Ruotsi nöyrtyy ja luovuttaa kurdit Turkille.

Anonyymi-ap

Ruotsi nöyrtyy ajan saatossa. Joutuihan se lopulta tunnustamaan Israelin rosvovaltionkin, niinkuin antisemitistinen Suomikin aikoinaan. :)

Kohta alkaa kurdien itku ja parku ja TERRORISMI Suomessa ja Ruotsissakin.

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      DE gör inte detta- He eivät tee sitä. Vastoin Ruotsin peruslakia...Jos tiedät tyhmänä mikä se on??? ...Ai mixi tyhmä?? Joo luulis että olisit sen verran terve päästä,että tietäisit EU lain ja Ruotsin sekä Suomen lain jos on saannut PAKOLAIS statuxen ja turvapaikan ja nyt monilla on kansalaisuus... Ota selvää ensikerralla ettei typeryytesi tule esiin....Itse lähettäisinn ne sinne heti ja kaikki muutkin muihin maihin takas. MUTTA TYPERÄT LAIT...

      • Anonyymi

        Ei niiden pitänyt roistovaltio Israeliakaan tunnustaa, mutta perustuslain vastaisesti vaan tunnustivat kun Israel vähän hiillosti ja antisemitistiseksi ruotsalaiset mainitsi ja muistutti tiiviistä rotuhygienia yhteistyöstä natsi saksan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niiden pitänyt roistovaltio Israeliakaan tunnustaa, mutta perustuslain vastaisesti vaan tunnustivat kun Israel vähän hiillosti ja antisemitistiseksi ruotsalaiset mainitsi ja muistutti tiiviistä rotuhygienia yhteistyöstä natsi saksan kanssa.

        Israel ei ole roistovaltio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole roistovaltio.

        Israel on ROISTOVALTIO kuten USA. YK on antanut Israelille n. 20 tuomitsevaa
        päätöstä- Vain roistovaltio ei välitä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole roistovaltio.

        Ei ole ei, vaan terroristivaltio Israel toki kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ole roistovaltio.

        Kyllä Israel on roistovaltioon ja Ukraina on myös roistovaltio.

        Ihmiskauppaa, lapsi prostituutiota, huumeita ja huumeiden raaka-aineita ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Israel on roistovaltioon ja Ukraina on myös roistovaltio.

        Ihmiskauppaa, lapsi prostituutiota, huumeita ja huumeiden raaka-aineita ...

        Israel ei ole roistovaltio. Putinin trollina vedit myös Ukrainan tähän mukaan. Putinillahan on kampanja Ukrainaa, juutalaisia, ukrainalaisia ja Israelia vastaan, joilla Putinin trollit pyrkivät kääntämään länsimaat myötämielisiksi Putinin määräämälle kansanmurhalle Ukrainassa ja tulossa olevalle hyökkäykselle Israelia ja juutalaisia vastaan.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17720840D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Kumpi on ensi kana tai muna

      • Anonyymi

        Kana ja muna kohtasivat. Syntyi kananmuna.

        Muna ja Nato Tiltu kohtasivat. Sittä syntyi kaaaaaauhea sodomiittinen sekoilu, joka jatkuu ja jatkuu vain ...


      • Anonyymi

        Tyhmä kysymys: kanaa ei ole ilman munaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kana ja muna kohtasivat. Syntyi kananmuna.

        Muna ja Nato Tiltu kohtasivat. Sittä syntyi kaaaaaauhea sodomiittinen sekoilu, joka jatkuu ja jatkuu vain ...

        Ja UlUli Ukuttaja jäi itkee jälkeen🤣🤣🤣 Tiltuilulla on paskanen loppu🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja UlUli Ukuttaja jäi itkee jälkeen🤣🤣🤣 Tiltuilulla on paskanen loppu🤣

        No kyllä tänään tosi iloinen mies Ammulla yksi suomalainen blonde kanssa ja ilta päivällä toinen kanssa ,Kyllä he ovat hauskaa suomalaiset naiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kysymys: kanaa ei ole ilman munaa.

        Se on vanha roomalainen sana, Minä sanoin jos et osa vastata kysymys älä nyt sinä näytä tyhmä .Jos et tiedät jotakin tai jotain ei tarkoita se ei ole olemassa


    • Anonyymi

      Ruotsi nöyrtyy aivan satavarmasti ja luovuttaa kurdit Turkkiin.

    • Anonyymi

      Usko äitiäsi ja lopeta ne jutut tai tulet sokeaksi.

    • Anonyymi

      Israel ei ole roistovaltio.

      • Anonyymi

        On se, koska Benjamin Rotanhaju pitää siitä huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, koska Benjamin Rotanhaju pitää siitä huolen.

        Onpa isääsi lyöty nimellä ja pojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se, koska Benjamin Rotanhaju pitää siitä huolen.

        Ja Erkki on niin sanonut.


    • Anonyymi

      Niin, Turkki on saanut tai saamassa osittain haluamansa Yhdysvalloilta, siksi puheet Suomesta Natoon ilman Ruotsia. Usa haluaa Ruotsinkin Natoon, joten Turkin lypsy jatkuu.

    • Anonyymi

      Ei auta enää kurdien luovutus, se juna meni jo.

      Koraanit on poltettu ja Erdogania kuvaava nukke hirtetty.

      Ei tipu ratifiointia Suomelle eikä Ruotsille.

      • Anonyymi

        Suomessa nähtävästi sallitiin erdonuken terrori (mikä oli rangaistus?), ja EU:n terroristiliput. Poliisi ei ollut ajan tasalla, joka katsoi vierestä. Kuvan polttoon ei ollut mielenilmausilmoitusta poliisille; poliisi kuitenkin lopetti hommat ja nyt on edessä oikeus. En tiedä miten Ruotsissa, mutta Suomessa kansa on sitä vastaan ja pitää sitä rikosena Suome kohtaan - kukaan tuskin välittäisi, jos se olisi vain Turkkia vastaan, kuten aikasemmin ei ole välitetty, joka olikin ekan terrorin tehneen papin puolustuspuhe.

        Kurdit on kutienkin nyt paljon alempana arvoasteikossa kuin ennen, ja Turkki nähtävästi omaa vahvat perusteet heidän nimeämiseksi terroristeiksi. Kurditilanne sitten on oma lukunsa, tässä ollen kyse terroristeista ja terroriteoista, jotka yleensäö eivät ole Suomen lain mukaan terroritekoja, ja eivät oikeastaan Turkinkaan, sen ollen vain termi, ja nyt on sitten aika passittaa ne takaisin kurdialueille, jonka ainakin minä tekisin, mutta Suomen laki dominoi, jota tosin olisi syytä muttaa, jos tämä ei riitä karkotukseen edes, jossa menevät sitten minne menevät, ja jos jo kansalainen, niin sitten Suomen lait.


    • Anonyymi

      Historiaa ei pitäisi kirjoittaa toisin sanoin ja antaa keisarille pikkusormeakaan.

    • Anonyymi

      Ruotsi nöyrtyy ja luovuttaa kurdit Turkille.

      Samoin tekee Suomi.

      Täydellinen nöyryytys tulossa!

      • Anonyymi

        Ei auta enää kurdien luovutus, se juna meni jo.

        Koraanit on nyt poltettu ja Erdogania kuvaava nukke hirtetty ja poltettu.

        Ei tipu ratifiointia Suomelle eikä Ruotsille.


    • Olen tosi surullinen ukrainalaiset ,Heillä tosi kaunis naisia Miksi sota missä naiset

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe