÖKUNTAA, koska ovat rokotettu koronaa vastaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eikös ne pari vuotta sitten mainostaneet, että ota yksi piikki ja ei tule tautia.
        SE MENI KUSETUKSEKSI KUTEN KERROIMME TÄÄLLÄ SILLOIN JA VINKUJIA RIITTI - NYT ON HYVÄ OLLA KUN OLI OIKEASSA.

-Yksi piikki ei riittänyt tietenkään, siitä tuli kuin narkomaanin loputon matka mutta paljon vaarallisempi vielä.
        -Maskeja kaksi viikkoa !!? Eikös noita käyttäneet uskovaiset hiukka kauemmin - sekin turhaa
        -Sanoimme, että myrkkyruiskeen ottajat ne teholle menee eikä piikittämättömät - näin kävi.

tätä voisi jatkaa mutta tuohon tyyliin massoja media vie - oletko laumasielu vai ajatteletko itse.?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Totuus on niin helppo nähdä kun kirkoissa siunataan niin paljon kuolleita piikin ottaneita - meilläkin vaikka ja kuinka.

• Anonyymi

kaikki tiedote ei ole uskottavaa ennenkuin totuus haitoista tunnustetaan .
      teitä ei enää uskota.

turha kaupata ottamaan vapaehtoisestikuolemanpiikin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Jokaisella lääkkeellä on aina sivuvaikutuksia , joten mielestäni niistä on sanottu paljon,jos nyt joku pöllö on vaivaantunut kuuntelemaan,
        Kuumeilu on kaikkien muidenkin rokotusten kanssa, arka pistos kohta jne . Kas kunnämä huuhkajat ei ole protestoineet kaikkia rokotuksia vastaan kun ilman mitään koulutusta kirjoittelevat naurettavia teorioita , lukevansa olevan niinkuin viisaita.
        Koulutetut viroloogit kyllä tietävät nämä asiat paremmin kunyksi kansakoulun käynyt ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisi riskit olevan suuremmat kuin hyödyt tuonkin tutkimuksen mukaan.

Glaukooma saattaa iskeä uutena sivuoireena vanhoihin. Mistä sen muuten tietää, että rokotus aiheutti silmänpainetaudin, kun se on oireeton? Sitten kun sokeus iskee, on vaikea syyttää rokotteita? Täytyy varata silmälääkäri rokotuksen jälkeen.
        Glaukooma on usein alkuvaiheessa täysin oireeton. Useissa tapauksista glaukooma löytyy silmälääkärin tarkistuksissa.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.06.13.22276314v1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vakavia riskejä kannattaa harkita 😂🤣

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4125239

Turhaahan se on itselleen kerjätä piikeillä ongelmia - ei kukaan ole kertonut edes suojaa niitten antaneen - ei ole todisteita ainuttakaan ja miljoonan saisit jos sen pystyt antamaan vaan...ei ole tullut puoleentoista vuoteen todisteita...eikä tule.
        Tulee kyllä tautisia, vammaisia ja kuolleita ihan liukuhihnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisi riskit olevan suuremmat kuin hyödyt tuonkin tutkimuksen mukaan.

Hyöty piikeistä rajoittuu vain niiten valmistajiin - heillä on kissanpäivät kun meni jo öljyteollisuudenkin ohi tuotossaan- mitä sitä nuo nyt 12 miljoonaa kuollutta kun tulee vaan rahnaa ja pystytään tekemään vielä vaikeammaksi ihmisten eläminen jatkossa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aids todella tulee piikeistäkin kun menettää vastustuskykynsä - se on sitä omahakuista itsensä tuhoamista jos uskoo lääkemyyjiin ja puoskareihin.

• Anonyymi

kummakulkutauti on usassa kun siellä tuhoutuu tehtaat ja maatalous kuin väkisin käskystä.
      palaa kuivuu tulvii.

• Anonyymi

Tekijät olisi pitäny saada lauteille ennen
      seuraavaa ”aaltoa”.

Oikea tieto asiasta ei ole vieläkään läpäissyt massaa.

Edetään edelleen maksetun valheen varassa.

• Anonyymi

ON hyvä saada tietoa muualta kuin lääke firmoilta !

• Anonyymi

Kyllä myyjä tietää parhaiten tuotteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä myyjä tietää parhaiten tuotteensa.

Kyllä myyjä tietää mistä rahaa tulee ja kusettamalla ne suurimmat tulee ja rikoksia tekemällä.
        Tässä on selkeä räikeä rikos ihmiskuntaa vastaan.
        Miten sairaita tuleekaan meidän jälkeläisistä geenisesti. Miljoonien vuosien kehitystä tuhotaan perustaa kaatamalla - katsokaa vaikka noita mustasilmäisiä lapsia...tai miten paljon keskenmenoja on tullut - todella järkyttää mutta agenda ajaa vain rahan voimalla ihmisten, ainakin herkkäuskoisten narauttamista.

• Anonyymi

Uskokaa tai älkää....
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-koronarokotetta-antaa-liki-100-prosenttisen-suojan-vakavaa-tautimuotoa-vastaan-kertoo-yhdysvaltain-tautikeskus/8208764#gs.5fq395

Että toi sama virsi 💉markkinointi sekä myyntipuhe uppoaa noihin ,💉💉🐑😷 vaippanaamoihin heittämällä...
      Vaikka niitä kustaisiin silmään samoilla valheilla. Se 99x💉 antaa varmasti sen 100% suojan .😂.... Ei jumalaut kun on böndee porukkaa...mun koirakin tajus aavistamalla aikoinaan kun menimme eläinlääkärin vastaanotolle että lopetus piikki tulee... Hanttiin pisti heti eläinklinikan pihalla vaikka oli vanha ja sairas koiravahus...katsoi minua syyllistävällä katseella et wittu minkä teet vaikka ei tarvinut enään kärsiä...itku tuli kun tiesin että koirani aavisti mikä oli homman nimi... Eläimet luottaa omiin vaistoihin ja nämä 🐑😷 luottaa ennemmin lääkefirmojen kätyreihin...😂😂😂😂...
      No onneksi itsellä on vielä jotain alkukantaisia vaistoja tallella enkä lähde tuollaiseen vedätykseen mukaan....

• Anonyymi

Noita selkeästi sairaita artikkeleita emme koskaan lukeneet. Ei kannattanut turhaa valhetta lukea päähänsä. MTV uutiset on selkeä jenkkien alainen ja tottelee mitä EUkin määrää.
        ¨
        KANNATTAA KATSOA NUO VÄHÄN PIIKITETYT MAAT JA NÄHDÄ TOTUUS MITÄ PIIKIT TEKEVÄT JA MITEN ELÄMÄ SUJUU HYVIN ILMAN NIITÄ JA MASKEJA.

• Anonyymi

Kyllä se 💉💉 mainos pitäisi mennä näin että etkö vielä heittänyt veiviäsi 2x💉jälkeen tuu hakee se 3.4.5.6.7 ja 8 lopetus💉 niin sitten se kuolema koittaa aivan varmasti 100% varmuudella.....🖕😂🖕...

• Anonyymi

Eipä moni ottanut tosissaan sitä pari vuotta sitten meidän kertomaa, että piikkeihin tulee kuin riippuvuus ja narkomaanin tapainen halu. Riippuvuus voi vain lisääntyä heillä, jotka selvisivät vielä hengissä piikeistä. Kyllä juuri käytiin haudalla - oli todella himokas piikin odottaja ja maskifani....säälitti, mutta ei voi toista auttaa jos se ei lähde hänestä itsestään. Koki kohtalonsa ja nyt on kyllä suojaa ja jopa 2 metriä.

• Anonyymi

siksi en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä...

• Anonyymi

"siksi en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä..."

- Siksi kannattaakin pitäytyä noissa rokotusasemilta saatavissa tavallisissa koronarokotteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"siksi en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä..."

- Siksi kannattaakin pitäytyä noissa rokotusasemilta saatavissa tavallisissa koronarokotteissa.

Bensa- ja paloasemat tiedän, mutta mikä on rokotusasema?

• Anonyymi

Voi vain onnitella ja nostaa hattua niille joilla oli omaa selkärankaa ja tietoa kieltäytyä kokeellisista piikeistä joitten sisältöäkään ei Suomessa sallittu - veti hiljaiseksi eduskunnan.

• Anonyymi

Menikö triplapiikki varmasti viemäriin, ettei jäänyt kummittelemaan sisuksiin?

• Anonyymi

Näitä piikkitärinöitä ja tarinoita on paljon...on paljon halvaantuneita piikkeihin...on paljon myös liuotushoitoja turhaan kun piikkejä ottivat ja me piikittämättömät maksamme heidän kokeiluitansa....on veriongelmia, liuotuksia, sydänkohtauksia, aivoinfarkteja, elinvaurioita kuten munuaiset...jne....mitään hyvää ei löydy eikä apua saati suojaa.
        Täyttä kusetusta ja ihmisten aliarviomista - herkkäuskoisia tuhottu.
        Vanhat ovat olleet se ensi isku - tässä vaan vanhat vietiin piikeille ja jos vaikka sitten hyvä perintö niin pääsivät eroon ilman sanktioita ikävistä sukulaisista.

• Anonyymi

Lääketieteellisesti ja taloudellisesti täysin kestämätöntä taistella virusta vastaan rokotteilla. Big Pharman unelma, lupa piikittää vaurautta itselleen.
      Voitot meille, haitat teille.

Toimiva hoito, siihen ei kannata edes panostaa.
      Ehtyisi osakkeenomistajien voitot.
      Kunhan muka vähän väitetään että sellaista puuhastellaan.

Pelko myy, kuten myös Nato osoittaa,
      Pelkokampanjoita on luvassa siis paljon lisää.

• Anonyymi

kun ihminen kuolee näihin toimiin niin omaisilla oikeus haastaa hoitovirheestä
      vahingonkorvaukseen ja tekijät pois viralta .
      mikäli tapauksia on 1 enempää. yksi virhe sekin onliikaa.

montako näitä löytyy.

• Anonyymi

En ole sairastanut mitään tautia sen jälkeen, kun Korona alkoi jyllätä.
      Yhtään rokotetta en ole ottanut.
      En osaa sanoa mitä ajattelen Koronasta ja sitä vastaan annettavista rokotteista.
      Toivon silti, etten sitä saisi.
      Maailma on vaan mennyt niin merkilliseksi ja levottomaksi, ettei uskalla uskoa kohta mihinkään, mitä sanotaan.

• Anonyymi

Antaa uskovaisten käydä kirkossa ja piikittää itseään kuten kunnon narkkareiden pitääkin. Sanoihan lapamatokin, että Uskossa on hyvä elää.

• Anonyymi

Haha, Ulina Lehtonen sai hermoromahduksen, kun THL:n Salminen laukoi kommentteja rokotteista. Tiedoksi: Lehtonen saa suoraan rahoitusta piikkitehailta, eli provikkaa samassa suhteessa kun saa tehtyä "myyntiä".

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008933124.html

• Anonyymi

Epätoivoista lääkefirmojen mainostamista. Tuo voidaan laskea jo korruptioksi,ja Lehtonen ja tuo toinen idiootti pitää irtisanoa ja antaa heille asianmukainen rangaistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätoivoista lääkefirmojen mainostamista. Tuo voidaan laskea jo korruptioksi,ja Lehtonen ja tuo toinen idiootti pitää irtisanoa ja antaa heille asianmukainen rangaistus.

Kaupallisen median motiivi kysellä noilta pölvästeiltä lausuntoja on päivän selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupallisen median motiivi kysellä noilta pölvästeiltä lausuntoja on päivän selvä.

Ukrainan sota alkaa jo kyllästyttää ja siksi on kaivettu vanha suosikkiaihe naftaliinista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan sota alkaa jo kyllästyttää ja siksi on kaivettu vanha suosikkiaihe naftaliinista.

Se on vaan interventio vielä - ei ole sotaa julistettu - on venäläisiltä vain pieni isku nyt.
        Se vaan riippuu siitä kun jenkit haluavat ja länsimaat tätä pitkittää antamalla lisää aseita.

• Jaa te sitte jaksatte röhkiä, uskooko joku teidän mölinöitä?

• Anonyymi

Rokotefirmojen lobbareilta pitää ottaa lääkärinluvat pois.

• Anonyymi

ILMAN MUUTA - ON EPÄINHIMILLISTÄ LÄÄKÄRIN TARJOTA TAPPOPIIKKEJÄ !
        Moni valehtelee kuoleman syistäkin - se on järkyttävää - menettävät työnsä - mutta mitäs kun kaikki menettäisivät - pitäisi olla liitossa ryhtiä.
        NUO KAIKKI TYÖMARKKINALIITOT OVAT TOSI PASKASAKKIA JA HEKIN AUTTANEET KUOLEMIEN TUOTTAMISESSA PIIKEILLÄ - eivät pistäneet ojennukseen kusetusta.
        Heillä olisi ollut kyllä mahdollisuus auttaa säästämään ihmishenkiä ja vammoja ja onhan mennyt paljon työpäiviä hukkaan piikeillä.

• Anonyymi

Millonkohan alle 60-kymppiset alkaa saamaan neljänsioä piikkijä. Itse haen het' kun vaan mahdollista.

• Anonyymi

Eikös tuon apteekista saa milloin vaan?

• Anonyymi

Yksi maailman tunetuimpia ja arvostetuimpia lääketieteellisiä julkaisuja The Lancet on julkaiussut artikkelin, jonka mukaan koronarokotteet ovat pelastaneet miljoonia koronakuolemalta.

😂🤣😂🤣 Repikää siitä 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

• Anonyymi

Kun Uskoo Jeeskuseen Kristukseen Jumalan Poikaan pelastuu tai pääsee ainakin Taivaaseen.

• Anonyymi

Kommenttisi paljastaa sen, ettet tiedä asiasta enempää kuin sika satelliitista.
        (vanha turkulainen sanonta)
        - - -

The Lancet, the world’s most renowned peer-reviewed medical journal
        - - -

Tuossa linkki niin pääset perille mitä lause tarkoittaa: https://translate.google.fi/?sl=en&tl=fi&op=translate&hl=fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi paljastaa sen, ettet tiedä asiasta enempää kuin sika satelliitista.
        (vanha turkulainen sanonta)
        - - -

The Lancet, the world’s most renowned peer-reviewed medical journal
        - - -

Tuossa linkki niin pääset perille mitä lause tarkoittaa: https://translate.google.fi/?sl=en&tl=fi&op=translate&hl=fi

Turkulaisethan ne ovatkin parhaita neuvomaan.

• Anonyymi

WHO:n nimeämiä VOC- eli variants of concern -linjoja:
      -Alfamuunnos (B.1.1.7)
      -Beetamuunnos (B.1.351)
      -Gammamuunnos (P1)
      -Deltamuunnos (B.1.617.2 ja muut AY-linjat) (Suomessa maaliskuu 2021)
      -Omikronmuunnos ”1” (B.1.1.529) (RSA marraskuu 2021)
      - Omikronmuunnos ”2” (B.A2) (Tammikuussa Varsinais-Suomessa)
      - Omikronmuunnos ”2” (B.A5)
      - - -

Rokote kehitettiin Alfa-varianttia vastaan kaksi vuotta sitten. Vieläkö joku ihmettelee, miksei rokote toimi kuin vakavaa tautimuotoa vastaan enää?

• Anonyymi

Ottaako niin koville huomata antivaxxeri-maailmankuvan valheellisuus?

• Anonyymi

TÄYTTÄ SONTAA KAIKKI PIIKIT - VUOSIMILJOONAT PÄRJÄTTY HENGISSÄ ILMAN !

Nyt tuhotaan tämä luonnon kehitys - miten niin moni menikin kusetukseen kuunnellessaan jenkkimediaa - meidän roskalehdet vietlä auttamassa yöhk.

• Anonyymi

Piikin tarvitsisit sinäkin.

Mutta et koronarokotetta vaan syanidia.

• Anonyymi

Siinä myrkkyruiskeessa on myös osana kuolemaan tuomitulle annettaavaa sydämen pysäyttävää kemikaalia...näin vaan tiedoksi. Sitä kun pakkautuisi vänän enemmän putkeen niin avot...ei pysy kauan tolpillaan.
        Taisi olla Pfizerin suorassa tv-lähetyksessä vähän siihen suuntaan piikissä kun tuo Tiffany Dover Pontes kuoli muutamassa minuutissa - silti tuo markkinointi jatkui vaan ja salaus oli valtaisa - jopa sukulaiset ovat kadonneet nyt. Tiffanyn ruumis varmaan krematorion kautta ettei jäänyt todisteita.

• Anonyymi

Meillä Pietarissa kaalisoppaan sekoitetaan Putinin virtsaa. Ei tule tautia. Korvaa myös suolan.

• Anonyymi

Natsilla on aina lyhyt yskintä kun eksyy tänne ja perin sairasta tarinaa mitä nyt odotamme aina piikkejä ottaneilta maskipäiltä koronavilkkua käyttäviltä ja testeissä juosseilta :-))

• Anonyymi

Samanlaista väestön vähentämisohjelmaahan nuo rokotukset oli kuin koko koronaviruksen kehittäminen sinänsä. Samoin kuin esim gay elämäntyylin ylistäminen, Ukrainan sota ja monet muut vastaavat pelleilyt. Samaan aikaan kuin kyseisillä agendoilla vähennetään väkeä, niillä tahkotaan myös valtavasti massia tiettyihin taskuihin.

• Anonyymi

Suomessa on annettu yli 12 miljoonaa koronarokotetta ja rokotteeseen kuolleita vain muutama. Eihän noin huonolla hyötysuhteella mitään väestön vähennystä tule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on annettu yli 12 miljoonaa koronarokotetta ja rokotteeseen kuolleita vain muutama. Eihän noin huonolla hyötysuhteella mitään väestön vähennystä tule

MAALILMALLA ON 12 MILJOONAA KORONAPIIKKIIN KUOLLUTTA JO BRITTIEN UUTISOINNIN MUKAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ME TUNNEMME JO PARIKYMMENTÄ PIIKIN OTTANUTTA KUOLLUTTA REILUN VUODEN AIKANA !
        Sinulla on sairasta valehtelua, että muutama kuollut - tuntuu että olet jotenkin osin itse aivokuollut noilla piikeilläsi ja maskeillasi.

• Anonyymi

Odota vaan, jonakin päivänä korona voi muuntua niin että se lahtaa 99% teistä rokottamattomista, vieläkö sitten naurattaa?

• Anonyymi

"Koronapotilas­määrät jälleen kasvussa Husissa – "Niljakas” virus väistelee rokotus­suojaa yhä paremmin..."

Hussit ja pussit jaksaa pompottaa...

Rokote ei vahvista immuniteettia, vaan heikentää sitä. Hölmömpikin tämän jo huomaa.
      Ihmisen immuniteetti väsyy noihin loputtomiin piikkeihin ja sen takia saat yhä helpommin taas uuden tartunnan.

Ottakaa lisää piikkejä. Ihmisistä on saatu tehtyä lääketeollisuuden lypsylehmä ja pelottelun kautta aivotonta karjaa, jota voidaan pompottaa mielinmäärin ilman että kukaan kyseenalaistaa yhtään mitään!
      Toivottavasti neljäs, viiden ja kuudes piikki ovat yhtä tehokkaita kuin ensimmäinen, toinen ja kolmas piikki. köh köh...

• Anonyymi

Millonkohan se neljäs on saatavilla alle 60-kymppisille Itse varaan ajan heti kun se tulee mahdolliseksi.

ps. Terveyteen liittyviä ohjeita otan vastaan luonnollisesti terveydenhuollon ammatilaisilta ja silloinkin erityisala huomioiden.

- Sekatyömies-Hessuilta voisin ottaa vihjeitä vanhan rapistuneen autotallinoven maalaamisesta. Siinä on ihan pohjalla varmaankin punamultamaalia. Voikos sen päälle maalata lateksilla?

• Anonyymi

Koronavouhotus on ollut alusta saakka pelkkää kusetusta. Suomessa kuolee joka tapauksessa 150–200 __vanhaa__ kansalaista joka ikinen päivä, myös viikonloppuisin.

Räkätauteja tulee ja menee. Itsellänikin ollut nyt pari viikkoa, olisko nyt se "uusin" versio sitten. Mitään rokotuksia en tietenkään ole ottanut, koska ne ovat pelkkää kusetusta.

• Anonyymi

Näinhän se on ollut. Tyhmät sopulit ryntäilevät mihin sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on ollut. Tyhmät sopulit ryntäilevät mihin sattuu.

Hyviä ryntäitä on mukava katsella.

• Anonyymi

"Koronavouhotus on ollut alusta saakka pelkkää kusetusta. "
        -
        ....mitä nyt maailm alla on koronaan menehtynyt The Economist julkaisun teettämän julkaisun mukaan ~25 miljoonaa ihmistä maailmanlaajuisesti. Aletyaan olla vanhan legendaarisen Espanjantaunin luvuissa.
        -
        Että sellainen kusetus koronassa on kysessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-
        ....mitä nyt maailm alla on koronaan menehtynyt The Economist julkaisun teettämän julkaisun mukaan ~25 miljoonaa ihmistä maailmanlaajuisesti. Aletyaan olla vanhan legendaarisen Espanjantaunin luvuissa.
        -

Huomioi että tavalliset kuolemat verhoillaan, ja ilmoitetaan korona kuolemina. Tekaistuja lukumääriä. Ei todellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-
        -

KYLLÄ MONI TUTTU JÄTTI JO PIIKIT KUN KUSETUS SELVISI
        Sen vuoksi käi tuota paskaa on varastot täynnä eikä voi viedä kaatopaikalle - se on ongelmajätettä ja poltettava korkeassa kuumuudessa suodattimien kanssa.

• Anonyymi

siksi en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä...

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta, mistä ihmeestä edes löytäisit halutettssasi "kokeellisen geeniterapiapiikin" ??
        -
        Itse aion turvautua edelleen naihin tavallisiin rokotusasemilta sataviin tehokkaisiin ja turvallisiin mnra-rokotteisiin. Neljännen piikin otan niin het' kuin ikinä mahdolista.

• Anonyymi

100ssa mRNA-rokotetussa tuli 26 vakavaa vammaa ja 7 kuoli.
      100ssa ei piikietyssä nuo luvut olivat 0 ja 0
      Suojaa ja on turvallista? :-))
      Tässä lisää muutakin mielenkiintoista, mutta ei varmaan piikitetyille ole mitenkään kiinnostavaa, eikös vain...sitä voi tuudittautua uskon helmaan ja ottaa rennosti vaan!?

https://www.bitchute.com/video/xHpUHhbqJUQ5/

• Anonyymi

Näitä selkeitä tutkimustuloksia ei roskalehdissä näe - pelkäävät kai oikeusjuttuja kun kiihottivat kansaa pelolla kuolemasta pari vuotta sitten.

Nyt on kuollut 40x toisen maailmansodan kuolleet USA:ssa piikkeihin - ja kuinka moni kärsinyt ja kärsii sekä pientä tautia kantaa ja töistä pois on - moni lentäjäkään ei enää pysty lentämään myrkkyruiskeitten jälkeen.

• Anonyymi

Niinhän ne osoittautui pelkäksi feikiksi nuo "tutkimukset".

• Anonyymi

Näin se vaan on ettei kukaan ole vielä saanut suojaa mRNA-myrkkyruiskeista....vai onko todisteita - EI OLE MITÄÄN TODISTEITA.
      2500% lisääntynyt piikkien vuoksi urheilijoittenkin kuolemat - lääkäreitä kuolee runsaasti, samoin lentäjiä - vammautuneita valtavasti.

Ruumiinavauksissa on selittämätöntä kasvustoa, jota ei pysytä selittämään ja sitähän on vain piikitetyillä - piikittämättömillä ei ole tavattu koskaan eikä nytkään.
      Selityshän on selkeä syy ja seuraus jos hakee itselleen vaikeuksia piikeillä.
      Me piikittämättömät maksamme nyt tehohoitoja ja sairaalakuluja piikkikokeilijoilta.
      Kannattaa aina tietää mitä saa ja mitä ostaa ettei ota sikaa niin sanotusti säkissä.

Juuri tietoon tullutta...Lentokone syöksyi mereen Latvian edustalla>!

Ruotsin ja Latvian välisellä merialueella lentänyt lentokone, johon ei saatu mitään yhteyttä, on syöksynyt mereen. Putoamispaikka on merialueella Latvian Ventspilsin kohdalla.
      Näitä pilottien sammumisia, vammautumisia ja kuolemia on salattu tehokkaasti.
      Onko tässäkin ainoa ohjaaja saanut vaikka aivoveritulpan - on vaan hauska nähdä selityksiä - näitä pilottien kuolemia ja vammoja on salattu kaikkein ankarimmin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nythän se nähdään - ei enää haukuta foliohatuiksi - nyt on moni kokenut kuoleman eikä voi tekoansa peruuttaa. Moni on vammautunut ja moni on kokenut sairauksia - moni piikittämätönkin joutuu kokemaan sairauksia jos viettää pitkään aikaa piikitettyjen kanssa, varsinkin jos ovat juuri lähitiimoilla ottaneet lisää piikkiä.
      Moni hölmö ottaa lisää vaikka sairastuu niistä - sitä ei oikein ymmärrä, miksi ihminen voi olla noin typerä. No ehkä tuo on keino karsia heidät maailmasta jonkun toiveesta.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      42
      5915
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      35
      3668
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      60
      3518
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      507
      3043
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      231
      2220
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2090
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2042
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1697
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1371
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1333
    Aihe