Kurdit palautettava Turkkiin kaikki.

Anonyymi-ap

Myös suomessa syntyneet jälkeläiset, emme tarvitse heitä mihinkään.Eivät ole edes lumia luomassa ulkona.

42

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ne kaikki Turkkiin pitäisi palauttaa? Eiväthän likimainkaan kaikki kurdit ole ikinä olleet Turkin kanssa missään tekemisissä.

      • Anonyymi

        No mitä ne täällä tekee?


      • Anonyymi

        Persut vois lähtee pyhälle Venäjälle!! Suomesta ei tule Persuputiniaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vois lähtee pyhälle Venäjälle!! Suomesta ei tule Persuputiniaa !!

        Helsinki muutettava Putingradiksi ja kaikki suvakot huitsin Nevadaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne täällä tekee?

        Ei hajuakaan. Mutta miksi ihmeessä Turkkiin pitäisi palauttaa ihmisiä jotka eivät ole syntyneet tai käyneet eläissään Turkissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hajuakaan. Mutta miksi ihmeessä Turkkiin pitäisi palauttaa ihmisiä jotka eivät ole syntyneet tai käyneet eläissään Turkissa?

        No ei tarkoita kaikki kurd Turkkiin ,Kurd myös Irak.Syyria..Iran...Ja turkki ei tarkoita kaikki kurdi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne täällä tekee?

        Kurdipaskaläjillä olisi aika lähteä kotimatkalle.


      • Anonyymi

        Sillä väliä himaan koko joukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vois lähtee pyhälle Venäjälle!! Suomesta ei tule Persuputiniaa !!

        IF VAKUUTUS BOIKOTTIIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hajuakaan. Mutta miksi ihmeessä Turkkiin pitäisi palauttaa ihmisiä jotka eivät ole syntyneet tai käyneet eläissään Turkissa?

        Sillä väliä himaan koko joukko eivät ole ja kuulu Suomeen niinku se jengiläiset jotka tekee rikoxia


    • Anonyymi

      Venäläiset palautettava kaikki Venäjälle.

      • Anonyymi

        Sopii.


      • Anonyymi

        Ainakin ne jotka kannattavat Putinin hyökkäyssotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne jotka kannattavat Putinin hyökkäyssotaa.

        Sittenhän Venäjälle pitäisi lähettää kaikki persutkin !! Se olisikin hyvä asia, koska Suomesta ei ikinä tule persuputinilandiaa !!


      • Anonyymi

        Tule kokeilemaan!


      • Anonyymi

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Kannatetaan Takasin Puten lättiin


    • Anonyymi

      Aloittaja on kiinnostunut joukkomurhasta.

      • Anonyymi

        Ei ole ,vaan siitä koska milan jaff palautetaan turkkiin....erdogan ottaa mielellään vastaan hänet...


      • Anonyymi

        Ei voi noin sanoa, se on nykyään "Priorisointia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi noin sanoa, se on nykyään "Priorisointia".

        IF BOIKOTTIIN


    • Anonyymi

      Turkki nyt halua F 16 , Kysymys ei kurdia

    • Anonyymi

      Karvakyrvät takaisin Turkkiin.

      • Anonyymi

        Naiset rakasta karvakyrvät


      • Anonyymi

        Luin: "Karvakorvat" takaisin Turkkiin.

        Eikös he jtk noita kebabbi-rafloja pyörittele; mahdatko siis ajatella se suuntaisia, että mistäs sitä tietää, mitä kotieläintä mikäkin liha missäkin päin maailmaa on hyväksytty ruokapöytään, yleisemminkin?


    • Anonyymi

      Ostatteko kurdipitsoja?

      • Anonyymi

        Ei Persut voi säilyä henkissä ilman niitä!


      • Anonyymi

        Kurdi rapsuttaa *ersettään ensin ja sitten vasta tehdään pizzaa.


      • Anonyymi

        IF BOIKOTTIIN


    • Anonyymi

      Terroristeja ja rikollisia. Kaikki veks.

    • Se on hyvä sinä päätä kuka terroristi ja kuka ei,Venäjä myös sanoa ukranilaiset ovat terroristi ja Usa myös sanoi vietanamilaiset he ovat terroristi,Terroristi paksu sana

    • Anonyymi

      Kaikki turkkilaiset saisi palauttaa Turkkiin, kyllä me pärjätään ilman kebabbiakin.

      • No kuka ja ketä he ovat kebebbin ja pizzari asikas ,Suomalainen ja suomalaiset nam nam


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No kuka ja ketä he ovat kebebbin ja pizzari asikas ,Suomalainen ja suomalaiset nam nam

        IF VAKUUTUS Vaihda pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IF VAKUUTUS Vaihda pois

        Minä vaihdoin jo...


    • Anonyymi

      Lisäyksenä -Eivätkä edes ole kykeneviä luomaan omaa valtiota, siellä missä ei tarvitsisi ryhtyä luomaan lumia.

      • Anonyymi

        Heillä on ollut iät ja ajat alistussuhde siellä aluillaan missä asuvat. melko surullinen historia noillakin, mutta valoisampi tulevaisuus tulossa, tosin, ww3 jälkeen, territoriaalisesti. aika on täten heidän puolella.


      • Anonyymi

        Eikä ole missä sais KELA AVUSTUXIA


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi itse matkustaa kurdien asuinsijoille Lähi-Itään.
      Voisi vähän maailma avartua.

      • Anonyymi

        BOIKOTTIIN IF VAKUUTUS


    • Anonyymi

      Kurdien asia pitää antaa Turkin viranomaisten käsiteltäväksi. Heillä on paras tuntemus ja osaaminen asiaan.

    • Anonyymi

      Kokenut rauhanturvaaja totesi jo vuosikymmeniä sitten että jos joskus kurdit saavat itsenäisen valtion, ei kestä kauaa ennen kuin se aloittaa massiivisen sodan ja terrorin naapureitaan vastaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe