...pari viikkoa sitten heidän uuden vuoden ilmapallojaan, nyt Pentagon jahtaa niitä vakoiluilmapalloina, hehe.
https://demokraatti.fi/yhdysvallat-ja-kanada-jaljittavat-korkealla-lentavia-vakoiluilmapalloja/
Hauska tahaton jekku Kiinalaisilta.
Miten vainoharhaisia nuo jenkkien sotakorppikotkat ovatkaan.
Kiinalaisilta pääsi karkuun...
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset ovat joutuneet Ukrainassa pellen rooliin. Naurattaako?
- Anonyymi
Yhdistelet asioita, laitatko soppaasikin sokeria, hehe
- Anonyymi
Lähettikö Pentagon Hornetit ampumaan alas ilmapallon?
- Anonyymi
Ajattele, jos venäläisiä ohjuksia tuotaisiin Kuubaan, mitä mahtaisi tapahtua?
- Anonyymi
Niitähän oli siellä Sikojenlahden kriisin aikaan.
- Anonyymi
huvittavia nuo jenkit, "suunnittelivat pallon alas ampumista? " Itse vakoilevat satelliiteillaan kaikkia maita. Kiinalla on kyky ampua alas jenkkien vakoilusatelliitit Kiinan yläpuolella, joten siitä vaan jenkit kokeilemaan, vastaus tulee varmasti.
- Anonyymi
Usa on ollut ilkeä Kiinalle, pallosta voi pudota paukku suoraan ketunpesään?😠😡
- Anonyymi
jonkunhan se pitäisi tehdä, niin jenkkikansakin tajuausi mitä maan johto maailmalla sotailee.
- Anonyymi
Se on hämäyspallo. Matalaotsaiset jenkit eivät vain tajua sitä. Kiinan historia sotimistaidoissa on niin pitkä, että jopa sotakiimaiset jenkitkin jäävät kakkoseksi.
- Anonyymi
Osuivatko Hornetit ydinkärkiohjuksillaan ilmapalloon vai jatkaako se kulkuaan?
- Anonyymi
Usan seuraava kiusattava on Kiina.
Tulevaisuudessa tulemme lukemaan uutisista kuinka kamala maa Kiina on.
Sitten alkaa Pakotteet.... Kiina on paljon fiksumpi kuin Eu tai Venäjä ja Usa .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642