Miten suhtautuisit?

Anonyymi-ap

Mä tässä pohdin miten suhtautua erään miehen [minun mielestäni] yhtäkkiseen kasvaneeseen kiinnostukseen.

Tilanne on seuraavanlainen ... olen tuntenut kyseisen miehen jo useamman vuoden ajan. Me tutustuimme opiskeluiden aikana ja kuulumme edelleen siihen samaan silloin muodotuneeseen porukkaan, joka aina silloin tällöin muutamen kerran vuodessa kokontuu istumaan iltaa. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että hänellä on ollut jonkintasoinen kiinnostus minua kohtaan, mutta ei hän ole sitä koskaan sen suoremmin ilmaissut. Itse olen hyvin hitaasti lämpeävää sorttia ja minulle hän on aina ollut vain "ihan mukava mies", jota en ole sen syvällisemmin miettinyt.

No meillä olin nyt sitten lähes pitkästä aikaa tuon kaveriporukan tapaaminen viime viikonloppuna. Tässä on ollut nyt oikeasti tosi pitkä tauko näiden koronoiden ja muiden takia. Minun luonani ei oltu vielä kertaakaan kokoonnuttu, joten kutsuin porukan siis omaan kotiini. Ilta oli mukava ja kaikilla oli kivaa. Illan aikana tuo mies nyt alkoi sitten kuitenkin ilmaista sitä kiinnostustaan ja nyt tässä perjantain jälkeen hän on lähetellyt minulle viestejä ihan muuten vaan, jota hän [enkä minäkään]ole koskaan ennen tehnyt. Hän on myös pyydellyt minua kahville tai lounaalle. Mulla on nyt ihan aidosti seuraavat pari viikkoa, viikonloppuja myöten, sen verran tiivis aikataulu, että en viitsi enää edes sellaista kahvittelua tähän sopia. No tuo tuntuu olevan miehelle ok, ei siinä mitään. Itse kullakin on joskus kiireistä.

Mitä mä nyt tässä siis pohdin ... pohdin miehen minusta tosiaan yhtäkkisen kiinnostuksen syytä. Tässä nyt on kuitenkin ollut jo edelliset kuusi vuotta aikaa siitä kiinnostuneisuutta ilmaista. Minä en ole ihmisenä muuttunut mihinkään. Onko kyse nyt siitä, että ei ollut pitkään aikana nähnyt? Voiko tuo laukaista miehessä tunteen tyyliin no nyt jos koskaan? Toinen [se paljon isompi] asia, jota pohdin on, että nyt oltiin tosiaan minun asunnollani ja mä tiedän kyllä asuvani varsin hintavassa omistusasunnossa. Asia tuli valtaosalle porukkaa yllätyksenä ja useampikin asiasta mainitsi, ettei ollut tajunnut lainkaan, että minä asun tällaisessa. Silloin opiskeluaikan meitä oli useampi samaan aikaan miettimässä asunnon ostoa ja porukalla jotain pientä asiasta puhuttiin, yleisellä tasolla pankkien lainapolitiikasta jne. mutta ei mitään sen syvempiä. Siinä perjantai-illan aikan ko. mieskin muistaakseni parikin kertaa asunnostani puhui. Kyseli mm. että onko korkotilanne vaikuttanut kovasti mun lyhennyksiini ja kertoili omista lyhennyksistään. Minun asuntoni on velaton, eli ei ole minuun vaikuttanut. Lisäksi oli kommenttia siitä, että olet sitten taas vaihtanut auton [joo olenhan minä]. Ajattelenko ilkeästi, kun minulla on vähän sellainen tunne, että tässä kiinnostuksessa on nyt rahalla vaikutusta?

74

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelet liikaa. Jos mies kiinnostaa romanttisessa mielessä, mene lounaalle hänen kanssaan. Jollei kiinnosta etkä halua edes selvittää, voisiko tunteita herätä, älä mene.

      • Anonyymi

        Mietin samaa. Ihan ihmeellistä.


      • Anonyymi

        Tuo on varmasti todella helppoa, jos on ihminen joka ylipäänsä voi noin vain sanoa kiinnostaako joku romanttisessa mielessä vai ei. Osasta ihmisistä tietenkin tietää, että ei kiinnosta. Kun joku on kaikkea muuta kuin mukava ja miellyttävä niin ei ole pelkoa, että kiinnostaisi. Vaan kun ei tosiaan ole nopeasti lämpiävää sorttia, niin voi hyvin kiinnostua ihmisestä, jota ei ole aiemmin sen kummemmin miettinyt.

        On kerran ollut sellainen tilanne, että olisin häntä voinutkin ihan muuten vaan suudella. Tosin myönnetään, että alkoholilla oli tekemistä asia kanssa ja sillä että jutteli hyvin pitkään lähietäisyydellä, kun paikassa oli niin jumalaton meteli. Vaan siis sen jälkeen ei ole tullut asiaa pohdittua. Miten tuo "nopeasti lämpenevissä" piireissä tulkitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmasti todella helppoa, jos on ihminen joka ylipäänsä voi noin vain sanoa kiinnostaako joku romanttisessa mielessä vai ei. Osasta ihmisistä tietenkin tietää, että ei kiinnosta. Kun joku on kaikkea muuta kuin mukava ja miellyttävä niin ei ole pelkoa, että kiinnostaisi. Vaan kun ei tosiaan ole nopeasti lämpiävää sorttia, niin voi hyvin kiinnostua ihmisestä, jota ei ole aiemmin sen kummemmin miettinyt.

        On kerran ollut sellainen tilanne, että olisin häntä voinutkin ihan muuten vaan suudella. Tosin myönnetään, että alkoholilla oli tekemistä asia kanssa ja sillä että jutteli hyvin pitkään lähietäisyydellä, kun paikassa oli niin jumalaton meteli. Vaan siis sen jälkeen ei ole tullut asiaa pohdittua. Miten tuo "nopeasti lämpenevissä" piireissä tulkitaan?

        Tuo on tietenkin vaikeaa, jos on niin hitaasti lämpiävää sorttia. Itselle tulee aika nopeasti tunne toisesta, että voisiko tästä kehkeytyä mitään. Jollei juttu luista, en tunne mitään kihelmöintiä jne niin ei sellaisesta kyllä mitään enää voi kehittyä, mutta tämä on vain oma mielipiteeni ja kokemukseni.

        Ehkä sinuna menisin lounaalle ihan kaverina ja katsoisin mihin homma lähtee kehittymään. Jos kaikki menisi kivasti, niin takuulla menisitte uusillekin treffeille. Kyllähän se nyt väkisin jossain vaiheessa alkaa selvitä, voisiko siinä olla mahdollisuuksia enempään.


    • Anonyymi

      Mikä on hintava asunto? Oma kaksi osakkeeni maksoi 112 000 euroa, vuonna 2010. Ja aika maalta. Jonkun mielestä se oli hintava, minusta taas ihan jees hinta niin tasokkaasta paritalo kaksiosta, rivitaloyhtiössä.

      Mietitkö, että mies olisi rahoistasi kiinnostunut?

      Jasu

      • Anonyymi

        En mä nyt ehkä viitsi ihan tarkkaa hinta tähän laittaa, mutta uudehko ok-talo, aika hintavalla alueella pk-seudulla. Ei tämä minusta hintava ole siinä mielessä, että olisin ylihintaa maksanut, mutta on tällä oma markkina-arvonsa, jos siis olisin myymässä. Eikä tästä tosiaan silloin kun meitä oli usempi asunnonostoa pohtimassa puhuttu, että mitä minä olin ostamassa. Mä olen hyvin hiljainen raha-asioideni suhteen. Ei ne minusta kenellekään kuulu. Sen porukka tietää, että isäni kuoli just silloin opiskeluaikana ja häneltä perinnöksi jotain sain.

        En mä ole varma mitä asiasta ajattelisin. Kuten sanottu niin asiaa kyllä sivuttiin pariinkin otteeseen. Mielikuvaani voi tietysti vääristää eräs toinen tyyppi, joka oli myös paikalla ja kyseli enemmänkin. Yritti mm. suoraan kysyä asuntoni hintaa. Hän nyt on muutenkin aina ollut kyselemässä kaikkien rahoista ja nytkin pohdiskeli melko suureen ääneen mm. minun työkuvioitani. Mä kun olen sellaisessa tilanteesa, että voin tehdä niitä projekteja, joita haluan, eikä mun tarvitse kaikessa koko ajan miettiä maksetaanko siitä tarpeeksi jne.

        Enkä minä tietenkään noiden kummankaan miehen [tuon nyt minusta kiinnostuneen tai tuon äänekkään kyselijän] raha-asioista mitään tiedä. Muistelen vain heidän joskus puhuneen remonteista ja jostain 1000 euron lampuista ja miettineeni, että mikä miniaurinko sen hintainen lamppu mahtaa olla. Tuollaiset ovat tietysti voineet olla vain puheita, eikä kukaan ehkä ole sellaisia lamppuja ollut ostamassakaan. Sivusta kuulevaa kun ei voi olla varma mistä oikeasti puhutaan. Mä en vaan nyt ole ihan varma mitä ajatella.


      • Anonyymi

        Lähinnä mua siis mietityttää, että voiko joku aidosti kiinnostua noin vain yhtäkkiä kuuden vuoden tuntemisen jälkeen. Tai voiko olla kyse jostain nyt tai ei koskaan jutusta. Itse en jotenkin usko, että mulle voisi noin pitkän tuntemisen jälkeen tulla ahaaelämystä, jos en olisi jo aiemmin asiaa tosissani miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt ehkä viitsi ihan tarkkaa hinta tähän laittaa, mutta uudehko ok-talo, aika hintavalla alueella pk-seudulla. Ei tämä minusta hintava ole siinä mielessä, että olisin ylihintaa maksanut, mutta on tällä oma markkina-arvonsa, jos siis olisin myymässä. Eikä tästä tosiaan silloin kun meitä oli usempi asunnonostoa pohtimassa puhuttu, että mitä minä olin ostamassa. Mä olen hyvin hiljainen raha-asioideni suhteen. Ei ne minusta kenellekään kuulu. Sen porukka tietää, että isäni kuoli just silloin opiskeluaikana ja häneltä perinnöksi jotain sain.

        En mä ole varma mitä asiasta ajattelisin. Kuten sanottu niin asiaa kyllä sivuttiin pariinkin otteeseen. Mielikuvaani voi tietysti vääristää eräs toinen tyyppi, joka oli myös paikalla ja kyseli enemmänkin. Yritti mm. suoraan kysyä asuntoni hintaa. Hän nyt on muutenkin aina ollut kyselemässä kaikkien rahoista ja nytkin pohdiskeli melko suureen ääneen mm. minun työkuvioitani. Mä kun olen sellaisessa tilanteesa, että voin tehdä niitä projekteja, joita haluan, eikä mun tarvitse kaikessa koko ajan miettiä maksetaanko siitä tarpeeksi jne.

        Enkä minä tietenkään noiden kummankaan miehen [tuon nyt minusta kiinnostuneen tai tuon äänekkään kyselijän] raha-asioista mitään tiedä. Muistelen vain heidän joskus puhuneen remonteista ja jostain 1000 euron lampuista ja miettineeni, että mikä miniaurinko sen hintainen lamppu mahtaa olla. Tuollaiset ovat tietysti voineet olla vain puheita, eikä kukaan ehkä ole sellaisia lamppuja ollut ostamassakaan. Sivusta kuulevaa kun ei voi olla varma mistä oikeasti puhutaan. Mä en vaan nyt ole ihan varma mitä ajatella.

        Niin, mietin vaan kun kaikki on niin kysyjästä kiinni. Mitä pitää hintavana, ylihintaisena tai arvokkaana.

        Jos nyt epäilyttää, että hän on rahojesi perässä, kuten olen kantapääni kautta oppinut miehetkin sen taidon osaa, että ne pesii munansa sinne missä on tarjottavaa. Niin kysele vähän hänen ajatusmaailmoistaan, vaikka vain kahvin merkeissä.

        Jollekin voi myös naisen omaisuus olla statuskysymys, näyttävä kumppani kun on massia. :)

        Miehissäkin on niitä, jotka miettii miltä nainen näyttäisi muiden silmissä ja hön nausen rinnalla jolla on.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mietin vaan kun kaikki on niin kysyjästä kiinni. Mitä pitää hintavana, ylihintaisena tai arvokkaana.

        Jos nyt epäilyttää, että hän on rahojesi perässä, kuten olen kantapääni kautta oppinut miehetkin sen taidon osaa, että ne pesii munansa sinne missä on tarjottavaa. Niin kysele vähän hänen ajatusmaailmoistaan, vaikka vain kahvin merkeissä.

        Jollekin voi myös naisen omaisuus olla statuskysymys, näyttävä kumppani kun on massia. :)

        Miehissäkin on niitä, jotka miettii miltä nainen näyttäisi muiden silmissä ja hön nausen rinnalla jolla on.

        Jasu

        Sori typot. Mutta hyvä kun harkintaa käytät.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mietin vaan kun kaikki on niin kysyjästä kiinni. Mitä pitää hintavana, ylihintaisena tai arvokkaana.

        Jos nyt epäilyttää, että hän on rahojesi perässä, kuten olen kantapääni kautta oppinut miehetkin sen taidon osaa, että ne pesii munansa sinne missä on tarjottavaa. Niin kysele vähän hänen ajatusmaailmoistaan, vaikka vain kahvin merkeissä.

        Jollekin voi myös naisen omaisuus olla statuskysymys, näyttävä kumppani kun on massia. :)

        Miehissäkin on niitä, jotka miettii miltä nainen näyttäisi muiden silmissä ja hön nausen rinnalla jolla on.

        Jasu

        Niin. Näin tekonologia-alalla työskentelevänä on tullut huomattua, että ainakin noilla "pojilla" on aina joku uusi hilavitkuti kiikarissa, jota pitäis päästä kokeilemaan ja joka hankkia. Kai se enemmän on uteliaisuutta ja kiinnostusta kuin puhdasta materialismia. En tiedä, mutta aina melkeinpä puhuvat josta tonnin tai useamman laitteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Näin tekonologia-alalla työskentelevänä on tullut huomattua, että ainakin noilla "pojilla" on aina joku uusi hilavitkuti kiikarissa, jota pitäis päästä kokeilemaan ja joka hankkia. Kai se enemmän on uteliaisuutta ja kiinnostusta kuin puhdasta materialismia. En tiedä, mutta aina melkeinpä puhuvat josta tonnin tai useamman laitteista.

        Jeps. Ihan fiksua vähän nuuhkia miehen motiiveja. Hän saattoi älytä, että sinulla on ja hänkin tarttis.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps. Ihan fiksua vähän nuuhkia miehen motiiveja. Hän saattoi älytä, että sinulla on ja hänkin tarttis.

        Jasu

        Joo, ei kai tässä ole syytä miettiä onko hirveän kauhea ihminen, kun kehtaa pohtia toisen motiiveja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei kai tässä ole syytä miettiä onko hirveän kauhea ihminen, kun kehtaa pohtia toisen motiiveja.

        Oman selustan turvaamisessa ei ole mitään väärää. Itsehän se on itsestään osattava huolta pitää ja olla valpas, kun kaikenlaisia ihmisiä on pyrkimässä. On sitten kiva olla väärässä motiiveista, muttei koskaan kiva olla väärässä ja hyväksikäytetty.

        Jasu


    • Anonyymi

      Voi tehdä asian helpoksi miehelle sanomalla sille suoraan että sinua ei kiinnosta pätkääkään romanttiset seurustelu kuviot mehen kanssa.

      • Anonyymi

        Miksi munin pitäisi sanoa jotain, josta en ole varma? En mä tunne häntä niin hyvin, että voisin mennä tosissani tuollaista laukomaan.


    • Siinä voi olla montakin tekijää miksi kiinnostus nyt on noussut uudelle tasolle.
      1. Miehen oma elämäntilanne on muuttunut sitten viime tapaamisenne
      2. Mies näkee ja kokee sinut viehättävämpänä kuin aiemmin (aika muuttaa ihmisiä ulkoisesti ja sisäisesti)
      3. Mies kokee varakkuutesi osoituksena siitä, että olet hyvin pärjäävä, mikä lisää viehätystäsi

      Toki voisi ajatella kyynisesti, että mies on innostunut sinusta vain varallisuutesi vuoksi ja onhan se toki mahdollista, mutta hiukan luulen, että todellisuus on tarua ihmeellisempi ja koostuu jonkinlaisesta yhdistelmästä yllämainitulta listalta.

      • Anonyymi

        Siinä voi olla montakin tekijää miksi kiinnostus nyt on noussut uudelle tasolle.
        1. Miehen oma elämäntilanne on muuttunut sitten viime tapaamisenne
        2. Mies näkee ja kokee sinut viehättävämpänä kuin aiemmin (aika muuttaa ihmisiä ulkoisesti ja sisäisesti)
        3. Mies kokee varakkuutesi osoituksena siitä, että olet hyvin pärjäävä, mikä lisää viehätystäsi

        Niin kai niitä vaihtoehtoja paljon on ja harvoin kai kyse on vain yhdestä ainoasta asiasta. Vaan miten sen ajatusten kudelman saa näkyväksi, kysymättä liian suoraan? Onhan muhun tosiaan yksi mies [omaan väitteensä mukaan] ihastunut tutustuttuaan koiraani. On kuulemma selkeästi niin hyvin pidetty ja kasvatettu otus. Siitä ei suhdetta syntynyt, mutta kai näitä syitä tosiaan löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi olla montakin tekijää miksi kiinnostus nyt on noussut uudelle tasolle.
        1. Miehen oma elämäntilanne on muuttunut sitten viime tapaamisenne
        2. Mies näkee ja kokee sinut viehättävämpänä kuin aiemmin (aika muuttaa ihmisiä ulkoisesti ja sisäisesti)
        3. Mies kokee varakkuutesi osoituksena siitä, että olet hyvin pärjäävä, mikä lisää viehätystäsi

        Niin kai niitä vaihtoehtoja paljon on ja harvoin kai kyse on vain yhdestä ainoasta asiasta. Vaan miten sen ajatusten kudelman saa näkyväksi, kysymättä liian suoraan? Onhan muhun tosiaan yksi mies [omaan väitteensä mukaan] ihastunut tutustuttuaan koiraani. On kuulemma selkeästi niin hyvin pidetty ja kasvatettu otus. Siitä ei suhdetta syntynyt, mutta kai näitä syitä tosiaan löytyy.

        Käy miehen kanssa kahvilla ja/tai lounaalla, kerran, kaksi, kolme, kyllä se asia sieltää alkaa kirkastumaan ilman liian suoria kysymyksiä, huomaat kyllä keskustelun sujumisesta ja miehen valitsemista aiheista mitä hänellä on mielessään.

        Halutessasi voit kiristää hiukan ruuvia heti kättelyssä sanomalla, että olet lähdössä kahville/lounaalle nyt ihan vain kaverina, kai se sopii? Jos sopii, niin startti on hyvän puolella. Ja jos tuntuma ekan tapaamisen jälkeen on hyvä, niin sitten voit toki löysätä ruuvia ja antaa pieniä vinkkejä miehelle.

        Syitä on vähintään yhtä monta kuin on maailmassa mahdollisia ihastujia X mahdolliset ihastuttavat tahot. Eli ihan pirusti, niitä ei kannata arvailla vaan kysyä suoraan, selvittää hiljalleen tai unohtaa syyt ja antaa mennä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Käy miehen kanssa kahvilla ja/tai lounaalla, kerran, kaksi, kolme, kyllä se asia sieltää alkaa kirkastumaan ilman liian suoria kysymyksiä, huomaat kyllä keskustelun sujumisesta ja miehen valitsemista aiheista mitä hänellä on mielessään.

        Halutessasi voit kiristää hiukan ruuvia heti kättelyssä sanomalla, että olet lähdössä kahville/lounaalle nyt ihan vain kaverina, kai se sopii? Jos sopii, niin startti on hyvän puolella. Ja jos tuntuma ekan tapaamisen jälkeen on hyvä, niin sitten voit toki löysätä ruuvia ja antaa pieniä vinkkejä miehelle.

        Syitä on vähintään yhtä monta kuin on maailmassa mahdollisia ihastujia X mahdolliset ihastuttavat tahot. Eli ihan pirusti, niitä ei kannata arvailla vaan kysyä suoraan, selvittää hiljalleen tai unohtaa syyt ja antaa mennä.

        Niin kai se menee. Mä vaan olen koko ikäni ollut sellaista ei treffeillä käyvää sorttia, mutta kai ihminen voi tapojaan muuttaa. Tuo ehdottamasi nyt kuitenkin on tässä tapauksessa se ainoa mahdollinen etenemistapa, kun ei sellaisia luonnostaan tapahtuvia hetkiä enää nykyään tuon tyypin kanssa ole, että tulis vietettyä aikaan yhdessä ilman eriksen järjetettyjä treffejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se menee. Mä vaan olen koko ikäni ollut sellaista ei treffeillä käyvää sorttia, mutta kai ihminen voi tapojaan muuttaa. Tuo ehdottamasi nyt kuitenkin on tässä tapauksessa se ainoa mahdollinen etenemistapa, kun ei sellaisia luonnostaan tapahtuvia hetkiä enää nykyään tuon tyypin kanssa ole, että tulis vietettyä aikaan yhdessä ilman eriksen järjetettyjä treffejä.

        Olen samaa tyyppiä ollut koko ikäni ja tiedän tunteen. En ole oikeastaan ikinä käynyt treffeillä, tarkemmin ajatellen... No nykyisin olen päättänyt, että voin lähteä ns. treffeille, mutta minulle se on vain tapaaminen uuden ihmisen kanssa ja ehdottomasti ilman, että asetan sille mitään ennakko-odotuksia. Ja tuo ajattelumalli on helpottanut elämääni mukavasti.

        Kokeile rohkeasti, yhdet pullakahvit, lounas on jo aika pitkä setti. Kyllä yksillä pullakahveilla huomaa onko niin mukavaa, että toisetkin pullakahvit voisivat tulla kyseeseen. Eikä ekalla kerralla mitään muuta tarvitse selvitäkään :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olen samaa tyyppiä ollut koko ikäni ja tiedän tunteen. En ole oikeastaan ikinä käynyt treffeillä, tarkemmin ajatellen... No nykyisin olen päättänyt, että voin lähteä ns. treffeille, mutta minulle se on vain tapaaminen uuden ihmisen kanssa ja ehdottomasti ilman, että asetan sille mitään ennakko-odotuksia. Ja tuo ajattelumalli on helpottanut elämääni mukavasti.

        Kokeile rohkeasti, yhdet pullakahvit, lounas on jo aika pitkä setti. Kyllä yksillä pullakahveilla huomaa onko niin mukavaa, että toisetkin pullakahvit voisivat tulla kyseeseen. Eikä ekalla kerralla mitään muuta tarvitse selvitäkään :)

        No siis olenhna minä ko. miehen kanssa käynyt monta kertaa kahvilla ja lounaallakin, mutta en koskaan kaksin ja "treffeiksi" määriteltynä. Sinällään tietysti täysin typerää ottaa asiasta paineita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis olenhna minä ko. miehen kanssa käynyt monta kertaa kahvilla ja lounaallakin, mutta en koskaan kaksin ja "treffeiksi" määriteltynä. Sinällään tietysti täysin typerää ottaa asiasta paineita.

        Juu, kaksin se on aivan eri asia, syntyy ihan erilainen asetelma. Aivan oikeassa olet, mene paineetta vain kahville ja siitä asiat etenevät parhaalla mahdollisella johonkin suuntaan :)


    • Jos ei nuorena ja hulluna syöksy tuntemattomaan, vanhempana se on aina vaikeampaa. Rupeaa loputtomasti analysoimaan toisen motiiveja. 🌹👀

      • Anonyymi

        Tai kun on nuorena liian monta kertaa syöksynyt, niin oppii miettimään myös niitä toisten motiiveja.


    • Aika vaikea samaistua mutta katsotaan josko tässä samalla saisi mielipiteen aikaiseksi.

      Ensiksi täytyy todeta että tämä hieman ihmetytti "muutamen kerran vuodessa kokontuu istumaan iltaa......ettei ollut tajunnut lainkaan, että minä asun tällaisessa" Ette siellä varmaan yksityisasioista paljon puhele mutta voisi kuvitella että töistä kuitenkin hieman ja sitä kautta tilanteesi olisi jo hieman hahmottunut muillekin. Kuitenkin "tosi pitkä tauko........olet sitten taas vaihtanut auton" eli tuosta on ollut puhetta. Joko mies on kiinnostunut sinusta tai autoista.

      Sanoisin että kiinnostus kohdistuu sinuun eikä rahaan/materiaan. Talojen arvot nyt pystyy määrittämäänihan asuntoilmoitusten mukaan ja jos on opiskellut samaa alaa niin voisin kuvitella että ansiotaso on kyllä tiedossa. Ihan rehellistä rupattelua ja osittain varmaan myös arvostusta mutta tuskin muuta. Jos rahasta olisi kiinnostunut niin tuskin olisi suoraan kysellyt.

      Sanoisin silti ettei kannata. Tämä siis puhtaasti siltä pohjalta kun itse kävin treffeillä. Yleensä alle puolen minuutin oli tehty selväksi ettei ole kemiaa ja se on sitten siinä. Jos nyt sinulla ei ole tullut mitään vau-efektiä niin tuskin se muuttuu siitä mukavasta kaverista miksikään. Lisäksi jos olet ihminen johon satunnaiset koiranrapsuttajatkin ihastuu niin odottele vaan rauhassa sitä oikeaa joka varmasti on vielä tuloillaan.

      • Anonyymi

        En nyt ihan täysin ymmärrä mikä noissa on epäselvää, mutta yritän hieman valottaa.

        Joo, kyllä me tavallaan töistäkin puhutaan, mutta itse ainakaan en ole toisten palkasta varsinaisesti koskaan mitään suoraan kuullut. Sitä en tietenkään tiedä mitä muut keskenään puhuvat. Lisäksi vaikka me periaatteessa ollaan kaikki opiskeltu samaa alaa, niin varsin eri näkökulmista ja erilaisilla painotuksilta. Kaikki eivät tosiaan toimi samoissa hommissa. Osa on palkollisina, osalla oma firma, joku opettaa ja osa on friikuja, kuten esim. itse olen. Tuskinpa meidän kaikkien on tulot ovat millään tasolla toisiinsa verrannollisia. Jos töistä jutellaan niin me tosiaan jutellaan niistä töistä itsessään, mitä teet ja niin edes päin, mikä se projekti on jne. ei palkasta tai silleen.

        Juu, autoasia on ollut puheena, kun sattumalta tuota autoakin vaihtoi muistaakseni ainakin kolme meistä opintojen aikana ja varsinkin "pojat" puhuivat siitä asiasta keskenään aika paljonkin. Ja näkiväthän nuo tuon auton tuossa pihalla tullessaan sillä siinähän se pihalla seisoo ja silloin kouluaikana tuli aika usein kuljetettua porukkaa ekskursioihin jne. kun sinne kerta kuitenkin itse omalla menin, enkä julkisilla. Eli siis joo, kyllä nuo nyt lienee huomasivat ainakin se, että autoni on ihan erivärinen kuin se silloin oli ja tosiaan se silloinen oli ihan uusi.

        Mä en ole ikinä koskaan elämässäni kokenu vau-efektiä yhdestäkään ihmisestä, että sitä odotellessa kuluisi luultavasti loppuelämä. En ole ihminen, joka koskaan ihastuisi hetkessä. Mä olen hitaastilämpiävä ja se tuskin tulee muutumaan.


    • Anonyymi

      En tiedä onko tyttöjen mielestä hauskaa nukkua peiton alla pehmoisesti lämpöisesti minun mielestäni on kyllä joskus tai monestikin.

    • Anonyymi

      Mutta niin tuollainen nukkuminen lämpimän peiton alla jos tulee joku jännitysuni ja herää vaikka pissqhätään sitten

    • Anonyymi

      Tarjoa 500€ yöstä niin näet onko rahan perään :))

      • Anonyymi

        Mistä hyvästä? Mikään yö ei ole ton arvoinen.


      • Anonyymi

        Maailmassa on monta asiaa, joista voisin maksaa. Yö ei kuulu niihin, sillä yö tulee ihan maksamattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hyvästä? Mikään yö ei ole ton arvoinen.

        Mies voi huohottaa korvaan viekussa 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi huohottaa korvaan viekussa 🤭

        No koira voi tehdä sen halvemmalla, jos sellasesta tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koira voi tehdä sen halvemmalla, jos sellasesta tykkää.

        Omani tosin vain murisee unissaan sängyn alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koira voi tehdä sen halvemmalla, jos sellasesta tykkää.

        Koiralla on pidempi kielikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiralla on pidempi kielikin.

        Onhan sillä, mutta ei se sillä kielellä huohota.


    • Anonyymi

      Onkos hän edes vapailla markkinoilla.
      Sellainenkin tuli tuossa mieleen.

      • Anonyymi

        Mistä tuota kenestäkään varmaksi tietää?


    • Anonyymi

      "Itse olen hyvin hitaasti lämpeävää sorttia ja minulle hän on aina ollut vain "ihan mukava mies", jota en ole sen syvällisemmin miettinyt."

      Ehkäpä hänkin on ja nyt tullut siihen tulokseen että sinä olisit "ihan mukava nainen" vaikka loppuelämän kumppaniksi. menet treffeille ja selvität asiaa.

      -harmiseikirj-

    • Sehän on vain hyvä juttu, jos on kiinnostunut rahoista. Ulkonäkö kuitenkin repsahtaa ennen pitkää ja tuskin luonnekaan kestää pidempään kovin kriittistä tarkastelua. Niin jäähän sitten edes jotain. Kyllä miehen kannattaa vähän katsoa millaisesta paikasta tulee lapset tulevaisuudessa joka toinen viikonloppu hakemaan ja palauttamaan.

      • Anonyymi

        No mä jätän mielummin sitten koko homman väliin, jos tilanne on tuo.


      • Anonyymi

        Säästyy paljon vaivaa ja aikaa meinaan.


    • Ei se ole mikään ihme, jos kiinnostus kasvaa vuosienkin myötä. Sitä voi huomata uusia kiinnostavia piirteitä sinänsä tutussa ihmisessä. Miehen ja naisen välinen kaveruus/ystävyys sisältää aina mahdollisuuden romanttisiinkin tunteisiin. Se, onko ilmeinen vaurautesi joku motiivi taustalla voi selvitä ihan sillä kun muina naisina viattomasti kerrot, että mielestäsi suhteessakin on hyvä pitää omat taloudet niin ei tule kränää rahasta.. venähtääkö äijän naama 😉

      • Anonyymi

        Joo ja mä ymmärrän ton hyvin sillon, kun ollaan toisen kanssa tekemisissä. Mä tosiaan olen ite hitaasti lämpenevä tyyppi, mutta mulla se tosiaan kaipaa sen, että mä olen sen toisen kanssa tekemisissä. Nyt puhutaan siitä, että ei ole edes nähnyt toista yli vuoteen ja se oli musta jotenkin outoa.


      • Anonyymi

        Ja joo toi on ihan tottakin, eli se olisi pakko varmaan jossain kohtaa sanoa. Mä olen siltä mieltä, että erilliset taloudet muuten kuin mahdollisten yhteisten kulujen osalta. Se vaan, että missä kohtaa tollasista voi/kannattaa puhua. Musta se on jotenkin ennenaikaista tässä kohtaa. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo toi on ihan tottakin, eli se olisi pakko varmaan jossain kohtaa sanoa. Mä olen siltä mieltä, että erilliset taloudet muuten kuin mahdollisten yhteisten kulujen osalta. Se vaan, että missä kohtaa tollasista voi/kannattaa puhua. Musta se on jotenkin ennenaikaista tässä kohtaa. xD

        Anna mennä vaan, kysy vaikka että ethän yritä kiivetä reittä pitkin vaurauteen 😂 En tiedä miten suhtautuisi, mutta ilme olis näkemisen arvoinen 😄


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Anna mennä vaan, kysy vaikka että ethän yritä kiivetä reittä pitkin vaurauteen 😂 En tiedä miten suhtautuisi, mutta ilme olis näkemisen arvoinen 😄

        Mä en tiedä mahtaisko tyypin huumori kestää ton. Periaatteessa vois kyllä kysyäkin, mutta en mä nyt viitsi toista tahallani suututtaa.


    • No mä itse olen 44 vuotias mies ja mulla on oma elämä kaikkineensa. Enkä tarvitse mitään maalliseen vaurauteen liittyvää keneltäkään naiselta, olkoot paremmin menestyvä...

      Mutts minus kiinnostaisi ihminen joka hoitaa oman elämänsä hyvin. Ei ole riippuvuuksia muihin, vaan ohjskset on omissa käsissä.

      Ehkäpä tuo mieskin on niin ajatellut?

      Joksiselahsn pitää olla oms elämä, oli sinkku tai suhteessa johonkin? Eikö?🤔

      • Anonyymi

        Ehkä. Vaan se mun ongelmani on edelleen, että miksi nyt. Ja joo, siihen ei kukaan pysty tyhjentävästi vastaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Vaan se mun ongelmani on edelleen, että miksi nyt. Ja joo, siihen ei kukaan pysty tyhjentävästi vastaamaan.

        Niin, vain se häidkä vois vastata, mutta mitä ikinä se vastaiskaan, niin sä rakennat silti omat tunteesi, eikä sen prosessin lopputulosta kukaan voi varmistaa absoluuttisen todelliseksi...

        Jonkun sinun varmaksi tuntema pitäisi voida vakuuttaa sinut..

        Näetkö dilemman?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, vain se häidkä vois vastata, mutta mitä ikinä se vastaiskaan, niin sä rakennat silti omat tunteesi, eikä sen prosessin lopputulosta kukaan voi varmistaa absoluuttisen todelliseksi...

        Jonkun sinun varmaksi tuntema pitäisi voida vakuuttaa sinut..

        Näetkö dilemman?

        En näe mitään dilemmaa. Näen vain pohdintaa, joka on kuitenkin minusta ihan terveellä pohjalla. Ihmisten motiiveista ei voi olla varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En näe mitään dilemmaa. Näen vain pohdintaa, joka on kuitenkin minusta ihan terveellä pohjalla. Ihmisten motiiveista ei voi olla varma.

        Ei voikaan, vaikka kysyisit suoraan, jos itse oletat muuta.

        Sitä oletusta, sekä tämän aloituksen kysymykseen et saa vastausta muilta.. ehdotuksia vaan...

        Pohtiahsn voi loputtomiin.... ja todellisen vastauksen voit vaan aikanaan ehkä kokea...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei voikaan, vaikka kysyisit suoraan, jos itse oletat muuta.

        Sitä oletusta, sekä tämän aloituksen kysymykseen et saa vastausta muilta.. ehdotuksia vaan...

        Pohtiahsn voi loputtomiin.... ja todellisen vastauksen voit vaan aikanaan ehkä kokea...

        Ja ehdotuksia olen nimenomaan pyytänytkin. Ehdotuksia, jotka voisivat luoda uusia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei voikaan, vaikka kysyisit suoraan, jos itse oletat muuta.

        Sitä oletusta, sekä tämän aloituksen kysymykseen et saa vastausta muilta.. ehdotuksia vaan...

        Pohtiahsn voi loputtomiin.... ja todellisen vastauksen voit vaan aikanaan ehkä kokea...

        Esimerkiksi tuo yllä esitetty: "Anna mennä vaan, kysy vaikka että ethän yritä kiivetä reittä pitkin vaurauteen 😂 En tiedä miten suhtautuisi, mutta ilme olis näkemisen arvoinen 😄" sai mut oikeasti miettimään. Ihan hyvin voisin kysyä suoraan, täytyy vaan miettiä millä sanoin sen sanoisin, ettei töksähdä liikaa. Tuo ihan aidosti sopisi minun hiton p.skaan huumorintajuuni, että voisin noin tehdäkin. En vaan tosiaan ole ihan varma kestääkö tyypin huumorintaju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi tuo yllä esitetty: "Anna mennä vaan, kysy vaikka että ethän yritä kiivetä reittä pitkin vaurauteen 😂 En tiedä miten suhtautuisi, mutta ilme olis näkemisen arvoinen 😄" sai mut oikeasti miettimään. Ihan hyvin voisin kysyä suoraan, täytyy vaan miettiä millä sanoin sen sanoisin, ettei töksähdä liikaa. Tuo ihan aidosti sopisi minun hiton p.skaan huumorintajuuni, että voisin noin tehdäkin. En vaan tosiaan ole ihan varma kestääkö tyypin huumorintaju.

        No mitä menetät? Huonon huumorintajuisen jätkän? 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mitä menetät? Huonon huumorintajuisen jätkän? 🤔

        Kyseessähän ei ole mikään tuntematon ihminen. Jos olisi, niin tilanne olis just tuo minkä sanot. Kyseessä on kuitenkin ihminen, joka kuuluu samaan kaveriporukkaan, niin tämä nyt ei ole (ainakaan minulle) mikään ihan sama suuttuu jos suuttuu juttu.

        Mä olen ajatellut, että vaikka hän olisi kiinnostunutkin, niin voisi silti ehkä olla järkevämpi vain kieltäytyä. Ihan vaan koska miksi turhaa mutkistaa asioita, jotka ovat tällä hetkellä mutkattomia. Toisaalta ei kai siitä pelkästä kahvilla käymisestä haittaa ole. Vaan siitä jos mä alan laukoa idiottismeja voi olla ihan aitoa haittaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessähän ei ole mikään tuntematon ihminen. Jos olisi, niin tilanne olis just tuo minkä sanot. Kyseessä on kuitenkin ihminen, joka kuuluu samaan kaveriporukkaan, niin tämä nyt ei ole (ainakaan minulle) mikään ihan sama suuttuu jos suuttuu juttu.

        Mä olen ajatellut, että vaikka hän olisi kiinnostunutkin, niin voisi silti ehkä olla järkevämpi vain kieltäytyä. Ihan vaan koska miksi turhaa mutkistaa asioita, jotka ovat tällä hetkellä mutkattomia. Toisaalta ei kai siitä pelkästä kahvilla käymisestä haittaa ole. Vaan siitä jos mä alan laukoa idiottismeja voi olla ihan aitoa haittaakin.

        Jos haluut pitää siinä moodissa mitä nyt on, niin pidä. Elä sitten mieti mitään enempää.

        Keep it simple. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jos haluut pitää siinä moodissa mitä nyt on, niin pidä. Elä sitten mieti mitään enempää.

        Keep it simple. 😁

        Eihän sitä voi tietää mitä haluaa, jos ei yhtään mieti. :)


      • Disseisback kirjoitti:

        Jos haluut pitää siinä moodissa mitä nyt on, niin pidä. Elä sitten mieti mitään enempää.

        Keep it simple. 😁

        Koko ajanhan tässä vaan puhutaan sinusta...

        Tyyppi on mitä on. Keskity itseesi, omiin tunteisiin, elä koeya arvata/tietää toisen aivotuksia...

        Etkö sä usko itseesi?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Koko ajanhan tässä vaan puhutaan sinusta...

        Tyyppi on mitä on. Keskity itseesi, omiin tunteisiin, elä koeya arvata/tietää toisen aivotuksia...

        Etkö sä usko itseesi?

        Turha mun on yrittää omiakaan tunteitani arvata. Tunnen itseni ja tiedän miten mun pääni toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi tietää mitä haluaa, jos ei yhtään mieti. :)

        Eipä niin...

        Saahan sitä näin "ääneenkin" miettii..

        Sun hommashan on tarttua johonkin, jos tartut. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha mun on yrittää omiakaan tunteitani arvata. Tunnen itseni ja tiedän miten mun pääni toimii.

        No itsesi mukaanhan sä toimit kai? Me muuthan sinkoillaan minne sattuu sen mukaan mitä itse on opittu. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eipä niin...

        Saahan sitä näin "ääneenkin" miettii..

        Sun hommashan on tarttua johonkin, jos tartut. 😁

        Yleensä asiat ääneen sanomalla löytyvät toimivimmat vastaukset. Näin ainakin itselläni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä asiat ääneen sanomalla löytyvät toimivimmat vastaukset. Näin ainakin itselläni.

        Ja täältä voi löytyä sopivaa peiliä niille.. 😁

        Olr hyvä....😁


    • Anonyymi

      Sanoisin ap, että kyllä se on kuule vaan rahan perään. Miehet nyt vaan on rahan perään, niinhän ne täälläkin koko ajan toitottaa rahasta. Näin tasa-arvoaikana näkisin, että etsii vaan varakasta muijaa.

    • Anonyymi

      "Ajattelenko ilkeästi, kun minulla on vähän sellainen tunne, että tässä kiinnostuksessa on nyt rahalla vaikutusta?"

      Ajattelet, mutta itsesi kautta. Et pidä ajatuksesta, että sinua mitä ilmeisemmin varattomampi mies on sinusta kiinnostunut. Kyse on sinusta, ei miehestä. Jos kyseinen mies olisi edes hieman yhtä elitistinen kuin sinä, et kyselisi täällä yhtään mitään, vaan tarttuisit heti kiinni mieheen. Rahalla on sinulle vaikutusta, miehen täytyy olla saman tasoinen kuin sinä.

      • Anonyymi

        En minä tiedä mitään hänen varallisuudestaan. Se mitä tiedän (tai mitä on sanottu ja kerrottu), hän tuntuu olevan elitistisempi kuin minä. Ainakin vanhemmillaan on jotain ulkomaanasuntoja tai vastaavia, joissa oli lomaillut. Mä olen perinyt vain metsää, eli olen ihan totaalinen landepaukku, enkä eliittiä, jos sellaista mietitään. Mä olen yksinkertaisesti vain pihi rahojeni suhteen, enkä halua elämääni ketään sellaista, jonka kanssa pitäisi kiistellä siitä saanko olla pihi vai en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä mitään hänen varallisuudestaan. Se mitä tiedän (tai mitä on sanottu ja kerrottu), hän tuntuu olevan elitistisempi kuin minä. Ainakin vanhemmillaan on jotain ulkomaanasuntoja tai vastaavia, joissa oli lomaillut. Mä olen perinyt vain metsää, eli olen ihan totaalinen landepaukku, enkä eliittiä, jos sellaista mietitään. Mä olen yksinkertaisesti vain pihi rahojeni suhteen, enkä halua elämääni ketään sellaista, jonka kanssa pitäisi kiistellä siitä saanko olla pihi vai en.

        Eikö tuo ole aivan riittävä vastaus itsellesi, unohda mies, menette juuri kuten tähänkin asti.

        Monet miehet nauttivat valitsemalleen naiselle antamistaan huomionosoituksista, etenkin niiden aiheuttamista reaktioista, piirittämisestä. Suosittu taito myös tietojen kalastelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ole aivan riittävä vastaus itsellesi, unohda mies, menette juuri kuten tähänkin asti.

        Monet miehet nauttivat valitsemalleen naiselle antamistaan huomionosoituksista, etenkin niiden aiheuttamista reaktioista, piirittämisestä. Suosittu taito myös tietojen kalastelussa.

        Missä se vastaus oli? En minä tiedä onko hän tuollainen mainitsemani kaltainen. Herra tiennee, vaikka olisi pihimpi kuin minä.

        Juu, se on kivaa, kun näkee itsellään olevna vaikutuksen johonkuhut ihmiseen. Mä vaan olen tällänen "jääkuningatar", että minusta on kuulemma täysin mahdoton lukea mitään. Eikä musta kuulemma edes koskaan tiedä, että sanonko asiat tosissani vai heitänkö herjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se vastaus oli? En minä tiedä onko hän tuollainen mainitsemani kaltainen. Herra tiennee, vaikka olisi pihimpi kuin minä.

        Juu, se on kivaa, kun näkee itsellään olevna vaikutuksen johonkuhut ihmiseen. Mä vaan olen tällänen "jääkuningatar", että minusta on kuulemma täysin mahdoton lukea mitään. Eikä musta kuulemma edes koskaan tiedä, että sanonko asiat tosissani vai heitänkö herjaa.

        Miksi jankkaat selvää asiaa? Mies ei sovi sinulle etkä sinä hänelle. Kertomuksistasi paistaa kilometrien päähän, ettei teidän kemiat ja aaltopituus kohtaa. Niin ja todellakin sinusta ei tiedä sanotko asiat tosissasi vai heitätkö herjaa. Aloituskin vaikuttaa herjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankkaat selvää asiaa? Mies ei sovi sinulle etkä sinä hänelle. Kertomuksistasi paistaa kilometrien päähän, ettei teidän kemiat ja aaltopituus kohtaa. Niin ja todellakin sinusta ei tiedä sanotko asiat tosissasi vai heitätkö herjaa. Aloituskin vaikuttaa herjalta.

        No se on hienoa, että sä olet kyennyt noin upeasti asian haarukoimaan. Exellent!


    • Anonyymi

      Jos auton omistaja olisi pyllyreikä kun autohan piere4e pakoputkestaan menn4esddsään.

      Pylly mies jos omistaaw auton tai nainen, pylly-nainen

    • Anonyymi

      Jotenkin tuo artisti Joan Jett, hassuja juttuja, kevyttä rokkia, mutta jos autot ovat luusereille, niin joksainen taksikuski olisi pyllye3ukko.

    • Anonyymi

      Ole vain itsesi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe