Kylmä totuus on,että Nato tarvi pohjoismaita. Pohjoismaat ei tarvi Natoa. Nyt vain USA saa hyökkäysalustan Venäjän pohjoisiin tukikohtiin.
Joku venäläinen tämän selvitti nasevasti!
Nato ja pohjoismaat?
27
89
Vastaukset
- Anonyymi
Juu näin se menee.emme todellakaan tarvitse sotaliittoa.meille ei ole uhkaa ilmaantunut .
Sinun kylmä totuutesi on valhetta: Pohjoismaat tarvitsevt NATO:a, koska Venäjä on omperialistinen ja fasistinen rikollisvaltio. Se venäläinen siis valehteli Venäjän valheita.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on jos tuhoaa Suomen Naton takia??
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos tuhoaa Suomen Naton takia??
Katsos kun nyt Suomella on jo tärkeimpien NATO-maiden turvatakuut, niin Venäjä ei voi tuhota Suomea ilman, että se tuhoutuu itse.
- Anonyymi
Venäläiset ja Venäjä saavat valehdella kuin Ukrainalaiset. Ei haittaa meitä SUOMALAISIA.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Katsos kun nyt Suomella on jo tärkeimpien NATO-maiden turvatakuut, niin Venäjä ei voi tuhota Suomea ilman, että se tuhoutuu itse.
Kyse kukahan haluaa kaupunkeihinsa ydinpommin?
- Anonyymi
Ukraina raunioineen hyvä edimerki miten käy Usan sylikoiralle! Apu ei auta..
Ukraina on hyvä esimerkki siitä, miten käy sotilaallisesti liittoutumattomalle Venäjän naapurimaalle. Eikä se edes ole ainoa esimerkki.
- Anonyymi
Ukraina on vielä parempi esimerkki siitä, miten käy valtiolle ILMAN Naton turvaa!
Ei Suomi tuhoudu yhdestä pommista eikä se ”yksi pommni” jää kiistan ainoaksi!
Tarkkispojan ainoa hatara toive perustuu siihen, että ”Venäjä riskeeraa” ja ”länsi ei vastaa”? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina on vielä parempi esimerkki siitä, miten käy valtiolle ILMAN Naton turvaa!
Ei Suomi tuhoudu yhdestä pommista eikä se ”yksi pommni” jää kiistan ainoaksi!
Tarkkispojan ainoa hatara toive perustuu siihen, että ”Venäjä riskeeraa” ja ”länsi ei vastaa”?Vastaa apukoylupudoks,mikä maa haluaa ydinpommin, Suomen takia?
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa apukoylupudoks,mikä maa haluaa ydinpommin, Suomen takia?
Venäjä?
- Anonyymi
Turkki ja Unkari sen tietävät, Suomi ei Natoa tarvitse mihinkään. :D
- Anonyymi
Turkin ja Unkarin mielipiteillä ei ole merkitystä! Ne taipuvat kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkin ja Unkarin mielipiteillä ei ole merkitystä! Ne taipuvat kyllä!
Naton pääsihteeri lentää Turkista,kuin leppäkeihäs jo meni nyrkkiä pöytään lyömään!
Kuitenkin viidesta pohjoismaasta kolme on NATO:n perustajajäsenmaita jo vuodesta 1949 saakka ja kaksi siihen vielä kuulumatontakin liittyvät NATO:n todennäköisesti ensivuoden aikana.
hehehe usa hyökkä venäjä ,Jos usa juoksu afganstan.Nyt usa valmis hyökkä venjä sitten kiina sitten p,korea,,Hyvää ihminen älä katsoa paljon rambo ja arnold elokuva
- Anonyymi
Turkki ja Unkari tukevat Natoton pohjola hanketta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2114005Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203023Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11155Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431010Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin81747- 63715
- 176700
- 30677