Ranskalainen kantis ampui maahanmuuttajia - jäikö huomaamatta?

Anonyymi-ap

No, hulluja nuo ranskalaiset.
Eipä siitä muuta, ei reuhkalla mahdottomia.

32

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi silti toisen polven neukeri. Ranskassa ei enää kantiksia oo

      • Anonyymi

        Murhaajia on kaikissa. Paljonko valkoiset perusäijä pakolaiset tappoivat Amerikassa alkuperäisiä asukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaajia on kaikissa. Paljonko valkoiset perusäijä pakolaiset tappoivat Amerikassa alkuperäisiä asukkaita.

        Olisikohan ollut miljoonia tai enemmän.


    • Anonyymi

      69v vanha joka on syyllistynyt aiemminkin 🤔

    • Anonyymi

      Jossakin oli video missä täkäläiset palomiehet tappelivat poliiseja vastaan kunnolla.
      Onkin ollut merkkejä että järki on kadollut EU-alueelta.

    • Anonyymi

      Nostan hattua, uskalsi suojella maataan.

      • Anonyymi

        Huhhhh?


      • Älä nosta paljon hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hehehe


    • Anonyymi

      kilahti 3 matu ryöstäjästä 2016 ja puukotti ne , muuttui sen tapauksen seurauksena

      • Anonyymi

        veturikuski ammatiltaan


    • Anonyymi

      Persujen syyksi menköön, tuumii kuppaukko.

    • Anonyymi

      On mahtanut öyhö ottaa koko joulunpyhien ajan voimajuomaa padasta hatullaan ammentaen, vaikka Akvavitix on niin ankarasti Moktarixia niin tekemästä. Ajatushautomo Hat&Tu ja Roooosa-tonttu kauhalla kuppia kouhottajalle tarjosivat, juomanhimo voitti silti ja omatoiminen annostelu meni överiksi. Tunne ja myönnä alkiholiongelmasi, hattuhemmo.

      • Anonyymi

        Tarkoittanet "al-Holi" 😄


    • Anonyymi

      "Akvavitix on ankarasti kieltänyt Moktarixia tekemästä niin"
      Korjausterveisin korjaussarjaa Moktarille tarjoten, tarvetta näkyy olevan.

      Eiköhän ole selvä kuka tämänkin ketjun anonyyminä rykäisi siniselleen kirjautumatta.

      • Anonyymi

        Poistojen määrästä päätellen voi asian bonjata ja bongata. Eiks' jeh?


    • Anonyymi

      Pitkäänhän tuo kehitymaataustaisen islampaskan perseily ja terrorismi on jatkunut ranskassa!
      Tähän asti ranskan pullamössöt on vaan keskittyneet marssimaan käsikynkässä….!
      No katsotaan montako päivää kehitysmaataustainen islampaska riehuu ja polttaa autoja,
      Pitää muistaa että ranskassa on länsi-euroopan suurin kehitysmaataustaisen islampaskan populaatio länsi-euroopassa!

      • Anonyymi

        Kulttuuri näkyy tekoina ja Ranska saa kokea, mitä se käytännössä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Kupoli Gubtan kosahtaa.

    • Anonyymi

      tekijä on ranskan kansalaisuuden saanut turkkilainen

      • Anonyymi

        Oliko nimi jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nimi jossain?

        Suomen mediassako ?????


    • Anonyymi

      Ja 7…

    • Anonyymi

      Tätä haettiin ja se saatiin….

    • Anonyymi

      yksinäinen susi asui matu alueella , veturinkuljettajan palkka ei ilmeisesti riittänyt poistumiseen , kuten vihreiden ja muiden matuttajien ?

    • Anonyymi

      Oli jenkkitaustainen nimi ampujalla ja paikalliset kurdit taas syyttävät Turkkia tapahtuneesta. Mikä on koko totuus, kuka tietää?

    • Anonyymi

      hienoa, JOS näin oli. Välillä takasinpäin!

    • Anonyymi

      NÄMÄ KAIKKI PYRKIVÄT YHTEISKUNNAT TUHOAMAAN ja sotkemaan tavoilleen

    • Anonyymi

      Ranskalainen turkkilainen kuulostaa ihan yhtä hullulta kuin suomalainen somali.

    • Anonyymi

      Historia toistaa itseään?
      Islam muutaman kerran euroopasta ajettu pois.
      Sanokaa jos väärää tietoa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe