"venäläiset" kurdit Ruotsissa asialla!

Anonyymi-ap

Tuskin löytyy aitoa kurdia joka ryhtynyt tuohon nukke pelleilyyn .
On joko isolla rahalla tehty tai tekijät on Turkin ja r...n
puolella.

26

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asialla olivat Pohjois-Syyriassa asuvat Rojavan kurdit, joiden asuinalueita Turkki on pommittanut.

    • Anonyymi

      Ei liikuta suomalaisia,. Emme tarvitse NATOA enää !!

      • Anonyymi

        No tommonen reppanatrolli ei kaipaa muuta, kuin taluttamisen .......


      • 🆗! Muistakaa näyttää tämä kansan vakaa tahtotila myös eduskuntavaaleissa, niin pääsemme Natosta lopullisesti. ♿️


    • Anonyymi

      Kaasuputki oudosti poksahti ...kuka mahtoi putkea paukutella?

      • Anonyymi

        Bideenihän noita kaasuputkia vihaa. Taitaa olla jo pidemmälle dementoitunut?


    • Anonyymi

      Harvoin kaasuputket itsestään hajonneet.Media hyvin hiljaa
      putkirikosta.

    • Anonyymi

      Kurdit on arabialainen umpipa**a nehän paskoo muitten asiat takasin sinne mistä on tulleet.

    • Anonyymi

      Onhan tuossa tiettyä ironiaa että kurdit ovat tulleet Suomeen ja Ruotsiin ns. "hakemaan turvaa" mutta nyt omalla käytöksellään he vaarantavat molempien maiden kansallisen turvallisuuden.

      Kyyt povella sanonta tulee mieleen.

      • Anonyymi

        Ei siinä järki päätä pakota.


      • Anonyymi

        He pelkäväät edelleen sitä, että se Suomen ja Ruotsin takaama turva rapistuu Turkin myötäilyn vuoksi. Ja ovat tietyssä mielessä täysin oikeassa, koska ruotsalaiset poliitikotkin ovat nyt asettuneet mielenilmaisuita vastaan.

        "Pää alaspäin roikkuvan Erdoğan-nuken oli ripustanut ruotsalainen kurdiryhmä Rojavakommittéerna, joka halusi teolla protestoida Ruotsin Nato-hakemusta vastaan.

        ”Ja sen seurauksia Ruotsille, sananvapaudelle ja kokoontumisvapaudelle, jotka ovat uhattuina, koska Turkkia yritetään mielistellä”, perusteli eräs ryhmään kuuluva ruotsalaislehti Dagens Nyheterin haastattelussa."

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009329270.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä järki päätä pakota.

        Ai ei? Kuinka monessa kommentissa täälläkin on sanottu, että Turkin vaatimuksiin on suostuttava ja luovutettava kaikki Turkin vaatimat henkilöt Turkkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei? Kuinka monessa kommentissa täälläkin on sanottu, että Turkin vaatimuksiin on suostuttava ja luovutettava kaikki Turkin vaatimat henkilöt Turkkiin?

        Nämä kurdimusut voisivat ITSE lähteä johonkin muuhun turvalliseen maahan oma-aloitteisesti, ovat vaan niin itsekkäitä ja sosiaaliturvan perässä, että pitävät kahta maata panttivankinaan, vaarantavat jopa suomen kansan ja valtion olemassaolon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He pelkäväät edelleen sitä, että se Suomen ja Ruotsin takaama turva rapistuu Turkin myötäilyn vuoksi. Ja ovat tietyssä mielessä täysin oikeassa, koska ruotsalaiset poliitikotkin ovat nyt asettuneet mielenilmaisuita vastaan.

        "Pää alaspäin roikkuvan Erdoğan-nuken oli ripustanut ruotsalainen kurdiryhmä Rojavakommittéerna, joka halusi teolla protestoida Ruotsin Nato-hakemusta vastaan.

        ”Ja sen seurauksia Ruotsille, sananvapaudelle ja kokoontumisvapaudelle, jotka ovat uhattuina, koska Turkkia yritetään mielistellä”, perusteli eräs ryhmään kuuluva ruotsalaislehti Dagens Nyheterin haastattelussa."

        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009329270.html

        Ollaan rehellisiä: he pelkäävät sitä että menettävät runsaat kela ja sosiaaliatuet ja asumisoikeuden valtioissa joissa heitä ei käytännössä katsoen lainkaan rangaista rikoksista mitä he täällä tekevät.


    • Anonyymi

      Ruotsalaiset kurdit ja Naton vastustajat Ruotsissa nuke riiputtelu asialla!

      • Anonyymi

        J-Power ei toimi? Ukraina on häviämässä soan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        J-Power ei toimi? Ukraina on häviämässä soan.

        Taasko? Paraatihan piti pitää Kiovassa viime maaliskuun alkupäivinä. Komeaa puhkupillisoittoa oli luvassa.

        Joko se on ensi maaliskuussa, vai meneekö 2024:ään?


    • Anonyymi

      Turkki nyt halua F 16 ,Kysymys nyt ei kurdi

    • Anonyymi

      Ei..... Pohjoismaiden ongelma on ettei rikollisia tuomita..

      • Anonyymi

        Vain fasisti ajattelee, että väärät mielipiteet ovat rikollisia ja niistä pitää tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain fasisti ajattelee, että väärät mielipiteet ovat rikollisia ja niistä pitää tuomita.

        Miksi mielipiteet ovat sinusta rikollisia ja pitää sensuroida, olet jo kahdesti käynyt klikkaamassa tämän saman sisältöisen viestin poistettavaksi?

        Miksi pelkäät "vääriä" mielipiteitä?

        Eikö se ole haitallista ja rikollista, että nämä kurdimuslimit vaarantavat suomen valtion ja sen kansan olemassaolon itsekkäällä toiminnallaan?

        Olisiko väärin antaa näille kurdeille menoliput vaikkapa saksaan, niin ongelma poistuisi, taitaa vaan sosiaalietuudet niitä kiinnostaa liikaa ruotsissa ja suomessa.


    • Anonyymi

      Turkkia johtaa takapajuinen kamelin rapsuttaja.
      Johtamassa Turkkia tiukasti takaisin kamelin selästä sotivaksi kansaksi.
      Inflaatio lähenee jo 100% ja pian
      tulee eteen suurtyöttömyys ja alkaa massamuutot ympäri maailmaa paremman elämän perässä.
      EI...eiiii. kebab mestoja on kohta miljoonia....

    • Kameli paljon kalimpi kuin bmw ja audi 2023 ,Tyhmä poika

    • Anonyymi

      "venäläiset"uiguurit Ruotsissa asialla?

    • Anonyymi

      "venäläiset"viikingit Ruotsista asialla?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe