Pako ulkomailla lapsen hankintaa varten

Jos hankkii lapsen toisessa EU-maassa oleskellessa, mutta Suomen kansalaisena, toisen Suomen kansalaisen tai EU-maan kansalaisen kanssa, saako Suomen lastensuojelu viedä lapsen synnytysosastolta Suomeen tekaisemalla huolet? Vai pitääkö minun paeta EUn ulkopuolelle saadakseni vanhemman oikeuteni takaisin?

12

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä varmuudella, mutta en usko. Väittäisin että voit huoletta tehdä muksuja ulkomailla. Rikosten suhteen joillain mailla on niinsanottu luovutussopimus Suomeen, eli ulkomaan viranomaiset palauttavat suomalaisen rikollisen Suomeen. Mutta tämäkin koskee vain rikoksia. Lastensuojelun huoli on paljon pienempi asia joten en usko että siitä on koskaan tehty tällaisia päätöksiä tai sopimuksia.

      • Lastensuojelun huoli ei ole pienempi asia kuin rikos. Siksihän vanhemmat tuhotaan.Lasten oikeuksien varjolla. Sossut soittavat ulkomaille. Se on tosiasia. Yhdessä tapauksessa paikallinen sossu sanoi Suomen ämmille: Pitäkää huoli omista asioistanne.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lastensuojelun huoli ei ole pienempi asia kuin rikos. Siksihän vanhemmat tuhotaan.Lasten oikeuksien varjolla. Sossut soittavat ulkomaille. Se on tosiasia. Yhdessä tapauksessa paikallinen sossu sanoi Suomen ämmille: Pitäkää huoli omista asioistanne.

        Joissain eläinlajien yhteisöissä ei haluta että muut kuin alfapari lisääntyvät. Jos olet alhaalla hierarkiassa, et saa lisääntyä.
        Ehkä ihminen on pohjimmiltaan samanlainen, emme vain halua myöntää sitä ääneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joissain eläinlajien yhteisöissä ei haluta että muut kuin alfapari lisääntyvät. Jos olet alhaalla hierarkiassa, et saa lisääntyä.
        Ehkä ihminen on pohjimmiltaan samanlainen, emme vain halua myöntää sitä ääneen.

        lastensuojelu on eläimellisellä eli barbaarisella tasolla ;)


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        lastensuojelu on eläimellisellä eli barbaarisella tasolla ;)

        Hyvin mahdollista. Kun puhut paljon siitä lastensuojelun "huolesta" niin minulle tuli mieleen että "huoli" on jonkinlainen evolutiivinen / biologinen vaisto. Jotain mitä ei selitetä järjellä - "se vaan on".
        Varmaan moni muukin osa yhteiskunnasta on eläimellisellä tasolla, esim. Internet.
        Internet on olevinaan ihmiskunnan suurin saavutus ja tulevaisuuden teknologiaa, mutta todellisuudessa täällä anonyymit ihmiset vain päästelevät höyryjä ja varastavat symbolista pääomaa toisten arvovallan kustannuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista. Kun puhut paljon siitä lastensuojelun "huolesta" niin minulle tuli mieleen että "huoli" on jonkinlainen evolutiivinen / biologinen vaisto. Jotain mitä ei selitetä järjellä - "se vaan on".
        Varmaan moni muukin osa yhteiskunnasta on eläimellisellä tasolla, esim. Internet.
        Internet on olevinaan ihmiskunnan suurin saavutus ja tulevaisuuden teknologiaa, mutta todellisuudessa täällä anonyymit ihmiset vain päästelevät höyryjä ja varastavat symbolista pääomaa toisten arvovallan kustannuksella.

        Se vaan on: Tautologia on tosi väite joko pakosta tai sisäisen logiikkansa mukaan. Lisäksi tautologia sulkee jotain ulos. Suoraan sanakirjasta


      • Anonyymi

        Jos omaat hiukan tummemman ihonvärin ja pukeudut peittävästi, niin isis pekka noutaa lapsesi ja sinut omalla suihkarilla.


    • Pako ulkomaille lapsenhankintaa varten

      Jos hankkii lapsen toisessa EU-maassa oleskellessa, mutta Suomen kansalaisena, toisen Suomen kansalaisen tai EU-maan kansalaisen kanssa, saako Suomen lastensuojelu viedä lapsen synnytysosastolta Suomeen tekaisemalla huolet? Vai pitääkö minun paeta EUn ulkopuolelle saadakseni vanhemman oikeuteni takaisin? Siellä ei kuitenkaan saa oleskella yli 6 kk. Pitääkö olla rekisteröinyt, vaikka ei olekaan kansalainen siinä maassa, jotta lapsiparka ei saa Suomen kansalaisuutta ja siten avaa ovia natseille?

      Saako vanhempi enää koskaan kasvattaa omia lapsia, jos se ei ole Suomen sossun mieleen? Minäkin aion olla Suomen sossua vastaan.

      Huostaanotto on kiellettävä

      • Tiedän vastauksen. Vain ulkomaan kansalaisen lasta ei viedä Suomeen. Kaksi suomalaista menettää kaikki vauvat lopun elämänsä Suomen lastensuojelulle, jos lastensuojelu haluaa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Tiedän vastauksen. Vain ulkomaan kansalaisen lasta ei viedä Suomeen. Kaksi suomalaista menettää kaikki vauvat lopun elämänsä Suomen lastensuojelulle, jos lastensuojelu haluaa.

        Pyöräyttele muksuja jossain Tongan saarilla tai Papuan viidakossa paikallisen naisen kanssa niin ei varmana viedä mihinkään.
        Voit myös yrittää luopua Suomen kansalaisuudesta sitten kun olet asunut muualla jonkin aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräyttele muksuja jossain Tongan saarilla tai Papuan viidakossa paikallisen naisen kanssa niin ei varmana viedä mihinkään.
        Voit myös yrittää luopua Suomen kansalaisuudesta sitten kun olet asunut muualla jonkin aikaa.

        Malesian hallitukselle pitää rekisteröityä, jolloin tieto vauvan Suomen kansalaisuudesta kulkeutuu Suomen konsulaattiin ja sitä kautta kotikunnan ämmälle. Luovutussopimus tehdään ja sosiaalityöntekijät tulevat pikku lentokonelomalle.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Malesian hallitukselle pitää rekisteröityä, jolloin tieto vauvan Suomen kansalaisuudesta kulkeutuu Suomen konsulaattiin ja sitä kautta kotikunnan ämmälle. Luovutussopimus tehdään ja sosiaalityöntekijät tulevat pikku lentokonelomalle.

        Suomen kansalaisuudesta on siis päästävä eroon. Luulis että sen saa pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe