Erdogan tuomitsee suomen rasistisena Islaminvastaisena maana.
ei auta nyt 2023 liehittely emme unohda menneiden vuosien suunsoittoa sanoo Erdogan!Minun aikanani ei Suomella ole mahdollisuuksia Natoon.
Turkki aamu tv.Suomi ei Natoon Erdogan.
12
75
Vastaukset
- Anonyymi
No sitten sovitaan jotain muuta Nato-maiden kansa (plan B). Turkki ja Unkari saavat sopia putinin kanssa mitä haluavat sitten ja heidän Nato-kumppanit saavat jatkossa pohtia Turkin ja Unkarin tukemisen, jos tukea tarvitsevat - myös miten haluavat.
Kyllä vaihtoehtoja on olemassa, ei nykyinen Nato ole ainoa vaihtoehto, se voi muuttua jos nykyisen Naton toimintakyky vaarantuu siksi että yksi merkittävä jäsenmaa on liukunut diktatuuriin. - Anonyymi
Aikooko Turkki ja Unkari perustaa b-Naton heikommille jäsenmaille
- Anonyymi
Ei voi pitää paikkaansa, koska Turkki on hyväksynyt liittymisen. Ei ne muut maat olisi voineet hyväksyä liittymistä, jos Turkilta ja Unkarilta ei olisi ollut lupa liittymiseen. Tämä on vain viivytyspeliä, ja asian takana on täysin muut asiat.
- Anonyymi
Suomi ei tuomitse mitään maata. Kaikki saavat elää tavalaan niin Euroopassa kuin muuallakin. Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan olemme tuominneet yhdessä monen muun maan kanssa. Muuten Venäjä saa olla niinkuin haluaa, omiwen rajojensa sisällä, vaikka kerätä kaikki maan varallisuuden kullattuihin kaupunkeihin Putinille.
Putinilla on ote Turkista ja Unkarista. Turkki on geopoliittisesta Natolle strateginen, mutta niin ovat myös Suomi ja Ruotsi. Ja jälkimmäisten arvopohja on vakaampi. Ans kattoo miten käy!
Unkari voidaan hyvin erottaa EU:sta ja Natosta, jos Putinin puudelina pyörii pitkään.Muista sinä tai koko eu ei erotta unkari ,Eu tai turkki nato..Yksi van voi erotta ja se on Mama Amerika
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Muista sinä tai koko eu ei erotta unkari ,Eu tai turkki nato..Yksi van voi erotta ja se on Mama Amerika
Hassu käännöskone sinulla käytössä.
- Anonyymi
Turkki itse on ihmisoikeus rikkomusten ja ihmisten kiduttamisen erikoisosaaja.
- Anonyymi
Tämä käännöskone kaipaa vielä kehitystä suomenkielen yhdyssanojen suhteen.
- Anonyymi
Turkki lähdössä huhujen mukaan itse natosta vuoden sisällä
- Anonyymi
Että oikein huhujen perusteella? Hallitus on kiistänyt huhut.
- Anonyymi
Paludan sanoi Aftonbladetin mukaan, että hän aikoo jopa perjantaina Kööpenhaminassa turkin lähetystön edessä polttaa koraaneita niin kauan, kunnes Ruotsi pääsee Natoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832